Kuna keegi vastata ei osanud/viitsinud, siis vastan nüüd ise.
Saigi vahetatud MPV "viie" (2009.a) vastu ja esialgsed tähelepanekud siis järgmised.
5 on ikka märksa väiksem kui MPV, kuigi tühimassi erinevus vaid 100kg
2,0 bensumootor on päris parajalt ergas ja seda ka suht madalatel pööretel.
Lisasid on tänapäeva autole kohaselt parasjagu -- cruise, kliima, istmesoojendused, el.aknad jne.
Juhitavus võrreldes MPV-ga on lausa sportlik.
Vedrustus on samas pehme (MPV-l tühjana suht kaubikulikult jäik -- see eest lollikindel tagasild)
Sisedisain ja istmete paigutamine on päris nutikas.
Samas "kaubikuna" seda ei kasuta, sest istmed röövivad päris suure osa kaubaruumist.
Salongi sisemüra (veeremüra) on suurem kui MPV-l või ka "kuuel". Samas mootorihäält praktiliselt ei kuule.
Kuuekäigulisest manuaalist ei saa ma hästi aru. Tegelikult võiks mõne alumise käigu ära jaätta ja ongi nagu viiene kast. Samas võiks olla hoopis kuues käik viiendale lisaks, et maantee kiirusel mootoripöörded alla saada. Praegu 100-ga sõites pööre 3000 peal...
Seega praegu tundub täitsa OK. Esimese asjana näen, et sisemüraga tuleb midagi ette võtta.