MPV diisli pump

MPV diisli pump

PostitusPostitas mazdaman3 » 31 Okt 2012, 18:24

Tere!Kas keegi on kunagi ise MPV 2,5td kõrgsurve pumpa vahetanud?Kas siis tõesti et pumpa kätte saada tuleb mootori esiosa täiesti lahti lammutada või käib ta ikka mingi kolksuga lahti?Keerasin pumba lahti aga välja ta tulla ei tahtnud ja liikus koss hammasrihma rattaga.Äkki keegi oskab öelda kuidas käib,sest et ei taha nagu ära kah lõhkuda midagi.
mazdaman3
 
Postitusi: 8
Liitunud: 27 Sept 2012, 18:55
Asukoht: Tartumaa

Re: MPV pump

PostitusPostitas Mario » 31 Okt 2012, 20:26

halvasti tegid...
enne tuleb ikka hammasrihma kate maha võtta, pumba rihmaratas pumba suhtes tiftiga ära fikseerida ja alles siis võib hakata voolikuid lahti päästma.. ja pumba ning mootori suhtes tuleb ka märgid teha, et kuidas pärast tagasi panna...
praegu ei teinud sa muud, kui et teadmatusest muutsid sõitva masina liikumatuks. :) Sul tuleb veel suurem töö teha, kui alguses kohe õigesti teinud. :)
Kehvem lugu on ka, et ise sa seda masinat nüüd enam käima ei pane. Kas treileriga asjatundjate juurde või kutsud targema, kes on tegelikult ka diislitega tegelenud, mitte ainult pildi pealt vaadanud, sest sul on nüüd süüde totaalselt paigast.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: MPV pump

PostitusPostitas mazdaman3 » 31 Okt 2012, 21:57

Mario kirjutas:halvasti tegid...
enne tuleb ikka hammasrihma kate maha võtta, pumba rihmaratas pumba suhtes tiftiga ära fikseerida ja alles siis võib hakata voolikuid lahti päästma.. ja pumba ning mootori suhtes tuleb ka märgid teha, et kuidas pärast tagasi panna...
praegu ei teinud sa muud, kui et teadmatusest muutsid sõitva masina liikumatuks. :) Sul tuleb veel suurem töö teha, kui alguses kohe õigesti teinud. :)
Kehvem lugu on ka, et ise sa seda masinat nüüd enam käima ei pane. Kas treileriga asjatundjate juurde või kutsud targema, kes on tegelikult ka diislitega tegelenud, mitte ainult pildi pealt vaadanud, sest sul on nüüd süüde totaalselt paigast.


Ma olen juba viis aastat diisliga sõitnud ja süüdet paika pannud ja remontinud diiselmootoriga autot nii et halb hakkab,kuid nissan primeral oli see pumba vahetus palju lihtsam.Kõik see sinu mainitud eeltöö sai ära tehtud,(ei hakkanud enne üksikasjalikultkirjeldama),kõiksugu märgid paigas kuid küsimus on selles kas see pump peaks peale lahti keeramist lihtsalt välja tulema sealt hammasrataste kambrist või tuleb see kambrikaan maha võtta ja pumba võlli küljest veel mõni hammasratas ära võtta :think: :?: .Asi on nii et MPV on mul alles 2 kuud olnud ja ma ei muutnud sõitvat autot liikumatuks kuna ta oligi liikumatu,nimelt ma ostsin teise MPV omale varuosadeks ja see pidi olema pumbarikkega,vot sealt ma seda pumpa kätte saada üritangi.Mõtlesin et lasen ära kontrollida ja isegi korda teha kui võimalik,muidugi kui leian mõne soodsama koha kus seda tehakse.Aga praktikat on vaja siis olen pärast oma MPV remontimisel osavam tean kuidas ja mis kinnitatud on. :idea:
mazdaman3
 
Postitusi: 8
Liitunud: 27 Sept 2012, 18:55
Asukoht: Tartumaa

Re: MPV pump

PostitusPostitas Mario » 31 Okt 2012, 23:46

anna andeks, siis võtan sõnad tagasi :)
jutust jäi mulje lissalt...
aga ilmselt mingi nurga all ta ikka välja mahub...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626


Mine Premacy/MPV/5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist