Postitas freerider » 24 Sept 2014, 23:47
Ega see tegelikult levinud probleem ole kindlasti. Varjante saab veel olla, nt. soojendusradiaator. Aga sellisel juhul peaks jahutusvedelik ka kaduma ja aknad uduseks lööma ja salongivaip magusa ollusega koos olema. Usun, et selle varjandi võid välja praakida, juhtub ka harva. Aga kui ikkagi vihmavesi jookseb, siis võta renn kojameeste alt maha, puhasta prahist. Seejärel vaata nendest aukudest, mis näha on sisse, kas kusagil paistab pilusid, mis suunduvad suure tõenäosusega logarite juurde jah, tiibade alla. Enamusel autodel see nii on. Siin aitaks traadiga sorkimine, survekaga pesemine renni seest ja suruõhk kompressorist püstoliga lasta. Vett peaks ka omahagu olema rennis, kui ta ära ei voola. Aga usun et äravooluavades on sodi ees ja vesi voolab kaua, imbub ära. Seetõttu suurema vihmaga ta koguneb ja tõuseb üle "kallaste" ja salongi.
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.