Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas Marth » 09 Sept 2014, 22:01

Täna sai tehtud mootori õli vahetus ja selle töö käigus avastasime ,et mootori allosas on konditsioneeri toru ühe liitekoha juures õline. Asukoht umbes rihmasebi all.
Küsimus järgmine: Kas viga tuleks otsida selle liitekoha tihendist või konditsioneeri pumba juurest? Hetkel töötab konditsioneer veel normaalselt-vesi voolab välja ja jahedat õhku tuleb ka. Kui juba õli toru vahelt lekib,kas siis oleks pidanud gaas ammu enne seda välja lekkima?
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas nomore » 09 Sept 2014, 22:32

Marth kirjutas:Täna sai tehtud mootori õli vahetus ja selle töö käigus avastasime ,et mootori allosas on konditsioneeri toru ühe liitekoha juures õline. Asukoht umbes rihmasebi all.
Küsimus järgmine: Kas viga tuleks otsida selle liitekoha tihendist või konditsioneeri pumba juurest? Hetkel töötab konditsioneer veel normaalselt-vesi voolab välja ja jahedat õhku tuleb ka. Kui juba õli toru vahelt lekib,kas siis oleks pidanud gaas ammu enne seda välja lekkima?


Välja tuleb esimesena see, mis seal katkises kohas toru sees on, kas gaas või õli. Tõenäoliselt siiski peaks gaas enne väljuma, kuna seda on õliga võrreldes palju rohkem. Kust võtad, et tegu üldse kondiõliga, mitte mõne muuga?
Kasutaja avatar
nomore
 
Postitusi: 183
Liitunud: 07 Mai 2011, 15:28
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas Marth » 10 Sept 2014, 07:15

Värvuselt oli see heledam ja läbipaistev ning asus täpselt selle konditoru liitekoha ümbruses. Kuna see toru asub mootori all ja suht ees otsas,siis ei oska praegu seostada ka,mis see veel võiks olla.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas Haljazme » 10 Sept 2014, 09:50

nomore kirjutas:
Marth kirjutas:Täna sai tehtud mootori õli vahetus ja selle töö käigus avastasime ,et mootori allosas on konditsioneeri toru ühe liitekoha juures õline. Asukoht umbes rihmasebi all.
Küsimus järgmine: Kas viga tuleks otsida selle liitekoha tihendist või konditsioneeri pumba juurest? Hetkel töötab konditsioneer veel normaalselt-vesi voolab välja ja jahedat õhku tuleb ka. Kui juba õli toru vahelt lekib,kas siis oleks pidanud gaas ammu enne seda välja lekkima?


Välja tuleb esimesena see, mis seal katkises kohas toru sees on, kas gaas või õli. Tõenäoliselt siiski peaks gaas enne väljuma, kuna seda on õliga võrreldes palju rohkem. Kust võtad, et tegu üldse kondiõliga, mitte mõne muuga?


No päris nii ka pole, et õli istub ühes nurgas ja gaas teises, eks nad ikka koos välja immitsema hakkavad ... eks igasugu klambrialused ja toruotsad olegi need kohad, kus alumiinium läbi ussitab.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas Marth » 10 Sept 2014, 18:07

Jäin ka täna mõtlema,et kohe tihendit vahetama vast veel ei tormaks. Kõigepealt saab ju kontrollida ,palju gaasi sees on. Õli võis toru peale sattuda ka siis kui mootrisse õli lisasin. Läks väike tilk mööda ja seal ta oligi. Hea oleks ,kui see nii oleks.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas Haljazme » 10 Sept 2014, 18:12

Niikaua kui külma teeb, pole ju mõtet rapsida ...
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: Mazda 6 1,8 2007 alumine konditsioneeri toru lekib õli?

PostitusPostitas leviathan » 10 Sept 2014, 20:08

Marth kirjutas:Jäin ka täna mõtlema,et kohe tihendit vahetama vast veel ei tormaks. Kõigepealt saab ju kontrollida ,palju gaasi sees on. Õli võis toru peale sattuda ka siis kui mootrisse õli lisasin. Läks väike tilk mööda ja seal ta oligi. Hea oleks ,kui see nii oleks.

UV valgus ja spets prillid tooks selguse, tavaliselt lisatakse täitmisel ka värvainet
leviathan
 
Postitusi: 1426
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron