Mazda 626 GW 2.0 85kW 00a. - mkangur

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GW 2.0 85kW 00a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 15 Dets 2012, 21:55

Heihei!
Panen ka siis taas arvele mazda, millega sõidan ilmselt kevadeni :)
Aasta: 2000
Mootor: 2.0 85kw
Mudel: GW
Kütus: bensiin
Käigukast: manuaal
Lisadest: eesmised ja tagumised udukad, 4x el. aknad, kliima,püsikas , veojõukontroll,abs, käetugi :D
Värvus: Hõbedane
Viimati muutis mkangur, 19 Nov 2020, 16:00, muudetud 3 korda kokku.
Low Not Slow
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw GF/GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas mkangur » 19 Dets 2012, 14:32

Täis paagiga sain sõita 400km linna ja maanteesõitu :D Aga see on vist normaalne antud mootorile talveoludes ? 8) :lol:
Low Not Slow
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw GF/GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas pokenaut » 19 Dets 2012, 19:59

Noh, mitte eriti, kui just 75% linna polnud..
pokenaut
 
Postitusi: 1687
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

Re: Mazda 626 2.0 85kw GF/GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas skyline » 19 Dets 2012, 22:42

mkangur kirjutas:Täis paagiga sain sõita 400km linna ja maanteesõitu :D Aga see on vist normaalne antud mootorile talveoludes ? 8) :lol:


Täispaagiga 400 km ei ole normaalne, kuna paak peaks olema 62 liitrit, siis teeb see 15,5 sajale. Kuidagi loogiline oleks vaid siis kui praeguste külmadega sõidaksin vaid kuni 2km tööle ja tagasi.
Alla 10 peaks keskmine tulema ka praeguste kümadega, minu autol hetkel on see praeguste külmadega sama mootori puhul 8,9 sajale,see siis Tartu linn ja maanteesõit ca 50:50
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 516
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 626 2.0 85kw GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas Mario » 23 Dets 2012, 23:26

GW paak on 64.42L
Peaks ütlema, et midagi on ikka väga nihu siis. tarvis diagnosti.
Aga päris kena, et mazda peale tagasi sattusid.
audi muidu ilus ja öko tõesti, aga selline A4 on ikka konkreetne junn, pole mugavust ega vastupidavust.. mõni mees suudab ikka enda oma pidada kudagimoodi..
Jääb see Maazu siis lihtsalt talvepilliks või mingi kerge värskenduskuur ka? :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6068
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 626 2.0 85kw GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas madoc » 24 Dets 2012, 16:34

Minu 1.8 mazda võttis nüüd detsembris 75% linnas 25% maanteed ja külavaheteed(aga aeglase keskmise kiirusega) 376km ja nö "täispaak" ehk siis 43,7l (JAH - mazdadel hakkab tuli põlema juba üsna varakult). Muidugi sai lumes lõbutsetud ja gaasiga ma tagasi ei hoia.
Seega tankisin siis kui tuli põlema hakkas. Tegelt on paak 55l.
Ma ei saa aru miks inimesed näpuga näitama hakkavad, et kui 2l mazda suutis talvel 13-14 sajale võtta linnas sõites, siis on korrast ära.
Miks mul läks nii palju kütet - sest teen päevas 3-4 külmstarti, niiet see 376km võis olla 30+ külmstarti. Ma leian, et tänu sellel võib sellist kulu lugeda normaalseks.
Ebanormaalne on lugeda, et 2l bensiini tarbiv mazda võtab talvel linnas 7,3 ja maanteel 5.1.
Millegipärast on samades oludes võtnud teine foorumi auto(skyline´i) 8,9 keskmiselt, mis teeks 7 maanteel ja 11 linnas.
Kui järgmine kord on plaanis Euroopa tripile minna, siis ilmselt peaksin Mario mazda võtma ja õnnelikult 1200km+ paagitäitega maailma avastama. :thumbup:

Edit: Kogu mu jutt oli avalik kriitika. Tülinorimiseks on seda vast paljuks nimetada. Ilmselt jään antud kasutaja arvamustega osaliselt ühele meelele ja osaliselt mitte.
Normiks võiks lugeda pigem keskmisi kogemusi kui erandlikke.
Viimati muutis madoc, 25 Dets 2012, 01:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 2.0 85kw GW 00.a- mkangur

PostitusPostitas Mario » 24 Dets 2012, 21:23

kes ei taha, ärgu uskugu. võlusõna on 2eurised küünlad, süütemoodul, puhastatud gaasiklapp ning korralik vaakumtihendus ning Nitro3000 või E98 kütus. ja jah, ma leian, et selline kütusekulu on tõesti liiast, nagu härra siin räägib.
Ja kui nokkida tahad, siis ma olen 1095km suutnud paagitäega sõita! Hea raha eest võin tõesti laenutada trippimiseks. ;)
ja palun sind madoc, ära kuluta mu nime ära eks, kui midagi on viriseda, kasuta PSi. :wave:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6068
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 626 GW 2.0 85kW 00a. - mkangur

PostitusPostitas mkangur » 19 Nov 2020, 15:57

Ahoi, avame uuesti vana teema :)

Aega on möödas umbestäpselt 8 aastat ja on see peletis minu kasutuses tagasi :wave:
Vahepeal sai ka tegelikult välja aetud omanike pidi vana GE ning selle saatus, kuid paraku polnud sellest enam midagi järel ning tundus lootusetu isegi edasi midagi kaaluda peale olukorraga tutvumist.

Sellega seoses mõned küsimused:
Võrreldes GE kere peal olnud sama mootoriga isendiga, on see tohutult uimane- mõtteid?
Vaja süstida kusagile vahele, teine käik, põhjagaas, ootad kalender käes, et jalust saaksid teistelt.

Gaasi lahti lastes ning käiku vahetades, jääb hetkeks pedaal õhku rippuma? Ehk pöörded ei tule kohe täiesti alla, millest selline asi?

Tegemist vajavad tööd:

Esimesed kettad,klotsid ära vahetada.
Tagumised kettad,klotsid ära vahetada.
Tagumine vasak pidurisadul ära vahetada ning sellega seoses käsipidur korda teha.
Tagaluuk- pole otsustanud, kas capella ja midagi aretada või see korda lihtsalt teha.
Tagaluugiliist.. eks näis.


Ega kellelgi pole juhuslikult vedelemas GE generatsiooni ilukilpe 14" plekkveljele?
Pilt

Peasüüdlane ise:

Pilt

Pilt

Pilt
Low Not Slow
Kasutaja avatar
mkangur
 
Postitusi: 119
Liitunud: 25 Apr 2011, 23:57
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 2.0 85kW 00a. - mkangur

PostitusPostitas psyaddict » 11 Dets 2020, 01:58

segusiiber ära puhastada äkki?, sisselaske kollektori tihend võib lekkida nendel.. see ei pruugi mõjutada muidugi.
profülaktika mõttes võib kütuse-õhu jms filtrid vahetada ja küünlad kindlasti iridium vōi platinum( õhufiltri kopsiku snorkli ees olev kauss kuhu hea mutreid panna remondi ajal-ma olin sinna kaltsu pannud kunagi ja käivitades imes õhufiltri kopsikusse, tūkkaega mõtlesin et mootor kohvi, et edasi ei käi)
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 665
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist