Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 28 Apr 2017, 12:19

Käisin Aardla Lukuproffis, sain uue võtme, maksma läks €50. Üks vana pult on ka alles, mida pean laskma signale tutvustada, pidavat küsima €35 selle eest. Veovõlli otsa kunagi vahetatud saan, siis ilmselt sõidab kohale ja teeb puldi korda.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 01 Mai 2017, 00:02

Rivistasin osa oma armsaid riisikaid üles:

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 27 Juun 2017, 01:05

Täna eemaldasin purunenud veovõlli otsa ja lugesin nuudid. OEM-kood detailil on F03522510 ning sel on võlli poolsel otsal 30 ja laagri poolsel 26 nuuti, ABS rõngal on 44 hammast. Ots peaks jõudma paari päevaga ja saama ka selle nädalaga vahetatud, mis tähendab, et auto naaseb peagi teedele :clap:.

Pilt
JAPANPARTS GI-399 AEROMOTORS.EE-st
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 04 Juul 2017, 19:00

Vahetasin velgedele suverehvid peale, külge sai uus veovõlli ots. Ees on üks vedru murdunud, seega hakkan otsima neidki uusi. Lisaks tegi proovisõidul minu meelest häält rattalaager. Viimase pingutusmomendiks annab AD kui ka manual 235-319Nm - proovin esmalt peale keerata. Kui abi pole, siis tellin ka selle uue. Aardla Lukuproff-is tutvustati alarmile pult 10 minutiga ära ja nüüd on uksed taas nupust avatavad-suletavad.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 06 Juul 2017, 22:07

Vahepeal Civicu müügi aegu vahetasin ka maki MX-i tunduvalt paremini sobivama ja ka võimekama Pioneer DEH-2300UB vastu.

Eile vahetasin rattalaagri ja sellega müra kadus.

Õhtul sai käidud selvepesulas suuremat keltsa maha pesemas. Üldiselt on tarvis ikka head pikka kodust pesu korraliku pigieemalduse, leotuse, küürimise, savi, polli ja püsivahaga. Salongi teeksin meeleldi tekstiilipesuriga puhtaks.

Autosse on ka uusi matte vaja, kuna viimati ostetud läksid Hondaga kaasa. Kui kellelgi on viisakaid originaale pakkuda, siis võtaks nad ligi küll.

Mõlgutan mõtteid ka madaldusvedrude osas. Parim pakkumine seni on 140€. Küll aga tahaksin seda tööd teha siis juba ka amorte vahetades. Eks näis, mis kevadel selleni jõuan, kuna enne on ka muid sihte.

Paar klõpsu kodu ees peale pesu:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 10 Sept 2017, 23:33

Märgin enda jaoks vedrude-amortide koodid üles:

EA2134011A; E018-34-011C - E. vedru
E01628011 - T. vedru
EA0734700B - E.P. amort - OLEMAS
EA0734900B - E.V. amort - OLEMAS
EA0728700 - T.P. amort
EA0728900 - T.V. amort
B45534380D - E. tugilaagri padi
B4553438X - E. tugilaager
Viimati muutis Injection, 11 Okt 2017, 00:42, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Mel » 11 Sept 2017, 10:55

Ahoi
Sul det.leidmine heasti käppas äkki sebid mu GC ka uued hea hinnaga amordid Kayaba :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3112
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas psyaddict » 11 Sept 2017, 13:13

Mel kirjutas:Ahoi
Sul det.leidmine heasti käppas äkki sebid mu GC ka uued hea hinnaga amordid Kayaba :D


Pilt

:mrgreen:
RX-7 Turbo II 1989
626 GW 1998
323 BG 1990
Luce 1500 1969

Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 01 Okt 2017, 23:05

psyaddict kirjutas:
Mel kirjutas:Ahoi
Sul det.leidmine heasti käppas äkki sebid mu GC ka uued hea hinnaga amordid Kayaba :D


Pilt

:mrgreen:




Mazdale madaldusvedrude komplekt tellitud, esiamordid ka. Rikkamaks saab, siis tellib ka tagumised ja vahetab terve komplekti ära. :twisted: :thumbup:

Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 03 Okt 2017, 00:10

Mõtlesin, et pistaks mõne pildi vahelduseks:

Pilt
Vist enne Youngtimerit värskendasin ka väljalaset.

Pilt
Psyaddict'iga rehve toksimas.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 03 Okt 2017, 22:59

Pilt
Mazda käis fotograafi juures.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 14 Okt 2017, 02:44

Kella järgi eile sai oma MX-3-le paigaldatud Stance.ee tellitud -40mm V-Maxx madaldusvedrude komplekt koos KYB Excel G-dega.

Esmamulje on hea. Auto väljanägemisest postitan korralikumad uued pildid kunagi hiljem, kui neid aega teha.

Stance.ee

Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 14 Okt 2017, 21:40

Peale tehnoülevaatust sai ka TAK-auto sillastendis käidud - soovitan!

Pilt

Muid tähelepanekuid:
*E. piduri klotsid kolisevad aukudel - kuigi piduritööde aegu sai paigaldatud ka uus paigalduskomplekt koos tihvtidega on laiali suruvad vedrud vist väsinud. Peab asja lähemalt inspekteerima.
*Peale pükse sukk - detaili traatvõrk on kulunud.
*Konditsioneer tühi - uueks hooajaks peaks ära täitma.
*T. udutuli - üle kontrollida.
*Lõppsummuti lärmakas - hoolimata sellest, et hääl on väga kõrvupaitav, on ta ka pikema maantesõidu peale veidi väsitav, kuna 90 km/h juures on mootoril 3000 p/m. Peaks uurima uute asendusdetailide hindu, kuna suvaline "sportpütt" pole kuigi "see õige" vist. Ideaalis sooviks madalal pöördel kerget jõminat, kõrgemal veidi vaiksemapoolsemat, kui praegu.

Jätkan listi hiljem, pragu mekib pingutuste tähistamiseks hää-dparemat.

Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3


Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas psyaddict » 16 Okt 2017, 09:25

sobib hästi sügisese päikesepaistega :)
Kavatsed talvel ka liikuda sellega?
RX-7 Turbo II 1989
626 GW 1998
323 BG 1990
Luce 1500 1969

Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Mel » 16 Okt 2017, 12:56

Kiidan ka ja ei luba soolas veereda :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3112
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92

PostitusPostitas Injection » 16 Okt 2017, 22:35

psyaddict kirjutas:sobib hästi sügisese päikesepaistega :)


Jah, patt olnuks jätta pildistamine vahele säärase ilmaga. Kuigi võinuks enne sessi auto ka ära pesta, siis minu üllatuseks näeb ta piltidel siiski üpris hea välja.

psyaddict kirjutas:Kavatsed talvel ka liikuda sellega?
Talve osas pean aga kurvastama. MX on hetkel pere ainus dailykagas peale bussi, seega liigub ta vahest ka talvel. Kuna tegu on valdavalt nädalavahetusel Tartu-Viljandi/Tartu-Võru või Tartu lähiümbruses liikumiseks, siis läbisõitu ta õnneks eriti ei kogu. Loodan sel aastal õigel ajal auto ära kaitsta.

Mel kirjutas:Kiidan ka ja ei luba soolas veereda :D


Ma tänan! Kahjuks pean aga ka keelust üle astuma :roll: :D.

Vaatasin siin just kahe MNT kande vahelisi läbisõidu näite, mille järgi on autoga maha sõidetud 1a ja 2k jooksul 8k kilomeetrit.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas Injection » 15 Apr 2018, 10:24

Pilt

Eile, 14.04.18, läbisõiduga 220 000:
* Vahetasin alla suverehvid;
* Vahetasin mootoriõli ja filtri;
* Tegin üldise kontrolli;
* Käisin pesulas.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas Mel » 15 Apr 2018, 12:29

Suve kuulutaja :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3112
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas Injection » 30 Mai 2018, 09:36

Täidetud sai ka kliimaseade.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3


Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas psyaddict » 05 Jaan 2019, 16:29

Eelmise aasta lõpus nägin toda autot tallinna stroomi keskuse parklas. Parkisin kõrvale punase bg-ga.
Juht tundus keegi teine olevat.. :wtf:
RX-7 Turbo II 1989
626 GW 1998
323 BG 1990
Luce 1500 1969

Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas Injection » 12 Jaan 2019, 09:18

psyaddict kirjutas:Eelmise aasta lõpus nägin toda autot tallinna stroomi keskuse parklas. Parkisin kõrvale punase bg-ga.
Juht tundus keegi teine olevat.. :wtf:


Ega ma pole ta jagamise poolest kade olnud küll. Vahest olen mõnele sõbrale või pereliikmele asendusautoks teda laenanud kuniks nende endi oma mu juures remondis on olnud. Seega võib sellega aegajalt liikumas näha võõraid nägusi küll.

Ja no kui juba postitamiseks läks, siis tasub ära mainida, et vahepeal sai ka tehnoülevaatusel käidud, kus avastati, et nõuetele ei vasta järgmised asjad:

Heitgaasid - auto on kuid seisnud ja pidanuks rohkem kuuma andma. Olles käinud pool tunnikest jäärada paugutamas, olnuks ilmselt ülevaatuselegi võinud taas minna, kui polnuks muid probleeme.

Vedeliku leke - ülevaataja väitis, et nägi veovõlli simmerit lekkivat aga polnud 500% kindel. Ütlesin, et löögu aga viga sisse, on hea järge pidada ja asjaga tegeleda :D. Ilmselt oli tegu siiski pigem klapikambri kaanetihendite vahelt lekkinud õlijäänukitega, mida pealt poolt mootorit pestes ära ei uhtunud. Eks vaatan, pesen teda ilmselt korralikumalt tõstukil olles ka alt poolt, et veenduda vedelike pidavuses.

Väljalase - lõpupüti ühenduse peaks välja vahetama, mitte et see lekiks vaid lihtsalt ühendus näeb räbalavõitu välja. Pole asja tahtnud ette võtta, kuna pole leidnud sobilikku lõpupütti, mis a'la 90 km/h juures 3-3,5k pöördel liigselt ei lärmaks. Olgem ausad, olin eelmise heliga üpris rahul, ent ülevaatuspunktis ei saadud sellele heitgaasisondi piisavalt sügavale sisse tänu selle tihedale sisule. Kui kellelgi on pakkuda või soovitada lõpupütti (võib olla ka suvaline spordikas), mis vastab eelpool mainitud kriteeriumitele, siis andkem tuld! Hetkel kaalun ka B-osa orika hankimist, kui pakutakse seda mõistliku hinnaga.

Veermik - E. õõtshoobade tagumised puksid. Viimasest tõstuki peal käimisest märkasin isegi, et ilmselt tahavad need vahetamist. Otsisin juba mõlemale kõik puksid välja.

Tuled - E.P. tuli näitab viltu. Eks peab vaatama, mis sellega vahepeal juhtunud siis on. Ehk on regulaatorvarras pesast väljas või miskit säärast. Muidu on tal tuled alati väga hästi näidanud ja ülevaatustel korras olnud. T. udutuli ei lülitu - kuna küljes on tal autoga kaasa tulnud Diederichs tagatuled, siis võib täitsa olla, et kasutasin udutulede pesasid lisagabariidiks, pole enam kindel. Eks tuleb vaadata, ehk lisab kuskile kahe niidiga pirni, et see ülevaatusel pädeks.

Ülevaatuse otsus: Muidugi korduv ülevaatus. Aga olen muidugi tulemusega rahul, sest keegi tegi minu eest üldise tehnokontrolli minu eest ära ja mul on nüüd vaid vaev jupid kokku kuhjata, külge keerata ning ülevaatuselt taas läbi hüpata.

Enne ülevaatust sai muidugi üle vaadatud tuled-viled, mahlade tasemed, alla visatud talverehvid ning maha pestud pigi, mida see kollane värv vägagi kiivalt kinni hoidma kipub.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Mazda MX-3 Precidia 1.8 V6 98kW '92 Injection

PostitusPostitas Injection » 12 Jaan 2019, 12:07

Tellisin ära järgmised detailid:

E. õõtshoobade puksid
Pilt
Pilt
Pilt

T. piduriklotsid
Pilt

Summuti lõpupütt
Pilt
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 282
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist