Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Juun 2014, 02:34

Siia teemasse hakkavad koonduma tegemised minu "uue" GT kohta. Päritolulinn on sellel kupeel Tallinn ja ostsin auto Evertilt 18.06.2014.

Tehnilised andmed:

Kere - kupee(2 ust), ilma faceliftita, värvus - helehall. Katuseluugiga.
Veermik tavaline esisillavedu, ilma neliveota ja tagarattad ei keera.
Mootor - 2.0 liitrit, DOHC 16 klapiga, 103kw passi järgi ja väga äkiline.
Elektrilisad - el. klaasitõstukid, püsikiiruse hoidja.

Pilte autost peale toomist:

Pilt

Pilt

Autol puuduvad piltidel esimesed poritiivad. Tegelikult on need täiesti olemas, aga hakkasin kahjustusi inspekteerima ja vaikselt juba keret puhastama, seepärast on need eemaldatud.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tüüpilised vead ikka selle kere puhul - aga mitte nii hull, kui minu tumehallil...

Pilt

Pilt

Pilt

Proovin selle auto nii korda teha, kui suudan. Praegu on teadaolevalt roostest kahjustatud ja taastada vaja eest prill(poes 27€), poritiibade servad, ees amordikandurid mõlemad, küljekarpidel mõlemal tagumine osa. Taga pagasnikus olevad karpide põhjad.
Talvel on nähtavasti lumi garaazi katuselt auto peale kukkunud, ja selle sisse vajutanud. Oodatud on ideed selle endisesse vormi saamise kohta. ;-) Vahetusse läheb kõrvalistujapoolne uks, selle alumine äär kobrutab. Pagasniku luuk tuleb teine, korralik. Esistange läheb GD kupee oma ja see ka tuleb leida uus/kasutatud. Salongis kõik enamvähem super, seal ei muuda väga midagi, v.a. armatuur, milles on tweeterite augud tehtud, vahetusse ja uksepolstrid, samuti kõlariaukudega.

Suurem ehitamine läheb lahti 30. juunil. Midagi ette ei luba, aga tõotab tulla põnev ettevõtmine, sest selle kere küljes on metalli ka veel alles, kergem taastada. Ootan kommentaare ja ettepanekuid siia teemasse. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Juun 2014, 04:01

Vaadake ja kuulake. Väike videoklipp minu GT-st.

https://www.youtube.com/watch?v=KA_W39h_ZTQ&feature=youtu.be
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 25 Juun 2014, 11:51

Tore, et see pill siiski veel plekkpurkideks ei lähe.
Katuse puhul võta polster seest välja ja proovi katuseluugi augu tagaservast mõlki välja lükata. Õnneks ei ole mõlk terav ja hullu koputamist vist ei vaja.
Kindlasti vaheta pidurivedelik ära, sest kui mu vend sellega sõitis, siis talvel külmaga kippus peasilinder jäätuma. Sellega seoses tasuks vist see koos võimendiga üldse inspekteerimiseks maha võtta. Vanast ajast mäletan, et peasilindri 929 oma vastu vahetades saab rohkem pidurdamise jõudu.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Juun 2014, 13:18

66kw mazda teemas enam GT kohta vastama ei hakka, kirjutan nüüd ainult siia.
Plekkpurke temast ei saa niipea. Usun, et kui midagi ei juhtu, keegi ette ei keera jms siis elab ta veel kaua. Hakkangi tasapisi sisu eemaldama, proovin mõlki välja lüüa. Evert, sul muidu katuseluuk käis kenasti? Mis seal katusel olnud on, lumi ikka jah? :p kas see käis ette taha ja ülese ka? Vajab vist peale mõlgi väljasaamist ka põhjalikku määrimist, siinid roostesed. Kas signal võib kaitse läbi olla või peaksin puldil pataka(d) ära vahetama?

Mootor käib super hästi, kui kellelgi on pakkuda FE3N õhufiltri korpust - tehke hinnapakkumine. Proovimise ajaks panin lódviku otsa riidetüki, et midagi sisselaskesse ei läheks peale õhu. Ees andis radikas otsad. Sool on ta vist nii läbi purenud, et torukesed katki ja pissis mulle peale. Lasin siis hiljem külma mootoriga jah. vedeliku välja ja pesin mootori veega läbi.

Pidurite koha pealt - tal on ju ABS ka. Sellel on aga mingi rike, tuli jääb armatuuris põlema. Eks seepärast juba, et süsteemis on óhk sees, pidurdades tuleb ennem pedaali pumbata ja ABSi agregaat on õudselt oksüdeerunud ka. Kui saan ta elule äratada, jääb alles. Kui ta toimima ei hakka, panen lihtsalt torud otse pid. võimendist jooksma nagu mu tumehallil. Regulaator ka vahele.

Täna harutan siis veel sisu laiali, aga hetkel pean keskenduma rohkem tumehalli mazda peale, see on vaja kiiesti vakmis saada. Teen selle naisele kingituseks. ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 25 Juun 2014, 14:45

Auto eelmise seismise koht oli täpselt viilkatuse räästa all, niiet tõenäoliselt see ikka lumi oli, mis katuse lömmi lõi. Eriti kuna see mõlk oli ilmunud millalgi 2012/13 talvel. Katuseluuk käis ette-taha ilusti, kuid tagaotsa irvakile ajamiseks pidi käega kaasa aitama. Paar korda määrisin siine grafiitmäärdega ja siis käis luuk libedalt, aga lõpuks väsis jällegi ära.

Signa puldi patarei on vähemalt 8 aastat vana, proovi esiteks see ära vahetada. Signa enda kohta täpsemat rääkida ei oska, sest see oli autot ostes juba peal (ehk ma ei tea kuhu ja kuidas see ühendatud on). Nii palju mäletan, et firma nimi oli Secure.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Juun 2014, 00:53

Signa hakkas tööle, viga oli kaitsmetes, mis olid pesast välja kukkunud (signalisatsiooni omad, ploki juures). Karp hakkas plõksima ja tuled vilkuma. Peale juhendiga tutvumist(see oli kindalaekas, nagu minu(muukvarga) jaoks just) :D tänud, Evert!
Õpetasin signalisatsioonile puldi uuesti selgeks, ta oli selle vahepeal unustanud. Kesklukustus töötab puldist nüüd jne.

Hakkasin tegelema laepolstri eemaldamisega, 90% on ta vaba juba, aga töö jäi pooleli, kuna õhtu jõudis kätte ja pikka päeva teha ei tahtnud. Avastasin, et katuseluugi raami saab eraldi ära võtta ja katusest mõlgi kenasti välja lüüa.
Nägin ka, mis tagumise klaasi toonkile paigaldamisel tehtud oli, kipsinoaga klaasisoojenduse rajad läbi lõigatud... :p elab üle.
Klaasi vahetama ei hakka.

Evert, mis otstarve on sellel signalisatsiooniga ühendatud karbil kirjaga "Radar detector"?

Veidike plaanidest ka pikemalt. Taastan selle auto esialgu tehaseoriginaalilähedaseks, kuid hiljem lisanduvad mõned "mugavused". Näiteks auto ei hakka käima minema enam võtmest, vaid nupust, nagu moodsad masinad.
-Keyless ignition ja start. Iga mats autot käima ei saa, kuna ainult minul on õige kiip kaasas taskus(immo).
-Salongi valgustus tuleb täis LEDidega, hõõglampe ei kasuta. Ka B ja C piilarite külge paneks maitsekad ja mitte väga silmatorkavad valgustid, mis süttivad auto keskluku avamisel puldist ja põlevad mõnda aega või kuni uksed avatakse ja süüde sisse keeratakse.
-Alla esistange sisse tulevad ksenoontuled(udukad). Neid saab ka päeval sõidu ajal kasutada, ei pimesta. Ka kaugtulede H1 asemele tulevad H1 sokliga ksenoonid, et sügiseset pimedust paremini hajutada. Lähituled/kaugtuled H4 jäävad originaaliks.
-Kellaplokk asendub digiplokiga. Kõik näidikud, s.h. spidomeeter, lähevad üle digitaalseks. Lisaks spidokale, odomeetrile, tahhomeetrile, veetempile ja bensiinile tuleb juurde õlirõhk(võiks ju olla GT pillil, asjalik vidin), lambda näit(eraldi andur), püsikiiruse hoidja referentsväärtus või see kiirus, mida ta hoidma peab parasjagu.
-Salongiventilaatorit hakkab juhtima reostaadiga elektronplokk, et ventika kiirust hästi sujuvalt reguleerida saaks.
-Istmesoojendused esiistmetel.
-Elektriliselt avatav bensiiniluuk ja pagasnikuluuk. Puldist või salongist, nuppudega.
-Peeglisoojendused.
-Esistmete elektriline reguleerimine(kaugus armatuurist nt).


Rohkem korraga meelde ei tule. Ah jaa, milleks on GT roolil mingi reostaadi moodi andur, kas see on rooli asendiandur vms?
Täna püüan katusest mõlgi välja saada. Siis lammutan veel veidi sisu ja hakkan teise GD-ga tegelema.
Ta tuleb ennem sügist taas sõitma saada ;) Opelist juba kopp ees :p
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 26 Juun 2014, 16:31

Tagaklaasi kilega läks nii, et kui kõik oli juba valmis, siis kutt autost välja ronides tõmbas kogemata noaga juti sisse. Küsis ehmunud näoga, et kas paneb uue või teevad hinnast alla? Kuna see oli viimane klaas ja ma olin juba 3 tundi nende garaazhis passinud, siis nõustusin hinna alega.
Kui maksmiseks läks, siis kutt tuli, kõrvad lontis, ülemuse juurde ja palus hinnast alla teha. Saingi, 100 eeku :shock: Aga ikka ma ei viitsinud uue kile panekut ootama hakata.

"Radar detector" on eksitav nimetus signa liikumisandurile. Selle originaalkoht oli keskkonsoolis käsipiduri kangi all, e. võimalikult keset autot.

Rool on GT mudelile kohaselt kiirustundlik, aga ma ei mäleta, kas ta muutus kergemaks-raskemaks vastavalt auto liikumiskiirusele või vastavalt rooli keeramise tormakusele. Äkki on see andur roolil sellega seotud? Tom teab ehk täpsemalt.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Juun 2014, 00:40

Nüansse ei mäleta, aga vist oli üle 80km/h läheb rooli võimendi tasgant ära. Suurema keeramisega tuleb võim tagasi. Täpselt ei mäleta, aga sama süsteem on Probel küljes, seda saab probetolkpunktcom foorumist üle vaadata.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Sept 2014, 22:17

Mõista, mõista, mis see on. Numbrimärk võib olla eksitav :D

Pilt

...natuke lähemalt... (Tom peaks juba ära tundma ;) me koos tegime ju Tlns. need asjad sinna alla.

Pilt

Evert, kas Sa tunned oma endise masina ära? Mõtlete nüüd kindlasti, et oioi mis ta teinud on. Misasi see on :D

Pilt

Kuna minu vana projekt tõenäoliselt see aasta vamis ei saa, siis jätan ma selle natuke tahaplaanile.
Everti mazdast saab minu talvel sõitmise auto. Aga kuna mul leidus täpselt sellist pärliga metallikvärvi kodus, siis mõtlesin, et matistan ta kiirelt ära ja tõmban värvi selga. Selline lainetav on sp., et efektsem oleks, ja sp. ka, et värvi oli vähe. Järgm. nädalalõpp peaks juba terve auto selline välja nägema.

Pilt

Hetkel veel poolik ja toores.
Laki saab ka selga, matt on.

Pilt

Kõik poldid, mida ma kokkulappimiseks kasutasin, olid uued, ka seibid ja mutrid. Kohendasin pistikuid, kinnitasin neid sidemetega korralikult. Remontisin roolivõimu, nüüd võib sõrmega rooli keerata. Kiirustundlikkuse saab varsti ära katsetada.

Pidureid ikka pole, ABS-süsteemi mootor/pump huugab alguses aga siis jääb vait ja pedaal paindub läbi.

Mootoril vahetatud õli, 10W40 semi-synthetic ja Valvoline Longlife. Käigukasti õli peab kontrollima.

Puksid ees kolisevad, tuleb kontroll ette võtta. Taga midagi nagiseb, muidu vaikne sõita.

Tööd jagub, aga TÜV tahaks teha juba järgmine nädalalõpp (laupäev äkki).

Alla esi-stangesse paigaldatud xenon HID udukad/päevasõidutuled.


Ühesõnaga-ühelausega - lappasin kõik parimad jupid siia GT kere külge. Ei tea, kauaks teda jagub, aga vähemalt ei lähe pressi alla. Tänud Sulle Evert. Tänud, suured tänud Sulle, Tom! Mulle meeldib see auto :D

Pilt
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 14 Sept 2014, 22:23

Vajan ikka veel õhufiltri korpust ka, mis siia sobiks.


Kalle
Viimati muutis freerider, 15 Sept 2014, 06:20, muudetud 1 kord kokku.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 15 Sept 2014, 00:03

Ei ole paha! :) Aga enne libeda tulekut vaata kindlasti vasak tagumine ratas üle, ühel pildil on ka tema vildakas olek märgata. Muidu võib see niigi äkilise sabaliputamiskombega auto juhtimine talvel tüütuks osutuda.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 15 Sept 2014, 21:34

Evert kirjutas: ...ühel pildil on ka tema vildakas olek märgata...
mis tal siis ikkagi juhtus, õõts(ad) kõver(ad) ?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Evert » 16 Sept 2014, 10:19

Vennal läks talvel käest ära ja libises küljega äärekivisse. Mats oli piisavalt kõva, et teise poole rattad õhku tõsta.

Silmaga näha olnud vigastatud osad (nt. õõts ja midagi veel) vahetati ära, aga ratas täitsa sirgu tagasi ei läinud. Samas kere kõver vist ei ole, sest teine tagaratas on sirge ja mina kuskil põhjaplekis nt. volte ei märganud. Hea oleks kui saaks auto tõstukile ja siis tagasilla mõõdulindiga üle käia.

Pidurid peaks täies komplektis üle käima alates kapotialusest kuni tagasupportiteni, sest isegi peasilinder olla viimasel sõidutalvel kinni külmunud.

Ees kolisemise kohta seda, et juhipoolse käändmiku küljes olevat zharniiri kinnituspesa peab vist kuidagi veidi koomale suruma/taguma. Õõtsa vahetamisel oli "meistrimees" zharniiri lihtsamaks kättesaamiseks heebliga kinnituskõrvasid laiemaks vägistanud ja TÜV tuvastas, et isegi täiesti kinni pingutatud poldiga loksus zharniir ikka veidi.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Sept 2014, 10:24

Tänud, vaatan kohe sillad üle, kui koju saan töölt neljapäeval. Sarniiri teema on mulle tuttav, pesa õõtsas kulub-venibki pikapeale välja. See on lihtne korda teha. Mazdal selline mõnus mitte eriti keerukas esisild ka ju ;)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 16 Sept 2014, 23:11

Poisid, mis sobiks kõige paremini roolivõimu süsteemi/torustiku läbipesemiseks? Tunnistan ausalt, et panin sinna enda teada ATFi aga seal pudelis oli vist kogemata ATFi ja 10W40 segu. Tahaks selld nüüd välja loputada. Peaasi et see poolsünt midagi ei kahjusta. Pidurid on tal ABS süsteeemida, loobun sellest, kuna muidu on jälle üks nõrgem lüli ketis olemas. Piduripumpa on mul isegi riiulist võtta see läheb küll vahetusse. Torud tulevad 100% vask. Uued otsad, aga pidurisupportid teen lihtsalt puhtaks ja määrin ära, rem. komplekte ma kohe ei osta.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Mel » 17 Sept 2014, 00:00

Diiselküte......petrool :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 25 Sept 2014, 01:05

Roolivõim korras, uus ATF sees :)

Nüüd otsin ikka õhufiltri korpust masinale. Võimalus oleks panna koonusfilter, aga kuna mul nendesse usku ei ole, siis tahaks originaali. Kellel leidub, tehke pakkumine. Välja näeb asi selline:

Pilt

...kopsik paremal. ;) ennem ma sõitma minna ei saa.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Sept 2014, 21:22

Katki.

Hakkasin hoovis tagurdama, et masinat teise koha peale sõita (5 m kaugemale) ja käis nõksatus. Auto enam paigast ei liigu, käik sees, mootor veab, õrn kõrin on kuulda(edaspidi käikudega) ja kui tagurpidi proovin siis teeb kõrrrrr ja sama vaikne kõrin. Miski läks katki.

Aidake prognoosida, aga ega siin muu ei aita kindlasti, kui k.k. maha ja uus otsida.

Pakkumised on oodatud.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas 624AUH » 26 Sept 2014, 22:51

Tere
Pakuks et veoliigendiga midagi viltu või differ.

Märt
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas Fredo » 26 Sept 2014, 23:10

kindlalt veovõllid. ennem sama teema old
Müüa soodsat ilutulestikku Tallinnas . 58803263
Kasutaja avatar
Fredo
 
Postitusi: 517
Liitunud: 11 Okt 2009, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 26 Sept 2014, 23:14

Tõstsin tungiga ühe ratta üles ja käik sees või mitte, ratas pöörleb vabalt. Kuulda on õrna kõrinat. Diffris läks sateliit pooleks või midagi, oli seda veel vaja. :p teise mazda pealt ju saaks kasti võtta aga ei taha väga, see ju komplektne mazda ilusti (mootori poolest) :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Sept 2014, 23:28

Kindla vastuse saad lahkamise käigus.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 27 Sept 2014, 00:04

Japjap Tom, ühe asja unustasin veel katsetada, vaatasin kõrvalistujapoolset tugilaagriga pikka pooltelge. Aga oleksin pidanud jälgima ka, mis teine pool teeb, kas juhipoolne sisemise veovõlli ots käib ringi. Siis oleks selge olnud, et ots vigane. Aga differ ikka õrnem asi kui need otsad mazdal vist. Ei ragisenud ka, lihtsalt vaikides andis otsad kast. Läbisõit ka igaksjuhuks "kirja".

Pilt

...ja ennem, kui ma bensiinipaaki maha pole võtnud, et uurida mis seisus ta on, kasutan alternatiivpaaki :D

Pilt


Aga asjalikumat juttu ka. Nimelt mõtlesin, et mis helisüsteemi ma autosse paigaldan. See ju teatavasti mõnele tähtsam kui mootor või tagasild.
Juhtseadmena sai otsustatud android-põhise arvuti kasuks. See hakkab kas siis youtube-st, netiraadiost või lihtsalt microSD kaardilt mussi väntama. Sisse lülitub ta süüte sisse keeramisel ja elama hakkab ta mazda keskkonsoolis. Aga pildid ka.

Mõõtmine - 7" ekraaniga tahvel sobis auku nagu valatult:

Pilt

Pilt

Pilt

ja vahetulemus(peale seda tuleb veel vesilihv, värv ja lakk paneelile):

Pilt

Homme teen lõpuni ja panen selle külge ka. :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Sept 2014, 02:08

freerider kirjutas:... differ ikka õrnem asi kui need otsad mazdal vist...
Ei väidaks väga kindlalt. Tavaliselt vahetatakse autodel veovõlliotsasid, mitte diffreid. Pealegi endal hiljutine kogemus Probega, kus veovõlli otsas sees separaator lagunes äkki ja ootamatult, kuulid laiali ja veovõime 0.
tomkulibin kirjutas:Ainult aasta tagasi sai lõpetatud suuremahuline remont, mille käigus sai ka veermiku kulumaterjalid vahetatud uute vastu(lootuses pikemat murevabat kulgemist).
Eile õhtul tuli murelik kõne: spido näitab kiirust xx, aga auto ei liigu paigast. Põhjus oli mulle üllatav:
Pilt
...

Kuidas pilt näha on nn tööasendis, ehk ekraan jääb allapoole ja kaldenurka muuta ei saa :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GT kupee, 103 kW - Freerider

PostitusPostitas freerider » 27 Sept 2014, 12:31

Tom, sul oli õigus! Inimesed vahetavad tõesti diffrite asemel poolteljeotsi ja lasevad neid tagasi panna, kui nad on käigukastist välja tulnud. Nimelt mu juhipoolne pooltelg on üle 3 cm pesast väljas. Eile oli pime ja ei märkanud seda. Miks see juhtus, on arusaamatu. Autoarvuti ekraan on igast nurgast vaadates ühtlase kontrastsusega, seepärast sai ka see arvuti valitud. Heledus on ka paras autosse. Varsti paigaldan selle armatuuri ära, siis ka pilte :)
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist