Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 21 Apr 2013, 12:09

Alustuseks tere.

Liitusin ka Mazda omanikega ning soetasin 2008 kevadel registreeritud Mazda 6 Elegance (esimese põlvkonna kerega) universaal.
Värv tume kirsipunane, kapoti all 2 liitrine automaatkastiga bensumootor ning peal kõik kulgemist hõlbustavad lisad, cruise, kliima jms.
Läbisõitu hetkel 68800 (kontrollitud ja õige läbisõit)
All 15" valuveljega suverehv ja ära sai pandud 15" plekkveljega talverehv

Esimesed 200km läbitud (100 linnas ja 100 maanteel) ning esmamulje hea. Edasi läheb väga hästi. Rool on täpne ja terav, kuskilt ei kolise ja ruumi on meeletult. Eelkõige hakkab auto vedama näitusekoeri või bändivarustust, seega ruum oli ka kõige tähtsam valikukriteerium.

Välja näeb selline http://img1.auto24.ee/auto24/560/202/37032202.jpg
http://img7.auto24.ee/auto24/560/211/37032211.jpg

Lähinädalatel läheb peale toonklaas, parkimisandurid ja siis ka uued pildid.

Hetkel mina rahul ja iga kui viimane kilomeeter on väga vinge.
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2008, 108kW

PostitusPostitas zoomzoom » 21 Apr 2013, 12:32

Tervitused :wave:

Tegid hea valiku, muretuid mööduvaid verstaposte mazdaroolis.
Toonklaas üks vajalik lisa jah meie kliimas. Ja kes see ikka akvaariumis istuda tahab :D
Parkimisandur kah halba ei tee, kuid ise olen aru saanud, et loodan liigselt juba selle abimehe peale :shh:

Mis muusika sees,bose või tavaline?

Ma võibolla veidi paranoiline juba (loe mu autoteemat siis saad aru miks) kuid soovitan 100 tuh km kandis kindlasti kastiõli vahetada.
Muidu peaks masin tegutsema "kalla ja talla" stiilis :lol:
15" velg hoiab veermiku kah vägagi hästi. 2007 mudeliga kimasin samas varustuses 200 tuh läbi ilma veermiku näppimiseta.
:wave:
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 21 Apr 2013, 12:58

Tänud heade sõnade eest.

Su kastiteemat olen lugenud ja arvestan sellega ikka jah.

Andurit tahab eelkõige elukaaslane, ähvardades et kui ei saa siis on tahest-tahtmata kriimud peal.
Kuna eelnevatel liikuritel millega sõitnud olen, on andurid peal olnud siis võiks ikka olla jah. Kuigi tuleb tunnistada et gabariidid on kuidagi väga loogilised.

Muusika on tavaline ja noh ei ole ka väga oluline mis seal on. Head muusikat eelistan ise mängida läbi lampvõimendi ja kuuekeelse helitekitaja ;)
Samas eile tuli mõte et võiks sumbutiotsad panna kroomituna välja ulatuma. Auto enda soundtrack on ka päris kõrvupaitav :)
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas zoomzoom » 21 Apr 2013, 17:18

nende sumpa otste peale olen ka ise mitu korda mõelnud, kuid siiani olen soetamata jätnud, kartes tagurdada nendega äärekivisse, võimalik, et mu paanika on asjatu, kuid selle mõtte taha on asi siiani jäänud
loobusin ka esipamperi keelest ja ei kavatse ühegi madalduskomplekti peale mõelda mida siin foorumis ülistatakse , kuna hindan mugavust :D
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas Prema » 25 Apr 2013, 17:49

Väga kena masin! :thumbup:
Ma ei teadnudki, et sellise aastaarvuga ka veel esimest keret saab. Väga hea igatahes. Minu arust väga õnnestunud disainiga mudel.

Huvitaval kombel pole mul ühelgi autol kunagi tagurdamisabi olnud -- mõelnud seda lisada olen küll aga pole siiani viitsinud sellega tegeleda.

Muretuid kilomeetreid! :thumbup:
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 27 Apr 2013, 13:56

ma pakun et ostmise hetkel olid ju teise põlvkonna kuued müügile saabunud ja esimese põlvkonna masinatest saadi hea hinnaga lahti. Passis igatahes esmaregistreerimine on märts 2008, mis nagu klapiks.

Auto sai sise ja välispesu ning nüüd võib täitsa presenteerida juba
[img]http://i.imgur.com/Ako8oAEh.jpg[/img]
http://i.imgur.com/vyiq1PPh.jpg

Toonklaas tuleb kah varsti ja siis on juba tiptop
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 18 Mai 2013, 13:38

Roadtrip marsuudil Tartu - Budapest - Tartu tehtud. 3981km ja null etteheidet autole. Sõitis ilusti nii kiireteel, maanteel kui linna vahel. Suurim kiirus 150km/h. Küttekulu veel ei tea. Varssavis kast korra nõksatas järsult 3nda pealt 4ndale vahetades, aga ülejäänud reisi ei mingit jama.
Aga üldkokkuvõttes väga rahul selle 4000 kilomeetriga.

Keskmine kulu jäi 7,97l/100km
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 25 Nov 2013, 23:54

80000 on ette löönud ja vaikselt peaks korralisele hooldusele mõtlema. Kleps uksepeal ütleb et järgmine oleks 84000 pealt, aga kaugel seegi on.
Millegi üle nagu väga ei kurda ja miskit minu arust katki ka ei ole, seega jutt ilmselt tavahooldusest. Üks väike probleem on, märjaga kipub auto seest niiskeks minema ja täna hommikul oli ntx esiklaas seest jääs. Mingid tihendid annavad kuskilt läbi?

Kas lisaks Eurostile/Inchcapele ka alternatiivi leidub, eelkõige just Tartu linnas ning mis see umbkaudu summa on, millega arvestama peaks?

Vahepeal sai alla soetatud ka uued Continentali IceContactid (195/65/R15) ja vahetatud kojamehed Hella raamita omade vastu. Talv võib ilmselt rahulikult tulla.
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas Prema » 26 Nov 2013, 11:09

fleik kirjutas: Üks väike probleem on, märjaga kipub auto seest niiskeks minema ja täna hommikul oli ntx esiklaas seest jääs. Mingid tihendid annavad kuskilt läbi?

Selliste niiskete ilmadega ikka läheb auto seest niiskeks - vead jo oma jalgade ja riietega seda sisse ja eks ka vent imeb väljast niisket. AItab kondi kasutamine - see hoiab klaasid kuivana. Ja üle tasuks vaadataka salongi filter.

Korralist hooldust olen ise siiski Inchcapes teinud - -see summa pole nii tappev, et ei kannataks teha. Pealegi vaja ju ka kere ülevaatus teha, et garantii säiliks.
Mazda 5 2009.a 2,0
Mazda MPV 2002.a 2,0
Mazda 6 2003.a 2,0
Mazda Premacy 2000.a
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 03 Dets 2013, 18:47

80tuh hooldus tehtud. lisaks tavatöödele sai ka aku välja vahetatud. nüüd võib talv tulla.
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6

Re: Mazda 6, 2.0L, 108kW, 08a. universaal- fleik

PostitusPostitas fleik » 14 Aug 2014, 00:30

So far so good. 94000 ees, täna sai Tehase autos ära vahetatud esimene parempoolne rattalaager, tagumised pidurikettad ja klotsid ja esimesed piduriklotsid. Vahetuse tulemusena kadusid nii mõnedki häirivad naksatused ja helid ära, mida enne täheldada võis. Muretu kulgemine võib jätkuda.
Lähiaja plaan käigukasti õli vahetada, 100tuh hooldus ja siis vaatab edasi.
fleik
 
Postitusi: 17
Liitunud: 07 Apr 2013, 12:22
Asukoht: Tartu

2008 Mazda 6


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist