Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 02 Mär 2013, 13:02

Minu järjekordseks väljavalituks osutus taas Mazda. Sedapuhku juba neljas sama märki kandev masin ja mudelinumbriks "5".
Kuna teisi "viielisi" siit eriti ei leia, siis äkki leidub huvilisi ka selle mudeli vastu.
Esmaregistreerimine 08.2009.
Läbisõit 46000 km
Mootor 2,0L bens, 107kw
Käigukast manuaalne 6k
Istekohti 7
Lisavarustusest leiab istme-, peeglisoojendused, püsikiirusehoidja, vihmatsensoriga kojamehed, muidugi el. aknad ja korralikult sõiduabi ja turvavarustust jne.
All on korralikud talvekad närakatel valuvelgedel - -need on plaanis suvisel hooajal lasta liivapritsiga puhtaks ja mustaks värvida.
Kaasas on päris kobedad suvesussid originaalvaluvelgedel.
Auto on uuena ostetud Eestist ja mina olen kolmas omanik. Vähemalt viimane omanik ei ole väga hoolitsev olnud. Tehniline olukord on küll OK (mis sellise vanuse/läbisõiduga väga hullu ikka olla saab), kuid korralikku pesu polnud auto ammu näinud.
Kohe koju jõudes tõin välja tolmuimeja ja lapi pesuveega. Peale ligi tunnist nühkimist sai asi hoopis ilusam. :thumbup:
Pagassi osas on ilmselt päris palju modi veetud - -see on veits kriibitud-kraabitud aga üldjoontes terve.
Ka väljastpoolt polnud korralikku pesu ammu tehtud ja pigi pritsmeid on ohtralt. Needki sai ise korralikult ära leotatud ja maha nühitud. Esimese korraga päris puhtaks ikka ei saanudki.
Teisel päeval lasin kohe ühe tagaamordi vahetada -- see viga selgus ka ostueelsel ülevaatusel, kuid et see nii hullu klobinat juba teeb, ei osanud kohe kartagi. Aga Inchcape oli nõus selle kohe samal päeval asendama ja nüüd on tore vaikne kulgeda.
Ja üldiselt on masin päris mõnus. Mootor on piisavalt krapsakas, kuuese kasti mõte on minu jaoks natuke arusaamatu aga üldiselt poel hullu (oleksin eelistanud automaati, aga sedapuhku segame kepiga õli). Kütusekulu tundub samuti igati mõistlik - kompu näitab 8,7 aga eks järgmise täistankimisega saab näha mis tegelikult on.
Palju kirjeldatud naginaid, kriginaid ja pidurite vilinaid pole mina seni läbitud 600km juures veel tuvastanud. Ainus häälitsus on maantee müra, mis sisemusse jõuab. Selle vastu tahaks millalgi midagi ette võtta, ehk siis lasta mürasummutus teha.
Kuigi passis on märgitud 7 kohta, siis 7 täiskasvanut võib sinna mahutada vaid lühemateks sõitudeks ja see ongi oluline. Mulle meeldib ka istmete klappimise nutikas lahendus ja ohtralt panipaiku.
Väga mugavalt saab sellega trippida aga nelja täiskasvanud inimesega koos pagasiga. Teise istmerea jalaruum on ikka korralik ja seal on väga lahedalt ruumi. Kui kolmandasse ritta ka reisijad panna tuleb keskmine ettepoole liigutada ja ka siis mahub sinna normaalset ära.

Pilt
Pilt
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Reimers » 03 Mär 2013, 20:46

Tglt on see väga lahe auto nii kujult kui ka suuruselt. Facelift muidugi muutis selle mudeli koledaks :oops: Aga muidu peaks ruumi jaguma kuigi jah kui tagumine rida kasutuses siis pagasi ruumi väga ei olegi, aga samas 2 last peaks mahtuma tagumisse ritta suht mugavalt ära.

PS! kui pagasiruumis on igasugu jama tassitud siis muutub see kiiresti räbalaks :wink: Nii küljeplastid,põhi kui ka tagumise istmerea seljatagused. Paljudel on ka põhja ja istmetaguste riia auklikud
Lexus IS 250
Kasutaja avatar
Reimers
 
Postitusi: 108
Liitunud: 17 Jaan 2012, 10:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mel » 03 Mär 2013, 21:12

Patrioot :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 03 Mär 2013, 22:11

Mel kirjutas:Patrioot :thumbup:

on nii kujunenud jah. Kuidagi sobib see mark. :P
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mario » 03 Mär 2013, 22:29

me peame siis selle patriotismi klubi ka eraldi tegema. :D
Mind selle 5 juures ainsana häirib isteasend. Ma pole küll pikk sell - 181cm kõigest, aga minu jaoks ei sobi armatuuri kõrgus ja juhi kaugus esiklaasist.. :? vana Pontiac Transport ja Hyundai bussid pole ka nii ebamugava tundega.. aga noh, võimalik, et lihtsalt proovisõidus oli asi, ise omades harjub ehk kiirelt.. meeldib see, et külje peal on ikkagi lükanduksed. Katsu sa suure bussiga kitsas parklas nende ustega lehvitada :D
taha LED tuled facelifti pealt ja kalasabamustriga velg, oleks silmakomm täitsa :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 03 Mär 2013, 23:37

Reimers kirjutas:Facelift muidugi muutis selle mudeli koledaks :oops: Aga muidu peaks ruumi jaguma kuigi jah kui tagumine rida kasutuses siis pagasi ruumi väga ei olegi, aga samas 2 last peaks mahtuma tagumisse ritta suht mugavalt ära.

PS! kui pagasiruumis on igasugu jama tassitud siis muutub see kiiresti räbalaks :wink: Nii küljeplastid,põhi kui ka tagumise istmerea seljatagused. Paljudel on ka põhja ja istmetaguste riia auklikud

Olen igati nõus. Facelift nina häirib mind eriti. Muus osas harjuks ilmselt ära.
Kui 6-7 iste kasutuses, siis pagasi jaoks praktiliselt ruumi ei ole -- üks suurem spordikott mahub ehk sinna. Ja istuma mahuvad ka täiskasvanud kui teine rida pisut ettepoole tõmmata. Lastele on ruumi mõnusalt.
Mina pole seni kasutanud ühtegi oma autot ilma lisa matita pagassis - -nii ka siin sai kohe üks vaiba tükk alla visatud. Lihtsam koristada ja säilib paremini. Plast on kriipimistele jah suht vastuvõtlik, aga eks tuleb siis sellega arvestada.

Mario kirjutas:Mind selle 5 juures ainsana häirib isteasend.

Julgen vastu vaielda. Ma arvan, et sa ei saanud enda järgi istet paika. Selle isteasend ja iste ise on märksa mugavam kui paljudel teistel autodel millega olen sõitnud. Oma 186cm pikkuse juures olen leidnud väga mõnusa asendi roolile ja istmele. Ka käigukang on täpselt õige koha peal (mida MPV ja Premacy puhul ei saanud öelda). Iste pakub tuge igast kandist piisavalt ja on hästi reguleeritav. Kusjuures esimesel proovisõidul ei tahtnud ma eriti rooli taha ära mahtuda, sest eelmine omanik oli vast170 pikkusega ja istme üles tõstnud. Sellega liigub iste ka ettepoole 8) . Seda aga kohe ei taibanud.
Mario kirjutas:taha LED tuled facelifti pealt ja kalasabamustriga velg, oleks silmakomm täitsa :P

Kusjuures ma polegi aru saanud mis ajast need led tuled neile pandi. Minu omal ongi facelift tuled (al.2008.) ja samasuguseid olen näinud ka 2010 aasta autodel. Samas olen led-e näinud ka 2009 väljalaskel. Aga need oleks kenad küll. Kui on infot nende saadavuse kohta, siis on see oodatud. :wave:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 03 Mär 2013, 23:41

Mario kirjutas:kalasabamustriga velg, oleks silmakomm täitsa :P


Oot, milline see kalasabamustriga velg on? :eh:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mario » 04 Mär 2013, 08:29

noh nt. selline
Pilt
:)

LED tuled pandi minu mälu järgi GT paketiga - xenon esituled pesuritega, el. uksed, jne.. A võin ka eksida.. eks lammarist või kuskilt saab ka ikka neid. Peab julgema küsida. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 04 Mär 2013, 18:40

Tegin veel toreda avastuse!
Selle auto tagaluuk ei hakka kunagi roostetama! :o
Sest see on plastikust! :thumbup:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 04 Mär 2013, 18:43

Esimese täispaagi tankimise järgi mõõdetud kütusekulu on 8,6.
Arvestades, et ühtegi pikemat sõitu teinud pole ja igal hommikul soojendan mootorit 5-10 min., siis igati tubli tulemus.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 20 Mär 2013, 23:53

Nüüd siis tehtud ka üks pikem trip pea teise eesti otsa ja see ei näita üldse väga head tulemust bensu kulu kohapealt.
8,2/100-le. 4 inimest + hunnik pagasit + lauad raamidega katusel. Keskmiselt hoidsin kiirust spido järgi 100km/h ja kuna minek oli reedel siis sai tehtud ak suht aktiivselt möödasõite veokatest.
Oleks oodanud veits väiksemat kulu. :eh:
Aga muus osas kõik vinks-vonks. Pikk sõit roolitaga ei väsita ja muul seltskonnal on ka päris lahe olemine. :thumbup:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mario » 21 Mär 2013, 01:01

peaks mainima, et siis on sul vägagi normaalne kütusekulu. Arvesta juba sellega, et õhutakistustegur on 5 puhul üks hullemaid selles klassis. Isegi Hyundai Trajet on voolujoonelisem.
Ning väänet on sellel mootoril vaid natuke rohkem, kui minu klikiaegsel mootoril, siis isegi päris hea tulem. 2.3 oleks ilmselt ökom olnud.
Ruumi pärast just nuriseda ei saa tõesti :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 21 Mär 2013, 17:19

Hm..., huvitav, ma pole tähele pannudki, et 5 nii kandiline oleks ... :eh:
Aga jah, väga ei nurise. Kuuel oli kulu samas konditsioonis sama ja auto ise kergem. Või on 6 ka suure õhutakistusega?
Ja väände üle ei kurda -- mootor on selle kere jaoks igati särtsakas ja möödasõitudel hätta ei jää. :thumbup:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Reimers » 21 Mär 2013, 23:06

xxx on see 5 kandiline :mrgreen: Mario kujutab siin asju ette lihtsalt :mrgreen: Ega see 2.0 just reaktiiv ei ole kuid liigub piisavalt hästi pereauto kohta. See 2.0 on väga hea mootor töökindluselt mida ei saa just vana 2.3 kohta öelda. Arvan et sellises lastis on see küttekulu igati okei.

Mazda tehases on tuuletunnel olemas alates 2000a :mrgreen:
Lexus IS 250
Kasutaja avatar
Reimers
 
Postitusi: 108
Liitunud: 17 Jaan 2012, 10:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mario » 21 Mär 2013, 23:24

no siis numbripededele teadmiseks, et Mazda 5 esimene põlvkond oli 0.28. Faceliftiga muutus see 0.31, sest see hunnitu kere oli vaja teha ägedaks, aga mitte siledaks. Tuuletunnel ei aita, kui nina on püssikuul, aga tagaots jäeti lõpetamata. Selleks, et asi oleks voolujooneline, on vaja auto alt väljuvad õhuvoolud samuti kuhugi suunata, mida Mazda puhul ei tehtud. Tekib auto taha hõrendus ja tekitab vaakumefekti. Mehed, ma ei käinud ülikoolis 2 aastat niisama tootedisaini õppimas.
Olgu siis mainitud, et 1993.a Passat Varianti telliskivi õhutakistus on 0.26, ehk siis sama, mis 1998.a Audi A6. Beat that!
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Reimers » 21 Mär 2013, 23:34

Las see info nüüd olla kuna tavakasutajast pereisal on täiesti savi sellest 0.xx midagi numbrist. Selline Mazda ostetakse täis toppimiseks ja pähe andmiseks ehk siis tarbe esemeks :mrgreen:
Lexus IS 250
Kasutaja avatar
Reimers
 
Postitusi: 108
Liitunud: 17 Jaan 2012, 10:40
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mel » 22 Mär 2013, 00:23

Mario kirjutas:siis numbripededele teadmiseks, et ma ei käinud ülikoolis 2 aastat niisama tootedisaini õppimas.


OT. Hea sõnavara :clap:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Mario » 22 Mär 2013, 08:59

einoh, selge see, et see number ei ütle midagi kellelegi, aga kui hakata mõtlema, mis kütusekulu mõjutab, siis tehases külge pandu ja ise külge leiutatu võib alati seda päris drastiliselt muuta. Piisab juba sellestki, kui 2" suuremad ja sutsu laiemad rattad alla panna, see tõstab umbes 21.3% kütusekulu...
aga aitab siiis OT'st. :wave:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 22 Mär 2013, 14:05

Oh kui elavaks siin on kiskunud! :D
Ei hakka siin viie voolujoonelisuse üle enam vaidlema, sest hindan seda vaid enda silmaga :)
Ja kuju on mulle igati meelepärane. Eks nii mõnigi auto on oma disaini p***e keeranud, lähtudes numbritest ja tuuletunneli näitudest.
Pealegi tehakse seda ennekõike nende autodega mille kütusekulu on anyway keskmisest 2x kõrgem :lol:
Ja külge riputavatest lisavidinatest rääkides meenus, et Subaru Impresa WRC-l pidi laiad porilapakad lisama 1L/100km kütusekulu! :clap:
Seega minu kulu kraam katusel sõites on tõesti täitsa OK. Lihtsalt algul tundus igapäevase linnavahel kulgemisega vahe väga pisike.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas riisiveski » 23 Mär 2013, 16:54

Mario kirjutas:no siis numbripededele teadmiseks, et Mazda 5 esimene põlvkond oli 0.28. Faceliftiga muutus see 0.31, sest see hunnitu kere oli vaja teha ägedaks, aga mitte siledaks. Tuuletunnel ei aita, kui nina on püssikuul, aga tagaots jäeti lõpetamata. Selleks, et asi oleks voolujooneline, on vaja auto alt väljuvad õhuvoolud samuti kuhugi suunata, mida Mazda puhul ei tehtud. Tekib auto taha hõrendus ja tekitab vaakumefekti. Mehed, ma ei käinud ülikoolis 2 aastat niisama tootedisaini õppimas.
Olgu siis mainitud, et 1993.a Passat Varianti telliskivi õhutakistus on 0.26, ehk siis sama, mis 1998.a Audi A6. Beat that!

OT:
Mazda 5 kohta ütlevad erinevad allikad vahemikuks cd=0,29...0,30. Siia kõrvale mainitud autosid:
Hyundai Trajet on cd=0,35
Volkswagen Passat Variant cd=0,33
Audi A6 cd=0,29 (ehk sama, mis Mazda 5)
Käitu targalt. Sõida turvaliselt. Püsi õiguskuulekas.

Mazda6 Sport Wagon 2.3 GT Activematic '06
Kasutaja avatar
riisiveski
 
Postitusi: 471
Liitunud: 02 Mär 2009, 20:21
Asukoht: Tallinn (Mustamäe/Nõmme), Haapsalu

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas madoc » 24 Mär 2013, 12:01

Arvestage sellega, et auto õhutakistus võrdub cd x ristlõikepindala.
Seega ei saa katuseraamiga 5 võtta sama vähe kütust kui raamita 6.
Kasutaja avatar
madoc
 
Postitusi: 99
Liitunud: 04 Okt 2009, 18:46
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 15 Apr 2013, 12:14

madoc kirjutas:Arvestage sellega, et auto õhutakistus võrdub cd x ristlõikepindala.
Seega ei saa katuseraamiga 5 võtta sama vähe kütust kui raamita 6.


Teoreetiliselt saab küll. Sõltub kus ja kuidas autodega sõita.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 15 Apr 2013, 12:23

Sai tehtud nüüd ka sama lõuna-eesti trip aga ilma katuseraamideta ja kulu liitri jagu väiksem -- see on küll igati hea.
Nädalavahetusel sai ka suvesandaalid alla pandud ja auto muutus märksa vaiksemaks. Siiani pole nii suurt kontrasti ühegi autoga olnud. Aga pole ka naelrehve ammu pruukinud (need olid selle masinaga kaasas)
Üllatuseks olid ühe korraga läbi põlenud kaks esimest parktule pirni ja üks lähituli. Parkide asemele panin ledid. Lühika H7-ga olen ka varem täheldanud lühikest eluiga võrreldes H4-ga.
Kiituseks "viie" disaineritele võib öelda, et kõiki esitule pirne saab ise lihtsalt vahetada (no võibolla udukal mitte) -- seda lõbu pole ka juba ammu kohanud.
Muidu aga ligi 10 000 km nüüd sõidetud ja täitsa OK.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Prema » 23 Juul 2013, 15:54

Sai käidud 60tuh. hoolduses ja peale mootoriõli vahetati korralise hoolduse käigus ka pidurivedelik. Lisaks oli ka üks tagumine stabika kont viimase piiri peal (kolinat küll veel ei teinud) ja läks ka see vahetusse.
Muus osas kõik OK ja võib rahus suviseid trippe jätkata.
Suviste puhkuse sõitudega on ka keskmine kütusekulu näit kukkunud alla 8 (vahepeal nullinud ei ole), mis on ka igati OK tulemus.
Sai ka proovitud 7 inimesega sõitu ja mahub päris kenasti ära. Ei saa kurta.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 5, 2,0 107kw, 2009 -- Prema

PostitusPostitas Reimers » 23 Juul 2013, 22:10

7 Inimest mahub ära jah aga siis peab pagasiga piiri pidama :mrgreen: Kui kõik 7 inimest suure spordikotiga tulevad siis on jama majas.

Muidu 5 on mõistlik auto
Lexus IS 250
Kasutaja avatar
Reimers
 
Postitusi: 108
Liitunud: 17 Jaan 2012, 10:40
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron