Mazda 626 98ˇ probleemid!

Mazda 626 98ˇ probleemid!

PostitusPostitas incorrect » 16 Apr 2014, 21:38

Tegu siis mazda 626-ega 98 a. mootoriks 1.8 66 kw.

1. pidurdamisega tõmbab pöörded suhteliselt nulli on välja suremis ääre, kuid jääb tööle. seisma jääd lähvad pöörded tagasi normiks. Tuttav ütles et tühikäigu mootor tahaks puhastamist, kui nii siis nii. Tegime selle ära mõnda aega oli ok, isegi natuke kõrgemal kui muidu pöörded, kui 5 päeva hiljem sama mure taas! Lihtsam lahendus vist uus osta? [tühikäigu mootor[
2. ei võta starterit järgi aeg-ajalt!? ehk siin viimasel ajal on hakkanud ta mul jamama käivitamisel! keerad süüdet ei midagi, vaikus isegi starterit ei võta järgi siis hoiad, mõned sekundid teinekord ka 20-30 seki sis lõpuks võtab end järgi ja ajab end tööle! starter ei saa voolu õigesti?
3. Hommikuti kui öö otsa seisnud, lööb päris hea suitsu pilve välja? just siis kui auto on seisnud rohkem kui 6+ tundi!

Küsimused, pole vist väga rasked ja ehk saan siit rohkem abi kui oma pea enam ei võta! :P
incorrect
 
Postitusi: 1
Liitunud: 16 Apr 2014, 21:14

Re: Mazda 626 98ˇ probleemid!

PostitusPostitas Haljazme » 16 Apr 2014, 22:13

1. mul oli kunagi GC, mis ka pidurdades välja kippus surema, ilmselt oli pidurivõimendi tiba vigane ... GF'i puhul ei tarvitse muidugi GC kogemusi arvestada, aeg on edasi läinud ...
2. Starter ei tee klõpsu ka, kui võtit käänad ? Äkki võtit kuidagi käivitusasendis mudides läheb ? Tester alati abiks, kui starter süütelukust pinge peale saab ja akult ka, siis see starter vahest vigane ... (tõmberelee, pendiks kinni).
3. ÕLIRÕNGAD ! Väidetavalt tüüpviga, mis ilmneb nii paarisaja tuhandese läbisõidu juures .... Minu oma küll rohkem läbi uhanud, veel ei tossa, a rõngad, saaled, kaanetihend jms ammu riiulis valmis ...
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626 98ˇ probleemid!

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Apr 2014, 16:13

Tühikäigu mootori käisid üle, pöörded jäid veidi kõrgeks- oletus, et imeb lisaõhku, ehk vaata kõik lõdvikud(kaasaarvatud vaakumid) kriitilise pilguga üle. Ka väike pragu annab muudatusi mootori töös.
2. süüdlseks võib olla süüteluku klemmplaat, tõmberele, pendiks või ka puudulik ühendus juhtmetes(vanus+ oksiid...)
3. Miinimumprogramm- õlirõngaste vahetus koos kõige kaasnevaga- tüüpviga seonduvalt kulumisega.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist