Ford Probe GT 95 2.5 120kw Probz

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Ford Probe GT 95 2.5 120kw Probz

PostitusPostitas ivoK » 23 Mär 2017, 21:55

See kolin tuleb nukkade poolt, see osa siis mis liigutab teist nukka nö hammasratta abil, on kunagi kuskilt läbi käinud või kõrva jäänud, on ka hullemat kolinat teinud. Endal selles osas kokkupuude puudub :roll:
Kasutaja avatar
ivoK
 
Postitusi: 126
Liitunud: 21 Sept 2008, 21:32
Asukoht: Järvamaa<->Tallinn.

Re: Ford Probe GT 95 2.5 120kw Probz

PostitusPostitas Probz » 24 Mär 2017, 11:50

Ma olen ka lugenud et nukkvõlli vedruseibid pidid sellist häält tegema, või klapivedrude taldrikutes mõra.

Vahepeal sai resonaator vahele keevitatud, kuna summuti tegi väga jämedat häält. Polnud eriti usku resonaatorisse, aga hääl on 100x parem kui varem, seda kriiskavat madalat heli pole üldse enam.
Pilt

Eile freesisin kapoti hingedel augud suuremaks, nii kere külge kinnituvad augud, kui kapoti külge kinnituvad augud ja 6 tundi jebisin ja masseerisin seda kapotti igat pidi ja see ei hakka istuma.

Pilt

Vanadest kuulutustest olen leidnud avariilise pildi oma autost:
Pilt

Ma eeldan, et nina on kõver ja see kapott ei hakkagi istuma.

Plaanis on uus kere omale otsida ja salong ja mootor ümber tõsta. Suvel mootor laiali võtta ja see tiksumine kõrvaldada.

Seniks aga tuleb mingi daily driver omale otsida :crazy:
Kasutaja avatar
Probz
 
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Aug 2016, 19:29

1995 Ford Probe

Re: Ford Probe GT 95 2.5 120kw Probz

PostitusPostitas Probz » 26 Nov 2017, 19:39

Pole ammu postitanud, siiani daily driver ja sõidab hästi. Kuna hakkab detsembris ülevaatus kätte jõudma otsustasin viimaks piduritorud taga ära vahetada. Käisin vahepeal nädalakese autoga Soomes ja laevalt maha sõites hakkas taga sild niuksuma, seega otsustasin tagasillas ka kõik ära vahetada.

Pilt

Mõtlesin, et kui piduritorusid teha siis teha juba korralikult, ei tahtnud vahetükkidega jebida ja vahetasin täispikalt eest taha välja ja lasin paagi ka alla.

Vanad torud ilma paagita:
Pilt

Ja uued:

Pilt

Väga ilusad ei tulnud, esimest korda vahetasin ja tööriist valtsimiseks oli ka nikats aga vähemalt jäid pidama.

Tagasild oli ikka omaette ooper, kõik asjad kinni roostetanud, puksid mädad jne, tagumisel käändmikul mingi debiilne disain 14x230 polt pikalt läbi kahe õõtsa mis mitte mingi valemiga sealt välja ei tulnud. Pärast tükeldamist ja kuuma andmist tuli välja (pilte väga ei viitsinud klõpsida) ja tükk tööd oli baltic poldist sobiva poldi leidmisega, sain tellimise peale 14x220 poldi asemele kuhu stoppermutter peale ei ulatunud, panin tavalise mutri ja sai ääriveeri otsaga tasa ja kõvasti keermeliimi vahele, loodan et jääb pidama. Ainuke mure mis hetkel koidab on see, et seibid ei mahtunud (seal originaalis suured kandilised seibid), kas need seibid on selleks et kui puks vana ja väsinud et õõtshoob hülsi pealt maha ei jookse või selleks, et kui kõvasti kurvi võtan siis puks hülsi pealt maha ei tule.

Pilt

Pilt

Pilt

Stabiga varda poolkaar kinnituse ühelt poolelt murdus polt ära, sai silla külge kinni keevitatud, aa ja rääkides keevitamisest, suvel sai teise projekti tarbeks odav keevitus ostetud ja kätt harjutatud. Tegin Meli rõõmuks augu korda.
Mul oli ta muidu kinni needitud aga just auto all olles tuli meelde kuidas Mel armastab uurida kuidas augud edenevad :D siis otsustasin ära teha.
Pilt

Kuna nutikat telefoni enam ei kasuta ja läksin Nokia 3310 peale üle, siis pilte eriti ei klõpsinud, lõpptulemus jäi päris kena, tegin kere hermeetikuga ilusaks ja lasin mastipsit peale.


Vahepeal leidsin endale uue kere aga läbirääkimisd veel käivad, eks näis kas uuel aastal võtan ära või mitte. Hetkel tegelen Volvo 740 ehitamisega, mis suvel soetatud sai. Probe tahaks pigem naisele hoida kui ta load tehtud saab.
Kasutaja avatar
Probz
 
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Aug 2016, 19:29

1995 Ford Probe

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist