Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga 84a.626 2.0 karb

Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga 84a.626 2.0 karb

PostitusPostitas Mel » 27 Veebr 2013, 21:55

Sõnaotseses mõttes,keerad rooli p.vasakule ja pöörded tõusevad kuni 2pool 3 tuhandeni.Selgunud on niipalju,et solenoid mis asetseb tulemüüril,kui see el.lahti ühendada kaob probleem,aga ei jää töötama roolivõim ja see ka nii ja naa,niikui oleks ja niikui poleks ka. :) 1984a.626 2.0 karbukas
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Evert » 28 Veebr 2013, 14:00

Ee, vabandust, palun korrake küsimust? :)
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Veebr 2013, 16:24

Mazda 626 GC karburaatormootoriga. Rooli pöörates tõusevad pöörded mootoril tühikäigust kuni pea 3000rpm ni. Latil on hüdraulika survest rakenduv lüliti, mis annab käsu solenoidile avada vaakumi kanal juhtimaks silindrit, mis avab karburaatoris pöördsiibrit. Minu oletus oli, et kui miskit seal ümber pole sätitud, siis on viimase silindri ja pöördsiibri vaheline hoovastik süüdlqne. Kuna seda varianti olen juba Mellile eelnevalt pakkunud ja küsimus ikkagi aktuaalne, siis otsitaksegi võimalikku lahendust antud probleemile. Jama sai alguse seoses veovõlli vahetamisega, mille käigus miskit muud nagu ei puudutud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Mel » 28 Veebr 2013, 19:36

Evert kirjutas:Ee, vabandust, palun korrake küsimust? :)


Loodan,et tom oskas seda teha delikaatsemalt mu eest,see lihtsalt nii tobedalt naljaks viga.Evert ä lahendad,teen jäätust välja :shifty: Tänaseks olen jõudnud vestelda nii mõnegi rem.mehega ja kõikse loogilisemalt mu arust pakkus just kulibin.Ütlen ausalt,et pole sellega rohkem tegelend,mure kui selline ripub õhus,sõitmist hullult ei sega.Tom see anomaalia,ikka tuli rohkem vist sellest,et sai liialt pingutatud kapron puksi,mis lati ja teo hambumist tihendab. :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Evert » 28 Veebr 2013, 21:49

Ahah, selge, aitäh. :) Tegelt, tundub, et roolivõim teeb oma tööd, tõstes mootori pöördeid, aga liiga innukalt. Kas see võib olla tingitud ka sellest, et rooli tigu pingutades läks lati liikumine kangemaks (roolivõimu õli rõhk suuremaks?), mida see solenoid nüüd kompenseerida püüab? Ehk siis lüliti rakendumisel õlirõhk ei kuku õigel ajal piisavalt madalale ja seepärast pöörded jätkavad tõusmist?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Mel » 28 Veebr 2013, 22:08

Hmm,midagi taolist keis ka oma peakesest läbi,ma lihtsale ei osand nii korretselt sõnastada,et just see õlirõhk,kuna pump pidi õli ikka sealt läbi pressima.Vaatamata sellele,et ma üritasin tal kõri koomale keerata,peab vist el.skeemi järgi ajama,kuhu el.impulss läheb,roolivõimu peal olevast rõhuandurist,tal ju ka mingisugune ajuollus olemas. :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Mär 2013, 09:27

Evert kirjutas:...Kas see võib olla tingitud ka sellest, et rooli tigu pingutades läks lati liikumine kangemaks (roolivõimu õli rõhk suuremaks?), mida see solenoid nüüd kompenseerida püüab? Ehk siis lüliti rakendumisel õlirõhk ei kuku õigel ajal piisavalt madalale ja seepärast pöörded jätkavad tõusmist?

!.Pump toodab rõhku.
2. rooli keeramisel suunatakse õli rõhk roolilati tööd leevendama ja samast rõhust rakendub survelüliti.
3. survelüliti annab impulsi elektromagnet klapile, mis avab vaakumi kanali.
4. vakum sisselaske kollektorist pääseb nn tüüsilindrile, mis liigutab karburaatori hoovastikku.
5. hoovastik muudab gaasisiibri asendit karburaatoris.
Surve muutumine roolivõimu pumbal ei muuda lülitamises miskit. Surve lülitile kas on piisav või mitte- see osa töötab, ehk on surve ja lüliti rakendub. Ainiti rakendub ka solenoid, mis laseb sisselaskes oleva kanali vabaks ja hõrenus jõuab töösilindrini, mis ka rakendub. Kuna töösilindri käik on mehhaaniliselt piiratud ja keegi seda muutnud pole, siis kõik algne on muutumatu.
Minu kõhklused põhinevadki just sellel osal, mis töösilindri ja karburaatori siibri asendi määraja vahel on. Ehk on miski kulumisega seonduv asendi muutus, mis kutsub esile töösilindri sama käigu pikkuse juures suurema pöördsiibri avanemise. :roll:

PiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt

Paraku manuaal kirjeldab vaid süsteeme, kus autol on ka kliima peal, ehk tegelikkus on miskit muud.
Reaalselt on Melli liikuril vaid üks solenoid ja see nn diafragma on tal ka vaid ühe voolikuga.
Samas raamatus on ka GC mudeli pritsega variant kirjeldatud, millel tõesti on solenoid otse ühenduses sisselaske kollektoriga, mille kaudu lisaõhku lastakse siibri eest siibri taha. Paraku antud solenoid on reguleeritava läbilaske võimega, mida pole Melli liikuril.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8369
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Mel » 02 Mär 2013, 12:21

Need kratid kõik seal omavahel seotud :)
Pilt

Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Justkui rool ühenduses gaasihoovastikuga

PostitusPostitas Mel » 16 Mai 2013, 00:17

Sai vahetatud karbukas,mazda 929 karbuka vastu ja viga kadus...vist :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3577
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline