Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 09 Veebr 2015, 21:36

624AUH kirjutas:Huvitav millega sa summuti oled üle teinud (kas mingi kuumakindel värv ) kui midagi muud kas ei karda et haisema hakkab.


Kuumakindel ikka. Sellega kaitstakse muidu katlamajade õlikatelde korstnasse minevat toru (slepet). Haiseb ta ikka algul natuke aga pikema sõiduga kinnitub ta korralikult pinnale ja lõhn kaob. Ma olen selle värviga alati oma summutid ära teinud ja keevituskohad eriti, peavad kauem vastu ka ja ei roosteta.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 10 Veebr 2015, 23:38

Tänaseks on asi niikaugel, et salongiventika õhuvõtukoht keevitatud, see oli ikka täiesti läbi mädanenud ja sealt tuli pidevalt vesi salongivaibale. Auto on osaliselt matistatud, ootab käsipiduritrosse (juba oli mõte, et võiks teha "push buttoniga" mootoritega süsteemi, mis nupule vajutades tõmbab elektrilmootoriga tagumised pidurid peale. Aga ma ei tea, kas see ülevaatajale meeldib, peab ikka trossid ära ootama(tarneaeg 2 nädalat).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas kipu33 » 11 Veebr 2015, 00:07

Tubli ja hea vaadata et asi areneb!!
Kas tegid pilti ka sellest mädast kohast we?
Kusuures ma oma autole peaks lähipäevil kässari trossid kätte saama :D ma võin omale uued tellida :D Oleks hea näha kui ükski kupee saaks uuesti sõitma :D
Aga parimat ja jõudu: Taavi! :wave:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Mel » 11 Veebr 2015, 00:54

freerider kirjutas:salongiventika õhuvõtukoht keevitatud, see oli ikka täiesti läbi mädanenud.


Seda üli n..s keevitada,ruumi pole,seal tarvis tekitada mingi äär,serv kust õhku hakkab sisse ahmima ja ei tohi jääda liialt madal,et vett sisse pääseks tulema. :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Veebr 2015, 11:18

kipu33 kirjutas:Tubli ja hea vaadata et asi areneb!!
Kas tegid pilti ka sellest mädast kohast... :wave:


Kahjuks sellel õhtul jäi telefon koju uuendama ennast. Aga ma sain sellele nii ligi, et (kuna ma niikuinii pidin kerenumbri ringi tõstma) siis lõikasin selle katte, kuhu plastikust võred peale käivad hästi täpselt maha, et pääseksin mugavalt haigele kohale ligi. Panin salongimatile tekid peale, et midagi põlema ei läheks. Tulemüüri kate tuleb ka kõrvale tõmmata, see süttib hästi. Ja siis lõikasin lihtsalt vana mäda serva maha ja tegin plekitükkidest uue asemele keevitades nii alt kui ülevalt. Ja siis määrisin paksult keeviskohad ja muud servad kerehermeetiiuga ja voila, vesi ei saa enam sisse tulla.

Käsipiduritrossid ikkagi tulevad, mootoriga süsteemiga on ideid ja see tuleb ka võibolla kunagi tulevikus. Sellega jääb kahjuks käsipiduriga parkimiskohale sättimine ära ja jäärajale ka just on/off süsteemiga ei lähe. Vaatame, arutame :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 11 Veebr 2015, 11:33

Mel kirjutas:
Seda üli n..s keevitada,ruumi pole...


Tegin originaali järgi koopia lihtsalt :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 12 Veebr 2015, 02:58

Sisustasin täna mõned tunnid auto all. Lasin veel korrosioonikaitsega tegemata kohad mastiksiga üle ja seda läks kokku auto alla ikka päris palju(pildil 10 kg). Kõik peenemadki kohad said üle tehtud.

Pilt

Pilt

Pilt

Aga natuke jäi ikka puudu, asi peab korralik saama, nii et toon homme kivikaitsekraami juurde.

Pilt

Matistada on veel üksjagu, niipea ma värvima hakata ei saa.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Mel » 12 Veebr 2015, 14:05

Nonii see võtnud juba globaalsed mõõtmed kummi det katsid ikka kinni põhja all? :D. Võta mõni sprey mastiikat ka saab sisekaare välist külge teha
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 12 Veebr 2015, 19:03

Mel kirjutas:Nonii see võtnud juba globaalsed mõõtmed kummi det katsid ikka kinni põhja all? :D. Võta mõni sprey mastiikat ka saab sisekaare välist külge teha


On küll, tegelikult oli see mulle teisele autole doonoriks ostetud ju :D
Pidurivoolikud jms katsin kinni. Koopaääred ja karbid tegin ülevärvitava kivikaitsega. ;) täna peaks põhjaall tööd valmis saama.
Viimati muutis freerider, 13 Veebr 2015, 12:15, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 13 Veebr 2015, 12:10

Eile selgus, et piduri peasilinder ei tööta, pool piduritest ei tööta ja sai juba uus pump homseks tellitud. Saab ära õhutada, juba mõtlesin et torud valesti aga ei, pumbast ühest otsast õli ei tulegi.

Pilt

Võtsin poest veel põhja alla head ligi, lisaks tagumiste pidurisilindrite niplid, need olid roostes ja keerasin nukid maha.
Tänu Taavile (Kipu33) saan ka käsipiduritrossid ja põhjaalused tööd sellega seoses ka lukku. (Y)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Veebr 2015, 02:29

Tänane töövõit oligi siis piduri peapump. Vana oli õhtal ja kohe kui uue pakendist välja olin võtnud, tema haljale malmist korpusele esmased kaitsvad värvikihid peale virutanud ja asi kuivanud oli, panin selle paika. Peale mõnda korda pumpamist tuli tagumisest, kõige kaugemal asuvast pidurisilindri niplist õhku ja seejärel ka pid. õli.
Suurepärane, saan julgelt edasi minna ja ehitada.

Pilt

Pilt

Pilt

Esimesel pildil pump pakendis, avastasin kohe, et pidurivedeliku avariiandur oli puudu. Võtsin siis selle vanalt pumbalt ära ja sobis ilusti uuele pesasse. Värvitud sai kaks kihti ja peaks rooste ära hoidma küll. Nüüd jäänud veel käsipiduritrossid ja auto värvimine.
Siis võib seda juba tänavatel/maanteedel näha (:
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Veebr 2015, 13:54

Eile õhutasin pidurid ja kohe rattad alla ja proovima.
See oli siis minu esimene sõit selle autoga peale suurt remonti. Ütleks, et emotsioonid olid laes aga kuna tee oli libe, ei julgenud palju üle 100km/h lasta. Minek on igatahes hea sellise vana auto kohta. Nüüd on vaja teha veel viimased reguleeringud, värv, tuled ühendada.... :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 21 Veebr 2015, 21:22

Kuna vahepeal tuli tagasilööke, tagum. pidurisilindrid olid kinni jäänud ja nv pole saada ka. Õnneks olid ainult otsast kinni, koputades tulid ilusti lahti ja panin Würthi pidurimääret vahele, töötab. ;)
Kipu sebis mulle uued käsipiduritrossid ja need sobisid nagu valatult. Lisaks veel uued tagum. pid. klotsid.

Jälle õhutamine ja hilise kellaaja tõttu eile rohkem ei jõudnudki.
Täna esim. rooliotste vahetus, sillaregull ja hakkan hoolega värvi matistama.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Veebr 2015, 04:53

Pilt

Masin võtab nüüd elumahla uuest bensiinipaagist.
Kütusenäidik näitab nüüd ka täitsa õigesti.
Vahetasin ka salongiventilaatori, ventika kiiruste takistid uute vastu, ei taha tunde kokku lüüa, palju siia kulunud on, aga usun et need tasuvad ära ka ennast, tehnika saab korralik.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Mel » 22 Veebr 2015, 11:48

freerider kirjutas: ei taha tunde kokku lüüa, palju siia kulunud on, aga usun et need tasuvad ära


Kuldsed sõnad , :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 22 Veebr 2015, 22:34

No vot, Mel :D palju mul magamata öid on juba kogunenud, foorumi postituste järgi saab ka umbkaudu mõelda ja arvutada palju ma ehitanud olen, viimasel ajal olen ainult mõned päevad vahele jätnud ja nokitsenud päevas keskmiselt 4 .. 5 tundi. Uneaega peab ka jääma. Õnneks on kõik hästi sujunud, kui midagi vahetada on olnud vaja, olen selle kohe poest uue toonud järeleandmisteta, otsustasin, et kui ma neid asju remontima hakkan, kaotan ajas ja kvaliteedis.
Tegelikult, kui täiesti aus olla siis oleks uut, ülikorralikku II põlvkonna GD kupee kere vaja selle korraliku tehnika ümber :D
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Veebr 2015, 18:14

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 27 Veebr 2015, 12:37

Kas karbid keevitasid juba ära? Enne vast ei tasuks värvida.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 01 Mär 2015, 21:22

Pilt


Selline lahendus hetkel. Karbid ajutiselt keevitatud, uusi karpe pole lihtsalt aega alla panna olnud. Tulemus pole kõige parem, aga eks suuremad keretööd tuleks teha, et seda mazdat nüüd elul hoida ka aastad 5..10 :D aga ütlen ära, et sildade ja tehnika koha pealt on asi korras ja turvaline. Kipu, nüüd on ülevaatus jäänud ja siis saab maanteele ka proovima minna :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 01 Mär 2015, 21:24

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Mär 2015, 01:25

Esimene korralik komplektse autoga testdrive tehtud.
Tulemus, auto kogub jõudsalt kiirust, väände ja jõugraafik ei vasta päris tehaseomale, usun et selles on süüdi kas ummistunud pihustid nüüd, kuna ta algul sai seda vaiku paagist, filter võis midagi läbi lasta. Teine varjant on lahja bens. pump, selle peab päris tehase andmete järgi uue ostma. Aga kuni 6000 lippab väga sujuvalt ja mõnusalt ;)

Laupäeval oodatab mind TÜV lõpuks.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Mär 2015, 08:07

Proovi pihusti puhastus lisandit kütusele lisada, ehk saab selliseltki abi. Sisuliselt on toimeaine kõigil pakkujail sama, vaid hind erinev.
Nn teine hingamine peaks sel mootoril tulem u 4000-4300 rpm, ehk siid muutub sisselaske kollektori pikkus. Üle 6000 rpm laisem- väljalase on arvestatud tavakasutamiseks, kus tegelikult on pöörded tunduvalt madalamad. Kui suurendadaa summuti käbimõõtu, muudad mootori käitumist ka madalamatel pööretel, kütusekulu võib muutuda(vastrõhk väljalaskes vs vabalthingav mootor)...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Mär 2015, 08:48

tomkulibin kirjutas: Nn teine hingamine peaks sel mootoril tulem u 4000-4300 ...


Pilt


Jõu/väändegraafik peaks olema selline. Mul on ikka tunda, kus 6000 ja üle hakkab nõksutama ja minek kaob ära, samas kui kohapeal ilma koormuseta vajutades läheb 7 k ilusti välja.
Proovin ka mingit pihustipuhastajat, kui paremaks ei lähe, pean selle aja leidma, et fuel rail maha ja pihustitele vool peale ning ajan tagurpidi puhastusainet läbi. Peale seda peab ka kütusefiltri uuesti vahetama.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Mär 2015, 12:53

Ma panin pumbale pihusti järgi ja uputasin puhastusvahendisse. Lasin mõnda aega suriseda, vahepeal vaatasin pihustatavat juga. Kogu kupatus oli läbipaistvas anumas, sai juhtmeid pidi teist tutkimiseks välja vahepeal sikutatud :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Mär 2015, 21:20

Auto on ikka täitsa hingest kinni, arvatavasti paagipump õhtul ikkagi. Sõitsin linnast maale 5 km ja kohale jõudes auto enam pöördesse ei lähe, ka kohapeal mitte, max 3000 rpm. Jätsin seisma ja homme tegelen veaga, vaatan ega midagi pumba kütusevõtusõelal ees jälle ole, huvitav on see, et jätsin masina seisma ja uuesti käivitades läheb ilusti 7000 rpm. Pihustid on vaja ka ikka maha võtta, siis on kindel :-)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist