õlivahetus aitas,probleem lahendatud!!LUKKU!!

õlivahetus aitas,probleem lahendatud!!LUKKU!!

PostitusPostitas CityRed » 04 Mai 2006, 17:17

Käiku vahetades kuidagi käigud lähevad tihkelt sisse ..:S ennem oli ok aga nyyd nagu oleks kuivale jäänud kast... et kuidas kontrollida õli ja mis õli sisse panna?
Viimati muutis CityRed, 10 Mai 2006, 11:50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
CityRed
 
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Apr 2006, 22:32

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Mai 2006, 18:24

Oli ka kord selline jama- uurisin teadjatelt, väideti, et hoovastik põhja all on kinni roostetanud ja see pidi suht tihe jama olema. Roni põja alla, võta korra liigendid lahti, pese roostest puhtaks, uus määre peale ja k kast nagu uus.
Õli taset saab kontrollida spidomeetri otsa (kasti poolse)pealt, seal märgid küljes. samast avast toimub ka kasti "tankimine"
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas CityRed » 04 Mai 2006, 18:32

eee.. srry aga ok , vist leidsin spido trossi üles ja mis edasi? mis märke vaatama pean ? Kogu see teema ikak toimub kapoti alt mitte auto alt ex:D?

Ma suht võhik sellel teemal :oops: :oops:
Kasutaja avatar
CityRed
 
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Apr 2006, 22:32

PostitusPostitas tomkulibin » 05 Mai 2006, 02:54

Õli taseme kontroll: lased kapoti all, k.kasti üljest spido trossi lahti, keermesosa, ms kasti küljes ongi taseme andur-õli lisamise ava. See keermesosa on ühe poldiga kinni (ülevalt alla, nagu trosski, aga natu starteri poole), keerad lahti (padrunvõti nr. 10), tõmbad keermesosa välja(osutab vastupanu, tal kummi tihend vahel) ja näed detaili alumisel osal, mis kastis sees on märked õli taseme kohta(ülemine piir, alumine piir ja reaalne tase.
Lisamine(õli) on suht ebamugav, kui pole spets pumbaga ja pika toruga täitepüstolit, aga reaalne (voolik+trehtel).
Usun siiski , et sinu probleem on põhja all. K.kangi põhjaalune liigend kipub pooma kangi liikumisvõimet, mis jätab mulje kasti kehvast toimimisest. Soovitan see lahti võtta, puhastada ja määrida (ka profülaktika mõttes).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: K: Käigukasti õli..

PostitusPostitas tduu » 05 Mai 2006, 08:22

CityRed kirjutas:Käiku vahetades kuidagi käigud lähevad tihkelt sisse ..:S ennem oli ok aga nyyd nagu oleks kuivale jäänud kast... et kuidas kontrollida õli ja mis õli sisse panna?

Minu masinal oli ka kunagi asi siiski hoovastiku kinni roostetamises.
tduu
 
Postitusi: 81
Liitunud: 24 Mär 2005, 15:04
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas CityRed » 05 Mai 2006, 19:33

niniii suured tänud , aga mulle pakuti ka jah seda kkastiall olevat liigendit , esmaspäävaks sains ervise aja kirja , aga näeb keegi mingit connectionit selle vahel et see kogu kepp hakkab pihtsa soojamootoriga? ja on ka siis kui mootor ei tööta ...?!?


Ja unustasin ennem mainida et käiku sissepannes v väljavõttes on tunne nagu raud hõõrks vastu rauda..:S käigud lähevad sisse aga imelikult .. ja nagu öeldud sai külma motooriga sellist jebla pole..
Kasutaja avatar
CityRed
 
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Apr 2006, 22:32

PostitusPostitas Priit86 » 07 Mai 2006, 19:19

Kas tagurpidi käik läheb ka halvasti või raginaga sisse?
Õige mees mõjub naise südamele nii, et tollel on üheksa kuud süda paha .

Tel. (+372) 58 153 686
Kasutaja avatar
Priit86
 
Postitusi: 459
Liitunud: 05 Mär 2006, 17:47
Asukoht: Tartu - Võru

PostitusPostitas CityRed » 07 Mai 2006, 22:40

jub,kõik lähevad yhtmoodi sitasti soojamootoriga aga jah homme lähen taga servisesse.. ex siis nääb,.
Kasutaja avatar
CityRed
 
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Apr 2006, 22:32

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Mai 2006, 22:42

Ega su k.kast füüsilist vägivalda(koputada mõnest kännust...) tunda pole saanud?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Priit86 » 07 Mai 2006, 22:50

Siis sul äkki sama jama, mis minul. Mul öeldi, et siduriketas ja (või) -korv on läbi. Aga endal pole üldse aega sellega tegelda... :oops:
Kokkutulekuks peaks ikkagi ära korda tegema.
Aga sa anna siis meile ka teada, mis seal öeldi! :wink:
Õige mees mõjub naise südamele nii, et tollel on üheksa kuud süda paha .

Tel. (+372) 58 153 686
Kasutaja avatar
Priit86
 
Postitusi: 459
Liitunud: 05 Mär 2006, 17:47
Asukoht: Tartu - Võru

PostitusPostitas CityRed » 08 Mai 2006, 18:55

nii, täna võtsin sealt küljepealt selle poldi ära , polt oli õline (heleõli), ning õrn rauapuru oli peal...?!?


poldi august õli välja ei tulnd , ästi natukene tuli .. mõned piisad .. kas muidu äkki peaks välja voolama? mehhaanik pakkus et äkki rauapuru läheb sõites mingi hoova v asja vahele seal (ei mäleta mis nime ytles) et see tõmbab nagu tihedaks siis kkasti..

aga omme teen õlivahetuse ära ja ex siis näeb mis saab ,

aga mis õli sisse panna? Tema soovitas 626-le punast automaadi õli panna , raamat ja autopoe kataloogid aga ytlevad synteetilist ja tavalist õli..?!?

On neil suur vahe?

ja kas on reaalne et õli kuumaga kaotab oma määrde omadused?!? Ja see hakkab kkasti nagu tihkeks võtma?!?

@Kulibin: Ja pauku pole põhjaalt saand :S
Kasutaja avatar
CityRed
 
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Apr 2006, 22:32


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist