Kulhullus kirjutas:Kas keegi seletaks mulle lollile natuke ära, mis selle asja point on. Ma saan nagu aru, et käiguvahetusel peaks sellega muutuma lühemaks käigu pikkus siis selles mõttes, et ei ole nii pikalt vaja liigutada käigukangi. Kas see sobiks ka minu 2001 323F (BJ) 1,5-le? Mulle hetkel käib selle masin käiguvahetus ikka tõsiselt pinda. Käigukangi teekond on jube pikk ja käigud käivad suht raskelt ka. Puhastati hoovastiku, peale seda läks paremaks nati, aga üldiselt ikka suht nigel. Äkki see teeks paremaks asja?
Lugesin, et siin üks 323F sport omanik oli väga rahul asjaga.
Kulhullus kirjutas:Kes Eesti sellist asja müüb? Ja räägi mulle veel nendest puksidest, mis kasti ja kangi omavahel seovad. Kas neid hetkel siis üldse ei ole või? Kes selliseid asju paigaldada võiks? Rumalad küsimused ilmselt, aga olen kahjuks auto hingeelu koha pealt suht juhm. Aga ma üritan õppida
Rain kirjutas:Sul on küll kast teistmoodi ja kang peaks otse kasti peal olema?frets kirjutas:Ei tea kas neid minu masinale ka on ???
frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.
Rain kirjutas:No need puksid on umbes 5 cm läbimõõduga ning asendavad kummipuksi, mis on selle tala kastipoolses otsas, mis ühendab käigukangi kastiga. Mul olid kunagi pildid kah sest aga praegu ei leia üles.frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.
frets kirjutas:Rain kirjutas:No need puksid on umbes 5 cm läbimõõduga ning asendavad kummipuksi, mis on selle tala kastipoolses otsas, mis ühendab käigukangi kastiga. Mul olid kunagi pildid kah sest aga praegu ei leia üles.frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.
Mis tala ???
Kulhullus kirjutas:Oleks päris huvitav tõesti oma käega katsuda, kuidas see short-shifter funkab. Ja sellest oleks ka ikka väga huvitatud, et käigud konkreetsemad oleks. Hetkel on suht not funny, kui kiirendades teist käiku sisse ei saa korralikult. Mootor niigi hale (65kw) ja kui veel käigud ka ei lülita korralikult, siis ei saa üldse liikuda.
Kulhullus kirjutas:Minu teada ei ole tal midagi tehtud siduri ja käigukastiga. Viimati käisin 90000 teeninduses, seal tehti regulaarsed asjad ära ja kõik. Siis puhastati ja määriti ka hoovastiku, peale seda oli vähe parem.
Pull on see, et käigud käivad raskelt algul külma autoga, siis kui soojeneb, siis hakkavad paremini käima ja kui pikemalt sõita, siis hakkavad jälle kehvemini käima. Selline tunne, et õli läheb soojaks, siis käib paremini ja kui juba korralikult soe on, siis läheb õli liiga vedelaks, ei määri enam nii hästi ja jälle ei käi. Ja raskesti käimise all mõtlen seda, et vahel ei taha käik kohe kuidagi sisse minna ja vahel ei taha välja tulla. Sikuta kuidas tahad. Selline tunne, et läheb lihtsalt mööda sellest kohast, kust ta peaks minema. Kõige lollim asi on see, kui kurvi minnes tahan näiteks neljanda pealt teise peale tõmmata. Siis see teine küll eriti minna ei taha.
Ei tahaks nagu uskuda, et kastis endas viga on (2001 aasta masin ju piisavalt uus), pigem ikka hoovastikus mingi kamm.
Kulhullus kirjutas:Huvitav, mis Vilojetti mehed sellepeale ütleks, kui ma paluks neil need kummipuksid mingite paremate asjade vastu välja vahetada? Oleks neil sinna asemele midagi panna?
Rain kirjutas:99% kindel , et asemele on neil sinna panna ainult see sama kummipuks ja seda kah vist tellimuse peale
Aga ma ei usu et su viga selles puksis on. Sul tasuks enne see viga üles leida ja siis hakata edasi arendama.Kulhullus kirjutas:Huvitav, mis Vilojetti mehed sellepeale ütleks, kui ma paluks neil need kummipuksid mingite paremate asjade vastu välja vahetada? Oleks neil sinna asemele midagi panna?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist