Tegelikult oli seda eelmistel piltidel ka juba näha aga ei pannud tähele. Silmad ei uskunud tõde, aga siin ta on. Midagi on pildil valesti:
Kitsama, stopperrõnga ees olevad nuudid ja pikad nuudid ei ole ühel joonel.
Järeldan, et ots polnud juba alguses sees, sealt ka õlireostus kasti peal ja väändunud nuudid.
Imestan, et masin üldse edasi liikus ja ots ära ei murdunud.
Nuute tagasi väänata vist väga lootust ei ole... kõik ideed on teretulnud.
võlliots käigukasti sisse igatahes ei lähe. Ei rõngaga ja ilma rõngata ka ei lähe.
Teine asi mis ma avastasin, mõlema, nii vasaku kui parema õõtsa pukside poldid on lahti jäänud.
Arvatavasti juhtus see pukside vahetamise käigus, kuna need tuleb pingutada siis, kui rattad on maas ja auto normaalasendis. Poltide augud on ovaalseks kulunud ja loksuvad päris palju.
Siit võib küll tekkida esisilla kokkujooksu probleem, ja ei imesta enam, miks esisild hirmsasti kolises. Proovin need lahti saada, enam-vähem tsentreerida ja kokku tagasi.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.