Tere.
Küsimus selline, et on Mazda 626 GE 94 aasta oma ja tahaks sealt püsika maha katkuda ja panna 97 aasta omale. Mis peaks lahti katkuma ja kas siis ikka töötab see millel püsikas maha katkutud.
Mario kirjutas:no vägisi kisub OT'ks, aga internet ei ütle täit tõde - nende OBD-II on lihtsalt tootjaomane teise põlvkonna pardakompu, millel mingit sorti põhitõed ja loogikad, mille järgi vigu tunnistada. Puudub 16-klemmiline pistik, pole ühtset standardit, pole ühtset protokolli. Kuni aastani 2001 on kõigil tootjatel teise põlvkonna pardakompu. Pane mazdale või Suzuki aju. see obd-II pole mingi argument, mis puudutab lisaseadmeid.
GE puhul on 2 tüüpi püsikad - vaakumiga ja elektriga. Mõlemal juhul on tarvis ka gaasiklapp, sest seal on topeltrattaga pöörel, mille külge kinnitub kaks trossi - üks gaasipedaali külge ja teine siis aparaadi otsa, mis gaasisiibrit ise lahti-kinni sikutab.
Nendel on omal ka oma juhtplokk ning vaja läheb vaid kiiruse signaali käigukastist ja siduri asendist ja toidet süütelukust. Polegi rohkem midagi. Vaakumsüsteemiga pole väga kokku puutunud, elektriline on mõistlikum - pole tarvis hakkida olemasolevaid vaakumvoolikuid ja pärast avastada, miks auto ei tööta. Lisaks on vaakumsüsteemi paigaldus kõvasti töömahukam.
GFile pandi juba ainult elektrilisi. ja sama koodiga seadeldisi pandi juba 96.a GE'dele, kui tulid viimased vanad mudelid.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist