Foorumielu vahepeal täiesti ära unustanud ja ega midagi väga märkimisväärset pole ka toimunud. Mazda teeb väga hästi seda mille jaoks ta võetud sai. Ehk siis läbib kilomeetreid probleemideta =) Ostes oli tal juba viisakad 237600 km läbitud. Minu käes on sinna juba 33000 juurde kerinud.
Lühikokkuvõte:
Juuni kuus mingi ahv viis juhiukse peegli klaasi ära. Kesklinnas, Vabaduse väljaku kõrval parklas poleks sellist asja väga oodanud. Sai pandud terve uus b-osa peeglikorpus kuna nii oli oluliselt odavam kui klaasiosa eraldi. Lisaks tavapärane hooldus ja paari stabikakondi vahetus @ 248000km.
Juulis said alla Mazda5 17" valuveljed koos 205/50 Michelinidega. 18" veljed läksid ühe tuttava Lexuse alla. Väiksema rattaga on ikka märgatavalt parem sõita. Mootor poole erksam ja kütust kulub vähem. Väljanägemine pole muidugi nii edev enam.
Keda huvitab siis paar pildiseeriat suvest:
http://sassr.planet.ee/Mazda6/Leppneeme_250613/http://sassr.planet.ee/Mazda6/Maarjam%C3%A4e_070713/Septembris väike hooldus ja õlivahetus jälle @ 264400 km
Oktoobris oli väga huvitav juhus kus vasaku lähitule juhtmed maha põlesid. Kõigepealt lõi kaitsme läbi, ikka juhtub, sai uus pandud. Uuesti autot käivitades tuli kapotialt vallatu suitsupilv ja vastu vaatasid heledalt hõõguvad juhtmed. Kokku sulanud ja päris kadunud isolatsiooni jätkus nii kaitsekarbi kui tule sisse ning ka kogu teekonnale nende vahel. Selle parandamine oli paras ****. Aga paar päeva hiljem oli korras, värskete juhtmete, uute klemmide ja pistikutega. Asjatundjad ütlesid, et see pidi neil pmst tüüpviga olema.
Novembris igavusest värvisin iluvõre liistu ja märgi mustaks:
Kappi koristades leidsin vähemalt 15a vanu kleepse. Üks neist leidis omale koha kapoti peal. Muudab muidu tavaline "kuue" natuke lõbusamaks =)