Melli lõputu võitlus roosteussiga

Välimusega seotud probleemid

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 24 Okt 2015, 21:02

Pilt
Juhe kokku joost,midagi suurt peaks nüüd tegema,või.... :yawn:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 27 Okt 2015, 14:30

Tegelt on mul maru sitt tunne et on kogunenud igast lõpetamata töid autusi :!: Pole garagega ka veel saand ühele poole kudagi keerulisek elanud omma elukese. Ja jätangi momendil pooleli töö tegemist see ei sega nvn tahan veel teist korrust ja v.kappi laijemaks. J.aasta lõpetan :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 10 Nov 2015, 01:19

Mel kirjutas:Tõstuk rsk kooles tühjalt veel liigub aga auto raskusega vsjoo. :shock:


Tegelt ei koolendki,lihtsalt vertikaal võlli ülemine kinnitus polt oli vähe lõdvenenud ja sellest tekkis kiilumine.See hääl mis sealt ülevalt kostus,tundus ka esteks kudagi kahtlane,ei tahtnud uskuda,et tõstuk seistes saaks väga ära kuluda.Muidugi niiväga kohe seda ei avastanud,algul pidi ikka el.kone eemaldama ja mõtisklema jne... :shock:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 21 Nov 2015, 23:53

Lammutasin kastil alt 120 mm plekist väänatud talad ja see lääb nüüd seina äärde,jääb kõikse viimaseks op.Ennem tarvis mootor vahetada,2.9 vastu,mõlemad sillad ka vist,see ette võtmine ei tundu olema üldse mitte lõbus.Kui äkki prooviks teha seda tõstukit kasutades,kabiini osa võimalikult kergeks.Esi sild tuleb eemaldada ja see järel kone,YT on mõned seda teinud roklaga.Teh.raamat väidab,kone raskuseks nii 200 kg.kogutäiega,mille peab urust välja sikutama,nalja hakkab saama.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 26 Nov 2015, 23:10

Doonorilt üritan kone kätte saada sellise meetodiga,et lammutan kabiini eest,siis õpin ka tundma sihkese hingeelu.Ütleks,et küllaltki perverssed tehnilised lahendused,kole kokku koguseevärk pakitud.Justkui oleks olnud hull ruumi,materjali puudus,nena oleks võind ikka vähe pikema teha. :) Tõstukiga saab seda varsti tõsta,vist küllaltki rahulikult,samas koguseag mõtlen kuda teisega peaks toimima.
Pilt
See nüüd ootel seina ääres
Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 27 Nov 2015, 18:23

Tegelt niikui ei tahagi kone tõstukiga maha tõsta,proovin saada niiet,saab sama varjanti kasutada ka peale pannes.Kabiini sisse kone pealt tuleks sättida mingi tugev toru,ühe otsa kinnitan kabiini põranda külge ja teise tõstuki külge kuhugi.Siis sellesama toru peal peaks saama teda kudagi lohistada,tõsta.Äkki saab ikka niiet ei peaks esi silda eemaldama. :shock:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 30 Nov 2015, 22:45

Vahepeal tuleb üht jaapani päritolu autut teha,seest sai lahti võetud ikka selle mõttega,et see ei süttiks.Ja mudugi tuleb ka seda roostet sealt eemaldada,tappa.
Pilt
Tegemist vajavad k.karbid,tuleks vahetada,aga pole neid võtta,peab kudagi viisi saama.Esiosa jalgealuse all olev poolraami tugevdus tala,mis ühenduses k.karbiga pm.täitsa otsas omadega.Paremapoole karp pea terves pikkuses putku pannud,kinni hoiab veel väljaspool olev plastikust karp kui selline.
Pilt
Põhja alune muidugi vähe nutusem,aga mitte väga ull :) 2002 a.massin
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 03 Dets 2015, 21:49

Pilt
See vist see tugevdus tala jäänus
Pilt
Tundub olema tüüpiline,kuna sinna laotud pleki tk.üksteise peale,sealt lihtsalt peab mädanema hakkama
Pilt
Iseenesest tuli täitsa originaali lähedane,kogemata :think:
Pilt
Ammu oli plaanis,teeäärsed viltused lepad eemaldada,et teha ruumi uutele.Ei tulnud kudagi vaimu peale,enamus teepoole kaldu.Kogemata juhtus olema siin kandis x kone ja tuli kiirelt tegutseda,see nüüd väheke seganud töö tegemist.Nende püstiste junnidega,saab hiljem ise hakkama :shifty:
Pilt
Kõrval istuja jalutsis ei tohiks vast enam veeloiku tekkida
Pilt
Suht kehva koht,see tagaots niikui ikka,igast segavad faktorid,alates kütte paagist,torudest...kuni tagasillani välja,tuleks eest võtta,see x nii hulluks ei lähe
Pilt
Katsetus läbitud edukalt,sain ikka pukist lahti rebida kere tagaosa.Tagaosa poolraami pidi ka ikke sekkuma,mõningad kohad seal ikka suht pehmed ja ligi ei pääse,muidu kui peaks mingid jubinad eest katkuma.
Pilt
Eesi osast säilis ka ikka mingi väike jupike,nii sise kui välist karbiosa.Tõstekoht tundus olema veel suht ok,see jäi puutumatuks minust.Töö mis oli mõlemapoole tegemiseks mõeldud nädalaga valmis saada,kujunes nüüd nii,et sai aint ühe poole.Vaja veel plastik osa sinna kudagi kinni saada.Jh kui mu eest keegi komplekteeriks ja puhastaks,siis liigutaks või liivamägesi,peab kodustama ommale pagulase. :)
Pilt
Et oleks ikka enmv.korrektne,krunt ka niikui peab
Pilt
Ja põhja pigi
Pilt
Paistab,et suurt vahet pole,kui reeglina tundub olema teeserva poolne hullem,siis 4 veduste puhul see reegel ei kehti...Ja ega see niiväga reegel polegi,sõltub vist sellest kui sihipäraselt on kasutatud jne.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 08 Dets 2015, 21:17

Pilt
Iseenesest suurt vahet pole,pooltega kui siis tundub olema vasakpool isegi vähe hullem
Pilt
Tagaosa,huvitavalt on lahendatud põhja pleki tugevdus
Pilt
Ommen saab hullult keevitada ja plekki väänata :o Seal kus vasar on poolraam ja sellepeale tuleb ka veel suur tk.laotada.Õnneks raam ise korras ja tehtud ikka tõsisest plekist.Selle põhja osaga oli sööbinud roostet kole palju,kui oli veel siseosa kaetud pigiga ja altpoolt põhja mastiikaga,siis tegelt ei olnudki see olu kord visuaalselt nii hull.Siin on lihtsalt mu kiiks,et pean ikka torkima ja siis teadagi mis on tulemus.Kui ma nüüd väga valesti ei mõõtnud,siis sain k.karbi pleki paksuseks 1.3 mm seal kus oli veel säilinud tehase toode.
Olu ka lõpuks,et tegu Subaru Outback 2002 a.väljalase :wave:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Marth » 09 Dets 2015, 22:11

Poleks uskunudki,et Subaru nii koledasti roostetab. Oleks muidu pannud Toyotaga samale tasemele selle vastupidavuselt.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 10 Dets 2015, 21:49

Pilt
Jh seda roostet on ja jääb veel peale mu sekkumist :?
Pilt
Eks ma lükkan seda paratamatust veidi edasi
Pilt
Ei hakanud sinna väga plekke laduma üksteise peale,tuli selline.Vürdi rooste muundur veebaasil meenutab mustika moosi ja tegelt lõhnab ka sarnaselt :) Poolraam see väänatud üsna paksust plekist,koos sinna juurde tugevdustega.Iseenesest on see Subaru ikka x tahe tk.konkreetset massinat on kasutatud väga sihtotstarbeliselt,metsas jne.
Aga siin kohal võiks öelda,et kallis rahvas,kui keegi soetab autukese,laske kohe teha korrasiooni kaitse.On see asutus siis krown vms.selle möksimisega saavad paljud hakkama,kunagi ei tea keegi kui kauaks see teile kätte jääb.Saaks ehk sellise jama ära hoida...ja seda tuleks uuendada vähemalt 3 a.takka.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Marth » 10 Dets 2015, 22:02

Vaatasin kah,et rooste on selle masina põhja all päris vabalt võimutsenud ja pole üritatud seda kuidagi pidurdada.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 12 Dets 2015, 01:09

Pilt
Kergelt hakkas juba tüütama,kaua võib
Pilt
Pleki kuluks tuli,175 x 2000 x 1 mm ribasi 3.5 tk.pluss mõned lõike kettad,ketas traat hari,L.pigitünn,väheke krunti,väheke rooste muundurit ja väheke ka närvi rakke :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 02 Jaan 2016, 12:06

Garage paariks kolmeks paevaks kytmatta krt külm poeb sisse :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Jaan 2016, 15:37

Kaua sul kulub töösoojaks ruumi saamine?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 02 Jaan 2016, 16:51

Peris miinustes just põlnd,momendil diisel puhurit ei kasutanud uhasin kahe ahjuga ja läks nii 2-3 tundi,sain pluss 15 sisse,kanal ka praegust lahtine :shock: Eks nii mõnigi ukse pragu ka ikka on :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Jaan 2016, 21:22

Mina sain täna u tunni aja pärast riideid vahetada. Ilma paksema kuueta ei kannata ka paari tunni pärast veel toimetada. Aga noh midagi ikka saad teha. Kraadimeetert ei ole, tunde järgi peaks toimetamise piirkonnas olema u +5...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas freerider » 02 Jaan 2016, 21:26

Mehed rääkige, kuidas otseküttega diiselpuhur võib mõjuda värvitööle? Kas võivad tekkida silikonaugud? Diisel küll põleb seal puhtalt aga kas õhku sattunud heitgaas võib auto pinnale langedes jääda õline?
Mazda 626 2.0i GD FE mootorijuhtimise elektroonikaga Zaporozets, 1972 a.
Kasutaja avatar
freerider
 
Postitusi: 494
Liitunud: 05 Nov 2009, 14:54
Asukoht: Viljandi

1988 Mazda 626 GD

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Jaan 2016, 10:45

Endal kogemustes et need nn silikoni/rasvaaugud tekkivad vaid viimase, st värvikihiga hoolimata kütteseadme olekust(sees või väljas). Kruntimisel seda ei tekki.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 03 Jaan 2016, 18:57

freerider kirjutas: Kas võivad tekkida silikonaugud? Diisel küll põleb seal puhtalt aga kas õhku sattunud heitgaas võib auto pinnale langedes jääda õline?


Nendest silikoni kraatritest võiks lausa raamatu kirjutada,vahest tulevad need krt teab kuskohast.Näit.kui samas ruumis kus on poleeritud,on väga suur tõenäosus,et võib tulla,see tegelt ongi,1 saatanast anomaalia.Õnneks viimasel ajal omal niiväga pole seda enam sattunud ja ega ka värvimist pole olnud eriti :)
Momendil pakane soosib metsatöid
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 04 Jaan 2016, 20:20

tomkulibin kirjutas:Mina sain täna u tunni aja pärast riideid vahetada...


D puhur kütab ikka peris võimsalt,kuigi see mul sätitud garage ühte nurka,põhiliselt v.kapi kütte tarvis.Enmv.12 x 5 x 3.5 m ruum,saab tunniga + 15 sisse,puukütte kolded peavad samaaegselt uhama,muidu kohe kui föön välja lülitada,hakkab temp.langema.Hommikuks langeb sise temp.ikka nulli,kui õues alla -15 Vundament niipalju kui seda siin seal on,on muidugi soojustamata ja ega need seinadki teab mis õige pakksusega pole :? Niiet pakasega peavad koguaeg kased praksuma,niikaua kui oma metsast võtta,pole ullu...
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 10 Veebr 2016, 21:14

Oles küsimus,et mis krdi lätakas see selline,mazda 6 2006 a.juhiukse sise külje ala servas.Oles justkui vee kanali,või?miks selline peab seal peal olema.
Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3567
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Veebr 2016, 22:50

Ehk on see nn tagasilöögi klapp, et laseb vee välja ja tagasi ei lase ei tolmu ega serva vahelt pritsivat vett :roll: Siiamaale olen vaid ava näinud sellistes kohtades, et miski jura veel otsa ehitatud... ega roostekindlus sellega vist paranenud pole, ussitab ikka.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8360
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas RaunoR » 11 Veebr 2016, 11:24

Selliseid avasid kõikide uste alaservad ning pagasiluuk täis.
Kõige kurvem see, et need kipuvad ummistuma ning siis on rooste kerge tulema.
RaunoR
 
Postitusi: 1
Liitunud: 19 Nov 2014, 22:43

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Marth » 19 Veebr 2016, 20:52

Mazdal tõesti kummalised vigurid selleks otstarbeks sinna aretatud. Kuna ukseklaasi tuhendid ei ole just eriti tihedad ja elastsed ,siis on uksest läbi voolava vee kogus suurem ,ning selle välja pääsemiseks on eriseadeldised vajalikud.
Marth
 
Postitusi: 231
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

EelmineJärgmine

Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist