K: Igasugused imelikud küsimused võhikult

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

PostitusPostitas Anonymous » 25 Apr 2006, 22:38

griips kirjutas:Äkki tegu lihtsalt naiste loogikaga ja meeste loogikaga? :D :roll:
Maybe :) Tegelikult on üks variant veel: ma olen lihtsalt loll :P Aga järgmine kord ma igaljuhul lähen ja otsin selle õige urka üles, sest ma pean selle auto ära vaatama, muidu ei anna rahu.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 27 Apr 2006, 13:10

Niih, nüüd tuleb järjekordne imeküsimus: kas kuskilt saab VIN koodi järgi vaadata, kust kohast on auto ostetud? Et kas Eestist või mujalt. Ma tean, et ARK-st saab vist teada, millal Eestis esmaregistreerimine on ja seega sealt juba teada, kas on kohalik või sissetoodud auto, aga ega seda infot vist nii lihtsalt ei jagata. Või oskab keegi mõnda netis olevat kontrollkohta öelda? Et mida head infot auto kohta VIN koodi järgi taustauuringuna saaks üldse? Liikluskindlustusfondis registreeritud kindlustusjuhtumid juba vaatasin üle, aga äkki on veel mingeid kavalaid kohti :P
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Mai 2006, 21:45

Küsimus kõigile mazdaomanikele: kas teie autodel on võimalik tagaistme seljatugesid ette tõmmata (alla klappida) salongist või on mõnel mudelil see "nupp" ka ainult pagasiruumis?
Anonymous
 


PostitusPostitas allar21 » 03 Mai 2006, 22:19

mazda 6-l on minu teada ainult pagassist need alla lastavad. Vähemalt pole leidnud küll salongist sellist hooba :roll:
Kasutaja avatar
allar21
 
Postitusi: 123
Liitunud: 06 Apr 2006, 18:20
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Laika » 03 Mai 2006, 22:55

BG-kerega F-l saab tagaistme seljatoed alla klapitada nii salongist kui pagassist :wink: Nupud otse seljatoe peal.
Laika
 


PostitusPostitas Margo » 04 Mai 2006, 10:36

BJ-il saab ainult salongist- selleks on väike aas seljatoe istmepadja ja uksepoolse külgtoe vahel.
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 18 Mai 2006, 12:15

Ma jätkaks oma veidraid küsimusi. Vaatan, et osadel autodel on numbrimärgi alused mingite nimede-kirjadega (noh nagu siin pakutakse ka mazdaklubi omi) ning mul tekkis küsimus, et kas need, mis on Esma-Auto või Vilojeti alustega, on liisitud autod või on nad lihtsalt sealt ostetud? Ja näiteks Vahi-Autoaia alusega isendid on sealt ostetud? Miks need nimed üldse olulised on või hoitakse neid selleks seal, et huvitavam või ilusam oleks? Või näitab see Esma või Vilojett, et näiteks neid autosid ainult teeninduses hooldatakse? Ühesõnaga, kas sellel on üldse mingi seaduspärasus või on lihtsalt suvalt, kes jätab omale kirjad alles, kes võtab ära või paneb mõne muu endale meeldivama (noh näiteks mazdaklubi oma).
Anonymous
 


PostitusPostitas tduu » 18 Mai 2006, 13:29

Tobuvants kirjutas:Ma jätkaks oma veidraid küsimusi. Vaatan, et osadel autodel on numbrimärgi alused mingite nimede-kirjadega (noh nagu siin pakutakse ka mazdaklubi omi) ning mul tekkis küsimus, et kas need, mis on Esma-Auto või Vilojeti alustega, on liisitud autod või on nad lihtsalt sealt ostetud? Ja näiteks Vahi-Autoaia alusega isendid on sealt ostetud? Miks need nimed üldse olulised on või hoitakse neid selleks seal, et huvitavam või ilusam oleks? Või näitab see Esma või Vilojett, et näiteks neid autosid ainult teeninduses hooldatakse? Ühesõnaga, kas sellel on üldse mingi seaduspärasus või on lihtsalt suvalt, kes jätab omale kirjad alles, kes võtab ära või paneb mõne muu endale meeldivama (noh näiteks mazdaklubi oma).

Ma arvan, et see on tasuta reklaam lihtsalt.
tduu
 
Postitusi: 81
Liitunud: 24 Mär 2005, 15:04
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kaadu » 18 Mai 2006, 13:54

tduu kirjutas:
Tobuvants kirjutas:Ma jätkaks oma veidraid küsimusi. Vaatan, et osadel autodel on numbrimärgi alused mingite nimede-kirjadega (noh nagu siin pakutakse ka mazdaklubi omi) ning mul tekkis küsimus, et kas need, mis on Esma-Auto või Vilojeti alustega, on liisitud autod või on nad lihtsalt sealt ostetud? Ja näiteks Vahi-Autoaia alusega isendid on sealt ostetud? Miks need nimed üldse olulised on või hoitakse neid selleks seal, et huvitavam või ilusam oleks? Või näitab see Esma või Vilojett, et näiteks neid autosid ainult teeninduses hooldatakse? Ühesõnaga, kas sellel on üldse mingi seaduspärasus või on lihtsalt suvalt, kes jätab omale kirjad alles, kes võtab ära või paneb mõne muu endale meeldivama (noh näiteks mazdaklubi oma).

Ma arvan, et see on tasuta reklaam lihtsalt.


Ma arvan ka pigem seda :lol: minul on BRC omad näiteks ja mitte et ma reklaamiksin aga ma lihtsalt ei näe põhjust miks seda ära vahetada ( no kui siis ainult mazdaklubi omade vastu :twisted: )
Aga ega Esma autos ja Vilojetis neid ka "tasuta" ei jagata- ma arvan! ( ehk siis on need autod ka sealt pärit... ( Loodan, et väga loll jutt ei tulnud :oops: )
Kaadu
 


PostitusPostitas Anonymous » 18 Mai 2006, 14:20

Ok, ilmselt see aluste värk siis puhtalt reklaamiasi.

Nüüd järgmine küsimus: kas ja kust oleks võimalik vaadata, millistes värvides tehti aastal 1998 mazda 626 luukpäradega autosid? Päris nii ju ei ole, et iga mudelit võib saada suvalises värvitoonis, ikka on ju mingi toonide valik, mis tehasest välja sõidab (ok, eritellimusel on ilmselt kõik võimalik, aga ma mõtlen just n.ö. masstoodangut). Küsimus selles, et vaatan siin praegu ühte isendit jällegi, mille kohta mu isa arvab, et see on ülevärvitud, sest tema arvates mazdad sellist värvi üldjuhul ei ole. Nüüd tahakski teada, kas sel tema arvamusel on ka mingit alust? Vihjeks kõneall olev link kah: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kui kellelgi on ka midagi muud selle auto kohta kommentaariks öelda, siis andke tuld :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Kaadu » 18 Mai 2006, 14:45

Tobuvants kirjutas:Ok, ilmselt see aluste värk siis puhtalt reklaamiasi.

Nüüd järgmine küsimus: kas ja kust oleks võimalik vaadata, millistes värvides tehti aastal 1998 mazda 626 luukpäradega autosid? Päris nii ju ei ole, et iga mudelit võib saada suvalises värvitoonis, ikka on ju mingi toonide valik, mis tehasest välja sõidab (ok, eritellimusel on ilmselt kõik võimalik, aga ma mõtlen just n.ö. masstoodangut). Küsimus selles, et vaatan siin praegu ühte isendit jällegi, mille kohta mu isa arvab, et see on ülevärvitud, sest tema arvates mazdad sellist värvi üldjuhul ei ole. Nüüd tahakski teada, kas sel tema arvamusel on ka mingit alust? Vihjeks kõneall olev link kah: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kui kellelgi on ka midagi muud selle auto kohta kommentaariks öelda, siis andke tuld :)


Missest, et olen naine aga oma kogemustest lähtuvalt soovitan äsja saksast toodud auto puhul mitte seda ise registreerima minna ( maksad lihtsalt 600 asemel 1600 eeku). Ja üks ülevaatus võik ikka olla ka eestis tehtud... mina olen juba niimoodi "pexa" saanud! Auto lihtsalt ei saanud ülevaatuselt läbi- kaasnesid mitmed lisaväljaminekud, mis teitasid hetkelise pankroti :x
Aga targad poisid siin foorumis räägivad ehk asjast täpsemalt! 8)
Kaadu
 


PostitusPostitas Anonymous » 18 Mai 2006, 16:36

Ei, ega ma ei hakka nii kindlalt just seda autot ostma, lihtsalt esialgu tekkis see originaalvärvi või ülevärvimise küsimus. Ja selge see, et kui osta, siis ikka Eesti registris olev ja ülevaatuse läbinud auto.
Anonymous
 


PostitusPostitas Kaadu » 18 Mai 2006, 18:06

Tuli selle värvi kohta selline mõte pähe, et äkki on originaalvärvile miskit lakki peale uhutud ja tulemuseks ongi selline nagu pildil. Äkk on nii noh :)
Seda ma nüüd küll ei usu, et masstoodangus tehasest sellised tulevad :roll:
Kaadu
 


PostitusPostitas Margo » 18 Mai 2006, 20:37

Tobuvants kirjutas:Nüüd tahakski teada, kas sel tema arvamusel on ka mingit alust? Vihjeks kõneall olev link kah: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kui kellelgi on ka midagi muud selle auto kohta kommentaariks öelda, siis andke tuld :)

626 brožüüris sama värvi masin sees, nii et eks neid ilmselt toodeti...
Samas- vähesed värvivad oma auto mingit teist värvi peale suuremat matsu- eriti veel kui auto plaanitakse edasi müüa.
Eks see toon sõltub ka suuresti päikesevalgusest ja digikast, millega pildid tehakse. Nagu öeldakse- oma silm on kuningas.
Pilt
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 19 Juul 2006, 02:00

Otsustasin oma teema ümber nimetada ja jätkata siinsamas oma veidraid küsimusi, et foorumit liigselt ei risustaks, nagunii saan vaid üksikuid vastuseid ja rohkem on siin mu enda heietusi :)
Aga seekord huvitaks mind see, mis vahet on konditsioneeril ja kliimaautomaatikul? Et kas see, et konditsioneeri pead ise vajadusel sisse lülitama ja siis saad vajaliku jahutuse, kliimaautomaatikul aga paned paika mingi sisetemperatuuri, mida ta siis ise hoiab (vastavalt kas soojendab või jahutab)? Kui autol on kliimaautomaatik, kas see mõjutab kuidagi oluliselt ka kütuse kulu (võrreldes konditsioneeriga rohkem või vähem?) ja kas seda on võimalik välja lülitada, nii et manuaalselt saaks ise oma jahutust-soojendust sättida? Mida üldse arvate konditsioneeridest ja kliimaautomaatikutest, on neid mõtet autos omada või on nendega rohkem häda kui kasu, on ju neid 30 kraadiseid suvekuumasid meil aastas heal juhul paar nädalat ainult?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 19 Juul 2006, 07:56

Kont(kondinsioneer) töötab külmkapi põhimõttel. Külmkapil on juhe seinas, see paneb kompressori käima, mis omakorda panep liikuma vedeliku süsteemis. Süsteemi põhimõte seisneb selles, et ülerõhk tekitab temp. tõusu(kui pumpad jalgratta kummi, läheb pump soojaks), Ja alarõhk temp languse(keerad kummil ventiili välja, kipub avaümbrus jahtuma/mõnikord läheb härma). Süsteemi 2 kõhikomponenti- kompressor/tekitab ülerõhu ja düüs/tekitab alarõhu. Komp. tekitab oma väljundil ülerõuga seonduvalt temp tõusu, mida jahutatakse lisaradikaga(põhiradika ees, koos ventilaatoriga), sealt edasi läheb toru salongi poole ja enne küttesüsteemi õhukanalisse sisenemist seisab düüs(see on kitsaskoht kust komp imedes tekitab alarõhu-seega temp languse), peale düüsi läheb toru siis küttekanalisse, kus seisab soojusvaheti e. radiaator, millest puhutakse ühk läbi, mis jahutub radikas ja sealt läheb edasi nägu tavalises(ilma kondita) autol.
Auto puhul algab süsteem sellest, et kompressor saab käivituse rihmarattalt, mis omakorda tekitab koormuse mootorile(kütusekulu). Selle süsteemi juhtimiseks on loogikaplokk, mida saab ka käsitsi mõjutada (salongi ventilaatori kiruse lüliti ja süsteemi käivituslüliti). Seega saab seada vajaliku konstantse temp muutuse(alg/sisend temp vs lõpp/väljund temp). Kliimatroonik on sama süsteemi elektrooniline juhtimine, mis arvestab mitte ainult alg- ja lõpp tempi ,vaid lähtub ka välis, ehk õue tempist ja sisetempi mõõdab mitte kütteõhu kanalist, vaid köetavast/jahutatavast ruumist. See süsteem on algse edasiarandus- enam automatiseeritud, täpsem ja võibolla mugavam. Aga igal juhul kallim.
Kas ta rohem kütust küsib- pole väga kindel. Oleneb see ilmselt sellest, kui optimaalselt kasutaksid lihtvarianti/kliimat ilma troonikuta. Mugavuse annab küll, aga...
Lisakulutused lisaseadme hooldusel/ülalpidamisel:
Bakterid, mis siginevad lisaradiaatoris
Süsteemi vedelik, mis väga läbitungiv, kipub jalga laskma
kliimaseadmest tekkivad külmetushaigused( ja seda südasuvel)
Lisahind (mõjutab autohinda)
Töökindlus ( mida keerulisem seda tihedamini teenenduse ootejärjrkotrras)
Kütusekulu
Ja kui palju aega aastas Sa teda kasutad- aga kaasa tassid kogu aeg
PS väljalülitatud süsteem olulist veeretakistust ei tekita, aga mõni laager veereb kogu aeg kaasa/kulub ikka ja maksab ka , ilma et kasutaksid süsteemi
Veorihm on tavamudeli omast pikem, ka see on lisaraha ja kulub ka kõikse aeg.
Ah sai vist kõik. kui miskit arusaamatu, küsi üle.
Siin ka ülevaade kogu kupatusest http://213.234.216.242/mazda/image.asp?imid=609000CD
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 19 Juul 2006, 18:09

Kes oskab öelda, millised liisingettevõtted pakuvad vanade autode liisingut? Nimelt on müügis üks 1998.a. mazda, mis mind huvitab, aga tüüp märgib oma kuulutuses, et võimalus liising üle võtta, 1 aasta veel jäänud. Mitte et ma seda liisingut tahaks, aga lihtsalt tekkis küsimus, kas nii vanadele masinatele üldse annab keegi liisingut või ajab müüja lihtsalt mingit iba? Ja teine küsimus ka kohe seonduvalt sellega, et kui asi peakski liisingus olema, kas siis võiks eeldada, et autot on paremini hoitud ja hooldatud, kui niisama mõni suvaline omanik võiks teha? Noh et kaasnevad sellega mingid kohustuslikud hooldused ja asjad või nii vanadel autodel enam mitte?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ja üldse, on kellelgi ehk mingeid mõtteid või vastuväiteid seda kuulutust vaadates? Selge see, et peab ise vaatama ja näppima minema, aga noh, mingi esialgse ettekujutuse võiks ju ka niisama saada. Huvitav, milleks see numbrimärgi sodimine hea oli? Midagi varjata või? Tüübi nimi tuleb ilusti express hotlinest ju nagunii välja :P
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 19 Juul 2006, 22:59

Küsin ka siis.

Mis vahe on:
Kliimaautomaatikul?
Konditsioneeril?
Kliimaseadmel?

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas vvs » 19 Juul 2006, 23:40

pokemon kirjutas:Küsin ka siis.

Mis vahe on:
Kliimaautomaatikul?
Konditsioneeril?
Kliimaseadmel?

Terv,
Pokemon


Kliimaautomaatika on sõltuv välistemperatuurist :!: Selle sätid enne paika ja kui siis õues a´la +30 on, siis autos hoiab +20 kraadi vms 8)
Konditsioneer tekitab freooni abil lihtsalt külma õhku :!:
Kliimaseade hoiab etteantud temperatuuri :!:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Juul 2006, 07:51

Kliima- ilmastu, ilmastiku põhiolud, õhkkonnakeskmine seisund teataval maa-alal.
Kliimaautomaatika- ilmselt eelnev seletus, mis on automaatse juhtimisega.
Konditsioneer- normaaltingimustele kohaldama näit.: tööruumides tervishoiunõudeile vastavaid õhu-, puhtuse-, niiskuse- jatemperatuuritingimusi looma.
Seletused pärinevad võõrsõnade leksikonist.
Siin kasutatavalt ilmselt on kliimaseade õhu temp muutmise masin (kuna kütteseade ainult tõstab tempi, vent. seade vahetab õhku, kliima langetab tempi, siis kõik kokku), kliimaautomaat on loogiliselt võttes sama masin, millele lisatud automaatne juhtimine(tegelikult poolautomaat) ja kont. ,see mida siin arutatakseon tegelikult õhujahuti. Segaseks kisub, onju.
Se mida rahvas kasutab oma äranägemise järgi võib rahvas ka kasutada oma äranägemise järgi.
Ega ma asjata tähenäriline ole, paljud asjad on omadega sassis just sellepärast, et nimetatakse neid nii nagu keegi viitsib(lahtimõtestsmata, kas ka tõele vastab).
Uurige mida tähendab sõna"tuunimine -
tune up" ja vaadake kus ja kui tihedalt teda kasutada võiks.
Ja kui teile ei meeldi minu lähenemine asjale, siis ...... tehke ise oma otsus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 23 Juul 2006, 21:01

Kallid klubikaaslased, mida te oskate öelda selle auto kohta, kas miski äratab teis kahtlust kuulutust lugedes? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html´
Jutt näikse olevat liiga hea, et olla tõsi (no näiteks läbisõit ja miks seal mootoritunnuseid nii mitu on, kas need R4 ja 16V pole mitte kaks iseasja). Ehk oskab keegi midagi kommenteerida? Mulle hullult sobiks heledat värvi luukpäraga 626 ja kui tal veel lisaks püsikiirusehoidja ja kliimaseade ka on, siis seda edevam (kuigi siit eelnevast jutust selgus, et ega see kliima asi midagi nii väga head polegi, aga noh kellade-vilede värk ikkagi). Kõik kommentaarid on teretulnud.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 23 Juul 2006, 21:27

eelmisel leheküljel tegin puust ja punaselt need r4-jad ja v12-ned jne.. 16v tähendab, seda et mootoris on 16 klappi...

Piltide järgi tundub tõesti, et antud autol on püsikiiruse hoidja ja ka kliima.. läbisõidu kohta ei oska midagi öelda. Läbisõitu saad hinnata istmete ja rooli kulumise järgi.

Terv,
Pokemon
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas allar21 » 23 Juul 2006, 21:33

R4 seletati juba enne ära. 16V tähendab seda ,et kogu silindrite peale on mootoril 16 klappi(2 sisselaske + 2 väljalaskeklappi silindri kohta)
Kasutaja avatar
allar21
 
Postitusi: 123
Liitunud: 06 Apr 2006, 18:20
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas Anonymous » 23 Juul 2006, 21:59

Selge, nii et see siis pole kahtlane, et need mõlemad tähised seal koos on. Eks ma katsun lähiajal siis ennast Tallinna sebida ja kellegi asjatundjama kõrvale võtta ning auto üle vaadata (juhul, kui ta muidugi enne juba müügiks pole läinud, nagu viimasel ajal kipub olema, et siis kui ma lõpuks otsustan autot vaatama minna, on ta just maha võetud). Õnneks on Tallinnas veel autosid, mis mu huviorbiidis on :P
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 24 Juul 2006, 07:36

Sai nädalavahetusel aidatud sugulasel autovalikuga. Tähelepanek: Saksas lubatud suuremad kiirused ja sealt tulnud isenditel tunduvalt tihedamini motod "kohviks" lastud.
Ei pruugi olla seaduspärasus, aga tähelepanek ikkagi.
Ja spidomeetri näitu ei maksa uskuda (sildil mõnel spidomeetri näit.SN, osadel läbisõit).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

EelmineJärgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist