Postitas tomkulibin » 05 Mai 2006, 02:54
Õli taseme kontroll: lased kapoti all, k.kasti üljest spido trossi lahti, keermesosa, ms kasti küljes ongi taseme andur-õli lisamise ava. See keermesosa on ühe poldiga kinni (ülevalt alla, nagu trosski, aga natu starteri poole), keerad lahti (padrunvõti nr. 10), tõmbad keermesosa välja(osutab vastupanu, tal kummi tihend vahel) ja näed detaili alumisel osal, mis kastis sees on märked õli taseme kohta(ülemine piir, alumine piir ja reaalne tase.
Lisamine(õli) on suht ebamugav, kui pole spets pumbaga ja pika toruga täitepüstolit, aga reaalne (voolik+trehtel).
Usun siiski , et sinu probleem on põhja all. K.kangi põhjaalune liigend kipub pooma kangi liikumisvõimet, mis jätab mulje kasti kehvast toimimisest. Soovitan see lahti võtta, puhastada ja määrida (ka profülaktika mõttes).