Mario kirjutas:töösoe ja tuline on ikka päris väga erinevad mõisted, mis puudutab gaaside ajastamist ja väljastamist. ühega saad ülevaatuselt läbi, teisega põrud haledalt, olgu 30, 13 või 3.a vana auto.
tulise all ma mõtlesin ikka seda, et väljalase peab hõõguma, vaat SIIS alles on normaalne töötemperatuur saavutatud.
See, mida näitab seier ja mis on reaalsus, on suhteline.
Hyundai näitab seieriga 90 juba siis, kui tegelikult on 59 kraadi ja minu Mazda lükkab seieri keskele, kui on 74.2 kraadi.
Õige töötemp on reeglina mootoritel 92-103 kraadi. hetk, mil ventikas rakendub, on minu autol 103.2 kraadi. Mõõdetud. Mul on 92 kraadine termostaat sees.
Niiet unustage see "töösoe" ära, selle 74 kraadi juures on alles bensiinipõlemise efektiivsus kolmveerandi peal, ehk siis HC tase tuntavalt üle 100. sellega ei saa ülevaatuseltki läbi, rääkimata autole tühikäigu selgeks õpetamisest.
leviathan kirjutas:aga tomkulibin ju eelmises postis kirjutas töösooja moto tempi. ja see pole mitte kella järgi
1huviline kirjutas:
Mario kirjutas:variante on palju. mina nt. leidsin omal hapnikuanduri vigase olevat, aga ma pole veel ära ka vahetanud, et öelda, et kas sai asi lõplikult korda või ei.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist