Mazda RX-9
Masin on hübriid : 2.5l V6 ja õhuke elektrimootor, omab nelivedu ja on võimeline silindreid välja lülitama kruiisimisel.
* 0-60 miili aeg 6 sekundi ringis
* kütusekulu 30-40 miili galloni kohta ~6l 100km kohta
* tippkiirus 150 miili tunnis ~ 240 km/h
2.5 l V6 mootor on paigutatud ette risti, mootori ja 6 käigulise käigukasti vahele on mahutatud õhuke elektrimootor/generaator.
Auto väline korpus korjab staatilist laengut, mis läbi õhu liikudes talle laadub ja suunab selle kondensaatoritesse, mis korjavad ka pidurdamisest saadava energia kokku, ning sealt elektrimootorile.
Rehvid on kujumuutvad ja kasutavad Michelini Elektroaktiivse Polümeeri (E.A.P.) baasil tehnoloogiat.
E.A.P on tulemus kunstlike lihaste loomise uuringutest.
Tegu on siis plastikutega, mis pinge muutmise peale kuju vormivad.
Rehv võib muutuda siledast - sügavalt mustriliseni.
Samuti on vajadusel võimalik vähendada veeremistakistust sõites kõrgendatud rehvi keskosal.
RX-9 peaks lahedasti ära mahutama neli sõitjat, pisikesed tagumised uksed avanevad tagurpidi nagu RX-8'l.
Huvitav muidugi, et RX-9 nime all ei planeerita rootormootorit.