edvin0212 kirjutas:vau, kus need lisad tulid. Olid küljes või ise said kusagilt ?
Muidu näeb jube ilus välja.
mastermind18 kirjutas:Ma mõtlesin täitsa ülevalt alla 4 pilt kus see valge kopsik peal on
Resonaator, ehk teeb õhu liikumise sujuvamaks ja vähendab mürataset.mac kirjutas:... Ei teagi mis eesmärki ta seal täidab...
Mario kirjutas:noh, päris otseselt mootori asend pedaalidele ei mõju, aga ju siis mõni vaakumvoolik, mis pidurivõimuga seotud, leidis sobivama asendi.
muide, soovitan sul töötava mootoriga patjade poldid õrnalt lahti keerata kõik korraga ja siis kinni. siis vajub mootor paremasse asendisse. sellest on ka Tomkulibin rääkinud korduvalt.
tore näha, et pill käib jälle.
Mario kirjutas:A oled sa ikka kindel, et küünlad õiged on?
cabernet1 kirjutas:Masin tundub tuttav. Nimelt kohtume pidevalt Tallinna ja Kauba tänavate ristmikul kui ka Uueveski poe parklas Ammu on see masin silma jäänud aga tore, et ka klubisse lõpuks tee leidnud
Mario kirjutas:BKR5E on küll kuum küünal.. aga see pind, mis otseselt heitgaasiga kokku puutub, on kuumal küünlal suurem. Seetõttu annab ta kehvemini soojust ära ka. Elektrood küll kuumeneb kiiremini, aga laguneb kiiremini ära ka vales mootoris.
Mazda tehasesoovitus alla 6 ei lange tavaliselt nii Denso kui NGK puhul. Mina kasutan enda mootoris BCPR6ES (2€ tk) ning hetkel on sees joos Denso KPR-20U (2.1€ tk). Mõlema küünla puhul on võimsus olemas, kütusekulu väike. Tehas nõuab minu auto puhul ka ulmekalleid iriidiumeid, aga iriidium on liiga külm meie kliimas, lisaks veel madalatel pööretel ei tööta ta nii, nagu peaks. Copper-küünlad meie kliimas kõige paremad.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist