Postitas tomkulibin » 25 Juul 2006, 08:11
Mootor on uimane- ei arenda lubatud võimsust, summutist (soojal motol) väljub suitsune väljaheide. Ja kui moto käib (soe, tühikäigul) avad õlilisamise korgi. Kui määrib Sind ära (pritsib õli), siis ta ei taha sinuga suhelda(justkui sülitaks sinu peale). Selle põhjuseks on kulunud kolvirõngad, mis tekitavad karteris surve, mida karteri vent. süst. ei suuda balanseerida.
Ehk teab keegi veel miskit lisada.
Meenus veel üks mitte jst väga oluline, aga siiski: võtad õlivarda mootorist välja, toetad alumise(õlise) otsa vastu paberit. Jääb tilk paberile ja hakkab laiali valguma. Õli "läheb" tsentrist kõige kaugamale, Mida tsentrile lähemale, seda tumedam hall toon. Kui aga tsentris must plekk, siis eelmine peremees pole eriti sõbraliku suhtumisega oma ex autosse olnud(õlivaahetusvälp pole kooskõlas moto vajadustega/tahm on kogunenud motosse ja õli pesev toime on jäänud puudulikuks).
Veermiku loksu võib tuvastada: käik sees, moto väljalülitatud. Proovid autot liigutada/veeretada kõtku piires edasi-tagasi(peaks proovima esimese ja viimase käiguga, automaatkastiga ei pruugi õnnestuda), kui kuuled kolksu, siis mine järgmist isendit katsetama.
Kui on lihtsalt sumbuv liikumine- siis ehk pole ära tapetud veel.