Mazda 5

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 5

PostitusPostitas webwolf » 01 Sept 2012, 11:46

Tere.
Tuttav tahab Mazda 5-te osta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... f55da15d2c

Kuna endal Mazda 6-s siis ei oska väga Mazda 5 kohta midagi rääkida.

Oskab siit ehk keegi midagi öelda, mis need tüüpvead on ?
Foorumist lugedes sain teada, et 17 tollised veljed on saatanast aga mis veel ? Kuidas neil roostega on ?

Konkreetse masina puhul teeb muidugi muret, et tegemist on Saksast toodud masinaga.
Kasutaja avatar
webwolf
 
Postitusi: 81
Liitunud: 21 Okt 2008, 22:58
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 5

PostitusPostitas aviar » 01 Sept 2012, 12:43

webwolf kirjutas:Foorumist lugedes sain teada, et 17 tollised veljed on saatanast aga mis veel ?
Mõni viide? :shock:

Ja veel võiks uurida kohalikust müügikontorist, kuidas on lood (kere)garantiiga.
aviar
 
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Veebr 2009, 13:34
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Re: Mazda 5

PostitusPostitas Mario » 01 Sept 2012, 13:40

veermik ja elektroonika on nõrk koht.
amordid väsivad ruttu ja tapavad ära ka tugipadjad-laagrid.
puksid imekombel kestavad isegi. stabika kerepuksid muidugi mitte. :)
Külmaga ei taha toimida kesklukk ja sellel masinal vaatan, et el. küljeuksi ka pole. Jumal tänatud. need jäävad külmaga kinni või siis lähevad lahti, aga kinni ei sõida. :D
Mootori muresid pole väga. Sellel diislil on vaid mõned omapärad, on mainitud ka väntvõlli purunemist. :)
Erilist säästu ei teki. ise eelistaks 2.3 bensukat.
Aga noh, sellel masinal on lisasid küll. ekraan ka konsoolis ja puha. Saksast toodud autodel on see eelis, et mootor on vähemalt korras. seal ei töristata penskari moodi, nagu meil siin. alles tegin ühele selgeks, et väikse diisliga ei sõideta 1500rpmi, turbo ei rakendu ja tahmafiltrist saad ruttu lahti.. see töristamine on mootori surm. turbodiisel tahab ikka pööret saada ja seal kiirteel ta seda saab ka. et vähemalt saastega ei tohiks probleeme olla. veermiku osas tõesti, et kuna seal on teed siledad, siis 100 000km ei pruugi midagi vahetada ja meie kuumaastik tapab veermiku suht paari kuuga. seda olen ise ka näinud. itaaliast toodud ideaalkorras auto läks suht paari kuu pärast juba veermiku remonti, kõik puksid ja liigendid said järsult otsa.
Aga 5 puhul väga midagi rohkem kurta ei olegi. Kui rooste puudub, siis on ta kaaslane tükiks ajaks. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5

PostitusPostitas ready » 06 Nov 2012, 02:51

Pole küll teab mis spets,kuid lingil olev auto on minu meelest veel vana e. 1. generatsiooni oma ja 2008 st alates on uuem mudel müügis.
ready
 
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Mai 2009, 18:18
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 5

PostitusPostitas Prema » 07 Nov 2012, 21:19

Mulle on ka 5 meeldima hakanud aga ma ei saa aru mis sellel automaat kastiga on. Neid esineb nii vähestel ja uutel eesti diilerid nagu ei paku üldse. Samas pruugitud mudelitel mõned siiski on. Kuidagi veider. Kui viie võtaks, siis tahaks ikka ATM-i.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5

PostitusPostitas ready » 07 Nov 2012, 23:02

Mingi jama on jah nendega. Eestis ei müüda kuid mujal täitsa olemas. Esimesed kuni aprill 2008 olid siin meil müüa ainult manuaalid. Siis tuli facelift ja tulid ka automaatkastid. Nüüd uued mudelid samuti ainult manualkastiga - mis on minu silmis ületamatu miinus.Samas tehas toodab automaatkastidega mudeleid küll....
ready
 
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Mai 2009, 18:18
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 5

PostitusPostitas Prema » 11 Veebr 2013, 19:18

Kas keegi on ka MPV-st "viie" peale läinud? Huvitab just, kuidas nende kahe auto vahe on. Kunagi sai Premacy-t omatud ja see auto oli liiga "prosta" -- vähe lisasid, meeletu müra salongis, ebamugav sidur ja käiguvahetus jne. Üle aasta ma sellele vastu ei pidanud ja see oli ka pikaks ajaks viimane manuaaliga sõiduk. Nüüd on MPV ja manuaal ning see on täitsa meeltmööda. Tekkis aga huvi uuema vastu vahetada ja "viis" tundub igati hea kandidaat ja silma jäänu on paraku manuaal (6k). Nii palju ruumi seal muidugi pole kui MPV-s.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5

PostitusPostitas Prema » 23 Veebr 2013, 11:46

Kuna keegi vastata ei osanud/viitsinud, siis vastan nüüd ise. :wink:
Saigi vahetatud MPV "viie" (2009.a) vastu ja esialgsed tähelepanekud siis järgmised.
5 on ikka märksa väiksem kui MPV, kuigi tühimassi erinevus vaid 100kg
2,0 bensumootor on päris parajalt ergas ja seda ka suht madalatel pööretel.
Lisasid on tänapäeva autole kohaselt parasjagu -- cruise, kliima, istmesoojendused, el.aknad jne.
Juhitavus võrreldes MPV-ga on lausa sportlik.
Vedrustus on samas pehme (MPV-l tühjana suht kaubikulikult jäik -- see eest lollikindel tagasild)
Sisedisain ja istmete paigutamine on päris nutikas.
Samas "kaubikuna" seda ei kasuta, sest istmed röövivad päris suure osa kaubaruumist.
Salongi sisemüra (veeremüra) on suurem kui MPV-l või ka "kuuel". Samas mootorihäält praktiliselt ei kuule.
Kuuekäigulisest manuaalist ei saa ma hästi aru. Tegelikult võiks mõne alumise käigu ära jaätta ja ongi nagu viiene kast. Samas võiks olla hoopis kuues käik viiendale lisaks, et maantee kiirusel mootoripöörded alla saada. Praegu 100-ga sõites pööre 3000 peal... :thumbdown:

Seega praegu tundub täitsa OK. Esimese asjana näen, et sisemüraga tuleb midagi ette võtta.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5

PostitusPostitas zoomzoom » 23 Veebr 2013, 17:46

Prema kirjutas: Esimese asjana näen, et sisemüraga tuleb midagi ette võtta.

Armatuuris keskkonsooli juures on nupp, kust saab õuest tulevat müra vähemaks keerata. :D :thumbup:
Nupu juures on kiri: "VOL"
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 5

PostitusPostitas Prema » 23 Veebr 2013, 23:18

zoomzoom kirjutas:Armatuuris keskkonsooli juures on nupp, kust saab õuest tulevat müra vähemaks keerata. :D :thumbup:
Nupu juures on kiri: "VOL"

:thumbup:
Ja lisaks on tal kiirustundlik helitugevuse regulaator :lolno:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist