Mel kirjutas:Patrioot
Reimers kirjutas:Facelift muidugi muutis selle mudeli koledaks Aga muidu peaks ruumi jaguma kuigi jah kui tagumine rida kasutuses siis pagasi ruumi väga ei olegi, aga samas 2 last peaks mahtuma tagumisse ritta suht mugavalt ära.
PS! kui pagasiruumis on igasugu jama tassitud siis muutub see kiiresti räbalaks Nii küljeplastid,põhi kui ka tagumise istmerea seljatagused. Paljudel on ka põhja ja istmetaguste riia auklikud
Mario kirjutas:Mind selle 5 juures ainsana häirib isteasend.
Mario kirjutas:taha LED tuled facelifti pealt ja kalasabamustriga velg, oleks silmakomm täitsa
Mario kirjutas:kalasabamustriga velg, oleks silmakomm täitsa
Mario kirjutas:siis numbripededele teadmiseks, et ma ei käinud ülikoolis 2 aastat niisama tootedisaini õppimas.
Mario kirjutas:no siis numbripededele teadmiseks, et Mazda 5 esimene põlvkond oli 0.28. Faceliftiga muutus see 0.31, sest see hunnitu kere oli vaja teha ägedaks, aga mitte siledaks. Tuuletunnel ei aita, kui nina on püssikuul, aga tagaots jäeti lõpetamata. Selleks, et asi oleks voolujooneline, on vaja auto alt väljuvad õhuvoolud samuti kuhugi suunata, mida Mazda puhul ei tehtud. Tekib auto taha hõrendus ja tekitab vaakumefekti. Mehed, ma ei käinud ülikoolis 2 aastat niisama tootedisaini õppimas.
Olgu siis mainitud, et 1993.a Passat Varianti telliskivi õhutakistus on 0.26, ehk siis sama, mis 1998.a Audi A6. Beat that!
madoc kirjutas:Arvestage sellega, et auto õhutakistus võrdub cd x ristlõikepindala.
Seega ei saa katuseraamiga 5 võtta sama vähe kütust kui raamita 6.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist