Amordid MX-6 esikapotile

Amordid MX-6 esikapotile

PostitusPostitas Haramount » 26 Apr 2006, 08:14

Kas keegi on pannud? Mis auto omad võiksid sinna sobida? Äkki on keegi suisa välja nuputanud, kus täpselt võiksid kinnitused asuda... :idea: Selle traadist toika igakordne toppimine hakkab ära tüütama :!:
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

Re: Amordid MX-6 esikapotile

PostitusPostitas Anonymous » 26 Apr 2006, 20:52

Haramount kirjutas:Kas keegi on pannud? Mis auto omad võiksid sinna sobida? Äkki on keegi suisa välja nuputanud, kus täpselt võiksid kinnitused asuda... :idea: Selle traadist toika igakordne toppimine hakkab ära tüütama :!:


Pakun, et sinna võiks suvaline amort minna :roll: olenevalt sellest kuhu täpselt kinnitused tulevad ja kui lahti tahad kapotti jätta. Muidu VW Passatil ´98 on selline asi tehases küljes juba.
PS taoline teema juba oli siin kusagil
Anonymous
 


PostitusPostitas Haramount » 26 Apr 2006, 22:38

No suvaline kindlasti ei lähe... lisaks pikkusele on oluline ka jõud, millega lahtitõmmatud amort mootorimaja kaant üleval hoiab. Liiga nõrk laseb kapoti kaela, liiga tugevat on jälle raske kinni tõmmata. Kinnitusi võin ma oma Legendi pealt vaadata, see pole probleem...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas koer1 » 26 Apr 2006, 22:52

Lase Legendi amort kapoti küljest lahti ja võrdle kaalusid (mõõdud peaks enam-vähem samad olema).
Kui samas kaalus, siis pane samasugune amort umbes samasse kohta.
Kui raskem, pane samasugune ettepoole (avaneb natuke vähem), või natuke tugevam samasse kohta
Kui kergem, siis pane tahapoole....


Parandage, kui miskit puusse läks selle teooriaga
koer1
 


PostitusPostitas jan » 27 Apr 2006, 00:36

ma kuulsin sellist asja et maailma mõttetumate leiutiste TOP10 hulka kuulubki just see kapoti amort :D kuna ühel päeval ütleb see amort ikkagi üles ja siis saad kindlasti kapottiga vastu pead, midagi oli seal veel öeldud, miks ta mõttetu on, aga rohkem ei mäleta. See varras mis püsti käib on minu arust palju kindlam variant, aga eks sa ise tead mis teed. :P
Kasutaja avatar
jan
 
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Dets 2005, 21:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 27 Apr 2006, 08:35

Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Haramount » 27 Apr 2006, 10:42

jan kirjutas:ma kuulsin... saad kindlasti kapottiga vastu pead...:P

Auto on üldse üks mõttetu asi. Legendi amordid on aastast 88 ja pole mingit vastu pead saamise teemat. Toigas on lihtsalt odavam. Aga samamoodi on odavamad vändaga aknad ja kesklukuta uksed.

Evert - tänud, see Quicklift on igati tänuväärt link. Ma uurin, kas nad Euroopas ka kuidagiviisi esindatud on. USAst transamine on mõttetult kallis.
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 27 Apr 2006, 11:34

Pole tänu väärt. Ma ei usu, et neil euros esindajat on. Aga samas arvestades sellega, et nende "kit" koosneb ainult 2 pumbast, 4 kronsteinist ja 8 needist, siis küsitud 70$ on minu arvates ülemõistuse palju.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas jan » 27 Apr 2006, 22:58

andres kirjutas:
jan kirjutas:ma kuulsin sellist asja et maailma mõttetumate leiutiste TOP10 hulka kuulubki just see kapoti amort :D kuna ühel päeval ütleb see amort ikkagi üles ja siis saad kindlasti kapottiga vastu pead, midagi oli seal veel öeldud, miks ta mõttetu on, aga rohkem ei mäleta. See varras mis püsti käib on minu arust palju kindlam variant, aga eks sa ise tead mis teed. :P


Sama mõtetud on ju ka HB kerel tagaluugi amorid, milleks? Lööme toika aga püsti ja voila, seisab :lol: :lol: :lol:



No tegelikult ega mina seda välja ei mõelnud, aga see selleks. mis puutub, aga tagaluugiamortidesse siis seal on need küll õigustatud. Mõtle selle peale mitu korda nädalas sa tagaluuki avad ja mitu korda kapotti. kujuta ette, et sa peaksid iga kord, kui tahad mingeid asju võtta/panna, pead toika alguses püsti panema ja siis pärast jälle ära võtma. Pisut tüütu või mis?
Kasutaja avatar
jan
 
Postitusi: 91
Liitunud: 05 Dets 2005, 21:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Evert » 28 Apr 2006, 12:28

jan kirjutas:
andres kirjutas:
jan kirjutas:ma kuulsin sellist asja et maailma mõttetumate leiutiste TOP10 hulka kuulubki just see kapoti amort :D kuna ühel päeval ütleb see amort ikkagi üles ja siis saad kindlasti kapottiga vastu pead, midagi oli seal veel öeldud, miks ta mõttetu on, aga rohkem ei mäleta. See varras mis püsti käib on minu arust palju kindlam variant, aga eks sa ise tead mis teed. :P


Sama mõtetud on ju ka HB kerel tagaluugi amorid, milleks? Lööme toika aga püsti ja voila, seisab :lol: :lol: :lol:



No tegelikult ega mina seda välja ei mõelnud, aga see selleks. mis puutub, aga tagaluugiamortidesse siis seal on need küll õigustatud. Mõtle selle peale mitu korda nädalas sa tagaluuki avad ja mitu korda kapotti. kujuta ette, et sa peaksid iga kord, kui tahad mingeid asju võtta/panna, pead toika alguses püsti panema ja siis pärast jälle ära võtma. Pisut tüütu või mis?


Seega võib järeldada, et inimesel on suurem võimalus tagaluugiga kuklasse saada, kuna tõenäoliselt väsivad intensiivsema kasutuse tagajärjel selle amordid kiiremini? Ehk, viidates su algsele väitele, tagaluugi amordi mõttekus < kapoti amordi mõttekus, sest ilmselt sajab luuk sulle selga ammu enne kapotti. :lol:
Tõsiselt võttes on siiski varda eemaldamisel praktiline kasu sees kuna nõnda muutub kapoti all toimetamine (neil harvadel kordadel kui vaja seda avada:P ) oluliselt lihtsamaks/lahedamaks .
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

PostitusPostitas Reix » 28 Apr 2006, 13:57

asjal on veel 1 point, äkki, vist... Kui juhuslikult juhtub et kapott lähti jäänud, lukust lahti tulnud vms ja kui tuule alla võtab ja lendu tahab tõusta.... siis ta ehk ei maandu esiklaasis
Kasutaja avatar
Reix
 
Postitusi: 174
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:04

PostitusPostitas Haramount » 28 Apr 2006, 16:12

Kui ta juba lukkudest lahti tuleb ja tuule alla saab, siis need paar 8mm polti tõmmatakse läbi pleki nagu nalja...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kentaur » 28 Apr 2006, 22:16

Haramount kirjutas:Kui ta juba lukkudest lahti tuleb ja tuule alla saab, siis need paar 8mm polti tõmmatakse läbi pleki nagu nalja...


Pisuke hiljem siiski, kui need amordineedid :)
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline