Melli lõputu võitlus roosteussiga

Välimusega seotud probleemid

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Mär 2024, 11:03

Karbi sisepinda ju ei pea kaitsma rooste eest. See ei paista ju välja ja selliselt peab valmistajapoolse keregarnii vastu. Ja üldsegi on eestis autode kesmine vanus liiga kõrge... :silent:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 08 Mär 2024, 17:53

Ma suure saladus katte all ütlen,et selle taha ma tglt ei lasknudki :think: aitab aint õliollus kui aitab,sellesse vist polegi väga mõtet panustada.Nhjh ehk ta peale rem.üle kolme aasta ikka kestab,vbl.isegi kauem.Linna auto soola ja sita sees koguseaeg,see ongi suur ime,et need kohe ära ei mädane,peale kasutusele võttu.

Pilt

Katsun seda rullida vähe paremasse kujusse,sellised on need univ.tk.EW paigaldusel ei arvestanud,või noh sinna sobis kõige etemini,kus ma pidin teadma,et sellised pikad tk.võivad sattuda.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 13 Mär 2024, 10:32

Ei taha mul see kuidagi edeneda,sellised kunded mulle ei sobi,kellel pole kiiret.Ss tekib omal ka selline kummi venitamis tunne ja tglt kevade ka suht töine aeg maakatel.Vaja igast ette valmistus töid jne teha.Tuleb ennast hullult sundida,et nüüd tuleb see käest visata ja tegeleda ikka tähtsamate asjadega :think: Justkui vahest niikui vastakad tunded,mõned teavad rääkida,et segadus peas,ei taha neid risusi enam nähateha ja ss tuleb jälle tahtmine justkui ikka tahaks.Väga palju on selle tööga seoses igast ette nägematuid ja segaseid asju,ühesõnaga üks paras virrvarr.Ja väga tulemust ette ei tea,kõik see selgub töö käigus,ära on see vaimselt väsitanud.Pahteldus tööga läheb veic lõbusamaks,ss on nitra haisud peas ja ei saagi suurt aru,mis ümberringi toimub :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Mär 2024, 16:01

Mel kirjutas:... nitra haisud peas ja ei saagi suurt aru,mis ümberringi toimub :D
Kokkuhoid (näit. kanep) missugune :silent:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 14 Mär 2024, 18:36

Pilt
Avastame siit-sealt, ei saa veel karpi sulgeda
Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Mär 2024, 08:02

Lähtudes valmistaja poolsest korrokaitsest, pole need liikurid ettenähtud nii kaua kasutada....
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 15 Mär 2024, 09:53

Küllap see niionjh,aint ikkagi olen ma ise seda meelt,et auto omanikud ise võiks ikkagi hoolida oma tõldadest.Aint välimine ilu on tähtis,ma ei väsi seda kordamast,täpselt nii kui sa tegid uue autoga,peaks ka ülejäänud suhtuma.Iseenesest veel naljakam on see,kui rooste on pingali sisse roninud ja läheb keretöödesse,ss ollakse arvamusel,et nüüd saab jälle uueks :wtf: Muidugi mõista,ei tohiks ma midagi sellist kirjutada,sellega teen endale karu teene ja jään tööst ilma.Kuigi kui linna jm.pilti vaadata,ss on üleüldine olukord ikka kehva.Ikka veel kärutavad ringi,kus näha roostet ja suurepäraseid saavutusi keretöödest,kohtab teipi ja makrot ja neete jne.Kalju mäestiku rahvas,see elab kuidagi teist elu,seal pole väline ilu niiiitähtis ja rooste pole ka vist väga suur probleem.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 19 Mär 2024, 21:22

Töösse tuli tglt oopis vasaku külje muljumisega,kui mingi veokas lahtise tagaluugiga laoplatsil,tagrudas sisse,niiet lõikas tagatiiva 30cm.lõhki
Pilt
Kohapeal selgus,et uups,küljekarpe niikui polegi,see muljumine tundus niikui teisejärguline.Töö on veninud,kuna mul momendil veic rasked ajad,kui mu kõige parem sõber,Berni Alpi Donna ilmutas märke,et nüüd vist on asi kehvasti.Kukkus teine trepist õnnetult,nüüd nii sant kui üldse olla saab,ei tööta kumbki sild korralikult.Tuleb teda igal võimalusel aidata ja toetada.Õnneks nii kehva veel pole,et tuleks igavestele jahimaadele saata. :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas maaks » 20 Mär 2024, 14:51

Loodetavasti Donna paraneb!
Mul isal saksa lambakoera sugemetega Maximillian'l oli kah üksvahe "tagasillaga" halvasti, aga arst andis mingid tabletid (mida tuleb võtta kuni lõpuni) ja nüüd saab iseseisvalt hakkama. Aga tal polnud mingit traumat sellega, väidetavalt "tüüpviga" kui nii sobib öelda.
PS Kas sa nüüd teed koostööd ka kindlustustega, et sisse tagurdamisi ette võtad või kindlustus tahtis auto maha kanda?
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 542
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 20 Mär 2024, 22:43

maaks kirjutas:PS Kas sa nüüd teed koostööd ka kindlustustega, et sisse tagurdamisi ette võtad või kindlustus tahtis auto maha kanda?


See kindlustuse teema,nhjh olen mõne teinud ja ka näinud,mis tehtud ja kuidas tehtud :? Varem isegi julgesin mõelda,aga ei rohkemat.Ei ole kellegiga lepinguline,fie vastutab kogu oma varaga...see patsient,oleks jh maha kantud.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 21 Mär 2024, 19:24

Pilt
Esi algne vaade oli päris kole,roostet niiet tapab,nüüd veic käiamist ja narmendavate servade silumist juba nitsevoo.Õnneks on põhja alune karbi osa täitsa ühes tk.ja see tundub olema ka veic paksemast plekist tehtud.Sisse Brunox ja külm tsinki,mis seal muud ja mudugi kui krunt,kivikaitse,värvi kraam ka peal ss õliollus sisse,küll kestab.Imelik see,et tehases tehtud õlitus augud,aint välimisele karbile,põhja alusesse pole tehtud.Üritan puurida augud niiet,jäävad kohakuti,et saaks pritsida nii välimise kui ka sisemise täis.
Pilt
Prantslastel oopis teisem lähenemine,taga ratta koopas,pole niikui sellist sisemist,on kuidagi niikui prostalt lähenetud,ei ole topelt serva ja see tundub olema hea,vbl.
Pilt
Tugevus katsetused ka läbitud
Pilt
Seal all 2mm paksune pleki tk.seda oli kehva sinna veisida
Pilt
Neid tuleb ikka pahtliga ka veic siluda,ei nii saa jätta,kuigi lähevad kivikaitse alla
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 31 Mär 2024, 08:38

Pilt
Lõpuks jõudis ss kätte see päev,millest kogu see jant alguse sai.2.2düüsiga krunti tulistada,see justkui kivikaitse püss ja ongi hea katab heast,esimese kihi.Mudugi vaja veel nats siluda,pahdeldada,kruntida ja saab selle teema ehk varsti lõpetada
Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 11 Apr 2024, 06:39

Mel kirjutas:Töö on veninud,kuna mul momendil veic rasked ajad,kui mu kõige parem sõber,Berni Alpi Donna ilmutas märke,et nüüd vist on asi kehvasti.Kukkus teine trepist õnnetult,nüüd nii sant kui üldse olla saab,ei tööta kumbki sild korralikult.Tuleb teda igal võimalusel aidata ja toetada.Õnneks nii kehva veel pole,et tuleks igavestele jahimaadele saata. :?


Jh,on mu hea Sõber läinud,ei aidanud ei püssi,ega ussirohi...hullult suurt tk.niikui oleks küljest
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mario » 11 Apr 2024, 21:03

:cry: :cry:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6058
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 07 Mai 2024, 07:48

Pilt
2006 a.Japan,kus tuleb lammutada auto suht paljaks,uksed eest see elementaarne,kui vaja küljekarpe vahetada.Kaasa arvatud ka tagasilla tala koos kõige muuga,kütte paak jne.See osakond seal ka suht hapuks läinud ja ega sinna saagi teisiti ligi,kui kõik minema.Mudu vb.käia suur pauk ja kui heal õnnel jään ise ellu,ss garagest olen ikka ilma. :problem:
Pilt
Küllap plast katted selles suuremalt osalt süüdi ja mudugi sihtotstarbeline kasutus.Ja pole tehtud korrosiooni tõrjet.Seda ma ikka ei väsi korrutamast.Tundub justkui tootjad oleks nüüd avastanud uue suuna,plasti kasutamisele.Tehku ss terve kere plastist,aga no küll 1x tuleb ka see aeg,mida ma tõenäoliselt ei näe.
Pilt
Et enmv.igal poole ligi pääseda,tuleb kõik eest rookida,hullult tobe lisa töö,mis teha niion.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas maaks » 07 Mai 2024, 09:19

Korrosioonitõrje puudumises tootjat küll süüdistada ei maksa - 2006a auto on tänaseks "mõistliku eluea" juba kuhjaga ära kestnud.
Eks igaüks näebki auto omamise juures korrosioonitõrje tegemise mõttekust ainult enda kasutusaja lõpuni. Kui plaanid autot omada aastatel 0-5 või siis 6-10 siis korrosioonitõrje on on küll asi millel mingit mõtet pole. 11-15 omaniku jaoks on aga liiga hilja midagi ette võtta, kui siis ainult rooste varjamiseks edasimüügi korral :lol:
EDIT: Mul ootab järge 2005a Hyundai, millel "kõdunes" kütusepaagi täitetoruga pundis olnud kütuseaurude toru (vahetus ainult komplektiga). Kui seda kooslust vahetama hakkan võib plastiku alt kah mingeid üllatusi tulla.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 542
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Mai 2024, 17:29

"mõistliku eluea" ületanud liikurite paagiõhutuse asenduse variant: https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP ... authuser=0
Kunagi tegin 50mm kanalkast täitetorustiku oma GC-le, kestis aastaid. Kui kere lammutamisele läks, vaatasin tehtu üle- ainult kummitihendid olid kinni kleepunud, torudel polnud miskit viga ja lekkimise jälgi liidestes ei suutnud tuvastada.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 08 Mai 2024, 08:34

maaks kirjutas:Korrosioonitõrje puudumises tootjat küll süüdistada ei maksa - 2006a auto on tänaseks "mõistliku eluea" juba kuhjaga ära kestnud.
Eks igaüks näebki auto omamise juures korrosioonitõrje tegemise mõttekust ainult enda kasutusaja lõpuni.


Kullakene kus sa sellist välja lugesid,et ma tootjat süüdistan,korrosiooni tegemise mitte tegemisest.Kuda auto tehases asi käib,paljas kere uputatakse üleni happe,tsingi,krundi jne.vanni.Ss veic nõrgub,kuivatatakse lastakse veel mingit kere mastiksit siiasinna ja läheb värvikappi ja kõik käib hoopealt.Kui selles protsessis hakata veel mingit vahamoodi ollust tulistama,mis on üli lenduv jne.eiei sellest tuleks head nahka.Kuigi mul niikui on veic karvane tunne,et justkui oleks näinud ja ss tunduski,et see oligi tehase toode.Kui küljekarp oli seestpoolt mudugi lastud väga ühtlaselt,aga no see on vb.lihtsalt mu enda illusoon.Seda teevadki auto omanikud ise või ss nõrgemad,kes ise sellega hakkama ei saa,või ei viitsi vm.lasevad teha.Igast auto tarvikute poest,on saadaval sprei pudelid,pika plast kõrrega.Pole mitte mingi kunst,ajada auto kuhuiganes prussi jupi vm.peale,et omale veic ruumi tekitada ja leida üles kummi korgid.Neid korke on keresse paigutatud palju.Kui jh seda korralikult teha ss tuleb võtta selleks aega ja ss on vaja juba palju lammutada.Sa ise oled olnud tubli,oled lasknud teha Krownil vähemalt niion kirjas Toyota foorumis.Igaüks ei näe,seda näevad teised ja parastavad jne.Need igaüks,nemad on vait ja teevad ise ära :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 16 Mai 2024, 09:57

Pilt

Sellel küll kere kuidagi teistmoodi ehitatud kui muidu olen näinud teinud.On niikui topelt külje karbid,aint imelik tundub,et pole tehtud terves pikkuses.Tagant otsast jäi puudu 30cm ja tundub ka justkui oleks tõstetud autot just sellest nõrgast kohast.No mis puutub korrosiooni töötlemisse,siin tuleb ajada käpad üles,see on tõsine ette võtmine.Plastikud tuleb eest kiskuda igatahes,aga kui topelt karpidel on pm.olematu vahe ja puuduvad õlitus korgid.Nhjh sees olev vertikaalne tugevdus plekk,see tehtud suurte aukudega,vbl.ss see aitaks kuidagi kaasa,et õliollus jõuaks igast pragudesse.Ja kui kere ehitusest ei tea,ss jääks see töö väga poolilkuks,mingit abi muidugi ikka oleks :think:

Pilt

Kere nüüdseks enmv puhtaks roogitud,jäänud veel mootor ja tagasild koos kütte paagiga tuleb ka eemaldada.Esiklaasi sai ka suht kerge vaevaga eest,kuna see oli juba enne vahetatud.Polegi nii kiiret klaasi eemaldust enne olnud ja veel terves tk.Muidu ikka sugereerid ennast ette,et kuda alt jne.ligi saab ja ss see krdi liim kuidagi ei allu,venib ja vaiba noad muudkui poolduvad :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas tomkulibin » 16 Mai 2024, 19:55

Karbi ehitus tundub pigem kupee/kabrioletile omane olema. Lisatugevdused kompenseerimaks eripära antud keretüüpidel. Insenerid vist on panustanud tugevdamisele, aga korrosioonikindlus on puudulik...
Siin 1976. aasta kupee karbi sisu, sisemine karp ja väljapoolt poritiib on eemaldatud, ehk ainult sisikond...
https://photos.app.goo.gl/w76radmU58EDWFm86
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 17 Mai 2024, 08:44

tomkulibin kirjutas:Karbi ehitus tundub pigem kupee/kabrioletile omane olema.
https://photos.app.goo.gl/w76radmU58EDWFm86


Vbl jh kabrioleti sarnane,olen küll mõnda vb maalinud,aga nii suremahuliselt pole vajadust olnud lahti lõigata.Kui nii spekuleerida,ss ega kabrio karbi vahetus vist pole ka niisama.Kas kinnise uksega,või tuleks toestada või oopis lisa raam tekitada.Mudu pärast vb.tekkida jama,kui uksed vahivad mööda,või ei käi vms.jama.Kõige kindlam,ikka kui kõik rattad kindlalt maas,2 post tõsta saab ss kui on keevitatud.
Pilt
Ja nii oli mõlemalt poolt,justkui tunne,et natukse veel ja oleks vb pooldunud.Kabriol põhja alune ka natsa teisem,poolraamid on terves põhja pikkuses
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 22 Mai 2024, 09:05

Pilt
Lammutada on huvitav,aga kustotsast peaks alustama lappimist,see osa keeruline ja no niikui üldse kuidagi võõras.Tavaliselt ikka välja poolt sisse poole,aga siin tundus teistpidi niikui mõistlikum,kas ka õige,krtsedateab
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 25 Mai 2024, 11:32

Pilt

Küljekarbi ehitus saalung
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas IvarR » 03 Juun 2024, 10:10

Mel kirjutas:
Sellel küll kere kuidagi teistmoodi ehitatud kui muidu olen näinud teinud.On niikui topelt külje karbid,aint imelik tundub,et pole tehtud terves pikkuses.Tagant otsast jäi puudu 30cm ja tundub ka justkui oleks tõstetud autot just sellest nõrgast kohast.



Tegemist jah tugevdustega kuna tegemist ikkagi wrc homologeeringu jaoks ehitatud autoga. Tol ajal kasutati orginaal kandevkere wrc-s mitte toruraamil autot meenutavat liikurit :D
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 05 Juun 2024, 10:26

Algul natsa ikka põdesin,et kuda ma selle sisemise karbi tagasi saan,panen.Suurema osa mudugi mõista oli rooste söönud,tuli improviseerida ja arvan,et tugevuse osas suurt ei muutunud,vbl.võiks isegi öelda,sai päris guud.Väline karp ei tahtnud ka sobida ja pidi kasutama jõudu :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3593
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

EelmineJärgmine

Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist