Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 30 Nov 2017, 19:49

Tavalise pritspudeliga pritsid puhastatavale pinnale, lapiga hõõrud laiali...
Kulu sõltub prisimise kogusest :wave:
Pritspudel võiks olla keemia suhtes vastupidavam, kui tavalised lilleniisutajad
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7795
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 30 Nov 2017, 20:15

tomkulibin kirjutas:Tavalise pritspudeliga pritsid puhastatavale pinnale, lapiga hõõrud laiali...
Kulu sõltub prisimise kogusest :wave:
Pritspudel võiks olla keemia suhtes vastupidavam, kui tavalised lilleniisutajad


heh jep ma just hakkasin mõtlema, et pritspudeliga saaks ka ja samal ajal sattus õpikus selline koht kus nii tehtigi :D
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 04 Dets 2017, 12:14

Pilt
täisoksiid esiots

karbi alt oli ikka ka täitsa mäda, pidin seest poolt ka ära lõikama..
Pilt

vaatasin, et taga poolraam käib väga lihtsalt maha, 4 polti pmst.. ei ole mõtet edasi lükata seda asja, teeb ikka korraga ära terve kere, siis ehk lootust, et saab 10 aastat rahu.. hetkel ikka täis mäda sealt.
Pilt

turvavöö kinnitus paistab koopast ära
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 04 Dets 2017, 19:23

psyaddict kirjutas:
vaatasin, et taga poolraam käib väga lihtsalt maha, 4 polti pmst..


Mis raam see selline?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 04 Dets 2017, 20:56

Mel kirjutas:
psyaddict kirjutas:
vaatasin, et taga poolraam käib väga lihtsalt maha, 4 polti pmst..


Mis raam see selline?


no see kuhu õõtsad kinnituvad ja mis omakorda kere küljes on. pikitalad tuleb ka muidugi lahti võtta ja piduritorud jne jne aga iseenesest lihtne.
Teen eest rattakoopa ära ja kohe saab karbi ka külge, siis peaks niipalju jäik olema, et pooleks ei murdu loodetavasti :D peab toestama ka igaltpoolt muidugi.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Dets 2017, 21:16

psyaddict kirjutas:... see kuhu õõtsad kinnituvad ja mis omakorda kere küljes on...
selle asja nimi on silla tala.
Poolraam = lanseron- raamitükk, mis kinnitub salongi põhja külge ja jookseb põrkeraua/ stange alla välja :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7795
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 04 Dets 2017, 22:47

Kuda sa tagakaare sise serva kavatsed painata,kasutad pleki venitaja,kahandajat? olen selle topelt serva ära kaotanud ja keevitanud nurga pealt kinni,terves kaare pikkuses
http://static2.nagi.ee/i/p/881/40/220352216e86c0_l.jpg
Siin on tehtud ka välimine osa oma looming,mpv polnud kaari võtta.Mudugi on ka teisi varjante,aga pusimist on omajagu
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 05 Dets 2017, 10:36

ei saa aru
mingeid pleki painutus pinke ja kahandajaid mul ei ole, kõik käib haamri-kruustangi meetodil :thumbdown:
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 05 Dets 2017, 17:55

Hmm,sa ei saa tollest pildist aru, taga ratta koobas seest poolt,suunaga ettepoole,näha on taga stange välimise nurga kinnitus.Ja see ära kaotatud serv,et ei jääks neid topelt plekke kaares,maitea on see õige või vale,aga sellise lähenemise olen võtt.Saab ka teisiti,aga siis rohkem pusimist ja painutamisest ei pääse ei üle ega ümber,vbl.aint siis kui teha väikestest kolmnurk vms.tükkidest,aga mingi kuju peab nendelegi andma.Oma maasul sai midagi säärast tehtud,pm.terves ulatuses sise kaared,hull painamine ja tagumine.EW oleks olnd kõvasti abi,mis tegelt on suht keeruline tegevus.Ja ikka ütlen,et neid tegemis meetodeid on peris palju.No ok vbl.jh see venitus seda lihtsalt mainisin,mul mudu on,aga pole saand mahti sellega toimetada,tõenäoliselt tuleb õppida seda kasutama.Tegelt plekud kasutavad igast ime masinaid,tükki valmistatakse ette ikka tükk aega,keevitus see rohkem noku näitus.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 06 Dets 2017, 09:42

Seda sain aru jah et rattakoobas, seda stange kinnitust nagu nägin ka, aga nüüd selgem pilt.
Sa mõtled, et seda serva sinna tiivakaarele ei jääks kuhu sodi kogub? Kui nüüd koopast vaadata tiivakaart siis L kujuga?
Eelmise vist tegin umbes nii nagu tehasest tuleb, peab üle vaatama... Praegu jääb viimaseks tööks see tiivakaar vist enne pahteldamist.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 31 Dets 2017, 06:25

Head vana aasta lõppu kõigile!

Pole päris ammu kirjutanud, vahetasin töökohta vahepeal ja nüüd pole aega enam pidevalt ninapidi foorumis olla.. Ausaltöeldes pole ka garaazi peaaegu üldse jõudnud 2 nädala jooksul kuna koormus vähe teine kui ennist vanas kohas siis ei hakanud kohe alguses 12+ tunniseid päevi tegema (töö+otse garaaži). Aga hakkan harjuma asjaga.. Nädal tööl ja juba sai Mazda-t keevitada :lol:
Pilt keegi oli kõvasti sidurit pressind, peale sai parempoolse rooliga auto küljest lõigatud plekk :D

Viimati sai toodud varuosi autole.. Nelikant toru erinevat mõõtu kuna see varieerub seal tagaotsas kõvasti ja lehtmetalli 2mm ja 4mm. Foorumi liikmelt sain ka 2.0 85kw mootori aju, kahjuks ülejäänud auto oli juba metalli viidud nii, et rohkem midagi ei saanud :/
Pilt

Enda ballooni sain ka täis, AGA oma pea-aegu tühi kuid raibe ei taha lihtsalt tühjaks saada-ikka immitseb :D

Täitmisega oli siuke lugu, et sõitsin siis Kopli poolsaare tippu ja mälupildi järgi otsin seda elme messer kohta ja ei leia nagu, võtsin kaardi lahti- näitab et BLRT territooriumil... Okei sõidan siis tollipunkti tõkkepuu juurde ja astun välja, et turvaga rääkida.. "vabandust, gaasi oleks vaja osta, kuidas ma sisse saan?" turva viitab teisele poole teed, keeran pead ja näen vana taksofoni, siuke mis kunagi tänavatel oli- kettaga ja puha.. No selge valisin numbri, tehti luba mulle sissesõiduks ja läksin territooriumi avastama... Kohale jõudes ütlesin, et vana balloon ja vist lätis pidi täidetama.
Tädi astub välja ja vaatab, et oioi "Siin peab pi märk peal olema (π 3,14) muidu ei saa täita" otsin otsin, ei leia, kratsin noaga- no mitte midagi... siis tuleb tehnik vaatab ahah balloon aastast 1963 :clap:
ei mingit pi märki seal peal, ütlesid, et selliseid ei tohi kasutadagi ja parem rentigu neilt balloon :D
Tõmbasin ruttu udu ja samal ajal helistasin rauplanisse küsisin kas saab- saab küll kui ruttu tuled..
Ehk siis kellel mingid vanad balloonid on need peavad ikka rauplanis käima :D
Aga seal Elme Messeris käimine tühja ei läinud, ma kunagi käisin kooli ajal seal natuke praktikal Wärtsilä-s (laevamasinaid toodavad ja remondivad) ja see territoorium ikka ülivinge, ammu olen tahtnud ringi käia seal uuesti.. tahaks paarutada ka seal niisama mingi kiire autoga :D


Nii, nüüd asja juurde
seesamune rattakoobas..
Pilt
mitu kihti plekki ja kõik jumala mäda... pidin ära lõikama sest kuskile midagi keevitada ei olnud ja kahe pleki vahelt puhastada ka ei andnud seda ussi... sai palju suuremalt maha võetud kui pildil- see oli piilumiseks aint.
Tegin mingid plekid valmis, mõni tuli kahest osast kuna ei andnud siukseid kõveraid detaile mu minimaalsete tööriistadega teha.. tugevust vist kannatab natuke, aga kindlasti väga palju tugevam kui hetkel.
Pilt
siukseid mitu tükki ikka, pilte pole jaksanud teha va. see kõige koledam siin :D

See jutt oli nüüd kõik 2+ nädala tagune teema...
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 31 Dets 2017, 06:32

Täna siis üle pika aja sai pool päeva tööd tehtud
Niipalju sain külge kui vaja oli praeguseks
Pilt
natuke veel punktida, aga see auk mis seal on, sellega tegelen siis kui mootor maas, vähe rohkem ruumi ja saab seestpoolt teha- pääseb ligi noh :D

Enne aastavahetust siis tahaks amordid korra alla panna ja auto niimoodi kanalile veeretada, et saab altpoolt tööd teha ja tagasild kõik maha koos kütusepaagi ja muuga.

Aa siis sain veel 2.0 mootorile saaled ja kolvirõngad ühele kolvile... teised tulevad natu aja pärast... vaikselt kogun kraami, erinevalt rx-ist ei maksa sellele suurt midagi :thumbup:

Pilt

Pilt
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas kulles » 31 Dets 2017, 10:29

Ma ostsin endale ballooni (st rentisin lõpmatuks tähtajaks ühekordse tasu eest) Mustamäe tee 44, kohe Alexela tankla vastas, linna poole.
Pole mõtet rentida, niikuinii ei kasuta ära. Minu vana AGA 80/20 ballooni (Soomest toodud) ka ei täidetud.
ex-2008 Mazda 6 GT 2.3 GY
kulles
 
Postitusi: 133
Liitunud: 22 Mär 2012, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 31 Dets 2017, 13:48

Kuda mudu plaanid,Jaaniks saad ühele poole,
Hääd aaasta lõppu :silent:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 01 Jaan 2018, 09:49

No niipalju vaja ära teha et auto välja lükata. Ehk siis kõik kuni värvini. Moto tõstab välja, aga no ilmastiku kindel peab olema. Kohevarsti vaja rx garaazi saada!
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 09 Jaan 2018, 20:41

tagasild tuli kenasti alt ära, ei pidanud raiuma hakkamagi õnneks, ja tundub et sillakinnitused jäävad välja lõikamata kuna sealt alt väga viisakas. Üleüldse arvasin et on hullem alt, aga aint mõni koht täiesti mäda..
Pilt

Pilt

summuti sai ka ilusti poltidest lahti keeratud, ilma lõikamata
Pilt
paagi kiskusin maha mis ise-enesest tundub suht okei, aga kuna uus paak olemas siis läheb metalli...

krdi koonrid ikka seal tehases, oleks siis võinud tahaotsa ka mastiksi panna, paagikujuline ilus plekk paistab :D
Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

natuke jõudsin käiata mõnda kohta, siis tuli õhtu kätte juba.
Järgmine kord sinna jõuan siis tuleb kütuse ja piduritorud vaha võtta, et paremini ligi saaks. Abs pumba peaks ka eemaldama kuna see mul nagunii seisab seal niisama, peab mõtlema kuda ühendada ainult..
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 09 Jaan 2018, 23:49

Taga poolraamid asendad 4 kant torudega? :wtf:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 10 Jaan 2018, 10:17

Mel kirjutas:Taga poolraamid asendad 4 kant torudega? :wtf:


Mitte täies mahus ma arvan, või eks näis.. pole vee puhtaks käianud asja et selget pilti saada.. slle poolraami laius ja kõrgus muutub ka iga 10cm tagant nii et lõikamist ja aretamist on.. natuke aimu sain argo7up corolla tegemise piltide pealt..
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 10 Jaan 2018, 18:50

psyaddict kirjutas: poolraami laius ja kõrgus muutub ka iga 10cm tagant nii et lõikamist ja aretamist on.. natuke aimu sain argo7up corolla tegemise piltide pealt..


Ära seda 7up omale küll näidiseks võta,ei ole sul vaja tolle toru kuju muuta,vastavalt originaalile,mõtetult suur lisa töö.Ja tegelt ons seda üldse vaja,vahetad,uuendad vbl.raami alumise osa,mudu pead ju ka põhja pleki osaliselt välja vahetama,või oopis terve tagaotsa põhja jne.Ma ei väsi ikka kordamast,kui ütlemata tubli noor mees sa oled :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas 624AUH » 11 Jaan 2018, 00:03

Tõsiselt suuremahuline töö, selle kõrval tundub minu projekt nagu väike iluravi.
Jõudu ja jaksu .. :wave:
Ma vahetasin ka töökohta, aasta algusest uues kohas :thumbup:
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 353
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 11 Jaan 2018, 20:51

oh mis kiidusõnad, no aitäh igatahes :) küll tundub et liialdate natuke, ja maitea, nii noor ma ka enam pole, käed jalad haiged :D
Ega ma veel ei tea mis ma teen seal jah, peab korralikult ära puhastama.. kundepoolt rattakoopast tundub ikka jube kole.
Täna oleks ise-enesest võin minna, sain normaalsel ajal töölt ära, aga siiamaani pole suutnud tunkesid kodust kaasa võtta, nii, et suundusin ikkagi kodupoole ja siin ma nüüd istun arvutitaga..
Ma arvan, et ei lähe ka homme, aga teen varakult und, et laup. hommikul 10st alustada. St. kell 10 pean juba garaazis olema!!! siis saab edukas päev olema.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 14 Jaan 2018, 11:49

Kuskil 11-pool12 jõudsin siis garaaži lõpuks ja sõitsin kohe minema sealt, et propaani tuua. Ei küta sellise temp. juures 2x2kw elektriga.. Ilus, aga külm hommik
Pilt
Viskasin veel vana stange ka autosse ja viisin jäätmejaama, imelikul kombel ei pidanudki maksma, et ära anda :thumbup:
Umbes veerand ühest sain tööga pihta hakata. Mitte päris see aeg mis ma arvasin :D

Rx7-l lasin jahutusvedeliku välja mootori punni kaudu kuna ma polnud kindel mis vahekorras mul dest. veega segatud oli.. valasin puhast jah. vedelikku peale igatahes, siis ei pea põdema.


Hakkasin puhastamisega pihta igatahes, nii rõvedaks läks see käiamine ( tolmu poolest, palju hullem kui see mis karpide alt jne tuli-pind palju suurem), et tulin mõttele haamriga rooste maha taguda.. Video sellest siin: https://www.youtube.com/watch?v=xA4kx71MD-A
Sai palju mõnusamalt.. Nüüd aint küsimus paksult sinna metalli alles jäi?, tundub väga poorne olevat.. natuke sai aimu ka haamriga toksides, seal kus käis kõlakas on veel plekki, ja kui käis siuke tuhm mats siis on puhas oksiid. poolraamist siis jutt. Igatahes panin roostemuundurit peale ja vaatan täna üle.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

eelmise korra lappimine
Pilt
toimis täpselt niipalju kui vaja, vett sisse ei lasnud, samas paremalt poolt on veel ühes tükis ja kena, sealt sai paremini ligi.

1 tala kõver
Pilt

paagiõhutus toru oli viimati veel ühes tükis kuigi väga niru.. nüüd oli täiesti ära roostetanud, huvitav kui oleks lasnud paagi täis kas siis pump oleks ise seisma jäänud, või hakanud üle ajama? :D
Pilt
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 14 Jaan 2018, 11:53

Siis hakkasin varuratta pesa välja puurima kuna poolraamile ei saand juhipoolt ligi.. ainuke punktipuur mis mul on oli nüri, ja siis hakkasin käia peal teritama seda, aga vanaisa vana käi viskab nii, et eriti pole näha ja siis ma selle tipu sealt maha lihvisingi kogemata..
Pilt
lõikas nagu võid aga keskpunktita ikka väga raske tsentrisse saada, nüüd täna tööriistamarketist läbi siis, võtan uue millega ette puurida ja sellega lasen läbi siis.
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 14 Jaan 2018, 14:38

psyaddict kirjutas:Siis hakkasin varuratta pesa välja puurima kuna poolraamile ei saand juhipoolt ligi..


Kle ära jama,see tegevus hakkab mõtet kaotama,see oleks justkui veel hullem kui Tomi valge univ. :shock: Olen mudu sellist paksu roostet eemaldanud suruõhu meisliga ja ka põhja pigi samamoodi.
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2959
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 626 GW 1.8 66KW 1998 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 14 Jaan 2018, 14:45

Mul suruõhu meislit pole, aga selle varuratta pesa saab lebolt lätte sealt. Suhtheas korras ka
RX-7 Turbo II, 626 gw

Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron