CX7 turbo tossab?

CX7 turbo tossab?

PostitusPostitas PTC » 28 Nov 2015, 23:12

Sai lastud Mazdaabi nimelises asutuses CX7 kett ära vahetata. Peale seda viisin auto puhastusse kus see kättesaamisel enam ei käivitunud. Sõbralikult lükati auto käima - aga jõhker toss summutist; Sai treilaga tagasi mazdaabisse viidud - tuli välja et viimased polnud viitsinud starteri juhtmeid ja nii mõnegi muu anduri omi korralikult ühendada. Tossava summuti osas tulid mazdaabi keenjused järeldusele et plokikaane tihend läbi. Vahetati see siis ära - ikka tossab. Peale seda ei soovinud nende keenjuste haridust sponsoreerida - sai viidud Eurostisse. Seal - nagu esinduses ikka - ainus kommentaar et turbo läbi ja vaja vahetada - hind muidugi esindusele vastav. Olles lugenud ka netist miljon lehekülge teema kohta - tuleb välja et varasematel mudelitel on turboga seotud miljon probleemi - põhiliselt tossamisega pikal tühikäigul jms. Kokkuvõtteks - kas kohapeal st Tallinna kandis on leida ka mõnda asjalikumat kohta kust saaks asjalikumat nõu selle turbo probleemi lahendusel?
PTC
 
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Sept 2012, 09:19
Asukoht: tuulna

Re: CX7 turbo

PostitusPostitas tomkulibin » 29 Nov 2015, 14:46

Tossamisel on miljon põjust, ilmselt alustati odavamast lahendusest. Või suudad ise mõnda selgeltnägijat pakkuda, kes ilmseksimatult vea tuvastab?
Ka parim diagnostika seade ei suuda alati 100% täpsusega tuvastada konkreetset viga!

1. Kui starteri juhtmed olid ühendamata, siis kuidas seda peale Mazdaabist kättesaamisel käivitati?
2. Kas siis ka tossas, kui üle anti?
3. kui andurid ühendamata, siis ilmselt oleks pidanud armatuuri minginegi hoiatav tuluke põlema, kas seda oli?
4.
sai viidud Eurostisse. Seal - nagu esinduses ikka

http://www.eurostauto.ee/eurost-auto
OÜ Eurostauto on asutatud...
Eurostauto meeskond omab väga pikaajalist uute ja kasutatud autode müügi kogemust Eestis.
Alates 1996. aastast on peamiselt tegeletud Mazda autode müügi ja hoolduse edendamisega Eestis.

Mudeli esindus ja müügi/hoolduse edendaja on erinevad asjad. Lihtsaim kontroll: ametlikult on lubatud rooli ja pidurisüsteemi muudatuste tegemiseks vaid esindusel( https://www.riigiteataja.ee/akt/13312367 ), sellist ettevõtet Eestis pole. Selleks on olemas vaid Mazda esindus, mitte müügi ja hoolduse edendaja. Tundub olema vaid sõnade mäng, aga reaalsus on see, mis kinnitab antud väidet, et Eestis on vaid müüki ja teenendamist pakkuvad vahendajate ettevõtete filiaalid(nii olen mina aru saanud otses kontaktid antud ettevõtete esindajatega).
https://www.mazdamotors.eu/en/#
Niipalju siis esinduse mõistest endast.

Saan aru, et oled teenuses pettunud tarbija, aga kas selliselt on asjale õige läheneda?

PS hariduse sponsoreerimisest- "keenius" kirjutatakse nõrga "g" ga, seda õpetati vist juba algkoolis :wave:

Ehk saad abi sellisest kohast: http://www.turboclub.ee/ ja ehk ka siinsest foorumist, kus nii mõnelgi olnud sarnaseid probleeme. Paraku, kui teema on toetaja liikmete rubriigis, siis seda saad näha vaid toetejaliikmena.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7804
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: CX7 turbo tossab?

PostitusPostitas PTC » 29 Nov 2015, 15:33

See et juhtmed ja pistikud jäetakse korralikult kinnitamata viitab minu meelest selgelt ettevõtte lohakale töössesuhtumisele. Jah auto kättesaamisel käivitus auto normaalselt. Järgmine päev enam ei käivitunud - sai käima lükatud - kuid kuna tossas siis treilaga tagasi viidud - kust kinnitati et probleemiks oli kehvalt kinnitatud starterijuhe. Sai siis auto sinna jäetud et Mazdaabi uuriks mis vea põhjuseks on - vennad uurisid ja puurisid ja järgmine päev teatasid et nüüd korras - enam ei tossa. Läksin kohale maksin arve ja käivitasin auto - mootorituli põles - põhjuseks mingi anduri kehv ühendus, ja hakkas kohe ka tossama....Ja siis leiti muidugi et viga kaanetihendis.... Loomulikult usaldasin nende diagnoosi ja lasin siis terve tihendi terve tihendi vastu vahetada... Kui ilmnes et viga ikka alles - otsustasin teema selles firmas lõpeteda - samas ei häbenenud Mazdaabi vennad arvet välja kirjutamast. Viisin siis Eurost'sse kust tuli suht kiire diagnoos turbo osas. Siit järeldakski Mazdaabi nimelisse ettevõttesse saaks minna siis kui oskad kindlalt öelda mis autol viga või siis pidurklotse vahetama. Või siis Eurost's on selgeltnägijad tööl.

Tänud soovitatud kontakti eest;

PS Keenjus oli kirjutatud sarkasmi ja kohe meelega nii
PTC
 
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Sept 2012, 09:19
Asukoht: tuulna


Mine Maasturid/Bussid ja muud tööloomad

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist