Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 28 Aug 2017, 10:44

Kap remondi pidin edasi lükkama, kuna teisel autol suri kütusepump jälle ja sama viga ei taha korrata, et ilma ühegi sõitva( 626 sõidab alati, aga maha lõigatud karpide ja tiivakaarteta hakkab liiga silma) autota olen. Nii, et kindlustus kestab veel sept. keskele.

Plaanis on nüüd kere tugevaks teha, see tähendab et terve tagasild alt ära, eest lansekad, pedaalide alt põhi jne.. et saaks ka välimuse viisakaks, kunagi uus värv, või kile või plastidip, misiganes peaasi et ühte tooni oleks ja oleks mõtet ülevaatusele minna. Veljed kindlasti liivapritsi ja pulbervärvi alla.
Lisaks on vaja vahetada, ma ütleks enamus kuluosad- sildade poolt siis, pidurid jne... lõpuks panna kogu sisu sisse tagasi, elektri istmed mis niisama garaazis hetkel ruumi võtavad ja teha viisakaks ja silmale meeldivaks, muidugi juuksekarva ei hakka lõhki ajama, sest ikkagi vaja kaupa vedada, talvel sõita, vahest kruusateel ja lumes rallida, ja ka maastikul sõita kuhu enamus inimesi oma autoga ei trügiks..

Praegu veel viimased reisid ja töölesõidud, sai käidud idas vanaema vaatamas ja seenel veel mitmel pool.
Tagasi tulles sattusime Sompa (vene ajal tuntud kui "Samoje Opasnoje Mesto Posle Ameriki") kaudu Kohtla Järvele ja tuli meelde otsida üles K-V kardirada...
Siin ta siis on, kahju, et kaamerat väljapoole ei saand paigutada ja rohkem kütust ja aega ei jagunud, aga kolm ringi sai siiski tehtud, kaks nendest kaamera peal.. häält ja kummivilinat pole väga kuulda, aga ma võin kinnitada et kiirendusel ja kurvis tõmbas ikka 4G jõudu ära..

https://www.youtube.com/watch?v=PaNeDNspzI4
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 13 Okt 2017, 18:22

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 13 Okt 2017, 20:04

Ära aint väga pikalt lahti lõigu ja katsu teha tükkidest,seda 1.2mm plekki siis parem kujusse vormida.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 14 Okt 2017, 18:27

See pool kusjuures suht hästi säilinud võrreldes teise poolega mis kunagi oli.. katsusin teist poolt nyyd mis tehtud, hea et kanda ära ei põruta kui kannaga lüüa, 2mm plekk :D
Et no polegi pikalt lahti lõikuda siin midagi eriti, aga mõtlesin et teen siukest konveiermeetodit, et korraga puhastan, lõikan, teen uued plekid valmis ja järjest keevitan, et aega säästa- mustad tööd enne ja aina puhtamaks.. saab selle rõveda töö kaelast ära siis juba tore teha.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 23 Okt 2017, 09:42

Nii, ostsin haigusrahade eest kaupa, et oleks hea autot teha, söök on nagunii ülehinnatud-peaasi, et janu poleks.
Pilt
Ja no tõepoolest, väga hea on teha isegi seda rõvedat rooste maha käiamist kui jama endale sisse ei hinga ja koguaeg traate näkku kinni ei lenda.
Ja tänud IvarR-ile, et oma 323 mulle laenas, see aitab ikka kõvasti kaasa asjale, saab rahulikult teha niiet auto on istumise all kui vaja, aga ega too vajab ka tegemist sutsuke..PiltPilt pikemal sõidul tuli välja, et termostaat lahti ikkagi,papitükid sai ette.. ja täiesti rahulikult kulgedes murdus summuti lahti.. :D


Käiasin siis aasta tagasi tehtud osad puhtaks kuna see oli lõpuks nii kiiruga kokku pandud et väiked roostetäpid juba paistsid, ehk siis kuivava värviga juba sõitsin..
Pilt
Pedaalide all teadsin, et on auk, tõstsin istme välja..
Pilt
tundus algul pisike, aga tegelt oli ainult mürasummutus peal, plekki all polnudki väga.. aga praegu tundub et väga lihtsasti parandatav.. seestpoolt karp ka natuke ussitanud. Enne ei tea kui sisse ei vaata, aga teiseltpoolt vist tundus enamvähem kui õigesti mäletan.

Nüüd tahan ikka korralikult teha asja, kiiret pole otseselt, happekrunt alla jne. esmalt vasak külg ja esiots, siis tuleks tagatiivale kuju anda.. rattad alla ja auto teistpidi keerata, ja teiseltpoolt siis tiivakaar ja võibolla ka karp.. Siis ehk saab mootori vahetada juba, muidu enne sellega nagu kiiret polnud, aga unustasin kuuaega jutti õli kontrollida mis oli üpris otsakorral ja nüüd külmast peast käivitades on korralik sinine pilv üleval.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 23 Okt 2017, 22:09

Mis kraam,nende mustade kandiliste totsikute sees? Paistab,et oled võtt kohe tõsiselt ette,vahetad k.karbi ka?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 24 Okt 2017, 10:15

Mel kirjutas:Mis kraam,nende mustade kandiliste totsikute sees? Paistab,et oled võtt kohe tõsiselt ette,vahetad k.karbi ka?


Need mustad plekist kankud jäid lihtsalt laua peale, OS-Giken 80w-250 lsd diffriõli, kui keegi peaks soovima annan hea hinnaga ära, 2.75 liitrit kokku.
Karp vahetatud juba koos tiivaäärega eelmine august, aga korralikult töödelda ei jõudnud ja tiib ka kujusse ajamata.. lasin uuesti puhtaks lihtsalt, et happekrunt sinna ka jõuaks. Seest on vaha täis juba, aga see suva krunt mis sinna peale lasin juba kestendas mõnest kohast võinii.. nüüd hetkeks oli raha, et korralikud materjalid osta. Siuke tunne, et eelmine remont nagu õpetas niipalju, et seekord tuleb kuidagi oskajamalt see kogu värk, võibolla selles ka asi, et liikumisvahend olemas, erinevalt eelmisest korrast kus ühtegi sõitvat auto polnud ja kuskile päraperse-kadaka teele vms saab vajadusel värvidele jms. järgi liikuda, ennist olin jalgsi..
Ühesõnaga ei pea kiirustama, aga samas töö läheb tunduvalt kiiremini, praegu olen mingi 3 õhtut teinud, põhimõtteliselt on puhtaks tehtud ja suurem rooste maha lõigatud, uued plekitükid valmis lõigatud osaliselt ja isegi natuke keevitatud juba. Tööaega on kulunud ma oletan 15 tundi..

Natuke pilte veel:
Pilt

Pilt

Ja siin pilt üks viimastest sõitudest mis tehtud sai..
Pilt
Enam vist ei jõua sõrmede ja varvaste peal kokku lugedagi kui palju autosid ma tollega pukseerinud olen, ise seejuures mitte kunagi rikke pärast seisma jäädes. Täiesti ära teenitud remont.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 24 Okt 2017, 19:48

Lihtsalt ei mäletanud,et sa jh olid juba tubli karbi vahetaja olnud.No see on nüüd niijanaa,et kuda oleks vbl.mõistlikum,k.karpi vahetada.Nii terves pikkuses keevitada,kui ülemise serva lahti puurimine jne.Pahtliga jännata,oleks vist ikka lihtsam,kui on keevitatud kinni terves pikkuses,kui need ukse vahede kumerustega nikerdada.Kuigi need kohad jäävad peitu,ukse taha,kui need kinni on.Aint salongiosa tuleb kinni katta,et see ei süttiks. :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 26 Okt 2017, 07:38

Peab jah kinni katma, kunde istme peaks ka välja tõstma, ees lähevad nagunii vahetusse aga tagumised jäävad. Vaiba alt see vilt võtab ka tuld päris hästi.
Sellega tuleb meelde kuidas rx7 põhja altpoolt keevitasin, nii et seespool oli lapp silikooni eemaldiga koos. Mingi hetk hakkas salongist ilusat kamina põlemis kuma kiirgama :D
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 04 Nov 2017, 23:20

~37 tundi tööd..
Rattakoopa ülemine ots enamvähem uue pleki saanud.
Pilt
Pilt
Eest otsast plekk all
Pilt
Põhi ka uue plekiga kaetud, sealt kust auk oli.. pilti pole hetkel

Ja alustasin rattakoopa alumise otsaga
Pilt

Mingi toorik
Pilt
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas 624AUH » 05 Nov 2017, 16:34

Ja nii need plekitöö kogemused tulevad ,korralik töö .Ühe pildi peal keevitus punktid nurgas kas lihtsalt tugevnduseks või ...(lanseka ülemine äär alt )
Mina painutaks pleki serva ära ja siis keevitaks painutatud servast jääb tugevam kui äärt pidi.

Jõudu vast ei saa mot enne lõppu otsa.
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 06 Nov 2017, 10:07

624AUH kirjutas:Ja nii need plekitöö kogemused tulevad ,korralik töö .Ühe pildi peal keevitus punktid nurgas kas lihtsalt tugevnduseks või ...(lanseka ülemine äär alt )
Mina painutaks pleki serva ära ja siis keevitaks painutatud servast jääb tugevam kui äärt pidi.

Jõudu vast ei saa mot enne lõppu otsa.


Sealt eest otsast tõesti nurkapidi kokku pandud, muidu ikka enamus kohad painutanud ja punktidega pannud+ servast, aga ega see veel valmis pole, kokku punktitud lihtsalt, mõnes kohas hoogu sattunud :D
Mott otsa ei saa, mul ikka seda autot jubedalt vaja, aga praegu siuke tunne, et kisuks mootori maha, saaks paremini ligi ka. Eks näis kui 2.0 mootori pukki saan ja siis võrdleb pistikuid ja asju..
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 06 Nov 2017, 11:19

A selline küsimus, et kas keegi neid kere hermeetikuid ka kasutab? Mingeid keevisõmbluse silikoone siis mõtlen, nagu tehases on osad kohad silikooniga üle tõmmatud. On mõtet sellisel asjal?
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas 624AUH » 06 Nov 2017, 20:11

psyaddict kirjutas:A selline küsimus, et kas keegi neid kere hermeetikuid ka kasutab? Mingeid keevisõmbluse silikoone siis mõtlen, nagu tehases on osad kohad silikooniga üle tõmmatud. On mõtet sellisel asjal?

Muidugi tõmba keevis õmblused kere silikooniga üle ,võib kohe ja võib ka peale krunti .kumb parem varj ei oska öelda mõlemat pidi tehtud ja töötab hästi niiskus ei pääse kergelt plekide vahele.Igal juhul on tulemus parem kui ilma hermeetikuta .
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 06 Nov 2017, 20:29

keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 08 Nov 2017, 10:29

624AUH kirjutas:
psyaddict kirjutas:A selline küsimus, et kas keegi neid kere hermeetikuid ka kasutab? Mingeid keevisõmbluse silikoone siis mõtlen, nagu tehases on osad kohad silikooniga üle tõmmatud. On mõtet sellisel asjal?

Muidugi tõmba keevis õmblused kere silikooniga üle ,võib kohe ja võib ka peale krunti .kumb parem varj ei oska öelda mõlemat pidi tehtud ja töötab hästi niiskus ei pääse kergelt plekide vahele.Igal juhul on tulemus parem kui ilma hermeetikuta .


Ise ka arutlen, et kas enne või peale krunti, ma ise kaldun arvama et võiks ikka happekrundiga alt ära teha ja siis kuivades panna seda möga peale mis mel soovitab siin. Garaaž tundub endale ikka kuiv, enam krt autot välja ka ei aja enne kui korralik krunt peal.
Töödest niipalju, et varsti saaks nagu kruntima hakata vasakut poolt, rattakoobas, karp ja tiib siis, aga nüüd tekkis tunne, et co2 saab enne nädalavahetust otsa, Rauplanist gaasi lähiajal ei saa ja hakkasin läbi helistama kohti kus saaks enda ballooni täita. Lugesin foorumeid asju ja tuleb välja, et ega väga variante polegi, lõpuks siis ikkagi igaksjuhuks helistasin mõned kohad läbi ja elmemesser.ee ikkagi pakub teenust, ainuke asi, et enda balloon saadetakse Lätimaale täitmisse, umbkaudu kolme päevaga saab tagasi- nii vähemalt lubati.
Hetkeseisuga tundub, et see nädal ma ikkagi ei jõua, kui just väga vara garaaži ei satu ja trammiga ballooni koplisse ei toimeta. :D
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 08 Nov 2017, 13:42

Hapeka peale märgmärjalt täite krunt kui see kompott kuivanud siis kergelt karestad karukeelega suru õhuga puhtaks ja siis moosima. Tegelt see silkoon ei ole kvaliteetne kuivab kõvaks lihtsalt hea printsiga vedada Terosoni peetakse kõikse etemaks. Vaata osta.ee sealt saaks suure palooni 40 l keevitad mitu aastat jutti sisu koos kestaga umb 140 rutsi. Mul kasutuses elmemessri väiksekesed
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 08 Nov 2017, 15:33

ma just seda suurt ballooni ei taha, jube kõrge ja raske, tahaks ikka käru ringi lükata garaazi peal kuhu vaja.. ja aastajagu passisin osta.ee-d et balloon saada. Sain ja nüüd tahaks toda kasutada ka, hetkel AGA balloon kohe tühjaks saamas, sest eelmine kord endaoma täitma läksin siis jälle ei saanud. Ja too aga 0n 6.12 eur kuumakse.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Nov 2017, 18:48

Räägi Ivariga ballooni asja. Ta sehkendab kessegiga, ehk kõlbab sullegi...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7802
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 08 Nov 2017, 23:38

Mis lugu on selle Rauplaniga?Mul ka mudu 1 väike 11.7 L.limonaadi CO paloon mida olen seal täitmas käind.See suur see jurakas jh,mul 1 seisab ja ei tea veel mis ma sellega üks x ette võtan.Vist mõistlikum vahetada väiksema vastu.
Alvadist ja teistest sama väärsetest olen ikka kasutanud DPD vms.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Nov 2017, 00:36

Kui rauplanis patsiga poiss oli, sai ka ootetööna balloone täidetud. Nüüd ainult miskine vanamehe näss, see pole kordagi saanud nädalagagi täidetud. Istmikku keeranud selle ettevõtmise seal.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7802
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 09 Nov 2017, 15:54

tomkulibin kirjutas:Kui rauplanis patsiga poiss oli, sai ka ootetööna balloone täidetud. Nüüd ainult miskine vanamehe näss, see pole kordagi saanud nädalagagi täidetud. Istmikku keeranud selle ettevõtmise seal.


Selleks hetkeks kui mina ballooni endale sain oligi see sama vana seal, esimesel korral sain täidetud ja peale seda igavene nuss olnud, niiet pidin agast võtma, ja tundub, et paremaks seal ei ole läinud jah.. nüüd kui helistasin jahus mingitest ümberkorraldustest seal ja et löheb aega mitu nädalat. Aga 3 päevaga lätist gaas on kõige reaalsem.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 09 Nov 2017, 16:08

töödest niipalju, et terve rattakoobas on nüüd kokku punktitud, mingeid pisikesi lappe vaja panna veel mõnda kohta, aga tundub, et nädalavahetusel saan krundi peale kanda juhipoolsele küljele. Natuke on veel karbi ja tiiva puhastamist vanast pahtlist, mõtlesin nii, et kõike vana pahtlit maha ei kisu, pigem ainult sealt mis rohkem asfaldi poole ulatub ja igast soola ja saastaga kontaki kergemini saab. Katan ära need kohad happekrundi jaoks ja kui see peal siis teip maha ja tavaline krunt kohe peale.
Ja siis keeran vist auto teist pidi või paigutan garaazis ümber nii, et saab mõlemalt poolt kallale minna.. nii vast parem üleni ka värvida ja igast nurgast teha kust tuju tuleb.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 gw 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 10 Nov 2017, 12:46

https://www.youtube.com/watch?v=hhuXwD0 ... M&index=91

hea video kuidas hiroshima tehases toda silikooni peale pannakse
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 368
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 10 Nov 2017, 21:59

See ei oluju peris inime,väga täpsed ja kiired liigutused :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2966
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron