Tagumiste kontide eemaldamine

Tagumiste kontide eemaldamine

PostitusPostitas madoc » 14 Sept 2012, 23:55

Kas keegi oskab öelda, et miks kondis olev polt, mis on mutriga amordi aluse küljes kinni peab kaasa keerlema kui üritad mutrit lahti keerata? Kas nii peabki olema, et konti saad ainult korra hästi kinni keerata ja enam teist korda kätte-tagasi ei saa? Tänane amordipatjade vahetus lõppes ühe vahetatud padjaga ja kahe lahtise kondiga....
Tegu siis BA kere ja räägin tagumistest stabikavarda otsavarrastest.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Tagumiste kontide eemaldamine

PostitusPostitas R-go » 15 Sept 2012, 00:02

Tagumised stabikakondid jah nii ehitatud, et ühe korra tõmbad kõvasti kinni ja lahti keerates käib ringi.626-el sama moodi.
Muu ei päästnudki kui rellakas.Või kui saad kondi nii pinge alla väänata, et kinni jääb siis ehk saab.
Vabalt võid rellaga läbi lõigata, uutel kontidel ju mutrid värgid komplektis.
Mina ei tea midagi,aga mõni ei tea sedagi ;)
Kasutaja avatar
R-go
 
Postitusi: 743
Liitunud: 20 Nov 2009, 22:22
Asukoht: Tallinn

Re: Tagumiste kontide eemaldamine

PostitusPostitas Mario » 15 Sept 2012, 00:54

R-go kirjutas:Tagumised stabikakondid jah nii ehitatud, et ühe korra tõmbad kõvasti kinni ja lahti keerates käib ringi.626-el sama moodi.
Muu ei päästnudki kui rellakas.Või kui saad kondi nii pinge alla väänata, et kinni jääb siis ehk saab.
Vabalt võid rellaga läbi lõigata, uutel kontidel ju mutrid värgid komplektis.

kõigil ei ole.
kontidel on reeglina otsas sisekuuskant, kuhu peaks 6mm sisse mahtuma. paraku aeg teeb oma töö ja vähemalt 2 aastat sõitnud detail tõesti enam ei kannata muud, kui relakaga sisse raiuda.
ise olen teinud tuuningu ka nii öelda varuks - rant, mille alla kummist tolmukate jääb, sinna kahele poole käiaga siledad pinnad tekitanud, ehk siis ringist täpselt üksteise vasta teinud mahalõiked, et nt. olenevalt kondist ikka 13-14 lehtvõti külge läheb. see ka aitab ikka, kui kuuskandi juba siledaks keerad.
Aga elu näitab, et originaalosadel mutrid puuduvad ja samuti ka teatud tootjate b-osadel. Ehk siis enne veenduda mutrite olemasolus, kui relakaga kallale minna. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6047
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Tagumiste kontide eemaldamine

PostitusPostitas madoc » 15 Sept 2012, 01:20

Kuuskantvõtme auku pole kummalgi pool ja vähemalt üks pool aint ainult 1,5a vana. Muidu olid värske olemisega.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron