Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

Mazdadega seotud lingid

Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitas Mario » 18 Aug 2013, 20:04

Driftworksis jäi silma päris huvitav ehitus... nagu aru sain, siis enamik jõuülekandest tuli samuti Mazda ridadest (v.a tagasilla raam ja sellega kaasnev... ) Päris isuäratav jääb see kogu ehitamine. Kuigi ma saan aru, et Brasiilia on kuum riik, siis mille kuradi pärast ta viskab minema roolivõimu (et säästa mõni hj, nagu ta ise ütleb), aga alles jätab konditsioneeri... see kuramuse kompressor röövib rohkem hj, kui RV.. ma pigem loobuks jahedusest ja oleks kergem keerata.. kuigi ma saan oma Mossel ka ühe näpuga koha peal rooli keerata, siis ei näe väga probleemi, kuna ta paneb ka ilma võimendita lati sinna... vinge igatahes.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... razil.html

Jäid silma ka mõned MX-5 ja Rx-7, aga need kippusid teema lõpuks rohkem müügi kuulutusteks minema ja seepärast neid ei lingi..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitas zoomzoom » 18 Aug 2013, 21:42

Usu mind, kondist sa sealmaal ei loobuks, pigem annaks parema neeru...
Mine südasuvel kasvuhoonesse ja....
See postitus on heaks kiidetud Chuck Norris'e poolt!

Panen kildu,
Panen kivi,
Laotan asfalti kah!
Kasutaja avatar
zoomzoom
 
Postitusi: 388
Liitunud: 26 Mai 2012, 20:13
Asukoht: Keila

2006 Mazda 6

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitas Mario » 19 Aug 2013, 07:53

tean, olen käinud "seal maal".. aga asi selles ongi, et kuna pole kunagi omanud ka vastava seadmega autot, siis ei oska ka puudust tunda :P
Päikese käes oli 50 kraadi, aga aken lahti ja mööda kiirteed edasi :thumbup:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6069
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Türi-Jõgeva /55 608 255

1999 Mazda 626

Re: Mazda 626 GF RWD conversion Driftworksis...

PostitusPostitas IvarR » 27 Aug 2013, 10:48

Tubli töö aga selle comboga küll driftida ei saa. Esiteks jõuetu, teiseks käigukast nõrk ja kolmandaks see legacy differ ka nõrk.

Kogemused näitavad ,et alla 500hj pole mõtet külge lasta lihtsalt, kipub suuremal kiirusel otseks minema lihtsalt.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1910
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn


Mine Huvitavad lingid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist