Madza 6 MPS

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Madza 6 MPS

PostitusPostitas guits » 11 Aug 2013, 23:39

Tekkis plaan soetada endale Madza 6 MPS .Oskab keegi anda mingit olulist infot MPS headusest ja kindlasti ka vigatest?Mida ostmisel silmas pidada?Hetkel eesti turult valida selliste vahel: http://www.auto24.ee/used/1397516 ja http://www.auto24.ee/used/1164050 oskab keegi nende kohat midagi räägida?

Tänan väga info eest!

Guido
guits
 
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Dets 2012, 22:51
Asukoht: tallinn

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Diff » 16 Aug 2013, 12:59

Masin kindlasti hea, sest ikkagi Mazda ju.
Auto puhul soovitaks vaadata, et ketipinguti oleks ok ja ei teeks mingit häält.
Sellise läbisõiduga masinate juures uurida kindlasti turbo korrasolekut.
Eks kindlasti võib neid probleeme esineda aga lihtsam võta auto ja mine vii esindusse ning lase teha täis kontroll. Nii kõige lihtsam.
Kui huvi, siis mu enda Mazda 3 mps ka müügis. :D

Kõike paremat!
Diff
 
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Aug 2013, 12:53

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Evo » 10 Nov 2013, 12:57

BRC-s olevast MPS-ist kõndige ringiga mööda.
EurostAuto hinnakalkulatsioon auto kordategemiseks oli 12 000.-
Auto VIN: JMZGG82L601630980
Reg nr: 232MFI


✓ Diferentsiaali tihend tk 1 37.56 37.56
✓ Tagumine reg.varras tk 2 179.76 359.52
✓ Vedru alune õõtshoob vasak tk 1 305.85 305.85
✓ Vedru alune õõtshoob parem tk 1 305.85 305.85
✓ Tagumine piki õõtshoob parem tk 1 550.00 550.00
✓ Tagumine piki õõtshoob vasak tk 1 550.00 550.00
✓ Esi stab.puks tk 2 16.99 33.98
✓ Mootoripadi tk 1 281.71 281.71
✓ Tagumine diferentsiaal tk 1 4 794.39 4 794.39
Pidurite hooldus h 2 30.00 60.00
Mootoripadja vahetus üle 3a. vanad autod h 0.5 30.00 15.00
Tag. diferentsaali lahtivõtmine defekteerimiseks üle 3a. vanad autod h 8.1 30.00 243.00
Tag. reguleervarraste vahetus üle 3a. vanad autod h 1.8 30.00 54.00
Tag. vedrualuste õõtsade vahetus üle 3a. vanad autod h 1.4 30.00 42.00
Vahekasti tihendite vah. üle 3a. vanad autod h 4.2 30.00 126.00
Sildade seadenurkade kontroll ja reguleerimine h 1.5 27.50 41.25
✓ Valuvelg Mazda 6 MPS 18" tk 4 478.74 1 914.97
Velgede vahetus h 1.5 26.25 39.38
Veljeraskused, Zn 1 2.92 2.92
Esim satb pukside vahetus üle 3a. vanad autod h 2.3 30.00 69.00
Tagumine piki õõtshoovade vahetus üle 3a. vanad autod h 1.9 30.00 57.00
Töökojateenuse abimaterjalid 5 2.67 13.33
Konditsioneeri kontroll ja täitmine tk 1 49.92 49.92
✓ - originaalvaruosa Kokku: 9 946.63
Käibemaks %: 1 989.33
Kokku (EUR): 11 935.96

Eks tehke ise omad järeldused
Evo
 
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Nov 2013, 12:43

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas võll » 11 Nov 2013, 15:25

Ah et auto korda tegemiseks on vaja veljed ära vahetada? Ümardatult 500 eur velg veel ja 40 euri ringi kruvimine? Enamus tihendeid ja muid pilpaid mis sul siin kirjas on pole kah kindlasti vaja vahetada. Mis loll jutt see on, et mingi sitane tihend vajab vahetamist kuna auto on vanem kui 3 aastat? Mul pole ei selle auto ega BRC'ga vähimatki pistmist, aga mind ajavad närvi igasuguste retardide hinnakalkulatsioonid. Hiljuti küsiti mu sõbralt teatud margi esinduses aku laadimise tunni eest raha, kuigi aku oli täis ja klient seda ei nõudnud. Tundub, et ainult üks suur lollitamine käib ümberringi ja naiivsed usuvad seda kõike. Kahju hakkab teist.

Parimat
Võll
võll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Nov 2009, 02:40

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Evert » 11 Nov 2013, 17:33

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Muuseas, kui juba väidetavalt tuleb niikuinii 4800 euri eest uus differ sebida, siis miks peaks klient veel lisaks vana jupi defekteerimise (243EURi) kinni taguma?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2204
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas võll » 11 Nov 2013, 17:44

Ma arvan et Evo on selle teise MPS'ga seotud ning üritab antireklaami teha.
võll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Nov 2009, 02:40

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Mario » 11 Nov 2013, 23:22

kõigele lisaks, mis eespool mainit juba...
Esindus on ka siiski kasumit teeniv ettevõte ja enamuse neist asjadest saab ise välja ajades kordi odavamalt.
Heakene küll differ tõesti on kallis, hiljuti siin vahetasin esimese põlvkonna Rav4'l vahekasti 2 hammasratast, mis oligi kogu ülekanne ja maksis seegi u. 5000€. Lammari juppe siinkohal ei saa usaldada ja MPSi pole mina veel Eesti lammarist leidnud. :D
Aga ülejäänusid asju on väga odavalt. Kasvõi esimese artiklina nimetatud ~40 eurine simmer, mis mujal letis massap 7 euri...
Et noh, kalkull kalkulliks, lisaks on esinduses lihtsam kõik vahetada, kui remontida ja pärast hea öelda, et näe, kõik oligi katki. Ennegi nähtud asja, kus kahe silikoonpuksi vahetamise asemel tehti paber mustaks ja taheti kõik sillajupid pähe määrida, kuigi kääksusid silikoonpuksid ja rehvi sõi vale jooksuseade tõttu. Aga eih, inimene oligi valmis juba uut tagasilda ostma...
lihtsalt minu 2 eurosenti. mõelge kainelt enne, kui midagi väga südamesse võtma hakkate. :wave:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6071
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas skyline » 13 Nov 2013, 15:17

Selle MPS kohta ütleks, et see remondikalkulatsioon on ikka korralik huumor. Ainus asi, mis on väga kirves on tagadiffer, aga nagu ma aru saan pole selle defektsus ka sugugi mitte kindel. Mis mind pigem peletab on see, et VIN järgi on see BRC auto läbi elanud 6 avariid ja arvestades Mazda roostelembust on see paha-paha.
Selle Eurostauto kalkulatsiooniga seoses meenub mulle aastatagane Eurost autos käik, kus oli teenindusel kampaaniahind 20 euri ja kuna mu autol oli vaja vahetada 2 sillajuppi, siis vaatasin et ei hakka oma tavategija juurde see kord minema kuna esinduses hind isegi odavam ja ikkagi teadjad mehed. Tipnes see minu jaoks algselt eeldatud 40 eurise arve asemel ligi 200 eurise arvega, sest minu oma teada 99% korras auto hakkas esinduse hoovil müstilisel kombel lagunema (purunes piduritoru jne).

Veel markantsem näide on mul nii aastast 2008 UM-st toonase BMW-ga. Toona oli auto turuväärtus ca 36 000 eek ja kevadel pakuti tasuta täiskontrolli. No tegingi nalja pärast selle läbi...tuli remondikalkulatsioon 28 000 eek sh näiteks nende arvates kehva külmakindlusega jahutusvedelik ja stabika kondid, mis olin kuu tagasi ära vahetanud. Ja kusjuures need asjad vahetati minu silme all, nii et polnud ka võimalust, et eelmine remontija oleks mind üle lasknud. Samuti oli auto kuu varem läbinud ilma ühegi veata tehnoülevaatuse.
Ehk nendesse esinduse kalkulatsioonidesse tuleb alati suhtuda kriitikameelega- autokaugetel isikutel tahetakse sageli lasta ära vahetada kõik tolmused asjad, mis auto põhja alt leida võib.
Aitan Tartus veakoodide lugemisel(OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, jne seadmed), tel.51961080
Kasutaja avatar
skyline
 
Postitusi: 519
Liitunud: 28 Sept 2009, 10:32
Asukoht: Tartu

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas võll » 13 Nov 2013, 20:59

pole üldse kindelgi et konkreetne VIN antud autole kuulub
võll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Nov 2009, 02:40

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Evo » 14 Nov 2013, 13:30

Antireklaami teha ?
Selle postitusega tahtsin lihtsalt uut potentsiaalset ostjat auto tehnoseisundist teavitada.

Sai võetud ka vmkmotorsi hindamisakt:

Saadan sõiduki 232MFI ülavaatusaktki, mille leiad manusest.
Ülevaatusakti põhiselt näeb pakkumine välja järgnev:
-jahutussüsteemi leke – vajab lisaaega orienteeruvalt 3h täpse vea välja selgitamiseks 93.00€ (ei sisalda remonti)
-tagadiferentsiaali vasakpoolse simmerling 45.00€ + vahetus 62.00€ = 107.00€
-kardaan 2340.00€ + vahetus 46.50€ = 2386.50€
-jaotuskasti leke – vajab lisaaega defekteerimiskeks, orienteeruvat aega ei saa määratleda
-tagumised reguleervardad 130.00€ 2tk + vahetus 31.00€ (eeldusel, et poldid ei ole kinni roostetanud ja lahtitulemisel ei purune) + sildade reguleerimine 35.00€ = 196.00€
-tagumised pikivarraste puksid 100.00€ 2tk + vahetus 93.00€ = 193.00€
-vasak esimese pidurivooliku keeru vabastamine 15.50€
-konditsioneeri alumiste torude liitekoha rõngastihendid 6.50€ + vahetus 15.50€ ja täitmine 51.00€ = 73.00€
-juhiukse aknalülitite moodul 422.00€ + vahetus 15.50€ = 437.50€
Kokku 3501.50€ (mis ei sisalda jahutussüsteemi ja jaotuskasti remonti).

Tifrit terve korpusega loomulikult vahetama ei pea, saab ka lihtsalt tiffri sisu kas korda teha või välja vahetada näiteks Kazaa luku vastu ca 1300,. raicingexperdist.

Velgede osas on loomulikult iga venna enda asi mis ta sinna alla veerema paneb, aga kui kõik veljed ikka kõverad on siis sõita nendega ei ole ju mugav ?

Kel aega tahtmist ja viitsimist eks jännaku selle masinaga, aga et korras autoga sõita vajab kulutusi.
Evo
 
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Nov 2013, 12:43

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas võll » 15 Nov 2013, 03:15

Kuna see oli sinu ainus postitus siin foorumis, siis see tundus nagu tehingu kallutamisena. Igatahes jutu mõte oli, et konkreetne hinnakalkulatsioon on paras nali ja nagu näha siis VKM ei maini velgede kohta mitte midagi ning suure tõenäosusega ei ole vaja ka juhi poolset akna lülitite plokki vahetada, vaid sellele tuleb lihtsalt restart teha. Sellega jagelevad paljud Mazda omanikud ning arvavad et midagi on peetis. Kaasa arvatud mina. Isegi esinduses laiutati nõutult käsi ja taheti hakata plokki vahetama. Õnneks suvatsesin asja uurida ning sain targemaks selle võrra mida manuaalis kirjas pole.
Vb tõesti on see MPS pauku pannud ront, nagu suur osa turul pakutavatest mudelitest ja see, et sa meid siin informeerid on ainult tänu väärt tegevus. Kui sa paska ei aja siis jätka samas vaimus.

Parimat
Võll
võll
 
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Nov 2009, 02:40

Re: Madza 6 MPS

PostitusPostitas Evo » 20 Nov 2013, 13:26

Mina ei raatsinud velgede pinki paneku eest rohkem maksta, peaks ikka suur tahtmine olema et selline jutt niisama lampi kokku lappata.
Evo
 
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Nov 2013, 12:43


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron