Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas raic82 » 26 Aug 2012, 19:50

Mõtlesin,et postitaks siia teema,et millest kõik alguse sai..... mis oli esimene auto,mis auto on olnud ja mis auto hetkel.
Huvitav oleks jälgida mis autoga keegi sõitma õppis või mis auto oli esimene enda isiklik :)

Mina ise olen olnud siiani kuue auto omanik. kõigil oma plussid ja miinused.


Esimene auto mille ma omasin,kui ma ei eksi siis 2006 aasta jaanuaris! Selleks oli Hyundai Lantra,1996a.1,6L,84kw
Pilt

Teine auto oli kohe sama 2006a. septembrist Selleks oli BMW 320i,1993a,2,0L,110kw
Alg välimus, kui ma selle Buumeri ostsin siis oli täis stock. See pilt ongi tehtud esimene päev, kui ma sellega müügiplatsilt koduhoovi veeresin
Pilt
Nüüd ma kahetsen, et maha müüsin :?
Pilt

2007a septembrist kuni 2009 jaanuarini logistasin ringi Peugeot 406-ga,2003a.2,2 L,116kw Aga siis tuli aeg,kus tuli masu ja pidin auto pangale tagastama.
Pilt

Neljandaks peale väikest vaheaega aastast 2010 aprillist kuni 2010 septembrini vuristasin ringi Mazda 626 1988 aasta 103 kw.
Pilt

Siis tuli jälle vaheaeg kuni aasta 2011 jaanuarini,kus ma sõitsin ringa Mazda 323F 1990 aasta. mille müüsin maha 2011 juunis.
Pilt

Ja peale seda lõpuks 2011 aasta augustist kuni siianis sõidan ringi murelapsega Mazda 626 GE 1992 aasta ja 85 kw.
Pilt
Tuukril on näpud põhjas!
Kasutaja avatar
raic82
 
Postitusi: 97
Liitunud: 13 Apr 2009, 15:44
Asukoht: Viimsi vald,Rohuneeme / Pirita Kose

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas margys » 26 Aug 2012, 21:04

Pilte küll pole, aga esimene auto oli Hyundai Sonata 1998a. - oli suht mõnus auto, aga mootor sai kuuma ja ütles üles.
Teiseks tuli Ford Escort 1992a 1.6 77kw. Oli päris hea minekuga. Müüsin sõbrale maha, kuna midagi hakkas üles ütlema :lol:
Kolmas oli jälle Escort, millest isegi tigu oli kiirem, seekord siis 1.4 52kw
Neljandaks sai Bmw 316 1992a. ÜV hakkas peale pressima ja tahtis igast asju parandada.
Viies ja praegune siis Mazda 626 1992a :thumbup:
Kasutaja avatar
margys
 
Postitusi: 103
Liitunud: 06 Sept 2011, 13:51
Asukoht: põlvamaa

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas pokenaut » 26 Aug 2012, 21:57

Isiklikest masinatest
2008 lõpp - 2010 kevad 86.a 626GC
2012 Juuni - Mercedes-Benz W124 E-klass

Pilt
pokenaut
 
Postitusi: 1684
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

1993 Mercedes-Benz E Class

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas MMclub » 26 Aug 2012, 23:03

Nii,
asi sai alguse 2006a onupoja Opel Calibrast, mis oli temal jäänud maja ette seisma ilma esistangeta, summutita ja mootor tööle ei läinud.
Sai auto enda hoole alla võetud ja hakatud elu sisse puhuma - kahjuks algusest pole mingisuguseid fotoarhiivi jäänud siis saan ainult kirjeldada seisu:
ilma esistangeta, originaal veljed, ilma toonklaasita.

Sai hakatud vaikselt ehitama
Sellel pildil siis juurde tekkinud - esistange ( Lätakas oli odavam kui originaal), veljed, toonklaas
Pilt

Uued esituled, tagatuled ja istmed:
Pilt

Pilt

Pilt

Madaldus:
Pilt

Lõpuks peale talvepausi jäi foorumis silma tagastange mida olin tahtnud lasta endale teha aga küsiti krooniajal 1500.- töö + 500.- toorik lisaks värvimine
Sain valmisprodukti kellegi käest kätte vist 300.-

Pilt

Auto hetkel alles komplektne - ainult veljed olen ära võtnud ja pannud enda praegusele Mazdale alla.

Siinkohal on hea mainida, et sai koguaeg piilutud Calibra ehitamisele kõrvale midagi muud, et siis "projekti" vaikselt kõpitseda. Calibra seisis ootel kuna koguaeg oli tööpoolt auto millega sai veereda - neid enda autodeks ei pea.


Mai 2012 ostsin Mazda millele esialgu oli plaan ainult Calibra alt veljed kruttida ja ringiveereda - hetkeseisuks on juba ka Mazdal madaldus all ja nipet näpet tehtud.

Vabandused pika postituse eest,
Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 356
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Evert » 26 Aug 2012, 23:16

Esimene oli aastal '97 Opel Kadett C 1,2S '76, samal ajal lühidalt Plymouth Valiant 170cid '67. 1999 suve sõiduk oli VW Scirocco '82. Siis tuli Audi 200 '81, Opel Ascona '84 ja lõpuks Mazda 626 kupee '88. Kadeti müümist kahetsen siiani.

Kui veits vanematekodus tuhnida, siis leiaks ehk mõned pildidki.
Kasutaja avatar
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2177
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Fredo » 27 Aug 2012, 06:45

1.3 44kw 1985 323
Pilt
626 Coupe 79 kw . mina siis 16 siin :mrgreen:
Pilt
626 coupe GT 103kw
Pilt
Tõsine kahetsus et see sai maha müüdud :(
626 coupe 2.2 85kw
Pilt
Ja lõpuks siis 626 GE 2.0 85kw
Pilt
Mida sa roostetad siin ees, ammu roheline tuli juba! -_-
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 475
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas skyline » 27 Aug 2012, 09:06

Algne sõiduõpe toimus isa Vaz 21011 roolis kõrvalteedel. Sealt edasi isa Škoda Felicia ja Mitsubishi Space wagon. Load tegin 1998a ja siis oli peamine auto isa Felicia.
2003a sai ülikooli viimasel kursusel lõpuks piisav summa raha teenintud ning ostetud päris oma auto ehk 1991a Nissan Primera 2,0 SLX 85 kw
Auto oli päris kompu ja väga hea minekuga.
Pilt

Peale nelja aastat Primeraga sõitu ostsin 2007. aastal BMW 318 Touring 1996a 85 kw. Tunnistan, et ebaõnnestunud ost kuna auto oli eelnevalt tugeva avarii üle elanud, tõsi tehniline pool peale siduri eriti alt ei vedanud. Sõitsin sellega 2 aastat kuni 2009 kevadel maha müüsin.
Pilt

2009 september ostsin oma praeguse Mazda 626 2001a. 2,0 85 kw
Pilt
Järgmine aasta plaan auto maha müüa ja osta midagi uuemat ja võimsamat, et lõpuks ometi 85 kilovatiste klubist välja murda :)
Saab 9-3 Aero 154 kw, oli Mazda 626 GF
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 528
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas tinder » 27 Aug 2012, 09:55

Esimene isiklik auto oli mazda 323Familia. Sai ostetud selleks, et õppesõite teha oma autoga.

Järgmisena sai ostetud siis praegune auto, mazda mx-3 v6 98kw
Pilt
tinder
 
Postitusi: 60
Liitunud: 26 Veebr 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda MX-3

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas roossaar » 27 Aug 2012, 10:18

Esialgu panen siia ainult nimekirja. Kuupäevad ja pildid tulevad kui olen suurema läbiotsimise teinud kodus:

Mosu AZLK 2140 1976a
Mazda 323F 1992a
Bmw 520 1988a
Audi 100 1983a
Volvo S40 1997a
Mazda 626GF 2001a
Mazda6 2007a
Mazda 626GD 1989a
Mazda 626GF 2000a
Mazda Premacy 1999a
Mazda 626 GE 2.0 V6 1995
Mazda Xedos 9 2.5 V6 1997 hetkel kasutuses
Viimati muutis roossaar, 22 Mär 2014, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
17.07.2007 - seni elu kõige parem päev
Kasutaja avatar
roossaar
 
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Mario » 27 Aug 2012, 10:28

no ma siis ka pajatan veidi... :)
Lubade tegemise ajal sõitsin mürkrohelise 1986 BMW E28, 2.0 mota, toodi saksast avariilisena, tädipoeg, kellel oli töökoda tol hetkel, vahetas nina ära täielikult ja see auto sõitis veel minu tädi käeski, kuni ta mootori kokku lasi.
Järgmiseks oli punane 3-ukseline 89.a Golf II. Karpamootor, aga sõitis jumala okeilt.
Järgmine uhke pill oli nüüd juba juhiloaga. 1989 Rover 825i. Passis Rover, tegelikult oli tegu ameerika versiooniga ja Sterling 825i. Legendi 2.5 ja 129kW, ilma katalüsaatorita :) . Päris mehiselt liikus, kahjuks tädil lõi piss pähe ja müüs kommirahaga ära, tema jutu järgi kindlustus oli kallis... muidu oleksin päris omale saanud väikse raha eest...
Siis sõitsin mõnda aega Pontiac TransSportiga. 3.8V6. Hea meelega ostaks uuesti. Varuosad on üliüliodavad, nagu ameeriklasel ikka ning see vaiksus.. Maanteel sai kolmandas reas istujaga rääkida ka pead pööramata. 9mm paksused plastist kerepaneelid on head mürasummutajad. Ainuke asi, et nahksisu oli talvel ikka väga külm, eelistaks riiet.
91.a Passat 2.0 automaat. Hea, mugav.
97.a Vectra B universaal. Pretensioonitu auto.
Seejärel sõitsin tükk aega isa 82.a 626 CB'ga. 2.0 karpa ja tagavedu. Mida hing veel tahaks. Kahjuks on sellestki autost alles mul vaid esiistmed, sest avastasin aastaid hiljem selle auto ühest lammarist ja kuna isal oli seal armatuuri peal kõlar, Toyota oldschool sportrool ja hunnik kleepse, siis oletasin, et teist sellist ikka eestis olla ei saa ja vedasin sealt mõne asja ära omale.
Ja esimene oma rahaga ostetud auto - 1984.a 21063. Tibukollane, minust kuu aega noorem ning 48kW. Vist ka ainuke auto üldse mu elus, kuhu ma olen TUTIKAD rehvid ostnud. :D
Peale seda, kui Tibu maha pidin kandma, läksin ära sõjaväkke ja tagasitulles ostsin 91.a 323F'i. Maksis tol ajal üüratud summad, ostmist ajendas see, et tädipoja ühel mehaanikul oli samasugune roheline, oli saksast toonud 50 000 eegiga. Mina ostsin enda oma 35 000 eest. :)
323F vahetasin 95.a 1.8 Mondeo vastu. Veidi sain vasta püksa, kuna tehtud hammasrihma vahetus oli tegeliult üle lastud ja ühel heal päeval, kui ta lõpuks käima sain, siis peale pikka sõitu käis kõrr ja mootor omadega koos. Mäeküla "fordispetsid" panid ploki tagurpidi peale (müstika!) ning kui masin korra käima pandi lasi rõngad nahka. Oma veast aru saades tehti viga korda, kui õli võttis samapalju, kui kütust :D Müüsin tuttavale ära.
Peale Mondut oli natuke aega mõõn, siis sõitsin elukaaslase Escortiga väheke.
Ja kuna Mazda oli mul hinges, siis otsustasin ikka oma liistude juurde jääda.
Ja siis soetasin halli 2.0 GE sedaani. Mis siis nüüdseks on juba mõne Kia esitiivaks pressitud vast. Elukaaslane ostis omale Golf 3, mis lõpuks müüdi maha ka nende vigadega, mida varjata oli püütud. Aga muidu oli täitsa okei pill.
Sedaani müüsin maha ja sain 626 V6. Oli tore auto. Mõnusad hetked olid meil. Vahetasin 2.0 MX-6 vastu, mis praeguseks on samuti Everti käe all varuosadeks.
E: ka sellest on saanud Kia estiib :D
MX-6 viimaste päevade ajal soetasin siis endale praeguse 1999 626 GW, mis on mul kõige kauem käes olnud auto ja mille ehk vahetab välja tulevikus Mazda 6 GT :)
GW kõrvalt on mul olnud veel üks beež [b1986 ]21063[/b], mille mootor käis edukalt ka 8000 rpmi, aga siis oli kuulda juba, kuidas klapid hakkavad vastu kolbi käima, nii suuri pöördeid polnud insenerid ette näinud, aga käiguvahetusel käis papu ikka ringi küll :) See auto sõidab Viljandis ringi, BMW valud all ja puitrool küljes.
Oli ka veel BMW E34 525i automaat.90.a, aga korralike lisadega + mittetöötav kliima, kuna R12 gaasi tollal ei leidnud kuskilt ja BMW oli raharöövel parajalt, siis loobusin tast. Ei istu sakslased mulle üldse. Ainuke hea asi oli külksi lasta sellega.
Sellele järgnes ka ebaõnnestunud 1985.a Senator A omamine. Algselt taastamisplaaniga soetatud masin läks siiski varuosadeks ühele kuulsale Mosse 401'le, mis selle Sena mootoriga edasi sõidab. :) Kere oli ikka liiga läbi ja minusugune algaja ei osanud kohe hinnata... A noh, siis hakkas minu koolitee ja sõidan siiamaani oma GW'ga edasi. Aastakese kindlasti :)

Pilte mul kahjuks pole alles, toetajate alafoorumis on Mazdadest teemad alles ja Sterlingust võib igaüks netist guugeldada :D

Zoom-zoom, sõbrad!
Viimati muutis Mario, 27 Aug 2012, 11:20, muudetud 1 kord kokku.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6085
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Evert » 27 Aug 2012, 10:43

Mario kirjutas:Vahetasin 2.0 MX-6 vastu, mis praeguseks on samuti Everti käe all varuosadeks.

Sellest on saanud Kia teine esitiib.
Kasutaja avatar
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2177
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Prema » 27 Aug 2012, 13:08

See nimekiri ähvardab küll pikk tulla ja mõni objekt võib ka ära ununeda, aga õppesõitu sai tehtud isa mossega AZLK. Sellega sai liigeldus ka vahetult peale lubade saamist, tagaaknal ilutsemas "70"!
Umbes aasta peale lubade saamist sai ostetud esimene oma auto -- VAZ 2106 (a. 1979)-- hõbedane ja peegelklaasidega :)
Aasta peale seda sai toodud saksamaalt Audi 80 aastast 1979. Jube roosteront oli. Sai siin ilusaks tehtud ja müüki pandud. Omasin seda umbes 3 kuud.
Sellele järges Fiat Ritmo (1982) -- igati tore auto oli -- ökonoomne ja vastupidav. Ainus viga oli rooste. Seda sai omatud ka alla aasta.
Järgmiseks tuli VW Derby (1980) -- imelik pisike 1,1L mootoriga uimane käkk. Sai jällegi mõned kuud sõidetud ja müüki.
Siis sai saksast toodud üks VW Jetta (1982) -- see oli tore auto aga ikka pidin poole aasta pärast ära müüma.
Asemele tuli VW Passat (1982) 1,6 diisel -- üks kohutavamaid autosi üldse mida omanud olen.
Sellest õnnestus pisut hiljem kui aasta pärast vabaneda vahetuse teel -- asemele sain BMW 520 (1983) millel oli plokikaane viga -- mahlad sassis. Seda müüja muidugi ei maininud. Ise ka noor ja loll. Sellega ei saanud rohkem sõita kui 20km koju. Edasi sai see vahetatud töökorras BMW 316 (1982) vastu. Mina ühtegi viga varjama ei hakanud ja juba vahetatud autoga aitasin veel selle liikumisvõimetu nööri otsas Raplasse vedada.
BMW 316 sattus olema igati hea auto ja seda pidasin lausa 3 aastat, kuniks sai hakatud maja remontima ning esimest korda ehituspoest mingi liistuga väljudes avastasin, et seda on võimatu sinna autosse toppida. Paar last oli ka juba suuremaks kasvanud ja kak nende jalakesed ei tahtnud väikese bemmi tagaistmel istudes ära mahtuda.
Järgmine auto sai olema Volvo 245 (jälle 1982), Suur nagu maja, 7 kohaline, 2,0L karpa mootoriga aga edasi astus väga vapralt. Ja talvine sõit võrreldes BMW-ga oli nagu öö ja päev. Seda massinat sai peetud jälle umbes 3 aastat ja asemele sai soetatud pisut uuem Volvo 740 (1987), universaal, 2,4 TD. See oli eelmisega võrreldes nagu uus auto. Mugavam ja kõvasti ökonoomsem. See oli meie peres kokku 7 aastat! Peamiseks liikuriks oli mul mingist ajast küll ametiauto aga naine kulges selega ikka igapäevaselt ja mina pühapäeviti.
Sellele järgnes Volvo 850 (1996), universaal, 2,0L bens, automaat. Oli selline nii ja naa -- muidu hea ja vastupidav aga üsna janune ja uimane. See oli ka rohkem naise auto. peale 5 a kasutamist leidis uue omaniku.
Endale ostsin aga Mazda Premacy (2000) -- see oli ka minu esimene Mazda. Ei jäänud väga hea mulje sellest autost. Oli küll vastupidav ja praktiline aga kuidagi liiga karp. Meeletu sisemüra oli väga häiriv. Seepärast sai see peale pooleteist aastast kasutamist korraliku kahjuga maha müüdud ja asemele ostetud Volvo V70 (2002), D5, automaat. Hea auto aga päris paljude vigadega. Aasta pärast läks müüki ja asemele ostetud Mazda 6 universaal(2003), 2,0L, automaat. See on alles siiani. Hakkas naisele meeldima ja seepärast pidin endale ostma veel Mazda MPV mis on ka praegu igapäeva liikuriks.

Digipilte on alates Volvo 740-st. Kõik teised autod on olnud enne minu "digiajastut". Võib olla millalgi viitsin need siia panna.

Ja kui kogu see jutt sai antud teem ajaoks liiga pikk siis võite postituse kustutada või märku anda -- kohendan parajaks. :wink:
Mazda 5 2009.a 2,0 manuaal
Mazda MPV 2002.a 2,0 masuudipress (minevik)
Mazda 6 2003.a 2,0 bens/automaat
Mazda Premacy 2000.a bens (minevik)
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 352
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas kanemgi » 27 Aug 2012, 20:25

Mul on siin teistega võrreldes suht lahja :D aga see selleks
esimene auto millega õppisin sõitma oli ema 86a 626 GC 2.0L ja 74kw mootoriga ja suht õnnetu avariide ajalooga :D
Siis kasutama hakkasin
Pilt
Pilt
Siis aastakese pärast toimus korralik avarii ema käe läbi ja jäi suveks läbi seisma kuna paar nädalat varem ostsin oma esimese auto mis läks kasutusse, selleks hetkel kasutuses olev 87a 626 mootor oli sama nagu sedaanilgi.
sedaani suvine olukord oli selline
Pilt
ja hetke seis väikse ajalise hüppega :D
Pilt
ja luukpära peale koju toomist
Pilt
Pilt
vahepeal on olnud smoke tuled taga ja esimesed suunad ga need sai hiljuti eemaldatud ÜV ette valmistusega
Ja hetke seis
Pilt
Luukpära kõrval teiseks iga päeva kasutuses mul on 99 aasta nissan pick-up, kapotte all pesitseb 76kw 2.5L turbodiisel
Toomise põhjuseks oli se, et kuna oli vaja kahte autot peres ning talve hommikud kodust liikumiseks olid mazdaga eriti rasked sai võetud nõuks ja Tallinast saarele ta ää toodud külamehe abiga :D
Pilt
Pilt
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1065
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Prema » 27 Aug 2012, 22:15

Mel kirjutas:Iseenesest vbl.tore teema,a pealkiri võiks olla,ala kuda ma lõpuks mazdani jõudsin :clap:


Mõttel on jumet! Selliseks need postitused on iseenesest kujunenudki. :)

kanemgi kirjutas:Mul on siin teistega võrreldes suht lahja :D

Aga see eest kõva Mazda mees!
Nissani esimene pilt on Tallinnast tuues ja teine saarele jõudes? :lol:
Mazda 5 2009.a 2,0 manuaal
Mazda MPV 2002.a 2,0 masuudipress (minevik)
Mazda 6 2003.a 2,0 bens/automaat
Mazda Premacy 2000.a bens (minevik)
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 352
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas MMclub » 27 Aug 2012, 23:23

Kuna Mazda mu teine auto siis mina olen kriteeriumid täitnud :D

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 356
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Bumer323 » 28 Aug 2012, 02:15

Kasutaja Kanemgi tungival soovil avaldan siis ka enda nimekirja autodest mida omatud. Pilte ja asju on vähe kuna tol ajal polnud väga aparaate millega neid sarasid ja asju jäädvustada.

Esimene autosöidu kogemus oli kuskil 5.-6.a Vaz 2103 roolis isa süles põllu peal.
1) Zaparozets 986M 19xx Ostsin tema siis 9.a ja oli esimene isiklik auto mul ja lõpetas vanarauas kuna minu käes lõpetas ta töö. Ja nagu pärast targemana järgi mõeldes oli veaks bensiinipump :D
2) Azkl 2140 198x.a Põllurallikas
3) Moskvitz 412 Läks põlema
4)vaz 2103 nn. tuuningu auto(Sai püütud jäljendada BMW nina :D) müüsin kellegile maha.
5) Opel Kadett 1.6l D Ei mäleta mis temast sai
6) Vaz 2101 1976.a Ostsin ühe vanamehe käest 1000Eegiga ja sai nisama rallitud kuid läks sõbra kätte andes rallirajal üle katuse ja läks vanarauda.
7)21011 Sai toodud uueks rallikaks aga jäi katki.
8)Ei mäleta
9)Ford Scorpio 2.4l v6 88.a Samuti jäi tol ajal oskamatuse töttu seisma. Bensiinipump! :DPilt
10)Minu esimene BMW 318i Coupe 85.a olin 14.aastane siis. Sai natuke üritatud ilusaks teha aga tol ajal oli olulisem, ett hästi edasi läheks ja kummi vilistaks :D Sai müüdud edasi plokikaane tihendi rikkega :D Kui pildid leian siis lisan.
11)Bmw 318 87.a Sedaan. Läks müüki.
12)Bmw 316 E21 (Alpina kere kaunistustega) Läks kerena müüki ja lõpetas kuulduste kohaselt vanarauas.
13 BMW 318i Sedaan. Sai differ laiali lastud ja seisma ta jäi kuna uus auto tuli asemele. läks müüki varuosadena.
14) Vaz 2105 põllurallikas
15)Bmw 320 sedaan 84.a Läks müüki
16)bmw323 8x.a Ei mäleta mis juhtus aga teda sai tuunitud ja lõpuks ei suutnud omal jalal enam garaazist väljuda kunanii madal. Aga sai tõste tehtud ja kohalikele poisikestele maha müüdud. Ei tea mis temast sai.
17) Bmw 323 8x.a Sai kraavi sõidetud talvel ja siis ta ööseks sinna jäetud kuid hommikul järgi minnes oli lume sahk ta deformeerinud :D Kuid sai koju tagasi toodud ja ära lammutatud.
18) 518i 83.a E28 Sedaan Sai natuke söidetud kuid kere nii otsas, et läks lammutamisse.
19) Ford Sierra luukpära. Ei mäleta mis sai.
20) Bmw 316. Oli vaid 2 päeva ja läks sõbra kätte edasi. Edasist käiku ei oska kommenteerida hetkel.
21) Opel rekord 8x.a Universaal Sai põllupeale kinni jäädud ja kapotialune süttis. Edasi vanarauda.
22) Ei mäleta
23) Ford Escort Xr3i ostetud sai naaberkülast ja sõitma teda ei saanudgi kuna mingid kaagid peksid ta puruks(aknad uksed klaasid). Vanaraud.
24) Ei mäleta.
25) Bmw 325ix 89.a universaal. Söideti küljepealt sisse ja pühjustaja ostis ära.
26)bmw 316i xx.a Lõpetas põllurallikana oma maise teekonna.
27)Ford escort xr3i 89.a Käisin siis kohalikel pidudel sellega ja mingil suuremal prallel keegi ärandas ja söitis vastu kiviaeda jaseejärel läks söbrale doonoriks.
28) Mazda 626 2.2l 92.a Müüsin söbrale edasi ja siis läks põllurallikaks. Sigamugav auto oli.
29) bmw 528i 82.a Differ lõppes ära ja läks vahetusse Vaz 2108 vastu
30) Vaz 2108 xx.a Sai politsei eest ära söidetud ja masin hüljatud. Edasist käe käiku ei tea.
31)Bmw 320 Sattus kätte juhuslikult ning sama kiiresti sai ta ka edasi müüdud kuna auto oli arestitud kohtutäituri poolt.
32) Bmw 318 väidetavalt 85.a PiltSai ehitatud teda väliselt kaunimaks. Mitte pildil olevad spoilerid. Pilt toomise päeval. Läks tuttava tuttavale edasi. ja väidetavalt liigub siiani.
33) Nissan Primera 2.0l SLX 93.a Sai tehtud vahetus kaup ning minu käest läks ta edasi ning siiani liikleb Kuressaare linnas mingi vanema meesterahva käes. Kere olukord oli jube.
34) Ford Fiesta 1.1l Sai ostetud piduse peaga 18.a sünnipäevaks kuid piduse peaga söber istus rooli ja tulemus oli selline. Pilt. Toimus raske liiklus õnnetus milles kaotasin peaaegu elu.
35)Ford Orion 1.4l 91.a Sai soodsa hinnaga ja sai teda natuke aega pruugitud. Lõpetas kahjuks politsei parkalst kus mina teda enam kätte ei saanud. Kadus jäljetult. Pilt
36) Opel Omega 89.a 3.0l 130kw Caravan. Ostsin ta vanapapilt ja siis sai natuke lõbutsetud ja vahetasin ta siis Ford Sierra vastu.
37) Ford Sierra 2.0l 93.a Sierrat sai kah vägevamaks ehitatud veidi ja siis lõpuks ka projekti alustatud. 2.0l-2.4l V6 kuid projekt jäi pooleli kuna ei leidnud V6-le manuaal k.kasti. Kere läks vanarauda kuid mootor ootab uut kere :D Pilt Pilt
Pilt
38)Audi 80 2.8l Q Ostsin ta avariiliselt lammutamiseks. Enne avariid oli selline Pilt Ning peale avariid siis selline Pilt
39)Mazda 626 2.5l V6 See siis hetkeline liikur. Klubist leiate teema.
40) Mazda Xedos 6 2.0l V6 106kw. Ootab oma järge millal saab Diagnostika ära teha ja siis tänavatele. Teema leate samuti siit klubist :D
41.)G3 1.8l(66kw)- To 1.8l 103kw Müün varuosadeks hetkel.
42. Bmw 525E 83.a E28 Sai ostetud suhteliselt hea hinnaga(arvestades hetkel E28 hinnda). Praegu käsil kere/tehinka värskendus kuur. Keavdeks vägagi stiilne ja madal liikur teedel tagasi.

vabandan pika postituse eest :D Vist said köik üles loetud. Ja peaksid olema ka mingis enam vähem järjestuses.
Terv Bumer323
Viimati muutis Bumer323, 16 Veebr 2013, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
Talve tulekul on bemmid sõbralikuks muutunud...Liputavad saba!
Kasutaja avatar
Bumer323
 
Postitusi: 247
Liitunud: 14 Jaan 2012, 17:44
Asukoht: Saaremaa,Tallinn Männiku!

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas kanemgi » 28 Aug 2012, 06:03

Prema kirjutas:Nissani esimene pilt on Tallinnast tuues ja teine saarele jõudes? :lol:

Ei see pole õnneks Tallinnast tulles tehtud pilt, Tallinnas polnud aegagi pildi tegemisele mõelda :D Mõlemad pildid on saarel tehtud :D
Bumer323 kirjutas:Kasutaja Kanemgi tungival soovil avaldan siis ka enda nimekirja autodest mida omatud. Pilte ja asju on vähe kuna tol ajal polnud väga aparaate millega neid sarasid ja asju jäädvustada.

Nüüd on su auto ajalugu vähe selgem vähemalt, väga kõva masina park su käest läbi käind :thumbup:
Hoolistsed oma auto eest ja auto hoolitseb sinu eest. Hooli oma Mazdast!!!
O/M/V: 83-87 aasta 626 mazdasid ja nende varuosi. 53482036
Kasutaja avatar
kanemgi
 
Postitusi: 1065
Liitunud: 04 Jaan 2010, 16:16
Asukoht: Põhja Saaremaa

1987 Mazda 626

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas cabernet1 » 29 Aug 2012, 10:45

Esimesena sain oma käsutusse 1982 aasta Vaz 2105 žiguli 1,3 mootoriga, mis oli teeninud ennem vanemaid ja vedanud peaaegu kogu oma elu rasket (ümberehitatud) järelhaagist. Läbisõit oli selleks hetkeks 20 aastat vanal masinal alla 100 000 km, kuid mootor oli hõre nagu kohviveski. Kõrgematel pööretel pildus õli välja ja seda läks pea samapalju kui bensiini. Õnneks sõitis see masin isegi 76-ga, 80-ga ning diisli ja piirituse seguga vaesel ajal :mrgreen:

Oleks ehk edasigi sõitnud, kui mitte ülevaatus ei oleks hakanud näkku panema ja kiusama... Öeldes otse - taheti "vanad vene pannid" teedelt minema saada.
Järgmiseks sai ostetud 1988 aasta Nissan sunny 1,6 l töömahuga. Hea, mugav ja üko masin aga kere oli nii läbi kui olla sai.

Edasi sai tiksutud 2004 mitsubishi lanceriga, 2006 civicuga, 2006 swiftiga, kuid need olid laenatud hetkevajadusteks. Nii siis tuligi oma isiklikku liikurit soetama minna ja valik langes M2 peale just soovist osta uus, odav ja praktiline masin - SUURE TAGALUUGIGA.
Just viimane nõue kallutas otsuse nissan notelt mazda kasuks.
Koerte Värvimine
Kasutaja avatar
cabernet1
 
Postitusi: 1248
Liitunud: 26 Nov 2006, 10:54
Asukoht: Viljandi

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Raikzz » 29 Aug 2012, 15:13

Esimeseks autos õnnestus tänu helgetele vanematele saada siis 2001 BMW Z3 2.0 110kw , mis sai Soome 3000 eurise kasumiga maha müüdud
Pilt
peale seda oli paar kuud vaikus kuni sai ideaalses seisus BMW E36 2.0 110kw ostetud , mis sai paar kuud hiljem 700 eurise kasumiga maha müüdud jälle
Pilt
Kuna uut autot ei leidnud siis sai ostetud nö asendus auto : Mercedes-Benz w124 230E ,
Pilt
Ning nüüdseks liiklen siis kahe autoga , nimelt pere vana auto Peugeot 206 2.0hdi 66kw, mis on täielik ökopill
Pilt
Ning hobi ja suveauto Mazda MX-5 2001a 1.9 107kw
Pilt
Raikzz
 
Postitusi: 10
Liitunud: 24 Apr 2012, 20:45
Asukoht: Tallinn

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas AdiKing » 20 Sept 2012, 16:04

Mina alustasin 4a tagasi oma autoseeriaga :D
Esimeseks autoks sain vanaisa Opel astra aasta oli sellel 92. ja mootoriks metsik 1.4l R4 ja 44kw :mrgreen:
Peaks see auto siiani ringi sõitma eesti peal.
Pilt

Teiseks masina ostsin juba ise omale.
Opel Vectra B 1.6 R4 74kw 97a. Aga siis hakkas võimsuse jänu pihta :D
Pilt

Kolmandaks tuli Mitsubishi Galant 2,5 V6 118kw 2003a
Sitaks hea auto oli kuid kahjuks kurb saatus tabas, kohtusin hobusega ja auto läks maha kandmisele.
Pilt

Peale crashi:
Pilt

Neljandaks tuli Audi A4 2.8 V6 128kw 97a
sõitsin mingi aasta, siis müüsin ära liiga madal oli.
Pilt

Viiendaks oli Audi a6 2.6 V6 110kw 96a
Pilti pole kahjuks enam arvutis sellest...

Kuuendaks: Mitsubishi Galant 2.0 V6 110kw 96a
Pilt

Seitsmendaks: Opel Omega MV6 3.0 V6 155kw 99a
Ülimugav!!!!!!! hetkel peaks liikuma tartu kandis. Ja MANUAAL, mis siis väga vähe levinud ja masin pärit tallinna ascarist :)
ehk siis aint eestis sõitnud.
Pilt

Ja viimased kaks on hetkel alles :D
Kaheksas: Opel Vectra B 2.0 R4 100kw 97a.
Pilt

ja noh viimast te juba teate :D Mazda 6gt 2.3 R4 122kw 2003a
Pilt

Olgu õeldud et kõik masinad manuaal kastiga, vihkan automaati. 8)
Kasutaja avatar
AdiKing
 
Postitusi: 26
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:23
Asukoht: Saaremaa

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas Bumer323 » 20 Sept 2012, 20:36

Adiking: Kas see 6. Galant on Aulikute poiste käet kah läbi käinud? Leisi kandi mehed vist.
Talve tulekul on bemmid sõbralikuks muutunud...Liputavad saba!
Kasutaja avatar
Bumer323
 
Postitusi: 247
Liitunud: 14 Jaan 2012, 17:44
Asukoht: Saaremaa,Tallinn Männiku!

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas AdiKing » 20 Sept 2012, 20:54

Bumer323 kirjutas:Adiking: Kas see 6. Galant on Aulikute poiste käet kah läbi käinud? Leisi kandi mehed vist.


Kle vist küll, igatahes nüüd näen seda suht tihti linnas seismas ja sõitmas :D
Kasutaja avatar
AdiKing
 
Postitusi: 26
Liitunud: 04 Sept 2012, 08:23
Asukoht: Saaremaa

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas RandoM » 20 Sept 2012, 22:57

Esimene, mitte küll päris oma nimel aga vanemad ta mulle kasutada andsid: 1.9l Diisel passat aastast 1999 mis lõpetas oma elu minu jaoks mootori kokkujooksmise tagajärjel, end enne seda läbis kümneid tuhandeid kilomeetreid läbi Eesti ja Euroopa. Tagantjärgi mõeldes on nukker, et mu nooruspõlve autoks oli diisel universaalkerega 66kw passat (tumeroheline) millel oli kassettmakk ning kõlarid ainult ees istmetel. Ent tegelikult oli ta suurepärane sest 100 krooniga sai sõita 100km (või kui üldse raha ei olnud siis ka 130km :)) kõik sõbrad mahtusid sisse (ja kui sisse ei mahtund siis kuus tükki mahtus katusele). Temaga võis sõita gaas põhjas ilma trahvi saamata terve aasta (või ka läbi terve Poola) ning lisaks töötas ta alati laitmatult.

Esimene enda nimele ostetud auto oli BMW E39 530d Touring millel oli samuti raske tööpõli ning mis läbis kontinenti mitu korda. Ehkki ta tegelikult oli suurepärane auto tekkis mul BMW'de vastu totaalne antipaatia mis ei ole tänaseni üle läinud.

Peale "pemmi" sai soetatud RX-8 mis tänaseks on totaalselt hobiautoks muutunud ning igapäevase liikurina asendab teda Nissan Xtrail ning naisega kaasavaraks tulnud Almera. Järgmiseks tuleb meie peresse elektriauto, ilmselt Leaf kui Mazda just millegiga välja ei tule.
RandoM
 
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Sept 2012, 16:20
Asukoht: Tallinn

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas põrguline » 01 Okt 2012, 16:37

Mina koostan ainult nimekirja
1. Vaz 2107
2. Ford Sierra 2,0 66kw ´84
3. Opel Kadett ´86
4. Volvo 460 1,7 75Kw ´90
5. Vw Golf 2 1,3 40Kw ´88
6. Mazda 626 (GV) 2,0 66Kw ´91
7. Ford Escort 1,6 66Kw ´94
Hetkel Ford Galaxy 2,3 107Kw ´97
Kasutaja avatar
põrguline
 
Postitusi: 125
Liitunud: 14 Juul 2009, 21:18

Re: Millest kõik alguse sai? (esimene auto)

PostitusPostitas zoomzoom » 01 Okt 2012, 21:54

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 396
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Järgmine

Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron