Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas kipu33 » 20 Aug 2015, 01:21

Küsimus roolilati kohta ka et kas saaad tollele ka aju andurid taha panna et jääks toimima nägu originaal roolilatt ja mis originaal roolilatil ka siis viga on et latti kohe vaetama tõttad?
Parimat: Taavi! :thumbup:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Aug 2015, 11:49

Mel kirjutas:Kohe tutikas roolilatt? Mis teisel pildil olev sisemine rooliots...see igaksjuhuks tagavaraks w ? :o


Ei ole, kasutatud aga üliheas seisus, ei leki ega loksu kuskilt.
Need teise pildi peal olevad asjad läksid/lähevad kõik masinale külge.
Lihtsalt vahetasin sisemised rooliotsad ära(just in case Lemförder), kattekummid(Lemförder), ja välimised rooliotsad, ka LMI. Esisild peab kindel olema, sellest sõltub masina trajektoor jpm.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 20 Aug 2015, 11:53

kipu33 kirjutas:Küsimus roolilati kohta ka et kas saaad tollele ka aju andurid taha panna et jääks toimima nägu originaal roolilatt ja mis originaal roolilatil ka siis viga on et latti kohe vaetama tõttad?
Parimat: Taavi! :thumbup:



GT roolilatt ja see on 1:1 samad. Lihtsalt vahe in see, et GT torude küljes on üks klapp, mis laseb pumbast rohkem või vähem õli peale ja nii ta reguleeribki võimendusjõudu. Väga lihtne süsteem.
1 andur on roolilati küljes ka, see annab auto ajule teada, kas keeran rooli ja kui keeran, siis on vaja mootori pöördeid tõsta, sest pump teeb tööd ja vajab lisajõudu.

GT roolilatt tilgub/jookseb, koliseb ja logiseb(on väga kulunud).
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Mel » 21 Aug 2015, 10:49

freerider kirjutas:Ei ole, kasutatud aga üliheas seisus, ei leki ega loksu kuskilt.
Need teise pildi peal olevad asjad jpm.


Nujh,tegelt oleks pidanud ikka ise seda jagama,et pole uus ja kes see ikka hakkab sisemisi rooli otsi tagavaraks riiulisse ostma.Need üldjuhul kestavad välimistest 5 x kauem.Eks see pappkarp ja üli puhas vbl.tekitasid sellise efekti.Ehk siis muretuid km... :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 21 Aug 2015, 13:34

freerider kirjutas:Ja sain teada, et mul polnudki teine mootor F2 2.2l vaid tavaline FE 2.0l plokk, lihtsalt 4 klapi kolbidega ja sama kõrge mõõtudelt kui FE plokk. Seega mingeid probleeme ei tohiks tekkida, kui FE3 kaant peale hakkan panema (v.a. õli tagasivool, mis tuleb sulgeda).


Oot, aga mis siis selle ploki vahetamise püänt nüüd on? Ma sain aru, et tahad 2,2L dohc "strokerit" ehitada, aga miks ühe 2-liitrise ploki teise vastu vahetada? Originaal on liiga nirus seisus?
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 21 Aug 2015, 19:33

Evert kirjutas:
freerider kirjutas:Ja sain teada, et mul polnudki teine mootor F2 2.2l vaid tavaline FE 2.0l plokk, lihtsalt 4 klapi kolbidega ja sama kõrge mõõtudelt kui FE plokk. Seega mingeid probleeme ei tohiks tekkida, kui FE3 kaant peale hakkan panema (v.a. õli tagasivool, mis tuleb sulgeda).


Oot, aga mis siis selle ploki vahetamise püänt nüüd on? Ma sain aru, et tahad 2,2L dohc "strokerit" ehitada, aga miks ühe 2-liitrise ploki teise vastu vahetada? Originaal on liiga nirus seisus?


...Evert, ta lööb koguaeg õlivarda omaa torust välja, samas mootor hingab hästi, karterituulutus on korras. Ma panustan sellesse hiljuti remonditud plokki ikka :) ja kui see ei aita siis otsin kuskilt tavalise F2 2.2l peale ja naudin väänet :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 21 Aug 2015, 19:39

Mel kirjutas:...Need üldjuhul kestavad välimistest 5 x kauem.Eks see pappkarp ja üli puhas vbl.tekitasid sellise efekti.Ehk siis muretuid km... :)


Originaal-latt esindusest maksab oma 700 euri. ;-)
Ega sisemistel otstel polnudki loksusid aga ma lihtsalt pidin need tundmatud pulgad Lemförderi otste vastu vahetama, kui juba uued kummid peale ajasin. Sellist asja ei tahaks mitu korda remontida, kui juba ühekorraga tehtud saab.
See kuu sillaremont, järgmine kuu mootoriploki vahetus. Ostan aegsasti kõik vajaminevad jupid valmis ära, siis ei tule üllatusi.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Aug 2015, 10:46

DOHCi kaane istututamine SOHCi plokile on tegelikult suht suur töömaht. Minuarust on mõtekas, kui hakkad 2.2 DOHCi tekitama, 2 liitrisele SOHC plokile- pane 12 klapine kaan 1:1 istub. Kui jääb väheks, aja vurr takka.
Samas 929 F2 mootorid osad on 85, osad on 100kW, vahe vaid kolbides(kõrgem surveaste) ja pihustites(DOHCi pihustid, suurem läbilase). Kui veel progeaju otsa istutada saab üksjagu palju kätte. F2 kannatab sisikonda vahetamata ka 400hp ära, kui juhtimine ok. Esiveolisel naguinii pole mõtet üle 200-250 jõu tekitada, jõu mahapanemisega probleemid.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas kipu33 » 22 Aug 2015, 11:50

Kui huvi ma arvan et suudaksin sulle ühe F2 mootori orgunnida :)
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 23 Aug 2015, 15:03

Pilt

Everti mazda saab oma vana signaploki tagasi, sest ma olen suutnud mõlemad teised puldid lihtsalt ära kaotada.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 03 Sept 2015, 23:53

Vahetasin siin nädalavahetusel mõlemad esisilla pikitalad ära ja nüüd tekkis kohe probleem.
Autol sild jumala paigast ära, kisub. Proovisime siis ajutiselt mõõdulindiga rooliotsi reguleerides kokkujooksu paika panna, ikka kisub. Riskida ei taha ja ennem sillastendi minna, sest tunne on selline - sillatalad on viltu all.

Esisillal pole ju mingeid tihvte ka nagu taga, mis tala(d) ära tsentreeriks. Või kui palju saab see mõjutada auto jooksu, tegelikult muudab ainult järeljooksu ju kui viltu ja koera võib jooksma hakata.
Kas keegi oskab aidata, mismoodi saaks talad kindlalt sirgeks?;)


Plus - viga millest Evert kunagi rääkis, keegi vahetas kunagi vasaku sarniiri ära, peale mida unustati kindlasti käändmiku küljes olev polt kinni keerata. Sarniiri sõrme ots kulus ja kulus, kuni hakkas loksuma.
Sellega seoses kulus ka käändmiku auk ja nüüd jääb ka uue sarniiriga asi loksuma.
Vahetan käändmiku ja panen uue sarniiri, see on kindlasti juba rikutud sõitmisega.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 08 Juun 2016, 18:28

Terve mazda ja kõik varuosad on Tallinna poiste poolt broneeritud, v.a. FE käigukast ja FE remonditud plokk.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas kipu33 » 08 Juun 2016, 19:42

Ja ongi elu mazdaga otsas ja :(
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 18 Juun 2016, 02:40

Kuna ma ei tohi maja ees kolme autot hoida, parklas on iga korteri jaoks tegelikult 1 parkimiskoht - siis reisisid absoluutselt kõik Mazda 626 kupeega seotud varuosad ja auto ise ka Tallinnasse.
Masin läbis ilma ühegi veata korralise tehnokontrolli ja võib nüüd sõita muretult vähemalt 1 aasta.
2 aasta pärast on sellel kupeel juubel - saab 30 aastaseks.
Loodame et hoitakse ikka niikaua alles ja liikumas(minul ei möödunud korda tegemise ajast peaaegu ühtegi päeva kui auto poleks sõitnud ja sellest ka hea seisikord). https://goo.gl/photos/MxU5iXpL1PttaWeQ7

Oli meeldiv eluperiood selle masinaga ja palju mälestusi.
Aga tuleb edasi liikuda.

Teema võib lukku panna.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist