323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära.

323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära.

PostitusPostitas magnus89 » 02 Sept 2013, 08:40

Tere.

Mure selline,et 323f 2.0 96kw lükkab mingi hetk täiesti lambist kolmanda silindri tagant ära ja sumpsist hakkab bensiini hais kohe tulema. Kapott lahti, küünlajuhe korra lahti,auto käima,suretan uuesti välja,juhe tagasi ja kõik toimib jälle. Säde on olemas,aga diagnost näitab,et mitte põlemine. Äkki on kellegil olnud sama probleem ja oskab aidata. Küünlad panin juba uued peale.
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas Evert » 02 Sept 2013, 10:57

Mäletamist mööda on sellel mootoril eraldi süütepoolid. Võimalik, et kolmanda silindri oma hakkab vaikselt asju kokku pakkima? Esialgu veel säde on, aga nii nõrk kohati, et ei suuda kütust põletada. Süütepooli(de) viga 323f'il on suhteliselt tavaline.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 03 Sept 2013, 12:17

Evert kirjutas:Mäletamist mööda on sellel mootoril eraldi süütepoolid. Võimalik, et kolmanda silindri oma hakkab vaikselt asju kokku pakkima? Esialgu veel säde on, aga nii nõrk kohati, et ei suuda kütust põletada. Süütepooli(de) viga 323f'il on suhteliselt tavaline.
Vahetasin juba süütepoolid oma vahel ära ja viga ei kolinud. Täna siis ilmnes ka uus märk. Auto suri lihtsalt välja enam ei lubanud ka ja kui 10 min seisis läks uuesti laksust käima ja käis kenasti puhtalt
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 03 Sept 2013, 19:05

Nüüd siis koju jõudsin jälle paela otsas. Kõige pealt kaob kolmas silinder ära ja siis umbes viis minutit ja kõik. Mootor seisab. Siis kui täiesti seisma jääb pole enam kusagil sädet ja mingi valemiga käima ei lähe. Tund seisab ja käib jälle laksust.
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas Evert » 03 Sept 2013, 19:52

"Check engine" tuli ei põle? Diagnosti pole teinud?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas Mario » 03 Sept 2013, 20:01

millal viimati hammasrihma vahetati?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 04 Sept 2013, 08:26

mootori tuli põleb. Veaks ütleb,et misfire. Hammasrihm vahetatud 20 000 tagasi. Selles ei saa viga olla sest vahepeal tundub nagu külma mootoriga sõitma hakates kuskil 10 min töötab ideaalselt ja siis kaob kolmas tagant ära.
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas Mario » 04 Sept 2013, 19:24

misfire viga võib tulla ka siis, kui hammasrihm on hammas-2 valesti - siis ei lange enam väntvõlli ja nukkvõlli asendid kokku ja hakkab trikitama. Igaks petteks ja enese rahustuseks vaata ikka märgid üle.
Süütepooli puhul tuleks viga kaasa.
kontrollida üle ka süütepooli juhtimise impulsid. kui süütepooli vead on ligi 80%, siis viimane 20 jaguneb katkiste küünalde ja juhtmestiku vahel. olen katsetanud ka seda, et küünal, mis on täiesti vabas õhus, annab täitsa korraliku sinise sädeme, aga kui panna rõhukambrisse, siis nt. 4 bari rõhu juures enam sädet ei tekkinud...
Igaks juhuks varu endale ka ühed küünlad. Piisab ka sellest, kui küünal korra maha kukub, on ta juba sisuliselt katki.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 08 Sept 2013, 23:08

Mario kirjutas:misfire viga võib tulla ka siis, kui hammasrihm on hammas-2 valesti - siis ei lange enam väntvõlli ja nukkvõlli asendid kokku ja hakkab trikitama. Igaks petteks ja enese rahustuseks vaata ikka märgid üle.
Süütepooli puhul tuleks viga kaasa.
kontrollida üle ka süütepooli juhtimise impulsid. kui süütepooli vead on ligi 80%, siis viimane 20 jaguneb katkiste küünalde ja juhtmestiku vahel. olen katsetanud ka seda, et küünal, mis on täiesti vabas õhus, annab täitsa korraliku sinise sädeme, aga kui panna rõhukambrisse, siis nt. 4 bari rõhu juures enam sädet ei tekkinud...
Igaks juhuks varu endale ka ühed küünlad. Piisab ka sellest, kui küünal korra maha kukub, on ta juba sisuliselt katki.


Nii märgid paigas see siis ka nüüd kontrollitud. Uued küünlad on ka peal ja ikka kõik sama. Sai täna tehtud üks tartu ots ja ütleme nii,et 150km käitus ilusasti siis tegi jälle sama nalja. Jubeda bensiini haisu lõõb ka tagant välja kuid säde kena ja korralik kui juhe ära võtta küünal otsa panna ja kontrollida. Peale seda kui juhe tagasi panna ja auto käima keerata siis jälle kõik toimib. Ühesõnaga kui nii juhtub siis võtan piibu pooli küljest lahti. Auto käima kümmneks sekundiks,piip peale ja tõimib jälle.
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas S.R. » 09 Sept 2013, 06:39

Mis küünlad peal on? Ikka NGK?
Kui vaja abi siis küsi, kui oskan siis kindlasti aitan!
Kasutaja avatar
S.R.
 
Postitusi: 177
Liitunud: 14 Juul 2012, 10:02
Asukoht: Pältre külake Eesti kagu nukas.

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Sept 2013, 07:07

Aga ,ehk on viga poolis endas :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas S.R. » 09 Sept 2013, 15:44

Kuna on katsetatud ka poolide vahetust siis langeb see võimalus ära.
Kui vaja abi siis küsi, kui oskan siis kindlasti aitan!
Kasutaja avatar
S.R.
 
Postitusi: 177
Liitunud: 14 Juul 2012, 10:02
Asukoht: Pältre külake Eesti kagu nukas.

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 16 Sept 2013, 15:23

S.R. kirjutas:Mis küünlad peal on? Ikka NGK?


Jah peal on ngk küünlad täiesti uued. Vahepeal sai ka kompresioon silindrites ära mõõdetud ja seegi korras. Viga on juba väga müstiliseks muutunud ja ei suudagi enam midagi loogilist välja mõelda. Tundub nagu kui koguaeg sõita kõrgema pöördega siis viga ei esine nii tihti.
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas leviathan » 16 Sept 2013, 23:37

kas veakood on P0303? või miski muu
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas MMclub » 17 Sept 2013, 09:18

Täna hakkas minul sarnane kamm .. aga natukene teistmoodi.
Jõudsin siis tööjuurde ... auto seisma, uksed lukku... minuti kahe pärast uuesti autosse.. süüdet ja töötas kolme pütiga.. check engine tuli põles mul varem ( seoses katiga vist oli ?? või oli lambda andur - see selleks.. ei olnud midagi " hullu " nö. ) aga nüüd hakkas vilkuma .. paar nädalat tagasi samamoodi hakkas tuli vilkuma, mootor puterdama kuid see kadus ära ja enam ei mõelnud sellele kordagi.

Netist otsides sai vaadata, et check engine tuli hakkab siis vilkuma kui mingi vedeliku tase on paigast ära - õli, jahutusvedelik vms. - kontrollisin - kõik on normis.

On keegi kes Tallinnas saaks täna mul veakoodi välja lugeda mis talle ei meeldi ?

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas magnus89 » 17 Sept 2013, 10:14

MMclub kirjutas:Täna hakkas minul sarnane kamm .. aga natukene teistmoodi.
Jõudsin siis tööjuurde ... auto seisma, uksed lukku... minuti kahe pärast uuesti autosse.. süüdet ja töötas kolme pütiga.. check engine tuli põles mul varem ( seoses katiga vist oli ?? või oli lambda andur - see selleks.. ei olnud midagi " hullu " nö. ) aga nüüd hakkas vilkuma .. paar nädalat tagasi samamoodi hakkas tuli vilkuma, mootor puterdama kuid see kadus ära ja enam ei mõelnud sellele kordagi.

Netist otsides sai vaadata, et check engine tuli hakkab siis vilkuma kui mingi vedeliku tase on paigast ära - õli, jahutusvedelik vms. - kontrollisin - kõik on normis.

On keegi kes Tallinnas saaks täna mul veakoodi välja lugeda mis talle ei meeldi ?

Martin

Veakoodi saan sul ise laagris igal ajal välja lugeda kui vaja. 5226038
magnus89
 
Postitusi: 7
Liitunud: 02 Sept 2013, 08:32

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas leviathan » 17 Sept 2013, 10:35

MMclub kirjutas:
Netist otsides sai vaadata, et check engine tuli hakkab siis vilkuma kui mingi vedeliku tase on paigast ära - õli, jahutusvedelik vms. - kontrollisin - kõik on normis.


Martin


see on nüüd küll BS . miski nn "lukksepa" diagnoos :idea: :lol:
tehasejuhis väidab miskit muud, et kui on misfire ehk siis mingi pütt tagant ära, hakkab vilkuma.
pilt kah kui ei usuta
Pilt

vaata koodid üle jah siis saad ju edasi mõelda mis saab
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: 323f 2.0 96kw 2002a. lükkab kolmanda silindri tagant ära

PostitusPostitas MMclub » 17 Sept 2013, 11:18

leviathan kirjutas:see on nüüd küll BS . miski nn "lukksepa" diagnoos :idea: :lol:
tehasejuhis väidab miskit muud, et kui on misfire ehk siis mingi pütt tagant ära, hakkab vilkuma.
pilt kah kui ei usuta...


Okei.. ma tegin kiire google ja ei süvenenud enam peale seda :oops:
Seda vaadates siis sümptomid klapivad tõesti

Martin
Kasutaja avatar
MMclub
 
Postitusi: 352
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:31
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323


Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron