Kui palju sul pöördeid on siis tühikäigul(küma ja sooja mootoriga)?
Õlitule vilkumine viitab puudulikule survele õlimagistraalis, mis omakorda viitab kulunud mootorile, õlipumbale, vigasele andurile. Loogiline on, et õli soojenedes vedelamaks muutub ja seeläbi lõtkude vahelt välja voolab, pumba tootlikkus antud oludes puudulikuks jääb ja seeläbi ka surve langema hakkab, mis omakorda kutsub esile rõhulüliti rakendumise koos kontrollambi süttimisega. Mõistlik oleks töökojas lasta mehhaanilise manomeetriga reaalne õlisurve üle mõõta. Ega sul miskit mootori poolt tekkivat klõbinat pole kuulda tühikäigul, kui tuluke vilgub(eelhoiatus remondi vajaduses), kuigi ohtlikuks muutub kui tuli pidevalt põlema jääb(vaja kohesest remonti või seda eirates mootori vahetust)?
"normaale õli" on ikka väga konkreetne vastus. Ka punsliõli on normaalne, aga mitte mootori tarbeks
Ehk on sul midagi täpsemat lisada?