Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 07 Apr 2016, 14:58

Tere kõigile. Paar kuud tagasi sai ostetud (vist) Eestis ainuke Mazda Protege5, ehk U.S.A versioon 323 Spordist. Peal koonusfilter alumiiniumtorustikuga, strutbar - eesmine jäikustala. Mõnus erk auto samas vaikne ja mugav :thumbup:
Mõned pildid ka: http://imageshack.com/a/img923/4526/l263Va.jpg
http://imageshack.com/a/img923/950/N5GQWG.jpg
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Injection » 16 Sept 2016, 18:24

Vähe parem vaadata:
PiltPilt

Väga kena isend teine. Polegi selle otsa veel komistanud siin. Vaatan, et veljed, millega pildid teemas, oled müüki pannud, kas seda siis tingituna uute velgede ostust? Leidub ehk ka uuemaid pilte?
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 264
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 01 Okt 2016, 14:36

Injection kirjutas:

Väga kena isend teine. Polegi selle otsa veel komistanud siin. Vaatan, et veljed, millega pildid teemas, oled müüki pannud, kas seda siis tingituna uute velgede ostust? Leidub ehk ka uuemaid pilte?


Tere Injection.

Aitäh abi eest piltide osas ja ka auto kiitmise eest :)See auto peaks vist siiani olema ainuke omalaadne Eestis. Vähemalt ma ise pole läbi interneti teist samasugust leidnud. Veljed sai jah ära vahetatud suhteliselt suve alguses. Põhjuseks oli see, et antud jooks, mis vanadel piltidel on oli päris raske (kg ei oska kahjuks öelda) ja samas isegi vist kujutasin ette midagi teistsugust seal all. Alla läksid Momo corse veljed, mis olid üsna kerged ja muidugi paranes ka veidi auto äkilisus. Pildi lisan ikka seda tüütumat teed pidi kuna ei oska teistmoodi :D Pilt
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Injection » 27 Okt 2016, 19:04

Protege kirjutas:... Paar kuud tagasi sai ostetud (vist) Eestis ainuke Mazda Protege5...


Kahjuks pean Sind kurvastama, et Eesti registris on hetkel 2 Protege 5-te.


Liiklusregistris seisuga 31.08.2016 aasta arvel olevad sõiduautod. NB! Ei sisalda peatatud registrikandega sõidukeid.

KAT MARK MUDEL KERETYYP VL_AASTA MOOTORI_TYYP MOOTORI_VOIMSUS MOOTORI_MAHT ARV
M1 MAZDA PROTEGE 5 LUUKPÄRA 2003 BENSIIN_KATALYSAATOR 96 1 991 2


On the plus side: Uute velgedega näeb ta veel parem välja, väga moos :thumbup:.
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 264
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 17 Nov 2016, 02:02

Nii, talv on kätte jõudnud ja Mazdale sai sügisel (vedas kuivade ilmadega, et asi sai kenasti ära kuivada) kiirelt Aquacitys korrosioonitõrje tehtud ning ka vahatus enda maakodus. Muu on läinud kõik ägedalt ja naeratust on see auto kõvasti suule rebinud. Esimese lumega sai veidi ka käsipidurit kasutatud ning Pärnu rannakant on päris hea selleks :D Suure talvise eufooriaga ja enda adrenaliini otsimisega sai tehtud ka väike kõks Mudaravila ees vastu lumist äärekivi (õnneks mitte suurel hool, maas oli lihtsalt mõnus kiilakas). Kannatada sai plekkvelg ja kumm.
Hetkel on murekohaks see, et külmkäivitusel viskab korraliku suitsupilve korstnast välja. Tegu on õli suitsuga. Lasen nö ära suitseda ja volaa rohkem probleemi pole. Eriti külmadel ilmadel muidugi protsess pikem. Sai esimese asjana täissünteetilise pealt mindud üle poolsünteetilise õli peale. Ei muutunud asi. Natuke sõidad ja siis põleb vist see väljatilkunud õli ära. Just vähe pikemal seismisel tuleb see toss mängu. Muidu pole mingit probleemi. Tänu sellel sai ära vahetatud klapikaane kambri tihend. Kahjuks asi ei muutunud. Järgmine varient on ~600 eurine mootoriremont. Arvuti näitas 16h tööd. Kahjuks ei jätnud detailideni meelde, mis selle tegemisega vahetatakse (mingid tihendid, mille jaoks on vaja mootor üsna lahti võtta). Kuna muus osas see sõitmist ei sega, siis kohe seda ette ei plaani võtta. Kahe otsaga asi kui aus olla. Vaatan siin hoolega uusi masinaid näiteks MPS-i ja samas tahaks raha hoida. Hing ihkab midagi veel erksamat (ilmselt olen tüüpiline vend, kes otsib aina rohkemat. Sellepärast ka mu eelmine teema turbo osas, kus jõudsime ikka MPS-ini) :lol: Teisestküljest ei taha ma üldse lubada seda, et oma autol midagi viga on. Olen ostu hetkest teinud kõik ära, mis vähegi tegemist on tahtnud. Endal ka mõnusam kulgeda täie tervise juures oleva isendiga. Kardan muidugi, et roosteuss kipub liiga kimbutama nagu Mazdadel ikka kombeks. Kokkuvõtteks on see kuradima äge masin ja kuigi 323 F on täpselt samasugune, siis on ikka erilisem sõita autoga, mida olemas ainult kaks Eestis :D
Vabandan kõigi teadjameeste ees oma ahera sõnakasutusega auto osade osas!
Ilusat talve kõigile! :thumbup:
Pilt
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Nov 2016, 08:35

Seda tüüpi mootoritel(FS, FP) on külma mootoriga käivitamisel suitsemise raviks vaid kolvirõngaste vahetus. Kui pakutakse vaid klapisääre tihendite vahetust, siis see pole produktiivne. See teema kon korduvalt foorumis läbi käinud.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7757
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas krisu11 » 17 Nov 2016, 13:50

kui ma ei eksi siis see isend liikleb pärnus. seisab üsna tihti seki juures?
krisu11
 
Postitusi: 74
Liitunud: 07 Nov 2012, 17:50
Asukoht: Pärnu

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 18 Nov 2016, 20:14

Nii otsus vastu võetud ja lähinädalate jooksul läheb kolvirõngaste vahetusele. Eks mõjub tervele mootorile ka veidi värskendavalt :D
Tomkulibin jah sai täpsustatud üle, et õige asi ikka tehakse.
Krisu11 täitsa pärnakas olen jah. Aga auto Sekk-i autokaupade juures ei seisa (kui mõtlesid seda). Pigem Männi kohviku parklas ja õhtuti kruiisin linnas ringi.
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 18 Jaan 2017, 20:43

Nii mõtlesin, et update-in, ilusas emakeeles uuendan, ka oma auto progressi. Nagu mingi aeg tagasi siia kirjutatud sai, siis viimane problemaatiline asi oli auto suitsemine. Pidi olema tüüpviga ja kuna plaanin sellega veel kenasti edasi veereda, siis tegin ka selle ära. Kuigi tunnistan, et olen siin hunnikute viisi kuulutusi üle vaadanud ja äge oleks tarvitada mingit nelikveolist turbokat. Siiski oma auto kalliks saanud nii sõna otsesest mõttes kui ka kaugemas (kallis- kõik mis vaja on tehtud, kallis- äge näeb välja ja tahaks edasi teha) :D
Remondis sai pandud uued kolvirõngad, uued tihendid, õlid ja tosool. Nagu ikka asjad käivad selle tööga. Nähtud tehtud ja suitsemine nagu võluväel kadunud. Autoga sõites tunnen ka erinevust. Üks väike töö see nädal ka, mis kokku läks 10 euri, nimelt summuti tihend oli ära väsinud ja plärises kõrgematel pööretel. Sai vahetatud ja auto vaikne.
Tuttavaga oli plaanis ka autole peenes keeles airbox ehitada, mis peaks teoorias olema nii ehitatud, et auto saaks võtta külmemat õhku läbi koonusfiltri. Idee pärineb USA Mazda foorumitest.
Hetkel uurin ka kapoti kiletamisvõimalust. Nimelt mõtlesin, et laseks panna korraliku 3M carbon fiber kile kapotile, mitte küll terve kapoti ulatuses, aga nii nagu siin pildil on ( http://www.bodykitz.com/images/WW/Mazda/890674.jpg )
Lõpetuseks leidsin ägeda Eesti 323F-i vana müügikuulutuse üles. Kena auto (Y) http://eng.auto24.ee/used/287053
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas psyaddict » 30 Jaan 2017, 14:36

hiljuti hakkas silma kuskilt, et selline auto racingbeat-i vedrustusega sõitis slaalomit sama kiirelt kui 911 turbo :D
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 357
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas leviathan » 30 Jaan 2017, 14:40

Kellad ja kompuuter on usa ühikutega?
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 13 Veebr 2017, 22:55

psyaddict kirjutas:hiljuti hakkas silma kuskilt, et selline auto racingbeat-i vedrustusega sõitis slaalomit sama kiirelt kui 911 turbo :D

Kus sa seda silmasid? :D
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 13 Veebr 2017, 23:01

leviathan kirjutas:Kellad ja kompuuter on usa ühikutega?

Suuremalt on mph aga väiksemalt jookseb nende all ka km/h. Alguses oli veidi harjumatu aga nüüd pole enam vahet.
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas Protege » 13 Veebr 2017, 23:28

Aega on end taaskord edasi kerinud. Mis tehtud ja mis mõttes mõlgub? Sai netist ideid ammutatud ja otsustatud, et kapotile tuleb panna 3M 1080 carbon kile. Mõeldud tehtud ja ise väga rahul. Kui kellegil tarvis teha siis Pärnus T-kiled on väga super inimene, kes tegi kiirelt ja kvaliteetselt ära. Soovitan :thumbup:
Kuna enda metaliteet ei luba mitte millelgi ka veidike katki olla siis olen püüdnud lasta kõik ära teha, mis võimalik! Rooste ( kergelt midagi näitab juba välja) ja enda hirmus sai tehtud ka korralik vahatus Pärnu Raba autopesulas. Ja maki võtsin ka eest ära. Tellisin alist originaalmakile taha auxi ja usb väljundi. Pusimist oli, et makk kätte saada, kuna puudusid vajalikud tööriistad. Aga ühendatud sai ja nüüd mängib ilusti.
Tuleviku plaanid: Selle teema seon kahte lahtrisse. Esiteks elab mul sees miski haigus nagu kiirem auto. Miks sain selle? Sõber omas pikalt Subarut, millel kw 208. See tegi oma töö.... Seega liigub mõttes, et müüks antud auto maha ja vaataks, miskit, mis juba loodud kiiremini minema nt Type-R just ep2, MPS või tõesti mingi Subaru (vabandan tulihingeliste ees, lihtsalt mõtlen kirjutades :lol: )
Teiseks. Kuna tegu on omamoodi haruldusega siis äkki püüaks miskit edasi teha. Mõttes mõlguvad 2.0 mootori veidi ägedamaks tegemise osas. Suveks coilid alla. Teostada korralikud keretööd, kuna kliima on halastamatu ja ka see hästi preserveeritud keha ei ole pääsenud. Oskate ideedega aidata? Kõik ideed ja mõtted oodatud. Kellele pakuks selline auto ka huvi siis võib ka selles osas rääkida. USAkas päris mugav. Püsikiiruse hoidja, taha varuratta juurde sisseehitatud 100W bass (müristab küll kui vaja) sõidulusti ka. Auto tuli California päikese alt, kõigepealt Tallinna ja nüüd omadega Pärnu jõudnud.
Seniks aga edu kõigile!
Protege
 
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Apr 2016, 14:30

Re: Mazda, Protege 5, 2.0, 96KW, 2003, -protege

PostitusPostitas psyaddict » 14 Veebr 2017, 13:36

Protege kirjutas:
psyaddict kirjutas:hiljuti hakkas silma kuskilt, et selline auto racingbeat-i vedrustusega sõitis slaalomit sama kiirelt kui 911 turbo :D

Kus sa seda silmasid? :D

kas kuskil racingbeati kodulehel või facebookis, ei mäleta.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 357
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist