Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 26 Mai 2015, 07:35

Rõõm kuulda! Eks see õli topsike on meie mootorite puhul selline should be komponent ning juppide lisamine või parema vastu vahetamine on kindlasti parem tegevus kui saba andnud jupi samaväärsega asendamine.
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 27 Mai 2015, 20:00

Polnudki veel suveseades autost korralikumaid pilte teinud. Tegin täna mõned kiired klõpsud:

Pilt

Rohkem pilte:
https://flic.kr/s/aHsk96kfFE


Jama lugu ikkagi veel see, et suitsemine on jälle tagasi. Võtsin täna sisselaske täiesti lahti. Turbo tundub korras - üheski suunas mingit lõtku ei olnud ja õli välja ei voolanud. Muidugi sisselaske torustik oli seest õline. Paistab, et tuleb tagasi mööda õhu bypass klappi.
Hakkasin mõtlema, et äkki on asi õlis, sest vahetasin Liqui Moly varianti tiba kallima 5w40 vastu. Odavamaga ei suitsenud. Samuti proovin ikkagi originaal PCV klapi ära vahetada, sest internetist selgub, et need kipuvad ajapikku ikka ära lõppema. Saaks ükskord see saaga juba läbi. Mõistus hakkab otsa saama...
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 20 Juul 2015, 19:48

1360km seljataga ning käidud Leedus üritusel Chill'n'Grill 2015. Üks võit sai ka koju toodud. Best Daily Driver: :thumbup:

Pilt
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 20 Juul 2015, 20:22

Tubli poiss!! Olid sa ka StanceEst'il? Videos oli kuidagi tuttav..
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 20 Juul 2015, 21:46

MPSTann kirjutas:Tubli poiss!! Olid sa ka StanceEst'il? Videos oli kuidagi tuttav..

Jaa, oli ka StancEst'il välja pandud. Küll veidi kõrgemas seades. Enne Leedut sai natuke madalamaks keeratud.
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 01 Sept 2015, 23:08

Suvi möödunud ja väike uuendus teemasse.

Läbisõiduks juba peaaegu 180000km ja seetõttu augusti alguses sai suur hooldus ära lastud teha - vahetati mootoriõli-filter, käigukastiõli, pidurivedelik ja küünlad. Õhufilter on pestav, nii et see jäi ikka sama (kevadel pestud-hooldatud).

Tühikäigul suitsemise probleem ikka sama. Originaalõliga (Dexelia Ultra 5w30) suitseb rohkem, kui varasema Liqui Moly 5w40-ga. Seega sellest abi polnud. Pärast hooldust võtsin kätte ja proovisin PCV klapi auto alt lähenedes kätte saada. Tehas näeb selleks ette muidugi sisselaske kollektori ja muude pudinate eemaldamist, aga vastavate tööriistade ja mõningase nikerdamisega sai ka altpoolt selle ilusti kätte. Ja arvatavasti ka lõppkokkuvõttes kiiremini. Tulemuseks see, et PCV klapp tundub ilusti toimivat. Puhastasin küll igaks juhuks ära, aga olenevalt otsast, kus puhuda, siis kõik nii, nagu peab - kas siis laseb õhku läbi või mitte.

Seega tõmbub ring üha koomale ning kahjuks hakkab reaalsus järjest nutusemaks minema. Üks variant, mida ka tehas garantiiajal mujal maailmas tegi, oli see, et paigaldati ülinatuke teise ehitusega klapikambrikaas ja turbo sisselaske toru, millega viidi ülemine karterituulutuse voolik turbole lähemale, et siis väidetavalt vaakum parem oleks. Juttude järgi osadel aitas, osadel mitte. Sellega on muidugi kurb lugu see, et esinduses jääks taoline toiming hetkel umbes 1000€ maksumuse juurde. Ehk siis sama hästi võiks ka kohe uue turbo osta.

Miks ma aga seda teha ei taha? Sest originaalturbo on juba olemuselt paras saast ning on ainult aja küsimus, kui ka see suitsema hakkaks. Ja samas praegusel turbo võllil mingit lõtku pole ja labadel kulumisjälgi ka mitte. Pluss veel see, et sõites ei suitse - ainult tühikäigul.

Seega proovin veel viimased asjad ära, mis teha annaks - originaal plastikust turbo sisselaske "toru" vahetada corksport alumiinium toru vastu, kuhu tellida see lisaotsik, et karterituulutus sinna tuua. Kuna selle toru voolavus on juba niigi parem ja kui veel tuulutus turbole lähemale tuua, peaks nägema vaakumi suurenemist tühikäigul. Vähemalt teoorias.
Ning viimaseks veel proovida esialgset Liqui Moly 5w40 õli, millega ei suitsenud.

Fakt on muidugi see, et tegelik viga on turbos või selle tihendites ja kõikide nende asjadega on tegemist ainult vea peitmisega, aga originaalturbot ei näe ma mõtet ka panna. Kõik muud Garrettid ja tegelased eeldavad aga ka muid töid ja SUURI väljaminekuid, mis igapäevaauto puhul keerulisse seisu panevad.

Kuna aga praegu nii kui nii enamusajast auto seisab, kuna liiklen ilmade võimaldades põhiliselt rattaga, siis nii väga ei morjenda. Pluss auto ju sõidab ja õlikulu praktiliselt puudub. Nii et eks jooksvalt katsub vastavalt võimalustele asjaga edasi tegeleda.
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ValdurKivirand » 02 Sept 2015, 12:29

Oled sa vaadanud, kas peale turbot rõhulõdvik on seest õline? Kas turbosse tulev lõdvik on õline karteri tuulutusest alates?
Kui need on ainult niiskes seest, siis on viga tõenäoliselt klapisääretihendites. Täpsema diagnoosi saad pädevate motoristide käest. :wave:
Kasutaja avatar
ValdurKivirand
 
Postitusi: 301
Liitunud: 05 Apr 2009, 22:29
Asukoht: Piirsalu.

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 02 Sept 2015, 15:10

Kui mingi aeg tagasi cooleri maha võtsin, siis tundus, nagu oleks seest natuke õline olnud. Nüüd paar nädalat tagasi oli kuiv, kuid näha oli õli jälgi. Sisselasketoru peale tuulutust on põhimõtteliselt kuiv.

Kas klapisääretihendite riknemise korral ei peaks käivitades sinist pahmakat viskama? Mul seda pole. Suitsema hakkab alles siis, kui mootor on soojaks käinud ja üle 20-30s tühikäigul töötab. Nagu ennist kirjutasin, siis pöördel ei suitse.

Ja katsu sa neid pädevaid motoriste leida :D Esinduses aeti esimesena õli veaks, et see originaal pole. Pandi originaal - suitseb veel rohkem. Järgmine valik on neile turbo.
Ehku peale ei hakkaks ka suuremaid ja kallimaid asju vahetama. Ja kuna tegemist ikkagi igapäevaautoga, siis nii ka ei saa, et lihtsalt kõik laiali kakkuda.

Ma paneks kõik panused ikkagi turbo tihenditele, mis on kas väsinud või juba oma ehituselt veidi kehvapoolsed ning pärast kati eemaldamist lõi pika peale vea välja. (väidetavalt pidi kati eemaldamisest tulenevast vastusurve vähenemisest originaalturbo suitsemine rohkem välja lööma)
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 09 Aug 2016, 20:20

Sa pole 11 kuud midagi kirjutanud, kas on midagi juhtunud? :wtf:
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 14 Sept 2016, 12:11

Auto endiselt alles. Tegelen vaikselt probleemide likvideerimisega.
Coile enam all pole. Just sain veermiku kolinavabaks. Esimene vasak pooltelje sisemise otsa kaitsekumm läks kaks korda aasta jooksul lõhki. Esimene kord (väidetavalt) vahetati B-osa vastu. Nüüd läks uus A-osa. Tundub kahtlane, kas esimene kord vahetati, aga ei hakanud sõdima ka. Võib-olla oligi B-osa nii kehva kvaliteediga.
Nüüd tegelen turbo remondiga. Nimelt on mul olemas uus balanseeritud keskosa koos kõikide tihendite, tikkpoltide ja mutikatega. Kevadel proovisin vana turbot kätte saada, aga ei saanud kuumaplekke kätte, kuna ei pääsenud paarile poldile ligi. Sellega jäi asi katki.
Nüüd uuringi, kus teha. Eurostauto ei taha riski võtta ja teha, kuna ei tegele sellega igapäevaselt. BR turbo tahab vigast turbot kandikul saada, ise nad auto pealt maha ei võta. Turbo remont oleks minu jaoks poole tunni töö, aga mul on probleem just vana kätte saamisega.
Eks uurin ka inchcapest, kuigi nende tunnihind on veidike hirmutav. Kuhugi "nurgatagusesse" kohta päris ka viia ei tahaks.
Naaber soovitas sellist kohta nagu Royal Garage, pidid ekslusiivsete autode fanatid olema, aga ma kardan, et ma jään keele osas nendega hätta. Jätan selle viimaseks variandiks.
EDIT: Läheb oktoobri alguses ikkagi inchcapesse - olid nõus keskosa ära vahetama.

Lisaks on veel kliimaseade vaja remontida. Ise kahtlustan ühe liitmiku tihendit, mille ümber on õline ja sopane. Selle tahaks ka enne talve korda saada. Kuna süsteem on tühi, siis ei tööta ka pump ja ei tahaks seda ära lõhkuda.
Üks tagumine parkimisandur jukerdab ja luugispoileri küljes oleva lisapiduritule 4 LED-i ei põle. Tuli tuleb ilmselt lahti lõigata ja uued LED-d külge joota. Tagurdustule osas on ka niiskus sees - see tuleb ära kuivatada ja uuesti tihendada (vigane koht on teada)

Aaa ja vahepeal ostsin ka Cobb accessporti - see siis selline positiivne asi.
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 14 Sept 2016, 12:54

Kurb lugeda, et nii palju pisikesi, kuid kindlasti häirivaid muresid on tekkinud. Ma mäletan kui tahtsin enda turbo ise kätte saada, sain plekkide poltidest küll jagu, aga hätta jäin turbo õli tagasivoolu toru ligipääsule, mida pealt poolt vist polegi võimalik lahti saada.

Jama, et ma kaugel olen, tuleks sulle hea meelega appi!

PS: kas sul on I või II katt maas? Ja kas lõpus on lihtsalt reso või mingit sorti summuti? Küsin, sest ma läksin straight pipe teed, aga nüüd on kumin natuke liiga vali, kuigi käiguvahetusel kostuvad paugud ja korinad nullivad selle, lisades näkku muige.
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 14 Sept 2016, 13:38

Mul on II kat-i asemel toru. Downpipe küljes on veel kat alles.
Unustasin enne seda ka mainida, et mul on nüüd Simons-i roostevaba catback. Seal on ainult üks pütt keskel. Vana toru sisse roostetas augud ja mõtlesin, et lähen parem kohe roostevaba süsteemi peale.

Hääl läks alguses kõvasti vaiksemaks. Nüüd on mõne tuhande kilomeetriga mehisemaks muutunud, aga pole pooltki nii vali kui enne. Maanteel sõites kostub rehvimüra rohkem, kui väljalaset. Ilmselt enne kevadist ÜV-d panen II kati ka alla tagasi, kuna eelmine kord oli gaasidega väga nibin-nabin läbi saamine.

Kui nüüd oktoobri alguses saan turbo korda, siis enam midagi väga suurt viga polegi :thumbup:

Kliima ka veel ja siis täitsa nitsevoo. Kunagi võiks tagumised tiivaääred ette võtta - praegu said üle käidud, et päris läbi ei ussitaks. Mingi hetk vaja aga professionaali lähenemist.

Muidu käisin see aasta ka Leedus Chill'n Grillil. Auhindadele ei pretendeerinud. Paar pilti:
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas Mel » 16 Sept 2016, 14:57

Tagakaare ära keeratud serv tuleks ehk kaotada nii laijad käpad vist aeg ajalt käivad vastu ? :idea:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 16 Sept 2016, 17:06

Mel kirjutas:Tagakaare ära keeratud serv tuleks ehk kaotada nii laijad käpad vist aeg ajalt käivad vastu ? :idea:

Taga on ära keeratud serv "rullitud" ja kogu tiivakaar pisut väljapoole "voolitud" :thumbup:
Aegajalt käis ikka vastu, aga ei midagi hullu. Nüüd on auto "kõrgeks" tõstetud ja enam probleemi pole
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas Mel » 18 Sept 2016, 10:20

See rullimine pull vàrk jh yt olen seda näind. Serva jääb siis pm 4 pleki kihti ja seda saab vist kaitsta aint mingi vedela ollusega seest poolt. Ja aegajalt vbl ratta koopa siseosale vedada pintsliga mingit pigi vms . Äkki näitad seda serva nn lähedalt mudu üldpilt nitsevoo
:problem:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 04 Okt 2016, 15:40

Pole suutnud autot üles tõsta, et koopaäärtest pilti teha. Äkki enne talve jõuan...

Uuendus selles osas, et turbo sai vahetatud. Nüüd smiles per gallon ikka meeletult :thumbup: Enne ei saanudki aru, et turbol peale tihendite midagi viga võiks olla. Turbiini poolel oli aga võlli lõtk külgsuunas umbes millimeeter. Kompressori poolel ei tundnud. Nüüd spuulib hoopis paremini ja suudab rõhku ka 1,2 bar peal hoida. Ja no tõmme ja hääl on teisest ilmast! Isegi bypass susistab valjemini.

Töö venis aga sujuvalt ka teise päeva, nii et arve kerkis päris utoopiliseks. Hetkel olen muus osas rahul :)
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 04 Okt 2016, 15:51

Naiss! Mis nii viga talvele vastu minna!? :clap: on sul bpv originaal?
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 04 Okt 2016, 15:56

MPSTann kirjutas:Naiss! Mis nii viga talvele vastu minna!? :clap: on sul bpv originaal?


Pikalt oli mul TurboXS hübriid bov. Kuna, aga originaal bpv hoiab kuni 1,3 bar rõhku korralikult, siis panin selle vahelduseks. Auto ka rõõmsam, kui pool õhust kaduma ei lähe :)
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 04 Okt 2016, 16:03

Kas selle hübriidiga paukus vale segu pärast rohkem ka?
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas ZaintS » 04 Okt 2016, 16:07

MPSTann kirjutas:Kas selle hübriidiga paukus vale segu pärast rohkem ka?

Ma ei oska praegu öelda, kas rohkem või vähem. Eelmise väljalaskega paukus niikuinii rohkem.
Praegu originaal bpv-ga krudiseb kohati ikka, kui gaas maha lasta. Pauku pole päris teinud.
Kasutaja avatar
ZaintS
 
Postitusi: 58
Liitunud: 25 Mär 2014, 20:37
Asukoht: Peetri/Tallinn

Re: Mazda 3 MPS '07 - ZaintS

PostitusPostitas MPSTann » 04 Okt 2016, 16:24

Ok, mul krõbistab kogu aeg käiguvahetusel, eriti kui pöörded on kõrgemal ja pedaali kiirelt korraks vajutada, reaalselt pauku kuuleb statistiliselt korra iga teise sõidu järel.


PS: me oleme sinuga ainsad oma mudeli esindajad siin, nii et ära kuhugile ära kao! Sa motiveerid mind naisega tülli minema ja autot võimsamaks tegema! :lol:
Drive carefully, not Zoom-Zoom! Police is watching Zoom-Zoom!
Kasutaja avatar
MPSTann
 
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Jaan 2014, 15:17
Asukoht: Pärnu

2006 Mazda 6 MPS

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron