Tühikäigu probleem

Tühikäigu probleem

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 10:32

Selline lugu siis et täna hommikul panin auto käima ja jätsin soojenema. käivitus ilusti, kuid tühikäik nagu natuke jättis vahele. u. 10 minuti pärast tulin välja - mootor vaevu tuksus ca 500-600 pöörde ringis.
Hakkasin sõitma, pidevalt tühikäigul suri välja ja seda nii sooja kui külma mootoriga.

õhufilter nagu ei tohiks olla - üle öö ei tohiks asi umbe minna ning siis peaks ka kiirendamisel hinge kinni tõmbama(redlainisin prooviks paar korda, no problemo).

Temperatuuri andur ei tohiks olla - siis peaks ka käivitamisega probleeme olema(käivitub paugust).

Küünlad/jagaja/süütepool/juhtmed ei tohiks olla, kuna siis peaks kakkuma (mul aga sujuvalt vajuvad alla pöörded kuni kolks sureb välja).

Nüüd siis selline küss, mida annaks kodukootud vahenditega proovida?
Kui aju kala siis ehk tasuks aku juhe maha võtta(aju reset)?

On kellegil veel ideid?

Autoks siis 323f 1,8 16v 76 kw 91 a
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 16 Mär 2005, 11:58

õhufiltrit tasuks ikka kindlasti kontrollida , juhul kui pikemat aega vahetanata. Bensufilter ei teeks ka paha
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 12:45

lines kirjutas:õhufiltrit tasuks ikka kindlasti kontrollida , juhul kui pikemat aega vahetanata. Bensufilter ei teeks ka paha


Kus tal bensufilter asub? kuskil all paagi juures koos pumbaga?
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 16 Mär 2005, 13:54

kui õieti mäletan siis ben filter asus mootori tagaosas (salongi pool) peaaegu seal kus on pidurivedeliku anum, sealt natuke alla vaadates peaks sa nägema.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 17:34

niih sai siis tuhlatud kapote all veidi - avastasin et syytepool oli kinnitatud nagu hoora häbememokk - lötendas seal... kruvasin korralikult kinni...
Õhufilter oli ka parajalt kakane, a kuna keilas ei müüdud siis saan alles reedel uue filtri(tellisin).

btw KEVA-s öeldi mulle, et minu autot ei ole olemas - suur tänu neile, ma lollakas kogu aeg arvasin et on :evil:

Eks näis kas kärab kah...
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 11:29

Ikka seksib :evil:

btw sumpa on h22lekaks l2inud, kas sellest võib tühikäik niimoodi sõltuda?

samas vahepeal nagu töötab täica normaalselt :?
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 11:31

Sumpast otseselt ei tohiks sõltuda , kui just täiesti kollektor ei ole mootori küljest lahti , mis võib ka mõjutada. Seda tasuks kontrollida et kolle terve oleks, muidu on varsti tulekahju kapoti all :P

Ja kas süüde on ilusti paigas? Sul jagajaga masin?
Mony kirjutas:Ikka seksib :evil:

btw sumpa on h22lekaks l2inud, kas sellest võib tühikäik niimoodi sõltuda?

samas vahepeal nagu töötab täica normaalselt :?
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 11:38

Rain kirjutas:Sumpast otseselt ei tohiks sõltuda , kui just täiesti kollektor ei ole mootori küljest lahti , mis võib ka mõjutada. Seda tasuks kontrollida et kolle terve oleks, muidu on varsti tulekahju kapoti all :P

Ja kas süüde on ilusti paigas? Sul jagajaga masin?
Mony kirjutas:Ikka seksib :evil:

btw sumpa on h22lekaks l2inud, kas sellest võib tühikäik niimoodi sõltuda?

samas vahepeal nagu töötab täica normaalselt :?


Süüde peaks paigas küll olema - käivitub ilusti.
kui kollektor oleks mootori juurest lahti peaks ju pool linna kajama?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 16:12

egas midagi, homme vilojetti diagnostikasse :(
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 16:27

Mnjah, kahjuks ei oska kuidagi aidata. Kollektori puhul peaks jah hääl ikka meeletu olema :)

Eks diagnostika on kõige parem lahendus. Loodetavasti nad ainult leiavad selle vea.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 18 Mär 2005, 19:45

niih asi siis siuke et eile õhta kadus jama iseenesest...
kuna aga diagnosti aeg kinni pandud k2isin vilojetis...
vennad seal 2,5 tundi mehkeldasid - ei leidnud midagi.. s2ttisid veidi syydet ja puhstasid..
arve 600 eek, polegi hull...

Aga samas see ajas närvi küll et õhufiltri kaanel oli 1 polt j22nud kinni keeramata, väike viga aga siiski ametlikult esinduselt sellist asja ei ootaks :evil:

Nyyd ei j22 siis muud yle kui pöial pihus s6ita - ehk sai korda... eks ta miski niiskuse/j22tumis kamm oli vast...
Anonymous
 


PostitusPostitas vzk » 21 Mär 2005, 19:11

Ei tea kas nüüd väga abi on, aga tühikäiku mõjutab kindlasti sisselaske torustiku tihedus, kui näiteks karteri õhutusvoolik katki kusagilt, hakkab ka nöökima tühikäigul, parim viis testida sisselaset peaks olema vana hea eetri meetod, st siis lased eetrit igalepoole kust peaks tihe olema, ja kui masin muudab pöördeid siis sealt hakkagi viga otsima.
vzk
 



Mine 323/MX-3/3/MX-5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist