Mazda 626 LX 2.0 97a. - Estlander

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 LX 2.0 97a. - Estlander

PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 20:05

Tere. Mõtlesin, et liitun ka teiega ja näitan oma Mazdast paar pilti.
See mul juba teine Mazda. Esimene oli 1989a. Mazda 626 kupee.
Praegu siis ka pealkirjas nähtud 1997a. 626LX 2.0L.(USA variant, kuna elan USAs hetkel).
Sai ostetud teine 3 kuud tagasi 3000$ eest. Sõitnud on auto 84500 miili ehk 135200km. Sisse panin kohe veel mingi 1300$. Miks nii palju, küsite, oli kohe vaja sisse panna?
Kuna hamasrihma poldud vahetatud, siis tuli see igaks juhuks ära vahetada. Aga hammasrihma vahetus on siin roppult kallis. Maksin selle "lõbu" eest 800$ millegagi.
Siis märkasin, et radikas lekib ja vahetasin selle ära. Kuna autol on automaatkäigukast, siis pidasin targermaks ka käigukasti õli ära vahetada.
Autoga olen väga rahul, aga kohe mitte ei salli neid automaatkäigukaste - eriti ei usalda selle auto oma, kuna Mazda kasutab nendel autodel Fordi CD4E käigukasti ja see on kurikuulus väga kergesti läbi minema.
Manuaali osta olnuks aga metsik otsimine, sest siin lihtsalt manuaalkastidega autosi nii vähe liigub. Kui leiadki ühe, siis võibolla selle suure riigi teises otsas, aga nii kaugele ometi ei sõida autot vaatama.
Nüüd hirmuga loodan, et ikka kestab, sest uus(uuesti ülesehitatud) kast koos allapanekuga on 2500$. Mõtsin, et kui lähebki, et siis laseks äkki manuaal kasti alla panna aga ei tea kas saab panna. Põmst ju peak saama. Või mis te teadjamad mehed arvate?
Igaks juhuks paigaldasin talle automaatkäigukasti lisa jahutus radika, et kasti õli jahedamana hoida.
Ok, jutt pikaks läind. Siin on paar pilti:
http://www.zone.ee/pleiadean1/Ft.%20Wal ... 26LX.JPG?2
http://www.zone.ee/pleiadean1/Ft.%20Wal ... 6LX1.JPG?2
http://www.zone.ee/pleiadean1/Ft.%20Wal ... gine.JPG?2
Viimati muutis Anonymous, 30 Mär 2006, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 24 Mär 2006, 20:28

Tere kaugelt kandi rahvale.
Manuaal kast tahab uut juhtmesarja(mootori juhtimine), aju, pedaalide sammas, käigukast, käigukang hoovastikuga, osaliselt keskkonsool ja sidur. Mõningased erinevused on ka armatuurlauas. Kohe ei tule rohkemat meelde, aga arvan, et teine auto soetada tuleb vist odavam.
Aga auto on sul kena.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 20:49

Nii kaugelt poleks lootnudki liikmeid kohata :shock: Aga tegelikult see juu igati tore, et ka nii kaugele on meie klubi info levinud :D Auto igati kena :wink:
Aga kust kohast klubi info leidsid :?: :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas oggi1 » 24 Mär 2006, 20:52

tere ka minu poolt ja kas on plaanis autoga midagi ette võtta?
väike tuuning USA pinnalt 8) :?:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 21:47

kulibin kirjutas:Tere kaugelt kandi rahvale.
Manuaal kast tahab uut juhtmesarja(mootori juhtimine), aju, pedaalide sammas, käigukast, käigukang hoovastikuga, osaliselt keskkonsool ja sidur. Mõningased erinevused on ka armatuurlauas. Kohe ei tule rohkemat meelde, aga arvan, et teine auto soetada tuleb vist odavam.
Aga auto on sul kena.


Jah, ma mõtlesingi, et see päris suur töö saa olema. Olen netist lugend, et paljudel kellel selle Fordi automaadiga pidevalt jamasi old, on pannud manuaali peale. Ainuke asi mis neil pärast on olnud on see, et kui paned manuaali peale, siis pole kompuutril selle elektroonilise aut. kastiga enam sidet ja see O/D tuli jääb põlema.
No eks kui ykskord see kast läheb, siis panen uue automadi. Autol nii palju veel resurssi küll, et tasub seda teha - ja rahagi temasse juba investeeritud.
Igatahes väga paha küll, et Mazda(üks vastupidavamaid autosi) teeb mingit diili Fordiga(üks ebakvaliteetsemaid automarke) ja ei viitsi ise välja töötada ühte käigukasti, ning selle asemel hakkab kasutama Fordi oma. Siin USAs isegi Mazda vastu suuri kohtuvärke algatatud, et ei võta vastutust selliseasja eest. Mazda oli juba ammu teadlik, et sellel aut. kastil on kuumajuhtimisega probleeme ja tänu sellele nad läbi põlema kippusid. Nende lahendus oligi see, et pange peale välised käigukasti lisa radikad.
Oh jah, kõik kuhu Ford oma sõrme sisse pisatab muutub sitaks kahjuks. :(
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 21:53

MazdaGTI kirjutas:Nii kaugelt poleks lootnudki liikmeid kohata :shock: Aga tegelikult see juu igati tore, et ka nii kaugele on meie klubi info levinud :D Auto igati kena :wink:
Aga kust kohast klubi info leidsid :?: :roll:


Aitäh heade sõnade eest. Ma auto24'st leidsin viite siia ja mõtsin, et regan ära. Ma tegelt juba ammu seda lehte tean, aga kuna vahepeal sõitsin teiste markidega ringi, siis sai nende autode foorume külastatud. Nüüd kuna jälle Mazda mees, siis otsustasin siin regada.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 22:07

oggi1 kirjutas:tere ka minu poolt ja kas on plaanis autoga midagi ette võtta?
väike tuuning USA pinnalt 8) :?:


Esialgu loodan tast head vastupidavat liikurit. Ideid on mida tahaks temaga teha, aga kuna peale selle auto ostmist natuke netis uurimustööd tehes lugesin ainult õuduslugusi selle auto(Mazda626 1994-2001 millel kõigil on üks Fordi kõige ebaõnnestunum aut. kast peal) aut. käigukastist, siis olen valmis kõige hullemaks ja hoian raha selle jaoks esialgu.
Kadestan teid Eesti mehi kellel seal manuaalid peal ja nendega mõnusalt ringi lasete.
Ameeriklased kõik armastavad automaate, aga samas pidevalt nad(vanemate autode omanikud millel juba garantii läbi) hirmul ka, et see nagu kõige kallim asi mis võib läbi minna. Paljudel pole autod isegi käigukasti vahetuse hinda väärtki enam. Manuaaliga sõitmine käib lihtsalt üle jõu neil. Nende jaoks on see sportauto tunnus....lol. Ütlevad, et sportautol on manuaal ok, aga tavalisel peab ikka automaat olema. :D
Uh, aitab küll mu virisemisest juba. :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 22:15

Üks pildike siia mu Eesti Mazdast mis mul umbes 3 aastat tagasi oli. Hetkel sõber sellet mingi projekti püssi aretab.
http://www.zone.ee/pleiadean1/mazda.JPG?2
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 24 Mär 2006, 23:38

Juhtusin täna nägema üht USA versiooni GD kerega autot, tolel oli stange alla lisa õli radiaator aut. kasti jaoks lisatud. Ehk on sinulgi mõtekas selline asi soetada vältimaks hullemat. Meie kohalikel mudelitel, mis põhamaised versioonid on, sellist asja ei esine.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 24 Mär 2006, 23:57

kulibin kirjutas:Juhtusin täna nägema üht USA versiooni GD kerega autot, tolel oli stange alla lisa õli radiaator aut. kasti jaoks lisatud. Ehk on sinulgi mõtekas selline asi soetada vältimaks hullemat. Meie kohalikel mudelitel, mis põhamaised versioonid on, sellist asja ei esine.


Ma mingi kuu aega tagasin paningi omale esistange ja konditsioneeri radika vahele siukse heavy duty aut. kasti õlijahutus radika.
Asi oli selles, et kui sai sõidetud Interstate peal mingi paar tundi järjest kuskil 120km/h, siis hakkas põlema see O/D Light. Peatasin auto kinni ja tossu tuli.
Asi oli selles, et käigukast oli üle kuumenenud ja oli pritsinud sellest peenikesest nn. 'overfill' kummitorust mis käigukasti õlipannist üles tuleb, käigukasti õli mootori peale.
Ootasin paar minutit, et jahtuks maha ja siis oli see O/D Light kustu ja sai reisi jätkatud. Järgmine päev ostsin ja panin selle lisa radika peale ja uue käigukasti õli sisse.
Nüüd kui olen pikemaid otsi suuremal kiirusel teinud pole enam üle kuumenenud.
Eestis jah temaga nii suurt probleemi pole kuna ilm on tunduvalt jahedam.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 25 Mär 2006, 08:32

Lisa jahutust saab ka kliimaseadme kapotialuse ventilaatori sundjuhtimisega(põhiventilaatori juhtmest võetakse toide, mida kasutatakse vastavalt vajadusele lisalülitiga salongist)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8356
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas martin » 25 Mär 2006, 16:03

Tere tulemast kah minu poolt. Auto tundub tõesti korralik ja ilus.
Aga kui sa väga manuaali peaksid tahtma siis käigukasti vahetus võiks ju täisa mõeldav olla?
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

PostitusPostitas bmw » 26 Mär 2006, 12:54

tere ka minu poolt :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron