support kinni...

support kinni...

PostitusPostitas vihk » 25 Juun 2013, 07:56

Mazda 626 Autot ostes ei töötanud käsipidur, töökoja mehed ütlesid vaja vahetada parem tagumine support, muu ei aita. Vahetati mingi kap. remondist saadud supportiga. Nüüd aasta möödas ja ei liigu liuguritel enam õieti ning pidevalt klotsid ühe kohaga nühivad ketast. Kas ketas kõver. Neid liuguri polte ei julge murda sest kuidagi raudselt kinni, mis võimuga neid lahti saada.
vihk
 
Postitusi: 37
Liitunud: 09 Aug 2012, 11:11
Asukoht: valga-jõgeva

Re: support

PostitusPostitas zoomzoom » 25 Juun 2013, 09:17

Kardsin neid polte ka ise pooleks keerata, lasin enne kangutamist suruõhuga ümbert kõik puhtaks ja leotasin roostes poltide avamise aerosooliga läbi. Pool tundi hiljem kangutasin ilge raksakaga poldid lahti pikendades narret väikse torujupiga. Mul narre vaevu 13cm pikk :)
See, kas sul ka ketas kõver on, seda neti teel raske öelda. Eriti tagumise puhul. Esimesi tunnetad õrnalt pidurdades pedaaliall jõnkse tundes. Samas, kui ikka tagumine päris kõver, siis tunned seda kah. Tõsta ratas üles ja keeruta ratast. Kui ratas mingis kindlas asendis (sektoris) raskemalt ringi käib on ilmselt ketas kõver. Kui koguaeg raske ühtlaselt, on liugurid kinni. Mis ilmselt ka nii on, tundes mingilmääral mazdade nõrki kohti...
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 374
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: support

PostitusPostitas kreevu » 28 Aug 2013, 11:18

Mul oli tagumine kõrvalistujapoolne support kinni, liugurid ja kolv ei liikunud. Kolvi pesas oli peeneid osakesi. Supporti poldid sain lahti peale natukest haamriga kõksimist, universaal õli. Lasin natuke seista ja naksti lahti. Liugurid puhastasin ära ning määrisin tavalise mootorioõliga. Kolvi puhastasin lihtsalt lapiga ning istus samuti ilusti pessa tagasi. Siiani, möödas 1 kuu, kõik funkab.
Kasutaja avatar
kreevu
 
Postitusi: 3
Liitunud: 21 Juul 2013, 21:00

Re: support

PostitusPostitas martin » 28 Aug 2013, 22:58

Mazda piduritega ongi kahjuks selline jama. Et korralikult toimiks, siis tuleks ikka aastas korra määrida neid. Ilmselt on ka tagumine sõidupidur, rõhuregulaatori tõttu üsna kehvaks jäänud ja tagapidurid saavad liiga vähe tööd. Lisaks vaadake üle ka käsipiduri trossid. Kui need ikka enam vabalt ei liigu, siis pole ka käsipiduri probleemid enam kaugel.
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: support

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Aug 2013, 07:53

Originaal sadul korras st tervete tolmukatetega ja tehase määrdega täiesti toimiv veel ka 25 aastat peale konveierilt maha tulemist :wave:
Kui juba on korra käsi külge pandud, siis puhatamine (sisikond) peab olema 100%, määrdet peavad õiged olema, või paremad, kui tehasest tulles, tolmukatted terved. Ainult selliselt saab tagadatöökindluse.
"B" osana pakutavad kummidetailid on tehtud pigem plastikust, kui kummist, seega korra aastas kindlasti kontrollida ja pisemagi defekti puhul vahetada!
U nädal tagasi hooldasin pidureid, mis Mazdal all olnud veidi alla 40 aasta. Poja autol(29aastat vana Mazda), mõlemal pidurid töötavad(nii ketas, kui ka trummelpidurid)!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8370
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline