Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Apr 2014, 15:35

Karteri tuulutuse üks toru on sisseimetava õhulõdviku ja klapikambri kaane vahel, teine peaks olema klapikambri kaane ja sisselaske kollektori vahel. Mõlema toru otsad peavad olema kinnitatud ja seeläbi hais kui selline saab liikuda vaid summutisse, ehk sealt ei ole võimalik suitsuhasu lekkimist salongi. Pealegi, kui miski neist toru otstest lahti on, tekkib ajule arusaamatu lisaõhk mootorisse, mis omakorda kutsub esile mootori mittenormaalse käitumise.Suitsugaaside lekkimine mootori ruumist õi põhja alt salongi on reaalne, kui on kuskil torustik vigane.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 29 Apr 2014, 15:53

Vabandust, ma pole vist piisavalt selgelt probleemi kirjeldanud. Heitgaasid tulevad tuppa siis, kui ventilatsioon on sees. Siseringlusega ei tule ühtegi heitgaasi sisse. Heitgaasid lihtsalt seismise ajal kogunevad auto ümber, ning seega lähevad ventilatsiooniga salongi. Sõitmise ajal seda muret pole. Samas kui pistan nina mootori kohale tühikäigul töötades, siis seal ma heitgaasi lõhna ei tuvasta. Muidugi selles võib süüdi olla ka igal pool liikuv värske õhk, aga salongis seda pole. Uurin kindlasti karterituulutuse soolikad üle, kuna mootor ka puperdab.
Kui oma jõud üle ei käi, siis mai keskel lasen tagatiiva ühel targal mehel ära teha, võin selle ka talle peamurdmiseks anda.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 22 Mai 2014, 16:52

Kirjutaks vahepeal oma igiliikuri kohta kah. Vahetasin ära vasaku veovõlli otsa ja olen juba mitu nädalat raginavaba sõitu nautinud, praegu tundub auto veermikuosa täitsa korras olevat lõpuks. Muidugi kuni järgmiste vigade ilmumiseni. :wave:
Heitgaaside kohta tehti lõpuks ikka kindlaks, et sukk ja suka ees asuv toru lähevad mõlemad vahetusse. Esialgu jäi siiski tulevikuplaaniks, kuna rahakott ei pidanud sel hetkel vastu. Ehk jõuan juunis selle ära teha.
Mootori käimine on ikka samasugune, aga käisingi koha peal sõbraga konsulteerimas, kes arvas, et süüdlane võib olla ikka pigem vahetatud tühikäigumootor. Jagaja välistas ta täiesti, kuna külma mootoriga töötavad kõik silindrid. Vahetan tühikäigumootori tagasi ja vaatan, mis nägu pärast regulli auto teeb. Ega keegi ei oska soovitada mõistliku hinna ja kvaliteediga kohta Tartus, kus ootetööna mootorit reguleerida saab?

Veel käisin Jaadis konditsioneeri testimas - filterkuivatis on sellised roosteaugud sees, et sõrme saab läbi pista. :clap: Tellisin uue ja on juba kohal ka, nädalavahetusel kavatsen külge panna. NB! Kui tellite midagi lehelt www.4car.ee, siis arvestage, et maksate 4.90 kullerteenuse eest ja selle raha eest saadetakse pakk linna teise otsa pakiautomaati. :evil: Kui veel kunagi tahan midagi sealt tellida, kirjutan e-maili ja nõuan arvet, kus ma siis maksangi pakiautomaati saatmise eest (nende lehel sellist võimalust pole) ja saan ise ka valida, kuhu automaati saadetakse. Debiilsus.

Ja viimaseks - lasin roostest puhastada mõlemad tagumised tiivad (ja kriimustuse eemaldada) ja autol on kohe täitsa teine nägu.
Kahjuks paremat võrdlusmaterjali pole praegu võtta, selline oli enne (ühelt poolt):
Pilt
Nüüd:
Pilt
Pilt

Veel mõned niisama pildid
Pilt
Pilt

Suvised veljed jäid ka lõpuks pildile. :)
Parempoolne tiib (nagu ka pildilt näha) jäi lõpuks natuke värviline, kuna praegu värviti küll originaalvärviga, aga seal enne oli juba keegi mingi teise tooniga sokerdanud. Värvija ütles ka, et kui ta oleks kohe märganud, siis oleks võinud kõik üle teha, aga seda nägi alles hiljem ja nüüd on nii. Igatahes palju parem kui enne.
Viimati muutis nomore, 27 Juun 2014, 03:15, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas Mel » 22 Mai 2014, 18:42

See hõbedane hallikas ongi tooni kokkusaamise poolest x needus hajuata poole kereni ja terve külg lakialla.Muidugi suurelt osalt sõltub ka mis firma ainetega tegu :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 22 Mai 2014, 19:29

Mel kirjutas:See hõbedane hallikas ongi tooni kokkusaamise poolest x needus hajuata poole kereni ja terve külg lakialla.Muidugi suurelt osalt sõltub ka mis firma ainetega tegu :D


Jep, tegija ütles sama, aga ta ütles ka, et tema värv läks jälle väga hästi kokku originaaliga ja seda on ka näha. Vasakul silmaga värvierinevust ei tuvasta. Viimane hajutamine/poleerimine on veel tegemata, pärast seda peaks veel paremaks minema.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 03 Juun 2014, 22:03

Nüüd vist olen mootorist kõik kotermannid üles leidnud. Viga oli tühikäiguklapis (ebaühtlane tühikäik sooja ja külma mootoriga), selles vaakumtorus (ebaühtlane tühikäik sooja mootoriga) ja küünlajuhtmetes (sõitmise ajal silindri töö häiritud). Viimase väljaselgitamine oli kõige raskem, kuna küünlajuhtmed olid vahetatud (võetud korras auto pealt), aga uurimisel selgus, et ühel piibul oli auk sees. Nüüd pärast küünlajuhtmete vahetust (Nipparts 28 euri) on väga mõnus kulgeda. Pikemal sõidul mõõdan kütusekulu ka ära (vanade küünlajuhtmetega tuli 9,7/l sajale maanteel!!!) ja loodetavasti saab öelda, et mootor on korras. :)
Igaks petteks ostsin kütusefiltri ka ära ja lähipäevil vahetan ära, siis see pull ka tehtud.
Viimati muutis nomore, 04 Juun 2014, 07:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas Fredo » 03 Juun 2014, 23:18

Vaatasin just et sul on esiklaasi tihendid sama kohapealt lahti mis mul :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 04 Juun 2014, 07:08

Fredo kirjutas:Vaatasin just et sul on esiklaasi tihendid sama kohapealt lahti mis mul :D


Fancy. :D Sul vett ka tuleb sisse?
Kas need sinise triibuga klaasid on originaalid või lihtsalt oskamatult vahetatud jamps? Eriti palju pole neid näinud.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas Fredo » 04 Juun 2014, 07:22

Vett tuleb aga mitte alati, ja tuleb hoopis kuskilt peegli juurest :S
Ei oska öelda kas originaal.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 04 Juun 2014, 10:34

Asoh, ma pole siiani tuvastanud vette endal, aga isegi kui tulema hakkab, on suht lihtne silikooniga kinni lasta. Ma kahtlustan, et mingi ebakompetentne järelturu paigaldus lihtsalt, kus tihend pärast on kokku tõmbunud vms.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 06 Aug 2014, 17:36

Elab ja sõidab ja pm probleemivabalt nagu juba harjunud olen. :clap:
Vahepeal on muidugi mõndagi ka juhtunud autoga... suviste ehitusvajaduste rahuldamise tarvis sai auto konksu võrra rikkamaks. Konks tuli doonorilt ja paigaldasin kahepeale ühe kohaliku töökojaga (suviti elab auto Saaremaal), kokku konks 20 euriga olemas ja voodrilauad veetud. Kuskil on paigaldamisest paar pilti ka, aga need viskan kunagi tulevikus, kui fotoka juurde satun.
Juba pikemat aega olen mässanud, et konditsioneeri tööle saada, aga siiani on konditsioneer võitjaks jäänud ja mina kaotajaks. Radika kõik augud on kinni lapitud ja üks toru vahetatud. Pärast seda tundsin ennast kui õige mees ja läksin testima-täitma. Testimise käigus pidas kenasti survele vastu ja sai aine sisse pandud. Tulemust oli tutkit, ei hakanud mingit jahedat puhuma mulle. Kompressor ei rakendunud ja tester näitas, et talle ei tule voolu lihtsalt, kuigi armatuuris tuli põleb. Kahtlustan, et probleem võib peituda sealsamas:
nomore kirjutas:Vaja ära teha - mõni asi kohe, mõni pikemas perspektiivis:

● Küttepaneelis on mingi kala, 4. astme peal lõpetab puhumise ära + peaks taustavalguse pirnid vms ära vahetama


Eks kui elektri poolega olen korda saanud, hakkan uuesti keemiaga tegelema.

Natuke elu kehvemast poolest ka, et pärast rohket kolistamist kruusateedel läks mingil põhjusel 2 km/h tunnis sõites oma õue peal kahe kolksuga (kuskil vasakul) esisillas sild paigast ära. Rool jumala viltu, aga sõidab täiesti normaalselt, olen pärast seda veel ca 300 km läbinud. Esimesel võimalusel annan sõbrale ülevaatamiseks, äkki leiab kotermanni üles ja regullib silla tagasi.
Teiseks sain ühelt kenalt veoautolt killustikuga vasta esiklaasi ja loomulikult tuletab seda mulle iga päev autosse istudes meelde üks täke. :)

Käes on ka õlivahetus ja homme läheb sisse Castroli täissünt. Saab näha, kui tihe mootor on. :roll:
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 14 Veebr 2015, 01:05

Õlivahetusest õlivahetusse, nii ta käib. Vahetunud on käsipiduritrossid ja esimene vasak veovõlli ots, muud tehtud nagu polegi. Sumpa sai ka korda tehtud. Veovõlli ots kestis 15k km. Ja nii ta on. Natuke mõtlen müümise peale, kuna elu on muutunud. Näis. Peace out. :lolno:
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas tomkulibin » 14 Veebr 2015, 01:49

nomore kirjutas:... Veovõlli ots kestis 15k km...

Mis firma toode oli, kas mäletad? Selline jupp peaks ikka kauem vastu pidama :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 14 Veebr 2015, 11:43

Oligi odav saast. Nüüd on kallim ja korralikum. Eelmine oli vist mingi 25 või 31 euri, uue hinda praegu ei tea, kuna vahetas töömees.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 14 Veebr 2015, 22:18

Uus oli 40 ringis ja olevat korralik. Usun küll. Eelmine oli nahka läinud sellepärast, et vesi oli sisse pääsenud ühe kummi vahelt.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas 624AUH » 14 Veebr 2015, 22:24

nomore kirjutas: Eelmine oli nahka läinud sellepärast, et vesi oli sisse pääsenud ühe kummi vahelt.


Kas siis ikka oli otsa viga kui kummi vahelt vesi sisse pääses pigem kehva paigaldus.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 14 Veebr 2015, 23:58

Paigalduse viga tõenäoliselt. Eks järgmine kord olen tähelepanelikum. Ei kujuta ette küll, kuidas ma selle kummi sain sinna kehvasti peale panna, aga eks ta ole.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas Fredo » 15 Veebr 2015, 00:00

krt 15 km on isegi täiesti ilma kummita liiga vähe.
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Veebr 2015, 00:15

Ilma kummita ei ole kindel, et ka parim liigend 1000km vastu peab.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 15 Veebr 2015, 00:58

Kumm oli jumala olemas, lihtsalt kuskilt sai vesi vahele. Küss polnud mitte selles suures välimises kummis, vaid selles väiksemas seespoolmises.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas 624AUH » 15 Veebr 2015, 01:30

Fredo kirjutas:krt 15 km on isegi täiesti ilma kummita liiga vähe.


Ei saa nüüd aru kas 15 km või 15000 km.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas Fredo » 15 Veebr 2015, 01:42

Sry my bad ma seda (K) ei pand tähele :D
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 22 Mär 2015, 15:57

Sõidab nagu ikka sõitma peab. Müügimõtted on vähemalt selleks suveks peast pühitud, kuna müügist saadava raha eest midagi paremat saada pole. Ja kui ise peaks rahhi juurde laduma korralikult, siis ei tasu saadav kütusesääst ära. Ehk siis praegu kallab nii palju kui auto nõuab ja kui vaja, tõmbab püksirihma koomale. Maantee keskmine on 7.x, arvestades sõidustiili võiks ikka madalam olla...

Valisin uued suvekad välja ja lähiajal tellin ära. Suure tõenäosusega tulevad Nexeni nblue ecod, ca 50 euri tükk. Kondizioneerist unistan siiamaani, aga kas rahakott peale hakkab...

Aprillis on TÜV, mille jaoks on eesmine vasak õõtshoob+šarniir vaja ära vahetada. Kruvisin juba doonorilt maha, enne TÜV-i lasen profil rahval alla ka panna.

Ja roostetab, raisk! Ei oska seisukohta võttagi, kumb oleks perspektiivikam - kas roostetõrje pealt kokku hoida ja auto kunagi kokkuostu viia või roostet tõrjuda ja (loodetavasti) veel pikki aastaid sõita.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas roossaar » 22 Mär 2015, 16:23

Ilus auto. Aga ma ei saa aru miks ta sul roostetab. Mul üks samasugune vedeleb juba paar aastat lageda taeva all ja ikka ei ole roostes. Ge pole just väga roostealdis nagu olen aru saanud. Soovitan tõrjuda ja saad aastaid veel kulgeda. Edu
Aina paremaks läheb...
roossaar
 
Postitusi: 997
Liitunud: 17 Mär 2007, 13:51
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Re: Mazda 626 GE 2.0 85 kW 1996 - nomore

PostitusPostitas nomore » 23 Mär 2015, 12:34

a) sõites roostetab rohkem, kui seistes. Sool, lendav kruus jms värvirikkujad ei tule peale. Olen ka ise elavalt seda näinud - üks GE seisis mul peaaegu aasta tagaaias ja oli kogu selle aja täiesti roostest puhas. Sõitvad autod ikka roostetavad rohkem.
b) sitasti tehtud keretööd, kust alt rooste uuesti välja ronib. See auto on enne minu kasutust (ja ühe korra ka minu käes) plekki mõlkinud korralikult ning see jätab kahjuks oma jälje.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist