Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 17 Juul 2014, 17:49

Autost niipalju, et kere on luukpära ja edasi veab teda 2.0 85kw bensiinimootor, mis on piisavalt hea minekuga kui ka ökonoomne. Peal on kompuuter, mis näitas tallinn-tartu teepeal 5,6l/100km, mis iseenesest on väga hea, aga kui täpne ta on, seda ma ei tea, aga kütust ei neela. Sama on ka kõigi muude vetelikega, kõik püsib sees ja omal kohal.
Kuid ei tea millega ma olen selle ära teeninud, aga jumalale tänu, et seda autot on õnnistatud püsikiiruse hoidjaga. Üks äraütlemata mugav asi.
Lahtikäidavaid aknaid on 4 ja kõik töötavad elektriliselt, samuti ka mõlemad peeglid.
Olemas on veel konks ja pistik, viimase korrasolekust ma veel ei tea midagi, ega tea ka seda, kas ikka jätan konksu külge või vahetan teisandatava konksu vastu.
Muidugi teadupoolest on jaapani autod pühitsetud rooste magnetiteks.. Õnneks mina seda öelda ei saa. Muidugi täitsa puutumata pole ka see jäänud. Kindlasti keevitan ära parempoolse esimese karbi ääre ning ka kundepoolse tagumise ukse alumise ääre, siis on kogu rooste eemaldatud, mis siiamaani avastatud on.
Hetke plaan on jätta auto endakätte vähemalt paariks aastaks, kuni hakkab uute hammaste rahast midagi üle jääma.
Teema teen eelkõige sellepärast, et pidada arvet, kuna ja mida ja mis raha eest ma olen teinud, juurde ostnud või maha müünud.
Jään ka teie arvamusi ja ettepanekuid ootama!!!
Stay tuned!

Tehtud asjad:
04.08.2014 - 245 000km - Visco 3000 10w-40 poolsünt + filter (32,15€)
08.09.2014 - 246 500km - Siduri voolik + õhutus (7€)
03.10.2014 - 248 000km - Tagumised kondid (17,64€)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ning see probleemne esitiib..
Pilt

Kuid siit tulebki üleskutse kõigile!!
Kui sa tead kedagi, kes teab kedagi kellel oleks pakkuda parempoolset esitiiba, mis ei roosteta minu 626 GF'ile, siis ole nii hea, ja anna mulle teada.
Viimati muutis caballero, 08 Okt 2014, 09:21, muudetud 5 korda kokku.
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Haljazme » 17 Juul 2014, 23:14

Tervisi GF'i meestele.

Näib täitsa kena massin ja varustus ka hea :)

Mina jätaks konksu alles, see on abiks tagant sissesõitjate tarvis ...
Ilma roosteta kasutatud tiibu sa vaevalt, et leiad, pead sajalisi luhvtitama, kui tahad heaks saada ...
Miks kliima 15kraadi peal on ? Eskimo oled ? :)
Mul naane keerab ka kliima 15 peale, kuna palav on, ja keerab siis kõik vent.avad autos kinni, kuna talle ei meeldi, et peale puhub ... :lol:

Ise hoian nii 20-22 kraadi peal, siis on paras jahe, ei külmeta ära ...

Aga muidu edu ja muretuid kilomeetreid.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 18 Juul 2014, 11:23

Ega ma isegi arvasin juba, et ei leia kuskilt väga odavalt seda. Kuid mida rohkem ma seda autot uurin vahepeal, seda rohkem ma probleemseid kohti leian, näiteks tuuleklaasi ülemine nurk kobrutab juba, piilar ka juba veidi, neid kohti pole vist kõige kergem tastada, vähemalt mitte siis, kui klaas ees on..
Aga kliima on 15 kraadipeal ja automaatsel, puhub palju ise heaks arvab. Hoiab seda mõnusat põhjamaade ilma mul autos. Talveks tuleb varakult valmistuda :lol:
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Marth » 18 Juul 2014, 21:23

Kena masin igal juhul. Oma hinda väärt! Pikalt Eestis sõitnud auto puhul peab paraku Mazda puhul roostega arvestama. Selle firma plekid on suht head olnud http://www.klokkerholm.com/xProductCata ... oup=938407
Vaja ainult edasimüüja leida. Kui B varuosa tiivad korralikult üle kruntida ja altpoolt korrosiooni tõrje teha,siis ehk ikka kestab. Jõudu ja edu Mazda hooldamisel ja palju muretuid kilomeetreid. :thumbup:
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 19 Juul 2014, 11:38

Ma usun, et kui uuena osta ükskõik mis plekk ja algul kohe millegagi üle lasta, siis on nad kõik head. Ise olen vaadanud juba alvadist http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/72849/11185
Ei oskagi midagi arvata. Esmalt ootan muidugi enda uue palga ära ja siis saan alles midagi tegema hakata :lol:
Aga vaatasin juba, et tartus LakiAuto on edasimüüja klokkerholmi plekkidele, niiet võtan ühendust ja küsin, mida pakuvad
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Marth » 20 Juul 2014, 09:47

Esitiiva puhul pole suurt vahet ka ,kust B osa tellid. Need tunduvad paraku kõik sarnase kvaliteediga. Küljekarpidele ja tiivaäärtele oli varem Klokkerholmil oma tehas ja sealt tulid küll mõnevõrra paksemast plekist ja paremini krunditud plekid.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 20 Juul 2014, 10:44

Marth kirjutas:Esitiiva puhul pole suurt vahet ka ,kust B osa tellid. Need tunduvad paraku kõik sarnase kvaliteediga. Küljekarpidele ja tiivaäärtele oli varem Klokkerholmil oma tehas ja sealt tulid küll mõnevõrra paksemast plekist ja paremini krunditud plekid.

Pean teid uskuma, ma pole tegelikult ise kuulnudi sellisest firmast nagu Klokkerholm. Aga samas kui ise korralikult kruntida ja panna neid asju peale, mis ei lase vett ligi ja ei luba roostetama hakata, siis saab ka üsna hea pleki. Nii arvan vähemalt mina.

Aga hetke plaan üldse selline, et kui ma ei saa kellegilt mingi paarikümne euroga mõnda doonortiiba, siis ma sõidan talve ära selle karbiga. Las ta siis roostetab, ei ole mõtet talveks uut plekki sinna kohe roostetama panna. Aga kunas kellegil enam ilma mingisuguse roosteta pole eriti küljeplekke, siis nii teengi, et alles kevadel hakkan vahetama.

Aga üks mure ka. Nimelt kiirendades kakub natukene, mitte kõvasti, aga piisavalt, et tunneks. Ma olen siin mitmeid teemasid läbi lugenud ja osadel on veelgi selliseid probleeme olnud. Kas ma võib ka järeldada, et küünlad või juhtmed?
Ja mis küünlaid te soovitate? Mis on head?
Olen lugenud jällegi, et mignid vaskküünlad, siis mingi hea firma oli veel jne. Andke nõu.
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Mel » 20 Juul 2014, 10:56

Kindlasti saad hakkama kui tundub et selle rooste kihi all pole enam eriti plekki vähemalt osaliselt. :D Uue det päris palju pusimist vaja sobitada ja üleni kruntida maalida jne
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3643
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Haljazme » 20 Juul 2014, 15:06

caballero kirjutas:Aga üks mure ka. Nimelt kiirendades kakub natukene, mitte kõvasti, aga piisavalt, et tunneks. Ma olen siin mitmeid teemasid läbi lugenud ja osadel on veelgi selliseid probleeme olnud. Kas ma võib ka järeldada, et küünlad või juhtmed?
Ja mis küünlaid te soovitate? Mis on head?
Olen lugenud jällegi, et mignid vaskküünlad, siis mingi hea firma oli veel jne. Andke nõu.


See mootor nõuab kalleid iriidium-küünlaid jah ja ka juhtmete vahetus ei tee halba, mul igatahes aitas mõlemate vahetus kakkumise vastu ...
olen ka siin kuulnud teooriaid, et iriidium-küünal pigem kiirteele ja meil võiks kasutada odavat vaskküünalt (mille eluiga on kaunis lühike), aga ise pole katsetanud.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 20 Juul 2014, 16:55

Olgu, aitäh.
Veel nägin, et japanparts müüb denso küünlaid, pidavat kütusekulu veelgi vähendama ning puhtamat heitgaasi andma, mis mind tegelikult ei huvita, aga tore oleks ju rohelisem olla :lol:
Aga jah, ma proovin algul küünlad ära vahetada, sest juhe on ju teadupoolest kallim kui küünal ise..
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 21 Juul 2014, 10:24

Niivõrd-kuivõrd uus mure. Hommikul panin tähele, et uduka sees on niiskust üpris palju. Hakkasin mõtlema, et kui ilm läheb veelgi niiskemaks, kas siis jamaks ei või minna? Esiteks juba võib tekkida korrosioon ja ühendus kaob ära, aga samas niiskus võib ju lühist ka tekitada..
http://www.upload.ee/image/4166856/image.jpg (iPadiga ei saa pilti otse panna)
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 21 Juul 2014, 16:24

Mõtlesin, et paneks jalgadele LED ribadest valgused. Aga hakkasin mõtlema, et kust oleks kõige mõistlikum voolu võtta. Kas sigareti süütajast?
Kui ja, siis kuidas sealt kõige parem seda voolu kätte saada oleks?
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas leviathan » 21 Juul 2014, 19:06

caballero kirjutas:Mõtlesin, et paneks jalgadele LED ribadest valgused. Aga hakkasin mõtlema, et kust oleks kõige mõistlikum voolu võtta. Kas sigareti süütajast?
Kui ja, siis kuidas sealt kõige parem seda voolu kätte saada oleks?



pane ikka nii et laetulega koos - st põleb siis kui uksed lahti. juhtmed leiab oskaja kaitsmekarbi pistikust :)
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 21 Juul 2014, 21:40

Ma just tahaksingi, et ta põleks sõiduajal ka. Samas, võib ka ju vahele panna lüliti, et kui häirib, siis panen kustu. Siis oleks ju mõistlik panna sigareti süütajast..
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas nomore » 21 Juul 2014, 23:27

Sigaretisüütajaga see pull ju, et seal on vool kogu aeg sees mõnel autol. :lol: Esimese ööga aku tühi või kohalikud pätid jõulupuud uudistamas. Kogu aeg lülitist klõpsida tundub ka mõttetu.
GW kohta küll ei oska öelda, kas on kogu aeg vool sees.
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Haljazme » 22 Juul 2014, 08:07

Soovitan konkreetselt lüliti vahele panna, sest see on selline 2 otsaga asi. Mul kunagi ühel saksa pannil olid ka sinised ledid jalavalgustuseks, vahel pikkadel pimedas sopas sõitudel oli isegi sellisest falgusfoonist abi, et vastutulevad autod ei väsitanud niipalju silmi, aga üldiselt see foon peab nõrk olema, muidu hakkab segama.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 24 Juul 2014, 15:12

No minul ei ole koguaeg vool sees seal. Muidu ma poleks pakkunudki seda. Aga mõtlengi, et lüliti vahele, et kui hakkabki ehk häirima, siis saan ära kustutada.
Aga hakkan tegema uuel nädalal ilmselt, kuni praegu on tööd kõri auguni.. Koju jõuan kõige varem kell 21:00, niiet ei jõua.
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 27 Juul 2014, 11:15

http://m.youtube.com/watch?v=ugyDGnYBJmI
Täna siis selline pull..
Oskab keegi midagi öelda?
Algul tegi spido ja temperatuuti näidik ka nii
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas Evert » 27 Juul 2014, 21:55

Kui spido ja temp ja tahhokas tegid kõik nii, siis ma pakun armatuuriploki viga. Kuskil on vb. halb ühendus, kas pistikutes või on ploki "trükkplaadil" (mis tegelikult on vist hoopis kile) mingi rada viga saanud vms.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 28 Juul 2014, 16:52

Just nii, eile varaõhtul kiskusin ploki maha ja üks pistik oli ära tulnud. Surusin selle ilusti sisse tagasi. Enam ei tohiks välja tulla sealt.
Ja ühe rehvi vahetasin ka ära. Hakkas õhku välja laskma põrguline. Asemele sai Bridgestone REGNO GR-04. Ehk et päris tutikas lamell.
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 08 Okt 2014, 09:31

Hei klubilised!

Auto endiselt sõidab kuid mõningate vigadega.

1) Eest paremalt tuleb mingit jubedat kriipivat ja kärisevat häält. Pidurite porikaitse plekk kuhugi vastu ei käi ja pooltelje ots ka sellist häält ei tee. Otse sõites on kõik ok, aga eriti vasakule pöörates, vahepeal ka paremale pöörates.
2) Kui siduri voolikut vahetasin, võtsin aku peal ära ja peale seda on jäänud turvapadja anduri tuli vilkuma ja seisupiduri tuli on sootuks põlema jäänud.

Oskab keegi aidata mind nende vigadega?

Lisaks veel üks küsimus ilmselt kasutajale Mel. Kuidas oleks kõige parem korda teha enda esitiiba ilma asendamiseta, lõikamiseta ja keevitamiseta? Teeks vähemalt talvekski korda. Mida kasutada krundina jnejne..
Ja üks küsimus küljelibistajatele.. Kas seisupiduri trosse saab supporti juurest ka pingutada?

Aitäh!!
K.

EDIT: Läks veel meelest küsida, et kas nende tulede vastu aitab ehk veakoodi kustutamine? Ja kas keegi võrus või selle läheduses seda teeb hea rahaga?
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas maaks » 08 Okt 2014, 10:47

Mäletamist mööda olid p.klotsidel mingid kulumisindikaatorid küljes, mis kuskilt maalt hakkasid vastu ketast käima. Vaata klotsid üle, äkki on aeg ära vahetada.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 09 Okt 2014, 21:45

maaks kirjutas:Mäletamist mööda olid p.klotsidel mingid kulumisindikaatorid küljes, mis kuskilt maalt hakkasid vastu ketast käima. Vaata klotsid üle, äkki on aeg ära vahetada.

Klotsid vaatasin üle, need on korralikud.
Kõige imelikum ikkagi see, et peale aku ära võtmist see tuli...
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626

Re: Mazda 626, 2.0, 85kw, 97.a | caballero

PostitusPostitas caballero » 02 Dets 2014, 16:02

Selle mure sain ammu lahendatud. Kui ma siduri voolikut vahetasin, siis läks üsna palju pidurivedeliku kaotsi. Niipalju kui oli, sai sisse pandud, aga väheks jäi. Ostsin juurde ja kallasin sisse.. asi korras.
See praegune jama, mis mul oli, et sureb välja, sai ka korda. Asi oli korrosioonis kütusepumba relee klemmidel.
Avastasin just, et olen terve nädala ilma kindlustuseta ringi lasknud :clap:
Tegin selle ka ära ja nüüd jälle muretud kilomeetrid. :angel:
Kasutaja avatar
caballero
 
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juul 2014, 16:26
Asukoht: Põlva

1997 Mazda 626


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist