Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas Evert » 19 Apr 2013, 22:38

Noh, minu meelest kõige kasulikum funktsioon on käsipiduri regullimine, aga tõsi ta on, et keerates jullat ühele poole, liigub kolb välja ning keerates jullat teisele poole, sisse tagasi. Seepärast pole kolvil sälkusid ning kolbi ennast keerama ei pea.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas Mario » 21 Apr 2013, 14:52

GE võlu - seisupiduri reguleerimine on lihtsam.
GF mudelil on see juba automaatseks tehtud ja sadula osandamine ei ole nii kerge (rem. komplekt ei sobi päris täpselt mõõtude poolest ja piduri lingi võll hakkab ikka roostetama).
Muidu selle raha eest on päris aus auto tulnud - kere isegi pole väga hull ju. :)
No üldiselt on mutrimatide seas levinud arusaam, et üle 10000km sõitnud rihma pole mõtet enam kasutada aga siiamaani pole enda kogemuste põhjal ühtegi muret olnud. Kuigi rihm ise maksab vaid 15-20€ ja kui rihmavahetus tehti õigel ajal, siis uus pump ja uus rihm ja läheb jälle. :)
Ja selle koha pealt on õigus - kui rihm katkeb, pane uus ja sõida edasi (kui just ei juhtunud nt. möödasõidul, kui vaja usinalt kiirendada)...
Jõudu ja jaksu.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 23 Apr 2013, 20:50

Tere
Sai siis paar õhtut piduritega tegeletud .Kõik voolikud vahetatud ja parempoolse tag.supordi kummijubinad vahetatud,
Ühe piduritorumuttri lahtisaamiseks oli vaja kuumutada ülejäänud tulid paremini lahti,EI ole see pidurite rem.nii lihtne midag, ilge jebimine et midagi puruks ei keera.
Käsipidur töötab ka nüüd korralikult (ma loodan )hoovad liiguvad vähemalt ilusti tagasi.Ühe esimese supordi tihendid oleks ka igaks juhuks
ära vahetanud aga poest sain vale komplekti :roll: hetkel panin vanad tagasi.Õhufiltri vahetasin ka ära vana tolmas juba.Nüüd ei ole palju teha
jäänud saab proovida kuidas sõidab :D
Mootririhmaga on nüüd lihtsam veepump on ju vahetatud :thumbup:
Jõudu kõigile kes ise jännata viitsivad (kui oleks palju pappi kas siis viitsiks???) :)
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2013, 21:04

no sinu viimase lause kohta ütleks, et oskused ei jookse kunagi mööda külge maha. olles ise ka teist põlve autotehnik nüüd ametlikult, siis sellised elementaarsed asjad on alati käes olnud, aga kui ma ühel hetkel oma esimese auto, Lada 21063'ga, ootamatult teele jäin, siis lugesin tee ääres remondi käsiraamatut ja paari tunnise pusimisega sai teekonda jätkata. Et noh, võrdluseks kunagine koolivend, kes keska lõpus isalt kingiks Mersu sai ja sellega tee äärde jäi, siis poiss lihtsalt nuttis tee ääres, sest ta ei osanud ka inglise keelt nii palju, et aru saada, mida auto talle öelda tahab. Tegelikult oli asi selles, et löökauk oli rehvi lõhkunud ja auto lõpuks ütles, et ühe rattaga on probleem... ja tungraua käsitsemisest ei hakka rääkimagi. isegi mu tüdruksõber viskas oma venna Scorpal rattad ringi nigu vana proff...
Ja noh, raha säästmine on selle asja juures see kõige magusam osa.
tomkulibin siin foorumis ilma asjata isetegevust ei propageeri - hoiab noored pahedest eemal ja tekitab natuke loomingulist mõtlemist, vanematel on lihtsalt huvitav teiste ideesid rakendada.
pealegi - ise tehtud, hästi p*rsses :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 23 Apr 2013, 21:53

Tegelikult täitsa nõus u 15 aasta jooksul käinud ainult silda reguleerimas ja paarkorda diagnostikat tegemas firmades.
Kui ise teed siis vähemalt tead kus viga võib olla. :wave:
Autod ainult lähevad järjest keerulisemaks .Aga õiged autod pidavatki olema 90-ntatest. :wink:
Jõudu
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas Mario » 23 Apr 2013, 22:07

Kui su teemas seda lihtsuse-keerukuse juttu veel edasi arendada, siis peaksin mainima, et vähemalt minu käe all hooldatavad margid lähevad järjest lihtsamaks - uued VAGi mootorid tulevad 8 pihustiga, aga nukkvõllid on plokikaane sees ning samuti ka mõlemad kollektorid, ehk siis igatsorti vigade korral on vaid terve mooduli vahetus. :)
varsti jõuamegi selleni, et mootor on vaid üks moodul, mida tuleb iga hooldus vahetada :lol:
aga tõsi ta on - elekter muudab asja keeruliseks. Enam ei saa ilma arvutita krt piduriklotsegi vahetada :x
GE puhul mulle meeldib see, et ta on kasutaja-remontija sõbralik. Mulle meeldib ka seisupiduri reguleerimine. Detailid käivad lihtsalt ja loogiliselt maha ja külge. Sillad ei ole keerulised ning lihtsalt saadavad varuosad (okei, tagasild on peavalu hoobade suhtes)...
Selles suhtes kunagi 323Fi omanikuna oli lihtne hammasrihma vahetuse eest 800 eeki maksta, aga nüüd on põnevam ise teha, avastada....
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 24 Apr 2013, 22:20

Tere
Minu eelistuseks on hetkel autod kus saab ka väiksemaid osi ka vahetada :thumbup: eks sõltub see ju ka rahakotist.

Aga Mazda juurde tagasi TA LIIGUB SIISKI esimesed kilomeetrid läbitud ja kõik pingo-pongo ,hetkeks tekitas segadust kollane tuli armatuuris
ABS vist (Libe tee auto kujutisega )aga peale järgmist käivitust see tuli enam põlema ei hakanud,proovides kruusa peal oli tunda ka ABS-i toimetamist.
Käsipiduri tööd härib natuke vasak tross mis liigub raskemini kui parem ja selletõttu parem pool hakkab enne võtma ,eks ülevaatus näitab kas on vaja
vahetada,igapäevast sõitmist see küll ei sega.Suverattad sai ka alla.
Vaja on veel vahetada vasak peegel ja orig.kassettraadio mis genereerib mingit sahinat :thumbdown: Salongisoojendus mootor tekitab ka mingit häält ja vibratsiooni.
Kas mazda orig. antenn ka Tallinnast kaugemal toimetab???.Võimalus oleks panna Kia el. antenn mis asub paremal tagatiival ???
Ahjaa summuti otsa vahetasin ka ära 8)..Siin peaks pilt olema.
Paar päeva sõidan tööle ja tagasi ja Laupäeval Ülevaatusele.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 27 Apr 2013, 12:04

Tere
Reede õhtupoolik oli väga töine :
Vahetatud said esiuste sees olevad kõlarid originaalide asemele läksid Hertz -i toodang mis juba ammusest ajast mul karbis seisid,said need kunagi
Ford Probele soetatud aga külge ei jõudnudki panna enne läks naine koos autoga minema :thumbup:
Vahetasin ka ära juhipoolse peegli.Kojamehevarred värvisin ka mustaks nagu olema peab.Lahendus leidus ka salongi ventilaatori problemile viga oli lehehunnikus mis ventilaatori tiiviku tasakaalust välja viis.Sellest ka vibratsioon ja ebameelidv hääl kui vent,kiirematel kiirustel töötab.Kial oli sama viga aga ma ei viitsinud sellega tegeleda ja pärast olid puksid läbi mootoril :thumbdown:
Mootori ruumist eemaldasin kapoti kuljes oleva katte või missiganes see on oli teine väga räbal lootsin et Kia oma sobib aga ei :( seni ei ole veel ühtegi juppi Kia küljest leidnud mis Mazdale sobiks.
Tuledega(lähi tuled) oli ka selline huvitav asi pimedas sõites tundus et midagi on mäda ,selgus et pirnid ei olnud korralikult pesas .Peale seda kui pirnid korralikut pesas on tuled ka sellised nagu peab.
Salong sai ka toluimejaga ülekäidud.
Kogu see vaev TASUS ennast sellega et Ülevaatus läbitud ilma ühegi märkuseta :clap: Näeme jälle 2014 juuli .
Tundub et nüüd jääb postitusi vähemaks aga eks näis .Lähitulevikus plaanis Mootoririhma ja õlide vahetus.Tulede autom.peaks ka panema ,udutuled ???
KUI kellegil on pakuda seda kapoti all olevat katet võib julget ühendust võtta ,Kärukonksust oleks ka huvitatud.
AGA tänud kõigile kes huvi tundsid
JÕUDU MAZDADEGA. :wave:
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 30 Apr 2013, 22:33

Tere
Nii natuke sõidetud Mazdaga .Üldmulje hea mugav ja vaikne auto.

On paar seika mis häirib mootor tossab mingi hetk aga kaotiliselt. Õli kadu hetkel ei tähenda.
ABS-i tuli jääb mõnikord põlema ,kustub ära kui süüde välja ja uuesti käivitada (Mõni andur jamab ???)
Kui hommikul auto käivitan ja esimest korda gaasi annan käib nõks nagu pedaal oleks kuskil taga kinni,pärast sõiduaeg enam ei tee nii ????
Raadio sai ka ära vahetatud ,antenni jättan originaali (Tallinnast väljas püüab lained hästi)
Paar pilti ka

Pilt
Pilt
Ja õudselt häirib et tuled ei lähe automaatselt peale ,keegi äkki teab kuidas kõige väiksema vaevaga teha tuled autom.

Jõudu
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas Fredo » 30 Apr 2013, 23:27

Kudagi nii et tulede lüliti kogu aeg peal aga voolu + juhe vedada süüteluku taha. Vast kõige lihtsam viis.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 12 Mai 2013, 20:54

Tere

Nonii üks õige mazda tahab valuveljega olla,sai siis valuveljed muretsetud.
Kas midagi on juhtunud vahepael ,kruvi oli rehvis,tossab aga ainult peale käivitamist vist :roll:
Keskmine kütuse kulu 7,6 l normaalne ju.
Midagi kahjuks ära lagunenud ei ole,nipetnäpet värvitud (kojamehe varred )
SUPER auto SÕIDAB ja ei lagune. :thumbup:
Kaks hädist pilti ka :
Pilt
Pilt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Mai 2013, 07:02

624AUH kirjutas:...tossab aga ainult peale käivitamist vist :roll: ...
Enne kui hakkad vahetama klapisääre tihendeid, hangi kolvirõngad ja plokikaane tihend. Selles foorumis palju kordi juttu olnud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 13 Mai 2013, 12:43

Tere
Kas rõngaste vahetamiseks ei peaks rohkem teadma,Või piisab kui orig,mõõt uuesti sisse panna,Päris kap.remonti ei sooviks küll teha :thumbdown:
Kuidas kogemused on, lugesin küll neid teemasid aga segaseks jäi. :shifty: Tavaliselt kui juba rõngad vahetusse siis ka puurimine hoonimine jne ,.

Tegelikut ei saa aru et miks siis hommikul tossab ,mina arvaks et klappisääre tihendid (seismisega vajub läbi klappisäärte õli silindrisse)

Terv.Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Mai 2013, 07:07

624AUH kirjutas:...mina arvaks et klappisääre tihendid ...
Vs paljude kaasfoorumlaste praktiline kogemus- kolvirõngaste vahetus lõpetas suitsemise. Foorumis sellest korduvalt diskuteeritud ja oletuslikud põhjusedko välja toodud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 16 Mai 2013, 20:07

Tere

See tossamine selgub siis kui kunagi mootori kallale läheb :thumbup:

Vahepeal sai lisatud kaks vidinat mis teeb minu kui juhi elu lihtsamaks,tulede automaatika (panin lisa relee mis lülitab tuled sisse siis kui süüde sees) ja digitaalne parkimiskell (ei pea alati marketisse minnes mõtlema kas on tasuline parkimine või ei :thumbup: )

Nädalavahetusel plaanis Tartusse ja Võrru minna saab Mazdat ka pikemal sõidul proovida :wink:

Ilusat nädalavahetust

Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 10 Juul 2013, 23:02

Tere jälle
Pole tükk aega siia midagi kirjutanud aga juhtunud on nii mõndagi.
Õli ja filtrid sai ära vahetatud.Üks esirehv proovis äärekivi tugevust ja pidi alla vanduma.
Seoses sellega selgus et orig. rattavõti ei mahugi valuvelje poldi avasse :roll: .Õnneks on abivalmis inimesi olemas
kes õiget võtit laenasid.
Paigaldatud sai ka kärukonks,sellega seoses tuli tõrjuda roostet taga põlle peal.(Üks koht vajas isegi keevitust ).
Sai veel tagumiste tiivaäärte peal olevad rooste kohad töödeldud .Värvimine õiget tooni toimub hiljem :thumbdown:
Ja siis ühel ilusal suveõhtul lagunes ära see uus veepump.Kauplus kust selle pumba ostsin vahetas selle küll ringi.
Kuid mootori rihmakatted said ka kannatada lisaks oli vaja ära vahetada ka veepumba rihma rattad.Õnneks olemas doonor kus vajalikud osad olemas olid :thumbup:
Vahetuse läksid ka roolivõimu ja veepumba rihm .Mootori rihm on ikka veel vana .? Kui juba kapotiall möllata siis vahetasin ära ka küünlad.
Hetkel ei tööta ka ABS süüdi on parem tagumine andur.
Läbisõit praegu 227373 km.sõidetud seega u 6500 km.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 15 Mär 2014, 22:31

Tere

Tükk aega ei ole midagi kirjutanud .
Põhjuseks et midagi eriti ei ole juhtunud .

Enne külmi sai ära vahetatud jahutusvedelik ,termostaat ja tehtud ka õlivahetus.
Lootsin et salong läheb pärast kiiremini soojaks aga midagi eriti ei muutunud,tuleb vist salongis olevat radiaatorit
vahetama hakata.

Eile Reedel oli vaba päev ja otsustasin et tuleks Ülevaatusele minna ,enne aga kontrollin kodus kõik üle .
Pidurid ok. summuti ok.jne ainuke asi mis leidsin et üks stabika kont ees loksub .Kuna olin just soetanud ühe
626 ge varuosadeks siis sealt oli korralik jupp võtta.Kont vahetatud sõit ülevaatus punkti ja hakkas pihta,
Tühikäigul heitgaasid korras aga pööretega täitsa möödas.Ülevaataja küsis mis teeme ?? mina vastu vaatame ikka kõik üle.
Amordid korras,pidurid korras,ronis siis alla logistama eest ei leidnud midagi aga tagant avastas liiga roostes piduritorud ja lisas
veel et stabikavarda puksid ka läbi .Ja niimoodi saingi kordus ülevaatuse.
Kuna oli vaba päev otsustasin kohe sõita tuttava juurde Truumu diagnostikasse.Tuttav hakkas lambda anduri signaali mõõtma ja signaali ei ole.
Proovis veel korra ja hopsti signaal olemas ja heitgaasid kõik ok.Arvas kas andur hakkab otsi andma või oli asi pistikus.
Nonii nüüd veel piduri torud ,kappasin koju kusjuures mazda sõidab hulga erksamalt.Kodus leidsin doonor auto alt kellegi poolt juba vahetatud
vasktorud.Õhtuks oli väikse vaevaga mazdal ka uued(vanad) piduritorud all.Igaks juhuks panin ka teise lambda anduri.Aga stabika vardapukse ma küll vahetama ei hakkanud need olid täitsa korralikult .
(vist oli vigu liiga vähe ??)
Täna hommikul siis uuesti ülevaatusele ,heitgaasid ok sõit üle piduri stendi kanalile ja vaadati visuaalselt kas torud on korras ???(oleks ju võin pidureid ka kontrollida ?) pukside kohta ei öeldud midagi.Ja ongi jälle pikalt kehtiv ülevaatus autol.
Roostega peaks ka tegelema hakkama ,tagumised tiiva ääred on päris rooste läinud.
Eks näeb hetkel läbisõit 241924 ostmise hetkest seega peaaegu 20,000 km.(natuke vähem kui aasta).
Hetke seisuga võiks öelda et auto väga hästi vastu pidanud

Jõudu kõigile Märt.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 04 Mai 2014, 22:47

Tere

Mis juhtunud vahepeal .
Sai üks Ge Varuosadeks lammutatud.kohe oli hulk vidinaid mida vahetada.
Paremal poolassil avastasin vahepuksi juures imeliku loksu ,otsustasin toonori oma panna aga sellel ilma abs-i anduri võruta ots .
Vahetasin otsa ja ülejäänu panin uue.Esimesed piduriklotsid sai ka uued,pidurite juures proovin määret mis peaks takistama pidurite vilistamist.
Tegin kõik metall osad mis omavahel kokkupuutuvad kokku,(soovitati ühest varuosa kauplusest kui soovisin osta klotse mis ei vilistaks).Parema esimese
pidurisilindri sisse lükkamisel selgus et tolmukatte taga on piduri õli, sai see silinder ka doonori pealt.Kahe auto peale sai ka korralikud liugurpoldid.

Õli vahetus sai ka ära tehtud. Mootori juures häirib hetkel väike õlileke rihma ja jagaja juures.Tõenäoliselt võtan need ette koos gaasiklapi puhastamisega.

Tagapidurite juures kasutasin ka seda määret. Eks näis kuidas töötab proovimisel küll ei vilistanud.
Vahepeal sai ka päevasõidu tuledeks(udutulede kohale) 8x led pandud.ja et mulje oleks ilusam istutasin ka ääretuledesse led pirnid.
Mõtlesin ka esiistmed vahetada kuna juhiistmel riie katki kuid proovides teist istet selgub et katkise riidega iste on tegelikult tervem.
Tuleb kuidagi riie ära lappida.Niikauaks jätan teise istme.Armatuuris taastasin ka punase taustvalguse.
Üks sumpsi tripp oli ka natuke räbal.sai se ka teine pandud.
Nädalavahetuseks küll tehtud.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 31 Juul 2014, 23:14

Tere
Nonii mis siis vahepeal juhtus soe ilm ajas aju sassi ja otsustasin mazda kerega tegeleda.
Laenasin õemehelt tema seisvat Bemmi ja hakkasin lammutama,stanged ja logarid küljest.Tööjuures tõstsin tõstukiga üles ja põhjaalt survepesuriga puhtaks.
Esialgne plaan on siis selline et elliminerida roostesed kohad ja uus mastiks jne.mõlemad küljed peaks ka ära värvima.

Ega keegi värvida ei taha ??.
Katus ja luugid proovib kiletada vast .

Kasutan võimalust hea ilm ja teine auto ,seega katsub võimalikult palju asju üle käia.Pärast tükk aega hooleta.

Nii et jõudu.Pildid vast tulevad hiljem.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 18 Aug 2014, 22:08

Tere
Mõni pilt eelmise nädala tegemistest (võitlus roostega).Ühesõnaga ei oska enam pilte ülesse panna.
Olemas kuskil kaustas.(Kaust kus on eelnevad pildid aga midagi ei toimi või ma ei oska)
Lühidalt siis Tagasild juppideks paak ja summmuti alt ära .Kõik rooste kohad nii puhtaks kui saab ,siis roostesurm ja krunt.
Taga on vähemalt kolm neli kohta mis vajavad keevitust ,hulluks ei ole ka vaja minna ,hind paneb paljud asjad paika .
Aga ülevaatusel ei tohiks küll pärast probleeme olla.Kõige keerulisem saab olema tagakettaste katteplekkidega.

Eesmärk hetkel kõik mis on põhja all üle käia.
Eks näis kuidas see nädal läheb.
http://nagi.ee/photos/624AUH/

Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 21 Sept 2014, 22:04

Nonii
Esimene sõit uue värviga siis tehtud.
Mis sai tehtud
Tagasild sai täielikult remonditud ,pikkivardad said uued puksid,ristivardad said uued,stabikapuksid sai ka ära vahetatud,kogu kupatus koos sillatala ja vedrudega sai ka ära värvitud.ABS-i andurid vahetasin ka ära.
Põhja all leitud augud keevitatud põhi krunditud ja mastiksiga üle tehtud .
Kütuse voolikud põhja all panin ka uued ,summuti tagumine osa läks ka vahetusse. esimene vasak piduri toru vajas ka vahetust.
Kogu auto sai uue värvi.vahepeal oli juba ilge kopp ees.aga nüüd peaaegu valmis,vaja veel tagaluugi peal olev plastosa värvida.

Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 27 Okt 2014, 22:54

Laupäeval juhtus imelik asi ,õhtul käivitades mootor käivitus ja hetkepärast suri välja.
Ja siis pärast pikka käivitamist ja gaasipedaaliga mängimist läks lõpuks käima ,nagu oleks täis tõmmanud .
Ja tossas ikka mehiselt .Pärast käivitus poolest pöördest nagu alati ,mitte ei saa aru mis seda põhjustas.
Ehk aeg näitab .Või on kellegil kogemusi.

Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 03 Nov 2014, 00:17

Reedel sai sillad paika keeratud ,nüüd vaatavad kõik rattad sinna kuhu vaja .
Varsti peaks mootori juures õlileketega tegelema.
Muidu kõik ok .läbisõitu hetkel 251.000
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 14 Nov 2014, 22:53

Tere
Täna mõtlesin et ostan mazdale summuti tihendeid ja mis selgus et kuskil ei ole kõike tihendeid kohapeal .
Tihendid olid kohapeal Mazda.... mustamäel kust ma ka need ostsin,muidugi kordi kallimalt kui mujalt .
Selle raha eest sain veel meeldejääva kogemuse klienditeeninduse vallast.
Tõenäoliselt lähen sinna edaspidi ainult viimases hädas.
Aga jah tihendid on olemas lisaks veel taga klotside plekid ja vedrud.Äkki saab lahti kolksudest mis hommikul liikuma hakkkates annavad aimu et taga on midagi.
Summuti tihendeid oli vaja kuna tahan nädalavahetusel ära vahetada püksid ja kontrollida kati korrasolekut.
Veel tellisin teisest kauplusest ära relee mis hakkab salongivalgust viitega kustutama.Võibolla jõuab jagaja juures oleva õlilekega ka tegeleda.
Üks asi närib veel hinge ei põle tuli mis süütelukku peaks valgustama,pirn on terve kust võiks kotermanni otsida.

Jõudu Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 1,8 66 Kw. 1995-624AUH

PostitusPostitas 624AUH » 15 Nov 2014, 23:15

Täna lammutasin summmuti laiali.
Kat on korras aga resonaatoripüti sees on toru läbi ja koliseb,seega siis uut resonaatorit vaja.
Summuti möks sai ka otsa seega auto laiali ja homme vaatab kust seda tihendimöksi saab.
Vahetasin ära ka tagumised klotsid ja paigaldus kompl.Vast kaob kolin ära .Parempoolse piduri supordi vahetasin ka ära ,vanal ei
töötanud korrralikult kovi reguleerimine.
Ära vahetasin ka summuti esimese osa.
Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist