K: Igasugused imelikud küsimused võhikult

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

PostitusPostitas Anonymous » 25 Juul 2006, 01:43

kulibin kirjutas:sealt tulnud isenditel tunduvalt tihedamini motod "kohviks" lastud
Kuidas need kohviks lastud mootorid välja näevad või mille järgi neid ära tunda või on see asi, mis selgub natuke hiljem, kui juba ise sõitma hakkad?
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 25 Juul 2006, 08:11

Mootor on uimane- ei arenda lubatud võimsust, summutist (soojal motol) väljub suitsune väljaheide. Ja kui moto käib (soe, tühikäigul) avad õlilisamise korgi. Kui määrib Sind ära (pritsib õli), siis ta ei taha sinuga suhelda(justkui sülitaks sinu peale). Selle põhjuseks on kulunud kolvirõngad, mis tekitavad karteris surve, mida karteri vent. süst. ei suuda balanseerida.
Ehk teab keegi veel miskit lisada.
Meenus veel üks mitte jst väga oluline, aga siiski: võtad õlivarda mootorist välja, toetad alumise(õlise) otsa vastu paberit. Jääb tilk paberile ja hakkab laiali valguma. Õli "läheb" tsentrist kõige kaugamale, Mida tsentrile lähemale, seda tumedam hall toon. Kui aga tsentris must plekk, siis eelmine peremees pole eriti sõbraliku suhtumisega oma ex autosse olnud(õlivaahetusvälp pole kooskõlas moto vajadustega/tahm on kogunenud motosse ja õli pesev toime on jäänud puudulikuks).
Veermiku loksu võib tuvastada: käik sees, moto väljalülitatud. Proovid autot liigutada/veeretada kõtku piires edasi-tagasi(peaks proovima esimese ja viimase käiguga, automaatkastiga ei pruugi õnnestuda), kui kuuled kolksu, siis mine järgmist isendit katsetama.
Kui on lihtsalt sumbuv liikumine- siis ehk pole ära tapetud veel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8372
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 13 Mär 2007, 17:10

Mul tuli nüüd vahepeal veel üks naljakas küsimus pähe: miks tihti kasutatakse talverehvide puhul plekkvelgi ja suverehvidega valuvelgi? Vähemalt olen täheldanud, et neil, kel on kaks komplekti velgi, on ühed plekid ja teised alumiiniumvalud (võimisiganes asjast need valuveljed tehakse). Kas põhjus on valuvelgede kõrges hinnas või on sel mingid füüsikalised põhjused, miks talvel ei tohiks valuvelgi kasutada? Või on põhimõtteliselt ikkagi vaid maitse asi, millal ja milliseid velgi kasutada?
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 13 Mär 2007, 17:59

valuveljed on enamasti sulamist, mis talvel muutuvad madalate temeperatuuride juures rabedaks. võid velje ära lõhkuda ka kõvema tüki lumega :?
plekkvelg on mõneti elastsem ja läheb vaid balansist välja, kui sa juhtud kamaka otsa põrutama. a kui sa raha peale eriti vihane oled, siis keegi ei keela ka talvel valuga ringi põristada :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas Anonymous » 13 Mär 2007, 18:42

Selge, siis ikkagi füüsika :) Tänud valgustamast.
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 13 Mär 2007, 20:17

füüsika jah.. ja selle jätsin ka mianimata, et kui sul on ikka eriti vihane kärgvelg, siis lumi ei ole sinu sõber... ta kipub sinna kärgedesse end koguma, mis toob kaasa selle, et pidudamisel ta sulab ja seisma jäädes jälle külmub, tekitades korralikud jääkamakad.. sellest tuleneb ka põrin ja rataste vibratsioon.. mõningal juhul võib lõppeda ka silla remondiga kevadel :P

aga jah.. võtmesõna on siin füüsika :P
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Eelmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist