Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

PostitusPostitas markop0987 » 25 Mai 2013, 16:39

Tere!

Mõttlesin , et paneks ka siis oma auto siia üless :)
Autoks siis on mazda 626 STW 2.0d comprex 1993 aasta (GV). Sai auto ostetud eelmise aasta Märtsis. Tundus ,et auto on igati töökorras ja puha aga siis kui kodu sõitsin siis hakkasin uurima ja selgus , et eelmine omanik oli lasknud akul üle laadida ja osa elektriosast läbipõlend nt: immoblokk, esitulede automaatne reguleerin, armatuuri tulede reguleerind armatuurikell ja vist ka tulede kontrollplokk kuna kui tuled põlema panen siis hakkab armatuuris tulipõlema et mngi tuli ei põle või mingi jama aga tuled nagu kõik põlevad. Nii natuke kerest ka siis kere töid tuleb ka teha aga põhiline nagu kundepoolne tagumise ukse äär ja tagarataste koopaääred. Käigukast on 5käiguline manuaal aga jama on see et peksab viiendat välja kui sisse panna aga kui hoian käega ise tugevalt sees siis pole nagu seisab sees seose sellega hakkasin aint neljandaga sõitma kuigi ei tea kas kütusekulu ka suuureneb sellega :( maantee peal nagu võtab umbes 6-7 liitrit. Arvan ,et tuleb teha ka mootori remont kuna kuidagi väga pikalt peab ketrama mootorit enne kui käima läheb ja siis ka lööb suitsupahvaka üless.

Mõned pildid ka siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
need tahaks saada korda siis kere tiptop :thumbup:
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
markop0987
 
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mai 2013, 22:12

1993 Mazda 626STW 2.0TD

Re: Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Mai 2013, 08:43

Tiivakaared on mõistlik remtükina vahetada http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/72730/11174
Kontrolli ka karpide olukorda, eriti tagaratta poolset osa ja ka seestpoolt(põhjaalt vaadatuna). Peale ukse on sul ka tüüpiline tagaluugi roostehaigus klaasiservas. ilmselt on ka alumine rant seestvaadatuna roostekollast värvi.
Käigukasti saaksid korda ka mahavõtmata, kui saaksid V käigu hammasrattad kusagilt. Paraku on vist odavam soetada terve käigukast kasutatud olekus, kui vaid vajalikud hammasrattad.
Kindlasti muutub kütusekulu sõites IV või V käiguga :wave:
Mootori kohta ei ütle suurt miskit, pole diislitega sinasõber. Kõlakate alusel on teada, et vahejahuti kipub ummistuma ja ülelaadur on nõrk koht. Pikk käivitumine- vaata eelsüüte küünlad ja nende juhtimine üle. Kui sõidu ajal ei tossa, siis ilmselt veel mootorit tükeldama ei pea. Aga kindlasti olgu hammasrihm heas olekus!
Immoplokk pole kohe mitte originaal, seda ei paigaldatud antud keretüübile, seega saad eemaldada või asendada suvalisega. Muud elektri jubinad, mida vajad on enamusell GD jaGV kerega isenditel olemas.
Mul endal ka sama keretüübiga liikur olemas, paraku kere täitsa otsas ja tükimat aega juba seisab kaprem seisundis. Ehk et nõrkadest kohtadest miski ülevaade olemas.
Aga jaksu ja kannatust, kui korda saad, saad pikaajaliseks kasutamiseks liikuri.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

PostitusPostitas markop0987 » 26 Mai 2013, 10:48

Ma arvan ,et oleks vist mõistlikum ja remondi tükina ära remontida tiivaääred. Selles on sul õigus , et on ka tagaluugil roosteuss juba kallal ja seestpoolt vadatuna altäär ka juba roostekarva. eelsüüte küünlad on pantud otse aku pealt kuna relee on perses vist vool peale tuleb aga edasi ei lähe. äkki oskad umbes öelda palju see kütusekulu muutub? aitähh ülevaate osas. Äkki oskad ka öelda kus see tuledekontroll plokk on ja kas on mingit programmi oemas kut ma saan elektriskeeme jms kohta informatsiooni? :thumbup:
Kasutaja avatar
markop0987
 
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mai 2013, 22:12

1993 Mazda 626STW 2.0TD

Re: Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Mai 2013, 11:11

Eelsüüteplokki otsi lammutatavatelt isenditelt. Käsitsi opereerides ei tea ju kui palju annad ja kui palju tegelikult vaja.
Kütusekulu muutus on seotud ülekande arvu muutusega. Pealegi mida väiksemaks muutub ülekande arv, seda suuremaks muutub koormus jõuallikale. Samas olen siiani kogenud mazdatehase toodangul väga head inseneri tööd jõuülekande valikul.
Tagatulede kontrollplokk on u siduripedaalist väheke vasemale, üles. Seal ka teisi plokke...
Elektriskeeme oleme foorumis jaganud vastavas teemas(topic6530.html), niipaljukest kui võimu on. Kui tahad täielikku ülevaadet, otsi ebay`st vastav manuaal, neid seal ikka jagatakse raha eest :wave:
Näiteks: http://www.ebay.com/itm/1992-MAZDA-626- ... 79&vxp=mtr
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 STW(GV) 2.0d comprex 93a. markop0987

PostitusPostitas markop0987 » 26 Mai 2013, 11:20

tänan teid
Kasutaja avatar
markop0987
 
Postitusi: 4
Liitunud: 18 Mai 2013, 22:12

1993 Mazda 626STW 2.0TD


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist