Nonii, pole kaua aega siia sattunud..
Auto on uue turboga täitsa kenasti toimetanud. Aga ma hakkan algusest peale:
Peale seda kui ma olin otsustanud, et võtan oma kahe käega turbo maha ning vahetan selle uue vastu ning enne padrunitekomplekti kätte haaramist, otsisin ma netist nii palju kui suutsin turbo vahetuse kohta ning leidsin piltidega step-by-step õpetuse.
Ülihea!! Mis nii viga teha kui iga polt on ette näidatud, mis ja kus keerama peab! See jutt, mida seal teised olid kirjutanud, et kui keegi seda teha tahab siis varugu mitu head kuuspakki ja vähemalt 8 tundi hirmutas vähe kuid ei pidanud paika. Mul võttis see aega kaks ja pool päeva!! See on üks kõige närvesöövam asi, mida ma olen elusees teinud vist! Mure ei olnudki selles, et poldid oleksid lihtsalt kinni roostetanud, vaid see, et leidus polte mis olid kohakuti kollektori toruga ning mida sai korraga keerata vähem kui 1/16 pööret. Ma nii palju ütlen enda kaitseks, et mul ei olnud võimalik auto alla minna, kui oleks olnud, siis oleks saanud tuletoru ära võtta ja palju paremini ligi pääseda. Lõpuks sain kollektori maha!! Oi ma olin uhke! Aga siiski pidin ma alla vanduma, sest õli äravoolutoru 1 polt oli sellise koha peal, et seda lihtsalt ei olnud võimalik kätte saada, käisin mitu korda "paremaid" tööriistu ostmas, et äkki ulatan. Ei..No ei ole võimalik lihtsalt, võimalik et jaapanlane või merisiga oleks sellega hakkama saanud aga mina, kes ma olen 205cm pikk ei mahu oma kätega L3 mootori vahele.
Mis siis muud, kui esindusse. Saime kokkuleppele et nad võtavad selle ühe poldi lahti, panevad uue turbo ning kollektori peale, kuna nad krimpsutasid nina, sest auto oli juba laiali. Mõistetav.
Mis aga ei ole minu jaoks mõistetav, on see, et kui nad alguses rääkisid, kui ma ei olnud veel otsustanud ise vahetama hakata, et vahetuseks on ette nähtud 5 tundi ning möönasid, et võib kauem minna natukene kui ei saa polte lahti. Lõpptulemus oli see, et aega läks neil üle 4 tunni ning auto oli nende käes 7 tundi. Siis läks mul hing vihaseks ja ma küsisin, et mis siis nii palju aega võttis, Te ju ütlesite et 5 tundi on kogu vahetus ja, et olete seda varem teinud! (CX-7) Siis tuli sealt häma, et oi jah ei ole nii lihtne jne.. Lõpuks ütles, et saab hinnast tunni maha kraapida. Mis mul üle jäi, andsin 146€ ja vedasin auto köie otsas tagasi koju. Halvad sõnad jätan klaviatuuri peale vedelema.
Vähemalt andsid mulle vana turbo tagasi, mis läheb kunagi tulevikus taastamisele ning siis sellele kellel peaks soovi olema.
Nüüdseks on uue turboga maha sõidetud umbes 800km ning kõik toimib nii nagu peab! Suits on täiesti kadunud ning õlikadu selle 800 km peale on olnud kuskil 0,5L, on seda palju või mitte, sellest ei ole mul aimugi.
No nüüd sai mehiselt juttu kirjutatud, ei tea, kas keegi üldse viitsib nii palju teksti ära lugeda..
Lähituleviku plaanid: Nautida sõiduelamust ning valgustuspakett välja vahetada, ehk siis sisse ja välja LED (Salongivalgustus,udu- ja parktuled ning numbrilaua tuled valget värvi) ning Mazdaspeed 6 stiilis tagumiste tulede paigutus.
PS: Ma ei ole unustanud, et peaks ka pilte autost panema! Ostsin kaamerale kolmjala ära ning ehk tuleb ka fotosessioon nädalavahetusel!