Haramount kirjutas:Kas keegi on pannud? Mis auto omad võiksid sinna sobida? Äkki on keegi suisa välja nuputanud, kus täpselt võiksid kinnitused asuda... Selle traadist toika igakordne toppimine hakkab ära tüütama
jan kirjutas:ma kuulsin... saad kindlasti kapottiga vastu pead...
andres kirjutas:jan kirjutas:ma kuulsin sellist asja et maailma mõttetumate leiutiste TOP10 hulka kuulubki just see kapoti amort kuna ühel päeval ütleb see amort ikkagi üles ja siis saad kindlasti kapottiga vastu pead, midagi oli seal veel öeldud, miks ta mõttetu on, aga rohkem ei mäleta. See varras mis püsti käib on minu arust palju kindlam variant, aga eks sa ise tead mis teed.
Sama mõtetud on ju ka HB kerel tagaluugi amorid, milleks? Lööme toika aga püsti ja voila, seisab
jan kirjutas:andres kirjutas:jan kirjutas:ma kuulsin sellist asja et maailma mõttetumate leiutiste TOP10 hulka kuulubki just see kapoti amort kuna ühel päeval ütleb see amort ikkagi üles ja siis saad kindlasti kapottiga vastu pead, midagi oli seal veel öeldud, miks ta mõttetu on, aga rohkem ei mäleta. See varras mis püsti käib on minu arust palju kindlam variant, aga eks sa ise tead mis teed.
Sama mõtetud on ju ka HB kerel tagaluugi amorid, milleks? Lööme toika aga püsti ja voila, seisab
No tegelikult ega mina seda välja ei mõelnud, aga see selleks. mis puutub, aga tagaluugiamortidesse siis seal on need küll õigustatud. Mõtle selle peale mitu korda nädalas sa tagaluuki avad ja mitu korda kapotti. kujuta ette, et sa peaksid iga kord, kui tahad mingeid asju võtta/panna, pead toika alguses püsti panema ja siis pärast jälle ära võtma. Pisut tüütu või mis?
Haramount kirjutas:Kui ta juba lukkudest lahti tuleb ja tuule alla saab, siis need paar 8mm polti tõmmatakse läbi pleki nagu nalja...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline