6 diisel 89kw.Kahemassilise hooratta asendus.

6 diisel 89kw.Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas kass525 » 27 Okt 2012, 16:34

kuna hooratas pani arvatavasti saba,siis tuleb see vahetada :( . On soovitatud vana kinni keevitada ja otsida leevendusega siduriketas.Kas keegi on sellist asja teinud? Autoks siis mazda6 masuudipress :) ,89kw.
kass525
 
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Mai 2012, 19:31
Asukoht: harjumaa

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas Mario » 27 Okt 2012, 19:09

tjah, aga oh seda värinat ja rasket käiguvahetust. rääkimata sujuvast kohaltvõtust.. oma silmaga olen näinud ainult FIAT grupi diisleid, millel on monoliitne ketas (Opeli väiksed diislid, Fiat, Chrysler), ülejäänud tootjad on siiski paaritanud oma mootorid ja kastid kahemassilisega. Kui keevitada, siis piisavalt palju, et ära kasutada soojusmahtuvust, muidu lendab see konstrui kiirelt laiali. Olen viibinud autos, kus siuke elukas tükkideks lendas. Tuli läbi põhjapleki nagu miilenki.

Taastatud ratas on ligi 400€, uued 600€ kandis.. pigem ostaks uue, kui ehitaks midagi, mis ei ole mõeldud seal olema. Ei ole vist vaja meelde tuletada, et vibratsioon on saatanast :D Kahjuks ei paku ka internetis keegi asendusratast.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas kass525 » 27 Okt 2012, 20:00

ok,ei hakka siis midagi aretama.Aga kuidas need taastatud kestavad ja kust neid saada?
kass525
 
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Mai 2012, 19:31
Asukoht: harjumaa

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas Mario » 27 Okt 2012, 20:11

väljamaalt. aga ütlen ausalt, see 600€ LUKi oma kestab kõige paremini. originaalis on seal kas Exedy või Sachs.. või on ka LUK, aga LUKi soovitan. VAG grupi masinatelt näen väga hästi, kuidas tehase poolt pandud Sachs ei kesta üle 150-200 000... ühel masinal lõi lausa 75 000 pealt vibra sisse, kuna naissoost isik ja sõitis nigu rallikaga - laks ja pedaal lahti.. nii nad kaua ei kesta..
et jamh, ise tead, kas kulutad palju raha, et osta see mitte väga kindel või kulutad natukene rohkem ja ostad korraliku. :)
Inglismaa ebay'st võid ka vaadata.. seal olid tutikad miski 300-350 naela.. taastatud 250 kandis..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas kass525 » 13 Nov 2012, 01:25

polegi hoorattal midagi viga :D
kass525
 
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Mai 2012, 19:31
Asukoht: harjumaa

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas hardstyler » 23 Dets 2012, 09:15

kass525 kirjutas:polegi hoorattal midagi viga :D


No räägi, mis siis viga oli?
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: Kahemassilise hooratta asendus.

PostitusPostitas kass525 » 23 Dets 2012, 12:04

Üks pihusti jamas ja pani mootori tühikäigul vibrama.
kass525
 
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Mai 2012, 19:31
Asukoht: harjumaa


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline