Melli lõputu võitlus roosteussiga

Välimusega seotud probleemid

Melli lõputu võitlus roosteussiga

PostitusPostitas Mel » 01 Dets 2014, 18:38

Siit saab alguse kadumaläinud eelmine samalaadne teema.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 10 Dets 2014, 01:18

Pilt
Mazda 626 2001 a.k.karpide vahetus.Kuigi peaks vahetama ka taga kaared,vist kõik uksed,või siis nende ala servad.Üs.asi on omadega otsas,p.poole põrjaalune nö.poolraam ka suht läbi omadega.Iseenesest momendil suht raske täit ülevaadet anda,kuna pole suurt tõsta kuskilt.Esiosa veel saab,aga tagant proovisin pikkihoova kere kronsast,ei julenud,hakkas koledaste ragisema.Proovin kasutadada üht vidinat,loodan et kinniste ustega ei vääna ehk keret propellerisse. :shock:Pm.on põhi enmv.terves pikkuses,k.karbi poolsest servast läbi,siis suuremalt osalt ikka p.pool.Ega ka v.pool kiita pole,tuleb sinna ka sättida uusi suuri tükke,just need põhi kohad ikka,jalgealune jne. Krt kus põhi haeseb,eks nendest igast aukudest sinna koguneb igast sodi jne.vesi mis sinna lääb see sinna ka jääb.Kohe selline läppand,justkui oleks mingi surnud rott kuskil vms.
Pilt
Siin väike stiili näide autu sihipärasest kasutusest,peris palju kihte,sealt saaks võtta kas maa proovi või dna testi näit :D
Pilt
Paneb veic imestama,kuda selle maa tagune plekk nii heasti säilind,seal ju kole hõõrdumine koguseaeg ja veel väga niiskes keskonnas.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 11 Dets 2014, 00:07

Pilt
Võiks öelda,et põhja mastiika peitis need suurepärased augukesed väljast poolt.Ja põhjamatt siis seest poolt,nalja nr.
Pilt
Ennem sai öeldud,et pole serva mille külge karp käristada.Nii imelik kui see ka pole,serv suuremalt osalt säilind,nii enmv.Küll kole roostene,aga säilind ikka :think:
Pilt
Kui seda nüüd harjaga rällata,selguks tegelik olu kord,kuigi enmv.on juba selge,et pool põhjast tuleks välja vahetada.Tõstmis koha peab tekitama tühja kohapeale,aga vbl.ei teeks,käristaks selle karbi lihtsalt sinna kinni ja vsjoo.Sellisel kujul seda põhja niikui jätta ei tahaks,kuigi sellest niikui juttu polnud.Nüüd tuleks justkui välja,et olen autu ä lõhkunud. :shock:
Sellega tuleb meelde lennu G kui ka oli karpidega mingi teema ja justkui sisse tunne ütles,et tuleks vbl.kontrollida ikka.Kuda saab k.karp nii hea olla,siis selgus umbs.sama,et mastiika hoidis ilusti kuju,plekk all oli lihtsalt sõelaks ussitanud :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas tomkulibin » 11 Dets 2014, 00:27

Minu arvamus- poolraam ja temast väljapoole vajaks kõik vahetamist. Iseasi, kas tellija nõus seda hüvitama :silent:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7835
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 11 Dets 2014, 21:02

tomkulibin kirjutas: kas tellija nõus seda hüvitama :silent:

Sellest räägime teises kohas :P
Pilt
Sihke huvitav ühendus,kusjuures originaal kinnitus veel täitsa toimib,mis tavaliselt esimesena ära kukub.Aga jh,ega sellest kaarest enam suurt alles pole,küllap siis sellepärast on keeratud logarisse kinni.
Pilt
Lammutuse käigus tuleb eemaldada igast huvitavaid det.Tagumise ukse pistik ühendus.
Pilt
Proov 1 sobib küll
Pilt
Taga koopas ka suht nutune olukord,aga logard katab suurema osa.Kuigi nüüd olen sunnitud ka väheke sekkuma keevitusega,abs anduri juhtme ümbert kere ä madanenud ja veel siitsealt raam ise jne.Kõikse tobedam veel,et tagakaar täiesti olematu ja peab seda ka kuidagi mingit moodi sättima teist.Kogemata läksin vastu ja pudenes tükk küljest.See siis ka mitte tellitud töö.
Pilt
Peab ikka käima ommen pleki materjali juurde hankimas.Ei sellist pilti ma ei oodanud,et see karpide vahetus selliseks võib kujuneda.Seal põranda peal asetseb autu aju mille igaksjuhuks tõstsin põrandast veits kõrgemale,et ka kuumaga viga ei saaks.Akujuhtme ka ikka tavaliselt eemaldan,see elektroonika sessuhtes vähe tundlik ja teadjad räägivad,et geneka dioodid pidid idioodiks muutuma. :crazy:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 11 Dets 2014, 22:25

Täitsa lõpp ikka! Vanemad Mazdad nii hullult ei roostetanud ? Mingil aastal konkreetselt on tehas toorainet vahetanud. Väga suur töö selle auto juures teha ja pärast turuhind ikka 500 ? Ju siis on sentimentaalne väärtus omanikul.
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 12 Dets 2014, 22:55

Marth kirjutas:suur töö selle auto juures teha ja pärast turuhind ikka 500


Voton,tea kas see ongi niiväga hea mõte siin selliseid pilte tegemisest näidata.Sellega tõmban vist sama aasta arvuga maasudele vee peale,keegi ei julge selliseid suurt osta.Kui siis aint vana raua hinnaga?Kui on välised plekid otsas,see eeldab,et põhja ennast pole enam suurt olemas.Rääkimata tagaotsast,rattakoopa sise kaared,stange alused kinnitused jne. :shock:
Igatahes sai nüüd varutud hulka plekki,saab nüüd selle vähe paremaks ehk :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Dets 2014, 09:59

Mel kirjutas:...Kui on välised plekid otsas...

Ainult see panebki tarbijaid muretsema ja parandamise käigus avastused eeldavad kulutusi, mis antud liikuri turuhinnast kõrgemad.
Kodanikud seltsimehed, kus te olete, siis kui on aeg põhjaalust üle vaadata, et taastamise hind mõistlik oleks? Ehk hakkame taas jõudma kohta, kus kas varjatakse need väljapaistvad vead ilma varjatud vigade likvideerimata(Mell nii ei oska teha ikka veel) või taastame liikuri.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7835
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 13 Dets 2014, 13:29

Mel - pilte tasub ikka kindlasti panna. Need on hea reklaam sinu tööle ja suhtumisele. Inimesed teavad ,et ,kui Meli juurde auto tood ,siis mingit rooste peale tõrva määrimist ei toimu ja roostes plekk eemaldatakse alati ja asendatakse korralikuga. Olen kahjuks kogenud olukorda ,kus Nissan Almera sügisel keevituses käinud küljekarp läks kevadeks uuesti mummuliseks ja kruvikeerajaga asja inspekteerides tulid augud pahtli alt kenasti nähtavale. Mel-i töid tegemisi siin jälgides võib öelda ,et tema töökojas sellist asja ei juhtu. :wave: Alates 2000 a toodetud Mazdadega paraku tuleb kere osas ümber käia nagu vanasti vene auotdega. Aeg -ajalt vaadata kriitilised kohad üle -kaasa arvatud põhi. Vajadusel kohe (läbi)roostetanud kohad ära keevitada ja regulaarselt hoolitseda korrosioonitõrje eest. Nii peaks olema võimalik sõita kenasti kuni 15 aastat autoga.
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 13 Dets 2014, 17:09

Marth kirjutas: hea reklaam sinu tööle ja suhtumisele. mingit rooste peale tõrva määrimist ei toimu ja roostes plekk eemaldatakse alati ja asendatakse korralikuga. Olen kahjuks kogenud olukorda ,kus Nissan Almera sügisel keevituses käinud küljekarp läks kevadeks uuesti mummuliseks Nii peaks olema võimalik sõita kenasti kuni 15 aastat autoga.

Olen parandanud autut näit:mis on tulnud just keretöödest ja ei saa ette nähtud kohast tõsta.Sinna augu täiteks oli topitud mingit riide ja ajalehe laadset asja,pealt näha oli vaatet parem veel kui tehase toodang.Kõik voldid jms.oli korralikult välja voolitud pahtlist. :D
Nuu ise ma olen millegipärast mõelnud nii,et kunde näeks mis ta autuga tehakse.Siis teab mille eest maksab ja ma saan siis ka vbl.juurde pressida raha summat,mis minu arust oleks justkui loogiline.Aga paraku see niiväga sellisel kujul ei taha toimida.Ikka proovitakse tingida,niigi soodsa pakkumise peale.Nüüd ütlen ma ka,et täitsa lõpp on seesamune konkreetne töö.Suht loll tunne nüüd,sai see vastu võetud niiet,ei ma käinud seda kuskil üle vaatamas,ega käidud seda mulle ka näitamas.Küll pakuti võimalust,et tehakse pildid ja siis mul tuleb otsustada,muidugi töö summa.Aga mis need pildid ikka nii väga näitavad,autut ju tavaliselt puhtaks ei pesta,vahest kui jh on tehtud pildid,siis tegelik olukord selgub ikka siis kui relakas otsapidi sees.Eks ma enda kogemuste põhjal nii enmv.suudan vast arvata mis ees ootab,aga see rohkem ikka sümboolne. Peab ütlema,et need karbid kui sellised,väga originaali lähedased,isegi õli ja tüübli avad korralikult sees just täpselt sel kus ette nähtud.Reeglina õlitus augud tuleb ikka endal puurida,vahest ka tüübli augud.



Pilt
Taga istumise alune,kus turvavöö alumine kinnitus polt,see ühtlasi ka sisemine ratta koopa osa.Logard siin kaitseb pori sattumise tuppa :think:
Pilt
Siin küll suht kusine olukord,stabika kerepoolne kinnitus kronsa omadega suhtkoht niijanaa.Üsna sitt seda osa teha sellisel kujul kui kütte paak seal samas kõrval,mis rsk ka veel lekib.Momendil on autu küllaltki kaldu ja mul on tunne,et on tunda bena haesu ja ka servast vist ka näha,et midagi sealt justkui immitseb.Kui saab p.poole tehtud,siis kui ajan teisele küljele,siis selgub tegelikkus,kui ennem ei plahvata :mrgreen: .
Pilt
Vahest on hea kui saab ka midagi kerest säilitada
Pilt
2 mm plekk,selle külge tuleb nüüd aretada ära roostetanud tõstmis koht.Virutan ka 2 mm.plekist,et ei peaks neid kihte sinna laduma,niikui tehas seda on kunagi teinud.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 13 Dets 2014, 21:57

Üks küsimus veel. Sa oled palju neid Mazda taguotsasid pidnud lappima. Ajakiri "Tehnika Maailm" on ühe roostetamise põhjusena välja toonud selle,et Mazda mingist ajast alates ei pane enam tagumiste porikoobaste liitekohas kahe pleki vahele hermeetikut. Sealt pidavat siis niiskus ,sool ja muu sodi roni,ma kahe pleki vahele ning koopaservad rooste ajama. Pean silmas siis porikoopa serva seda osa ,kus on kahekordne plekk. Kas see teooria võiks olla tõsi? Oled sa üldse sealt mõnel masinal mingit tehase hermeetikut võ selle jäänuseid leidnud?
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Dets 2014, 22:12

Omast vähesest kogemusest tean öelda, et hermeetikuid on erinevaid kasutatud. Paraku kui pinnad peale hermeetiku paigaldamist omavahel kokku pressitakse ja siis punktkeevitusega metalli sulamiseni kuumutatakse, saab ka hermeetikust olematus. Mõni hermeetik on vähem tundlik ja katab keevituse ümbruse hermeetiliselt ära ja need kohad üldjuhul ei kipu roostetama. Pealegi ei ole alati ka punktkeevitamine süüdi. Teinekord on jällegi metalli nihelemine ajaühikus sundinud hermeetikul kerest veidi eemalduma ja siis poeb niiskus sinna vahele ja avastame selle alles siis kui tekkib suures ulatuses metallitööde vajadus.
Minu arusaam ajast on selline: rooste on ravimatu nakkushaigus ja kuulub ampulteerimisele.
Eks Mell lisab omad kogemused ja arvamused.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7835
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 13 Dets 2014, 23:47

Marth kirjutas: Oled sa üldse sealt mõnel masinal mingit tehase hermeetikut või selle jäänuseid leidnud?


Ikka kasutatakse,isegi sellel 626 oli veel väheke säilinud.Aga sa ju tegelikult ise juba vastasid sellele küsimusele,see puudutab ka uusi autusi.Niikui ta salongist välja sõidab nii kohe peaks viima kuskile kus teostatakse korrasiooni tõrjet.See on ainuke asi mis selle vastu aitab.Ja seda peab uuendama,vähemalt kahe aasta takka.Nii,et teooria kui selline peab paika küll :) Honda ja veel mõned kasutavad selle serva kaitseks kummi riba,mis sinna peale kas liimitakse või on ta siis kohe sellise kujuga,et sinna haakub.Maitea mul tundub ka veits imelikuna vaadates kasvõi antud massinat,kere mastiksit on põhja alla määritud peris korralikult,aga ikka on sellest läbi tungind.Arvan,et need tagakaared vbl.mängivad nö.kere ju mingilmääral ikka paendub jne.ja siis just sellised kahe plekilised kohad saavad kõikse rohkem vatti.Tekib mingil määral hõõrdumine ja polegi palju vaja kui uss sees.Sama teema ju näit.põhja mastiksiga,lööb kuskilt terava kiviga mingi prao sisse ja seal hakkabki ollus tööle kohe.Neid kehvasi kohti on tegelt palju,näit:põhi ees otsas kus on liite koht tulemüüriga ja tagaotsas kus paendub tagaistme alt üles.Need liitekohad samamoodi ikalduvad.Vaatamata sellele,et on väljastpoolt kaetud mastiksiga ja seestpoolt paksu pigi lögaga.
Mul kunagi oli x fiat töös ja probleemiks olid taga amordid mis tahtsid tulla tuppa.Sai see probleem siis lahendatud ja lihtsalt niisama vaatasin,et kuidagi kahtlaselt hea tundub tagaots.Just nii altvaates,tagapool raamid jne.justkui kõik täiesti terve,et kuda nii saab olla.Amordid tulevad tuppa ja tagaots täitsa tipptopp.Katsusin esteks näpuga,kuidagi niikui vetrus ja tuli välja,et põhja mastiks hoidis kenasti kuju.Tegelt plekk kui selline oli suuremalt osalt alt läbi roostetanud,mastiksi all.Ja mastiks oli väga kvaliteetne,andis teist kohe rebida sealt :o .
Pilt
Pool fabrikaat,pm.ruutmeeter plekki juba lännu :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 14 Dets 2014, 12:21

Kas selle nurga alt vaadates võiks olla eelis nn hingaval põhjamastiksil ,mis on toodetud vaha baasil ja jääb elastseks ? Kui rooste seal all mingil määral edasi areneb ,siis on see ka väljastpoolt näha .
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 14 Dets 2014, 19:36

Marth kirjutas:Kas selle nurga alt vaadates võiks see ka väljastpoolt näha .


St.et oleks siis pm.läbipaistev?Kui ma nüüd su mõttelennu läbi ammustasin :?
Pilt
Siin haigutas ka tõstekohal auk,küll väiksem kui tagaotsas aga auk ikka.Sinna virutasin ka 2 mm.tk.Selle poolega hakkab saama enmv.Tahaks veel täna karbi ka külge käristatud saada.Pühap.rahvas liigub käivad segamas siin igasugused ja tegelt suurt tavaliselt sellise jamaga ei tegele ka.Tagaotsas küll vähe imelik,et tõstekohast sisemise karbini tk.tühja maad.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 14 Dets 2014, 21:46

Ma mõtlesin selle mastiksi all kahurimäärde sarnaseid pastasi tegelt.
Millega sa muidu neid pindasid enne keevitamist puhastad ? Vaatan ,et sul enne keevitamist plekid kõik vanast mastiksist ja sodist puhtaks tehtud.
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 15 Dets 2014, 00:06

Marth kirjutas: plekid kõik vanast mastiksist ja sodist puhtaks tehtud.

Nuu muidu saa ju keevitusega sinna surada,kui rällä harjaga puhtaks ei lase.Relakas ja keevitus justkui särk ja p. :think: Kõikse kehvemad on muidugi need kohad kus topelt plekk ja nede vahelt roostes,sinna ei pääse mingit pidi ligi puhastama.Siis plärtsub ja paugub ja kinni ei taha jääda.Ja muidugi tehase ja muu säärane silikon,see lausa saatanast,põleb üli heaste.
Pilt
See nüid küll küljes,aga veel vaja tekitada mingisugune tagakaar ja veel pikkivarda ümbrus,kütte paagi nurga juurest.Väike tk.põhjast,sinna vist lähenen ülevalt poolt,seal topelt see värk,pärast keevitan ülemise tk.tagasi.Ikka alumised õlitus augud ei lähe niiväga sisemise karbi aukudega kokku,poole augu jagu.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Marth » 15 Dets 2014, 19:36

Palju aastaid sellele masinale veel ennustad ?
Marth
 
Postitusi: 205
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:32

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas tomkulibin » 15 Dets 2014, 20:51

Vaatasin teema uuesti algusest saati üle. Tekkis küsimus: sisse tuli liikur karpide vahetusega, tegevus on üle läinud poole põhja kapremondini, vajadus oleks u kogu põhi + rattakoopad. Kas hind kah kasvab proportsionaalselt tööde mahule?
Kui ei siis mina laoks asja kokku ja saadaks garaazist välja. Karpide kinnitamiseks pole vaja suurt ettevõtmist, sa pead õppust võtma kuidas selliseid asju tavaliselt tehakse, mitte nii kuis sinul kombeks(kui rooste eemaldamine, siis maksimaalselt). Pealegi lekkiv kütusepaak- eemaldamine võib kaasa tuua veelgi suureneva tööde mahu(murduvad poldid, lagunevad torud...), eemaldamata keevitada võid kogu garaazi maha põletada. Viimane väide seondub aimdusega auto turuväärtusest vs remondikulutused.
Tea, kas liikuri omanik ise üldse teemat jälgib, kommentaare igatahes küll miskit pole :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7835
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 16 Dets 2014, 00:11

tomkulibin kirjutas:Tekkis küsimus: sisse tuli liikur karpide vahetusega, tegevus on üle läinud poole põhja kapremondini, vajadus oleks u kogu põhi + rattakoopad.Pealegi lekkiv kütusepaak- eemaldamine võib kaasa tuua veelgi suureneva tööde mahu
Tea, kas liikuri omanik ise üldse teemat jälgib :roll:


Nuu niikui sa ennist ütlesid,et alates poolraamist väljapoole tuleks kogu põhi enmv.uuendada.Krt see lekkiv paak väheke hirmutab,tegelt peris palju,selliste asjadega suurt mängida ei tohiks,niigi autu kere kui selline kergesti süttiv element.
Marth nii kui ma teha tahaks,sellest ei võeta kuulda .Momendil katsub ta kuidagi viisi ära lõpetada.Üritasin natuke seal uurida,kus paak lekib.Vist on ikka see nö.tüüpiline koht,võin ka eksida,aga väga imelik,kuis nii uuel autul selline viga saab olla.Oleks veel 10 a.vanem siis oleks loomulik.
Pilt
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas IvarR » 16 Dets 2014, 13:38

Marth kirjutas:Täitsa lõpp ikka! Vanemad Mazdad nii hullult ei roostetanud ? Mingil aastal konkreetselt on tehas toorainet vahetanud. Väga suur töö selle auto juures teha ja pärast turuhind ikka 500 ? Ju siis on sentimentaalne väärtus omanikul.


Mul oli samasugune, uuena ostetud ja korralikult hoitud avariivaba 626 stw. Maha sai müüdud ca aasta tagasi. Siiamaani ei roosteta(olen linnavahel näinud), vahe on selles et auto ostetud soomest ning korrosioonitõrje on palju parem. Ainus mis läks rooste oli tagaluugi serv aga see oli ka endapoolt vigastatud uuena.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1910
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 16 Dets 2014, 20:12

Pilt
See koht häiris,ei julenud seda keevitada.Kattsin paagi igatpidi kinni ainuke oht jäi,et kui sulakuul satub sinna tugevdus toru sisse ja siis veereb teisele poole,just sinna kus paak lekib
Pilt
Ära sai see ikka tehtud ja vbl.niiväga hull polegi.Tk.läks kohe hulgem,et saaks ikka kõva,või siis e väike lootus.See halli tooni on purgi silikon,pintsliga peale kantav,natuke vedela võitu,justkui oleks mõeldud selle peale,et kantaks peale mitu kihti.
Pilt
Nüüd tuju veic parem,suurem osa tehtud,sai ka tagakaart väheke aidatud keevituse ja pahtliga,vähe siledamaks.Aint sise osa jääb nüüd poolikuks ja kummitama,logard katab ja muda matab.Nüüd peab natukse ootama,muidu saa teipida,siis saab põhja vbl.ä pigitada,krt aeg taob jalaga p..... :silent:
Pilt
Nunii niikui päris
Pilt
Mõtlesin,et mis siin enam passida,kui ilu ka niiväga oluline pole,värv-lakk selga.Aint kuda ma selle nüüd ommen kokku laon,et kuhugi vastu ei lähe
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 17 Dets 2014, 22:17

Pilt
Keegi väga geniaalne olnud :thumbup:
Pilt
Juhiust ei ole mõistlik eemaldada,kui selle alaservaga kuskile peaks vastu minema,siis sealt ka midagi pudeneb
Pilt
Selline näeb välja immitsev kütte paak,kes seda suudab öelda,kus on pragu???
Pilt
Siin vist komentaarid liigsed :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Dets 2014, 23:09

Ma vaatan, et sa tegeled kõige muuga, aga tellimus oli ju karbid vahetada. Minumeelest sulle isegi toodi tükid mida asendama pidid. Mis sa tekitad endale peavalu, täida tellimus võta raha vastu ja saada masin minema :evil:
Ei saa nii kinni olla oma põhimõtetes, eriti kui seda kliendile kingina oma taskust maksma pead.
Mul kohe kahju sinust...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7835
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mel keevitustööd/maalimised

PostitusPostitas Mel » 18 Dets 2014, 00:24

Noo mul väike visioon juba valmis hautud,mässin paagi märja kaltsuga sisse vooderdan torud ja voolikud fooljumisse ja siis palvetan.Ikkagi mul ju saada kokku raha 500 € millest muidugi pean oma kulud maha arvestama ja auto tervelt Tallinna kundele kätte toimetama. :)
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2983
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Järgmine

Mine Välimus

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline