Kartboy short-shifter

Kartboy short-shifter

PostitusPostitas Anonymous » 15 Mär 2005, 15:12

Kas keegi seletaks mulle lollile natuke ära, mis selle asja point on. Ma saan nagu aru, et käiguvahetusel peaks sellega muutuma lühemaks käigu pikkus siis selles mõttes, et ei ole nii pikalt vaja liigutada käigukangi. Kas see sobiks ka minu 2001 323F (BJ) 1,5-le? Mulle hetkel käib selle masin käiguvahetus ikka tõsiselt pinda. Käigukangi teekond on jube pikk ja käigud käivad suht raskelt ka. Puhastati hoovastiku, peale seda läks paremaks nati, aga üldiselt ikka suht nigel. Äkki see teeks paremaks asja?

Lugesin, et siin üks 323F sport omanik oli väga rahul asjaga.
Anonymous
 


Re: Kartboy short-shifter

PostitusPostitas Anonymous » 15 Mär 2005, 16:39

Mina see rahul olev Spordi omanik... :P

Põhimõtteliselt muutub sul käigukang lühemaks, seda nii sealt poolt kust kangist kinni hoiad kui ka teiselt poolt, kuhu kinnitub siis nö hoovastik. Käigukangi teekond lüheneb, kangi liigutamiseks vajaminev jõud aga suureneb (lihtne füüsika). Täpsemaks muutub ta just selle võrra, mis sa ise tunned... kui kuskil mingi jama, et käik ei lähe korralikult sisse vms. siis short shifter seal ei aita.... Käiguvahetuse "konkreetsemaks" muutmisel tuleks paigaldada ka puksid mis seovad kasti ja kangi omavahel.... ei toimu sellist läbivajumist ja möödapanekut niipalju...

mis aga sobivusse puutub, siis Kartboy omaga ei tohiks probleeme tekkida, endal sama firma toodang ja nagu eelpoolt võis lugeda ise väga rahul :P

Kulhullus kirjutas:Kas keegi seletaks mulle lollile natuke ära, mis selle asja point on. Ma saan nagu aru, et käiguvahetusel peaks sellega muutuma lühemaks käigu pikkus siis selles mõttes, et ei ole nii pikalt vaja liigutada käigukangi. Kas see sobiks ka minu 2001 323F (BJ) 1,5-le? Mulle hetkel käib selle masin käiguvahetus ikka tõsiselt pinda. Käigukangi teekond on jube pikk ja käigud käivad suht raskelt ka. Puhastati hoovastiku, peale seda läks paremaks nati, aga üldiselt ikka suht nigel. Äkki see teeks paremaks asja?

Lugesin, et siin üks 323F sport omanik oli väga rahul asjaga.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 15 Mär 2005, 17:18

Kes Eesti sellist asja müüb? Ja räägi mulle veel nendest puksidest, mis kasti ja kangi omavahel seovad. Kas neid hetkel siis üldse ei ole või? Kes selliseid asju paigaldada võiks? Rumalad küsimused ilmselt, aga olen kahjuks auto hingeelu koha pealt suht juhm. Aga ma üritan õppida :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 17:35

Eestis vist müüd BM short shifterit TopParts..... bushinguid/ pukse nad vist ei müü...

hetkel on sul seal pehmest kummist puksid..... ala käigukang on lõdva...pehme...

Paigaldusega peaks küll iga inimene töökoda hakkama saama, kes mutrivõtit on käes hoidnud....


Kulhullus kirjutas:Kes Eesti sellist asja müüb? Ja räägi mulle veel nendest puksidest, mis kasti ja kangi omavahel seovad. Kas neid hetkel siis üldse ei ole või? Kes selliseid asju paigaldada võiks? Rumalad küsimused ilmselt, aga olen kahjuks auto hingeelu koha pealt suht juhm. Aga ma üritan õppida :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 16 Mär 2005, 17:55

Kui sa neid bushinguid tahad, siis mul seisavad kapis praegu, mida võin siis laenata et saad proovida. Muidugi lihtsam on lihtsalt ükskord priiduga kokku saada ja proovida tema autol seda käiguvahetust. Saad sellest short shifterist kah täpsema pilgu.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas frets » 16 Mär 2005, 22:07

Ei tea kas neid minu masinale ka on ???
Kasutaja avatar
frets
Eesti kiireim mazda
 
Postitusi: 211
Liitunud: 01 Veebr 2005, 22:47
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 323

PostitusPostitas Rain » 16 Mär 2005, 22:34

Sul on küll kast teistmoodi ja kang peaks otse kasti peal olema?

frets kirjutas:Ei tea kas neid minu masinale ka on ???
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas frets » 16 Mär 2005, 23:04

Rain kirjutas:Sul on küll kast teistmoodi ja kang peaks otse kasti peal olema?

frets kirjutas:Ei tea kas neid minu masinale ka on ???



Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.
Kasutaja avatar
frets
Eesti kiireim mazda
 
Postitusi: 211
Liitunud: 01 Veebr 2005, 22:47
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 323

PostitusPostitas Rain » 16 Mär 2005, 23:23

No need puksid on umbes 5 cm läbimõõduga ning asendavad kummipuksi, mis on selle tala kastipoolses otsas, mis ühendab käigukangi kastiga. Mul olid kunagi pildid kah sest aga praegu ei leia üles.
frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas frets » 16 Mär 2005, 23:50

Rain kirjutas:No need puksid on umbes 5 cm läbimõõduga ning asendavad kummipuksi, mis on selle tala kastipoolses otsas, mis ühendab käigukangi kastiga. Mul olid kunagi pildid kah sest aga praegu ei leia üles.
frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.


Mis tala ???
Kasutaja avatar
frets
Eesti kiireim mazda
 
Postitusi: 211
Liitunud: 01 Veebr 2005, 22:47
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 323

PostitusPostitas Rain » 16 Mär 2005, 23:57

Pilt

Need kollased on need puksid ning see must on tala mis jookseb käigukastist käigukangini ning sellega stabiliseerib siis käigukangi. Kummipuks seal otsas annab nii palju mängima, et kui poluuretaan panna, siis on käigukangi käik ja lülitus konkreetsem.
frets kirjutas:
Rain kirjutas:No need puksid on umbes 5 cm läbimõõduga ning asendavad kummipuksi, mis on selle tala kastipoolses otsas, mis ühendab käigukangi kastiga. Mul olid kunagi pildid kah sest aga praegu ei leia üles.
frets kirjutas: Ei ole otse kasti peal , kahe trossiga toimub käiguvahetus.


Mis tala ???
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas frets » 17 Mär 2005, 00:09

Peab lähemalt neid asju uurima, niimoodi ei saa midagi aru.
Kasutaja avatar
frets
Eesti kiireim mazda
 
Postitusi: 211
Liitunud: 01 Veebr 2005, 22:47
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 323

PostitusPostitas frets » 17 Mär 2005, 00:16

On sul äkki mõni õhtu selle teemaga tegeleda ???
Kasutaja avatar
frets
Eesti kiireim mazda
 
Postitusi: 211
Liitunud: 01 Veebr 2005, 22:47
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 323

PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 00:25

frets kirjutas:On sul äkki mõni õhtu selle teemaga tegeleda ???

On ikka, suhtleb privas edasi.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 09:52

Oleks päris huvitav tõesti oma käega katsuda, kuidas see short-shifter funkab. Ja sellest oleks ka ikka väga huvitatud, et käigud konkreetsemad oleks. Hetkel on suht not funny, kui kiirendades teist käiku sisse ei saa korralikult. Mootor niigi hale (65kw) ja kui veel käigud ka ei lülita korralikult, siis ei saa üldse liikuda.
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 11:29

Arvan, et see et sul käigud korralikult ei lülitu on pigem mingi muu probleem. Et siin see short-shifter vast ei aita. On sul hiljaaegu sidurit vahetatud või käigukasti juures miskit tehtud? Äkki on ainult regulleerimise küsimus.
Kulhullus kirjutas:Oleks päris huvitav tõesti oma käega katsuda, kuidas see short-shifter funkab. Ja sellest oleks ka ikka väga huvitatud, et käigud konkreetsemad oleks. Hetkel on suht not funny, kui kiirendades teist käiku sisse ei saa korralikult. Mootor niigi hale (65kw) ja kui veel käigud ka ei lülita korralikult, siis ei saa üldse liikuda.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 11:42

Minu teada ei ole tal midagi tehtud siduri ja käigukastiga. Viimati käisin 90000 teeninduses, seal tehti regulaarsed asjad ära ja kõik. Siis puhastati ja määriti ka hoovastiku, peale seda oli vähe parem.

Pull on see, et käigud käivad raskelt algul külma autoga, siis kui soojeneb, siis hakkavad paremini käima ja kui pikemalt sõita, siis hakkavad jälle kehvemini käima. Selline tunne, et õli läheb soojaks, siis käib paremini ja kui juba korralikult soe on, siis läheb õli liiga vedelaks, ei määri enam nii hästi ja jälle ei käi. Ja raskesti käimise all mõtlen seda, et vahel ei taha käik kohe kuidagi sisse minna ja vahel ei taha välja tulla. Sikuta kuidas tahad. Selline tunne, et läheb lihtsalt mööda sellest kohast, kust ta peaks minema. Kõige lollim asi on see, kui kurvi minnes tahan näiteks neljanda pealt teise peale tõmmata. Siis see teine küll eriti minna ei taha.

Ei tahaks nagu uskuda, et kastis endas viga on (2001 aasta masin ju piisavalt uus), pigem ikka hoovastikus mingi kamm.
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 11:44

Ma arvan et probleem on sul kastiõlis. See on kas vana või siis vale. Pigem lase kasti õli ära vahetada mingi korraliku õli vastu.

Minu arvamus siis :roll:
Kulhullus kirjutas:Minu teada ei ole tal midagi tehtud siduri ja käigukastiga. Viimati käisin 90000 teeninduses, seal tehti regulaarsed asjad ära ja kõik. Siis puhastati ja määriti ka hoovastiku, peale seda oli vähe parem.

Pull on see, et käigud käivad raskelt algul külma autoga, siis kui soojeneb, siis hakkavad paremini käima ja kui pikemalt sõita, siis hakkavad jälle kehvemini käima. Selline tunne, et õli läheb soojaks, siis käib paremini ja kui juba korralikult soe on, siis läheb õli liiga vedelaks, ei määri enam nii hästi ja jälle ei käi. Ja raskesti käimise all mõtlen seda, et vahel ei taha käik kohe kuidagi sisse minna ja vahel ei taha välja tulla. Sikuta kuidas tahad. Selline tunne, et läheb lihtsalt mööda sellest kohast, kust ta peaks minema. Kõige lollim asi on see, kui kurvi minnes tahan näiteks neljanda pealt teise peale tõmmata. Siis see teine küll eriti minna ei taha.

Ei tahaks nagu uskuda, et kastis endas viga on (2001 aasta masin ju piisavalt uus), pigem ikka hoovastikus mingi kamm.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 11:48

90000 hoolduses minu teada tehti seda. Hoolduse tegin Vilojetis, loodaks ikka, et nad tegid korralikult. no õigepea on 105000 hooldus tulemas, eks siis lasen üle vaadata jälle.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 16:58

Huvitav, mis Vilojetti mehed sellepeale ütleks, kui ma paluks neil need kummipuksid mingite paremate asjade vastu välja vahetada? Oleks neil sinna asemele midagi panna?
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 17:02

99% kindel , et asemele on neil sinna panna ainult see sama kummipuks ja seda kah vist tellimuse peale :)

Aga ma ei usu et su viga selles puksis on. Sul tasuks enne see viga üles leida ja siis hakata edasi arendama.
Kulhullus kirjutas:Huvitav, mis Vilojetti mehed sellepeale ütleks, kui ma paluks neil need kummipuksid mingite paremate asjade vastu välja vahetada? Oleks neil sinna asemele midagi panna?
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 19 Mär 2005, 11:25

Rainiga nõus, enne katsu oma käigud käima saada kui short-shifteri paned, muidu kirub pärast elu lõpuni.... :D

Rain kirjutas:99% kindel , et asemele on neil sinna panna ainult see sama kummipuks ja seda kah vist tellimuse peale :)

Aga ma ei usu et su viga selles puksis on. Sul tasuks enne see viga üles leida ja siis hakata edasi arendama.
Kulhullus kirjutas:Huvitav, mis Vilojetti mehed sellepeale ütleks, kui ma paluks neil need kummipuksid mingite paremate asjade vastu välja vahetada? Oleks neil sinna asemele midagi panna?
Anonymous
 


PostitusPostitas kentaur » 19 Mär 2005, 13:58

Vale õli võib tõesti süüdlane olla.

Sellega seoses ajasin ise taga GM / Pennzoil Synchromesh'i.

Probetalk / MX6 foorumis väga kiidetud ning ka külma puhul käitub väga hästi.
Käigud käivad kergelt, sünkrod ei kolise ja, mis peamine, ta ei sisalda väävli ühendeid ning seega ei söö ära kasti pronks pukse.

Püänt on aga selles, et seda ei tuua euroopasse :(

Ma ei tea kuidas 323F'iga lood on aga Mazda 626 / MX6 saab kasutada Honda Civicu sts'i.. endale paigaldasin ja olen rahul.

Mazda kasutas kangi alumises otsas kummist pukse, Honda kangil on laager. Sellega kadusid minul suuremad loksud ära.
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

PostitusPostitas Anonymous » 13 Mai 2005, 09:39

Uurisin eile TopPartsist B&M shifteri kohta, kuid sealt väideti, et ei tehta nende andmetele 323F-le sellist asja. Oskab keegi äkki aidata, et kes veel võib mazdale shiftereid pakkuda.

Kas seda Kartboy short-shifterit ei too keegi Eestisse?

Muuseas, käisin eile hoolduses Vilojettis ning lasin kõige muu kõrval jälle puhastada ja määrida käigukangi hoovastiku. Hakkas normaalsemalt tööle jälle. Seega ma nüüd suht kindel, et kogu see raske käiguvahetus on seotud nende pehmete puksidega, millest Rain rääkis. Tahaks selles osas kindlasti midagi ette võtta.

Ootan abi :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 13 Mai 2005, 10:05

http://www.bmracing.com/index.php?id=pr ... 15&pid=309

Siin siis BM shifter Mazdale, usas küll Protege5 nime all aga sama mis meie 323F.

Aga see kangi käimise kohta nii palju, et kui sa ütled et külmast peast raskelt, siis vahepeal kergemalt ning siis taas raskelt , siis on tegemist ikkagi kasti sees toimuva takistusega. Kas siis õli või lihtsalt miski mehhaaniline teema.

Kentaur, kust sa seda Pennzoili said? Ning küsimus veel, lugesin et see on SAE 80W, enda auto manual annab, et aastaringseks kasutamiseks peaks olema SAE 75W. Et kas sa kasutad seda aastaringselt?
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist