626 2.5i 92a probla püsikiirusehoidjaga

626 2.5i 92a probla püsikiirusehoidjaga

PostitusPostitas Anonymous » 09 Mär 2005, 16:15

niisiis olen õnnelik mazda omanik ja vaevavad pisiprobleemid püsikiirusehoidja: vahepeal rakendub ja siis jälle ei rakendu. et mis süsteemiga ta üldse töötab ja kust ma selle mootori v.m leida võin .....
vaataks siis juhtmed üle või on klemmid kusagil oksüdeerunud.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 09 Mär 2005, 17:55

Täpsemalt tehnilisse poolde ei ole ise küll süvenenud (loe: pole põhjust), kuid kas seda tead, et see kiirusel üle 40 km/h (reaalselt isegi üle 45 spido järgi) töötab? Kui kiirus väiksem, siis ei rakendu.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 09 Mär 2005, 22:12

ei teadnud seda. Aga cruise controliga probleemid just üle selle. 80+
Anonymous
 


PostitusPostitas kentaur » 09 Mär 2005, 23:32

Otsi välismaistest foorumitest...
http://www.mazda626.net
http://www.mx6.com
http://www.probetalk.com

Minu teada on asi vaakumvoolikuga ühendatud sisselaske kollektorisse, sealt siis hoitakse asi paigas ja optimaalsel segul.

Siit siis üks võimalus, et vaakumileke on probleemiks.

See suur silinder kandelambi otsa juures, millest tross läheb salongi ja vaakumvoolik sisselaske kollektori, on siis püsikiiruse hoidik.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas ints 626 » 05 Apr 2005, 20:34

räägi meile ka kui oled asja korda saand mul sama jama
ints 626
 


PostitusPostitas insane » 05 Apr 2005, 22:17

Mul jamas ainult see "cruise main" lüliti mis vajas puhastamist ja asi oli kohe ok. Aga kui sul lülitit vajutades oraanz tuli lülitil põlema hakkab on viga milleski muus. Cruisi enda mootor asub umbes aku ja õhufiltri vahel, selline ümmargune ca. õlifiltri suurune ja otsast tuleb tross välja, mootorit juhib aju ja see peaks olema umbes samas kohas kus pritsu aju.
insane
 


PostitusPostitas insane » 05 Apr 2005, 22:20

kentaur kirjutas:Otsi välismaistest foorumitest...
http://www.mazda626.net
http://www.mx6.com
http://www.probetalk.com

Minu teada on asi vaakumvoolikuga ühendatud sisselaske kollektorisse, sealt siis hoitakse asi paigas ja optimaalsel segul.

Siit siis üks võimalus, et vaakumileke on probleemiks.

See suur silinder kandelambi otsa juures, millest tross läheb salongi ja vaakumvoolik sisselaske kollektori, on siis püsikiiruse hoidik.


Ei ole vaakumvoolik, mootorist läheb tross mis mingil hetkel on gaasitrossiga paraleelselt ühenduses.
Muidu ei kaoks pedaal jala alt kui cruisi sisse lülitad.
insane
 


PostitusPostitas kentaur » 05 Apr 2005, 22:46

Ei ole vaakumvoolik, mootorist läheb tross mis mingil hetkel on gaasitrossiga paraleelselt ühenduses.
Muidu ei kaoks pedaal jala alt kui cruisi sisse lülitad.


Vaakumvoolik on kindlasti :P
Trossiga antakse gaasi aga vaakumiga jälgitakse reziimi, kusjuures seal on vist veel 2 vaakumvoolikut üks all ja teine üleval.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 23:55

Püsikiirushoidjatel on gaasitrossi tõmbamiseks kaks võimalust - kas elektrimootoriga või vaakumiga. Mazdadel on vaakumiga. Põhimõte on analoogne pidurivõimenidga - kollektorist tuleb vaakumvoolik, vaakum liigutab membraani, mis liigutab trossi.
Anonymous
 


PostitusPostitas insane » 06 Apr 2005, 08:04

sry, sain teist valesti aru püsikiiruse hoidja on ise tõesti vaakumiga ma arvasin, et keegi mõtleb, et selle trossi asemel on mingi vaakumsüsteem :oops:
insane
 


Lisad

PostitusPostitas viper85 » 17 Aug 2007, 14:59

Kas minu Mazda 626 (GD kere, FE 8V 66kw sissepritse mootoriga) on võimalik püsikiiruse hoidjat peale panna, kui jupid samasuguselt GD pealt võtta?
Veel küsiks siis, kas näiteks konditsioneeri või muid lisasi ka saaks külge monteerida?
Kui on võimalik midagi panna, siis milliseid juppe on vaja ja kuidas ning kuhu midagi panna?
Tänud ette :)
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Aug 2007, 09:17

Ikka saab lisasid lisada. kõige lihtsam oleks sama aastakäihu mudel võtta doonoriks ja sealt vajalikud jupid võtta. Cruis control`i jupid oleks: aju, täiturmootor seadistuslüliti roolisambal ja main swich armatuuris. Juhtmestik peaks olema kolemas autos juba ootel.
kondiga natu keerulisem: radikas, torud, kompressor, konddensaator, soojusvaheti ja juhtimine, ja vist ei ole kõigil juhtmevalmidust kondi jaoks.
Ka doonorilt saadav varustus pole vast enam kõige paremas korras(toruskik peab survekindel olema), aeg ja kohalikud roosteussid kipuvad tapma seda va alumiinium torustikku.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas viper85 » 18 Aug 2007, 13:58

Olen täheldanud, et ühelgi 66kw GD-l pole püsikiiruse hoidjat. Samuti on see hoovastik, kuhu gaasitross kinnitub, erinev võrreldes võimsamate motodega. Kahtlane värk, siis oleksin kindel, kui teaks, et keegi on sellisele 66kw moororiga GD selle lisa paigaldanud, või teab mõnda antud autot (nagu minul) cruis control või mõne muu lisaga.
Seda ma tean, et 2.0i doch või 2.2i motoga GD-le läheb enamus lisasi, kui neid seal pole.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas tomkulibin » 19 Aug 2007, 07:51

Eelmine nädal kitkusin ühelt GD-lt 66kw motoga cruisi maha. Gaasipedaal on teine, 2 trossi kinnitusega. Juhtmestiku kohalt: kui parema amordi juures on vaba 6 auguga pistik, millel 4 juhet sees, ise valge, siis see ongi täiturmootori pistik ja seega on cruisi valmidus juhtmete poolelt olemas. Kui tahad leida aju pistikut, siis see asub pedaali samba kinnituse paremal poolel on rohelist värvi ja vist oli 13 juhet. Roolisambal olev kojameeste lüliti tuleb asendada, pistik on valge, väike 4 klemmiga/juhtmega. Main swich on ilmselt "pimeda"lüliti all, 6 klemmine pistik, 5 juhtmega, roheline. Piduri pedaali lülitil on üks 2 klemmiga pistik kasutuses(ilma cruisita), cruisiga on 2 pistikut 2 klemmiga.
Aju on ilmselt GC peale 85a ja GD kuni 92 ühesugune, automaatkastidel on üks juhe rohkem kasutuses.
Skeemi riputasin juba mingil ajal foorumis ülesse. keegi otsis GC-le. Skeem on jäänud samaks ka GD-l ainult üks juhe on värvi muutnud.
PS GD DOHC ja F2 mootoritega on erinev aju ja pistik ei sobi/ ühendused teised ehk eelnev jutt käis 2.0 SOHC mootoritele.
Ats
Püsikiirushoidjatel on gaasitrossi tõmbamiseks kaks võimalust - kas elektrimootoriga või vaakumiga. Mazdadel on vaakumiga...

Mul majapidamises 3 Mazdat ja kõigil on ilma vaakumita täiturmootorid.
Probe pole küll täisvereline Mazda, aga tema USA vennal MX6 l on ka el ajamiga mootor.
El. ajamiga täiturid on vajalikud vaakumi puudumisel nt turbomootorid, samas 929 on vabalthingav ja temal ka tehase poolt el. ajam.
PS el ajam on vahetatav vaakumiga ajami vastu ilma muudatusteta, ka pistik istub üks ühele.
Pilt
Pilt
Pildid/skeemid on pärit Probe kataloogist. Ja nagu eel pool mainisin, mõni üksik juhe teist värvi.
Ja skeem GC le:
Pilt
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas viper85 » 20 Aug 2007, 18:58

Tänud skeemide ja hea info eest :)
Nüüd jääb veel üle kontrollida enda Mazda juhtmestik ja muretseda cruise control. Annan teada, kui peale saan... või ei saa.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas viper85 » 09 Jaan 2008, 23:59

Püsikiirusehoidja on jälle huvitama hakanud. Juhtmete poole pealt on minu autol kõik olemas.
Kas gaasipedaali peab ka ära vahetama ja veel mingi trossi lisama? Sellest ei saa aru, pole kunagi cruisiga varianti näinud. Kui teaks täpselt, mida vaja on, siis oleks nõus soetama. Paneks ost/müük/vahetus teema alla ostu soovi üles.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas kentaur » 10 Jaan 2008, 00:08

Üritan sulle gaasipedaalist lähipäevil pildi organiseerida, kui keegi kiirem pole...
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas viper85 » 11 Jaan 2008, 20:26

Lisan veel, et mul on 2.0i 66kw SOHC mootor ja cruisi süsteem peab
pärinema samuti SOHC masina pealt.
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitas kentaur » 13 Jaan 2008, 01:29

Pilt
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Jaan 2008, 01:43

viper85 kirjutas:Lisan veel, et mul on 2.0i 66kw SOHC mootor ja cruisi süsteem peab
pärinema samuti SOHC masina pealt.

Kui juhtmed olemas, siis sul vaja aju, täiturmootor, gaasi pedaal ja jupp vaakumvoolikut.
Pedaal ja aju peaksid olema sinu keremudeli omad, täiturmootor on suva(vaid trossi pikkus võib olla erinev).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas viper85 » 14 Jaan 2008, 23:58

Ja veel cruisi lüliti ja kojameeste lüliti peaks paigaldama.
Nii et ega seal muud pole, kui ühendamise vaev?
viper85
 
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Veebr 2007, 18:21
Asukoht: Viljandimaa


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist